Jump to content

BMW E 34


Recommended Posts

AM 2 PROBLEME.SCADE ANTIGELUL DAR NU CURGE PE NICAIERISI PARCA SE INTARESTE FURTUNUL DE SUS DE LA RADIOATOR PREA TARE,PARCA E PREA MARE PRESIUNE.E FOARTE TARE CAND APAS PE EL.IN SEARA ASTA MI A CEDAT FURTUNUL SI A INCEPUT SA PIARDA ANTIGEL.DECI S A SPART.PPOATE IMI SPUNE TI SI CUM SE AERISESTE INSTALATIA DE RACIRE.

 

A DOUA PROBLEMA ESTE CA M A MANCAT UNDEVA SI AM SCHIMBAT ULEIUL LA CUTIA DE VITEZE(CUTIA FIIND AUTOMATA).MERGEA PERFECT INAINTE SA SCHIMB ULEIUL.DUPA CE AM SCHIMBAT ULEIUL NUMAI MERGE BINE.LA DRUM INTINS MERGE BINE SI ACUM DAR DACA DE EXEMPLU MERG IN ORAS SI REDUC LA O TRECERE DE PIETONI SI APOI CALC ACCELERATIA SA PLEC IAR SE OPINTESTE,SE TUREZA IN GOL SI DE ABIA DUPA VREO 2 3 SECUNDE SE CUPLEAZA VITEZA RESPECTIVA SI PLEACA.CEI DE LA SERVICE AU DAT ULEIUL VECHI JOS SI L AU PUS PE CEL NOU ATAT.NU AU VERIFICAT MASINA CUM SE COMPORTA IN FIECARE VITEZA CUM AM INTELES CA SE PROCEDEAZA.VA ROG SA MA AJUTATI IN ACESTE PROBLEME DACA PUTETI.

 

MASINA ESTE BMW 525i(E34) ANUL 1992.

 

MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

Sal, bine ai venit pe forum....

Si eu am un 520i cu cutie automatica...

o sa raspund din ce stiu si eu...

1. pentru aerisirea motorului ai un surub in radiator, e un surub plasat putin mai spre centru fata de busonul prin care pui antigel...ideea ar fi ca cu motorul rece sa incerci sa desfaci acel surub cu o surubelnitza mare in stea/cruce..pentru ce e posibil sa fie ancrasat si sa patesti ca mine, adica sa se rupa...poti sa pui alt surub, metalic, normal, daca nu gasesti surubul de plastic original, cu gaura de aerisire pe centru.

Apoi, incalzesti motorul, desfaci acel surub cam cateva ture, pana incep sa iasa bule pe acolo..il lasi asa...am uitat sa precizez ca trebuie sa ai vasul de expansiune plin pana cel putin la maxim (ai semnele desenate pe vas)(vasul de expansiune e lipit de radiator, este vasul acela de plastic care are busonul de umplere :blink: )eu as recomanda sa umpli vasul de expansiune..sa aibe de unde sa traga motorul cand inlocuieste aerul, si apoi, la sfarsitul operatiunii ii vezi nivelul, si daca e peste maxim, mai scoti din el cu o seringa mare cu furtunash sau cu alte metode...

Cum povesteam aici... :), lasi acel surub defacut pana cand incepe sa iasa antigel, fara bule de aer...motorul trebuie sa fie la relanti..in acel moment, strangi acel surub..si gata cu aerisirea...

2. referitor la cat ulei intra in cutie....vezi atasamentul...3 litri in cutie si 1.7litri in diferential

post-752-1171787254_thumb.jpg

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

AM 2 PROBLEME.SCADE ANTIGELUL DAR NU CURGE PE NICAIERISI PARCA SE INTARESTE FURTUNUL DE SUS DE LA RADIOATOR PREA TARE,PARCA E PREA MARE PRESIUNE.E FOARTE TARE CAND APAS PE EL.IN SEARA ASTA MI A CEDAT FURTUNUL SI A INCEPUT SA PIARDA ANTIGEL.DECI S A SPART.PPOATE IMI SPUNE TI SI CUM SE AERISESTE INSTALATIA DE RACIRE.

 

Daca esti norocos si nu ai probleme cu chiulasa ar mai fi o posibilitate sa ai busonul defect.Dimineata cand motorul e rece tun nivelul la apa trebuie sa fie exact pe linia de la vas.Daca pui apa pana sus face presiune si busonul nu elibereaza surplusul de apa.Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.