Jump to content

Bataie stg spate


Recommended Posts

Salutare

 

 

A inceput sa imi bata ceva pe stg spate. O bataie destul de urata, parca direct in caroserie. Am inspectat-o pe o groapa cu levierul dar nu pare stricata nicio bucsa. Poate sa fie amortizorul sau tamponul lui?

 

Am fost dimineata la masina si am apasat-o pe colt spate stanga. Masina s-a balansat de 2 3 ori, ceea ce nu e prea ok. Dar daca am mai apasat-o o data nu a mai facut asa. S-a rigidizat. Si ma gandesc atunci ca poate e normal, pana se amorseaza amortizoarele(poate zic o prostie). Asa face in fiecare dimineata. Bataile le aud cand trec peste gropi sau denivelari scurte. Unde sunt denivelari lungi nu suna.

 

Am un e46 M-Technik 1

 

Am sa merg sa fac un test de amortizoare, dar cat sunt la lucru voiam sa intreb pentru ca sigur s-a mai intalnit cineva cu situatia asta.

 

 

Mersi !

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Din 2006 pana acum la e46-le meu am schimbat , pe spate, doar amortizoarele si flansele aferente, nimic altceva. Flansele erau distruse...

Dureaza 15-20 min la fiecare roata sa le verifici, neaparat cu spray degripant pe suruburi din abundenta, costa aproximativ 80 de lei bucata si mai trebuie sa comanzi separat garniturile.

Link to comment
Share on other sites

Am fost sa verific, nu prea pot sa ii fac balans nici cu toata greutatea mea. Decat prima data, dupa ce sta o vreme masina. Atunci flexeaza mai tare. Dar fix prima data, ca dupa aceea e f rigida. Daca era amortizorul dus, nu trebuia sa o pot misca tot timpul ?

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20320i/IMG_0313_zps798bc837.jpg

 

Amortizorul nu suna, nu pare curs:

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20320i/IMG_0318_zps7eeceae7.jpg

 

Am facut si o poza la arc:

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20320i/IMG_0322_zps9df06c75.jpg

 

Voi merge la un mecanic, insa e frustrant ca nu pot gasi eu problema, pentru ca nu sunt habarnist.

Link to comment
Share on other sites

pare ok si flansa si amortizorul si arcul :)

 

poate ai patit ca si mine, ti-a cazut scutul termic pe toba finala :)))

 

altfel ai mai ramas cu partea de antiruliu sau bucsi de pe la brat (posibil cea de sub prag) sau in cel mai rau caz s-a rupt tabla dintre puntea spate si caroserie(cum e la m3) :pirate:

 

http://www.vrperformance.com/mt/DSC01134a.jpg

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Pai doar pareri cer acum. Am precizat si la inceputul topicului ca vreau sa cer niste pareri pana ma duc la service. Acum sunt inca la lucru.

 

Eu voiam doar sa imi fac o idee despre ce ar putea fi, pentru ca sunt sigur ca s-a mai batut lumea de problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Bucsa de la brat (ce-a de sub prag) care intra in caroserie suna la fel de urat,bate direct in caroserie.

 

flansa la amortizor o diagnostichezi usor daca scoti mocheta aia de deasupra lui

arcul il diagnostichezi usor daca ridici masina pe cric cu roata aia.

daca nu e nici una din astea doua atunci nu mai ramane decat buca aia de la brat care pica destul de des(am schimbat de 2 ori in decursul a 3 ani)

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.