Jump to content

n42b20 - erori


fuelforlife

Recommended Posts

salut

masina este un bmw 318ci , 2002 , 143 cp , n42b20a ,

 

masina merge normal dar am EML si check engine aprinse in bord,

am bagat INPA si au aparut urmatoarele

 

285A VVT ACTUATOR MONITORING

2865 POWER SUPLY LIMIT VVT-EMERGENCY

 

acum , masina se tureaza merge , trage motorul nu are nici o problema, faza e ca nu stiu ce sa incep sa verific

tot INPA zice ca treaba asta ar cauza aprinderea martorului in bord (check engine) dar in dreptul erorilor este 0

 

 

a mai avut careva eroarea asta ?

Link to comment
Share on other sites

offtopic: ce norma de poluare este euro3 sau euro4?

 

 

sunt in anglia , deci nu am umblat la rar in tara deloc , eu zic ca euro3 , e prima generatie de n42 ,

 

nici o problema r3derater,nu e nici o suparare

 

 

post-52826-0-76173300-1379276007_thumb.png

 

 

 

uitate cand e vorba de n42 ai mai multe sonde lambda date pe real oem ,

(fabricatie iulie /2002 a mea )

eu le am doar pe 12 si 13

 

(fabricatie 03/2003 )masina lui un prieten n42b20a

le are doar pe 1,2

 

is cateva diferente , o sa le fac poza cand o sa mai fie pe elevator

am vazut si pe autovit 318 , 143 cp , scria omul clar ca e euro3

 

Am patit la fel, calculatorul VVT, se afla sub baterie, spor la treaba...

 

 

e plug and play? s-au trebuie ceva repogramat dupa ? (eu am bateria in portbagaj ) cred ca tu te referi sub capota

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

is cateva diferente , o sa le fac poza cand o sa mai fie pe elevator

am vazut si pe autovit 318 , 143 cp , scria omul clar ca e euro3

Eu am inmatriculat recent un 318 ci din 2001/11 acelasi motor n42b20 143 hp este trecuta in semnatura masina a iesit euro4 fara spaga. Daca vreti fac maine o poza si o pun aici.

Link to comment
Share on other sites

Eu am inmatriculat recent un 318 ci din 2001/11 acelasi motor n42b20 143 hp este trecuta in semnatura masina a iesit euro4 fara spaga. Daca vreti fac maine o poza si o pun aici.

 

 

eu nu zic ca nu te cred , dar cum am mai zis a fost caz la r.a.r a iesit euro 3 143cp , si ma gandeam ca asta e una dintre diferentele vizuale

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mario deci cum am spus daca vrea sa o scoata euro 3 ii zici sa se duca linistit la pc si sa trimita cerere la bucuresti. Succes!

Salut, eu joi am fost la rar sa ĂŽmi fac civ si mi-au spus ca tipul asta de motor este si euro 3 si euro 4 si ca trebuie sa ceara la București norma de poluare. Azi am fost sa ĂŽmi i-au cartea si este euro 3. Tot azi am fost la reprezentanta si mi-au dat emission test nominal data din care reise ca este euro 4. Tot la reprezentanta mi-au spus ca tipul acesta de motor poate fi si euro 3 dar cel de pe Masina mea este euro4. Mâine o sa merg la rar cu hârtia sa vad ce e de facut

Link to comment
Share on other sites

deranjez cu o mica problema, in trafic la semafor, mi-a scazut turatia motorului pentru vreo 3secunde, acasa am pus testerul si mi-a aparut urmatoarea eroare, 2731 function camshaft sensor inlet. am sters codul, am condus masina vreo 25km si am pus testerul din nou dar eroarea nu mi-a mai aparut. motorul merge ok, bujii filtre schimbate, nu am avut erori pe tester. singura problema pe care o am, e o mica ezitare in sarcina intre 1500-2000rpm, sesizabil in vitezele 1,2... vreo idee, cineva? am comandat un senzor, o sa-l schimb, stiu ca sunt doi senzori, un outlet si un inlet camshaft sensor, pe care-l schimb?
Link to comment
Share on other sites

deranjez cu o mica problema, in trafic la semafor, mi-a scazut turatia motorului pentru vreo 3secunde, acasa am pus testerul si mi-a aparut urmatoarea eroare, 2731 function camshaft sensor inlet. am sters codul, am condus masina vreo 25km si am pus testerul din nou dar eroarea nu mi-a mai aparut. motorul merge ok, bujii filtre schimbate, nu am avut erori pe tester. singura problema pe care o am, e o mica ezitare in sarcina intre 1500-2000rpm, sesizabil in vitezele 1,2... vreo idee, cineva? am comandat un senzor, o sa-l schimb, stiu ca sunt doi senzori, un outlet si un inlet camshaft sensor, pe care-l schimb?

 

 

uitate prima data la intinzatorul de lant daca il ai pe cel revizuit , eu am avut eroare la senzori la amandoi , dupa ce am schimbat intizatorul au disparut

Link to comment
Share on other sites

Cosmin, ai cumva compact? sau berlina? La berline nu am auzit sa iasa eur3, am mai vz pe compacturi.

Este Break. Am foat la rar cu hârtiile de la reprezentanta si mi-au spus ca nu sunt valabile si ca sa le duc certificat de conformitate. Am cerut la reprezentanta certificatul de conformitate, am plĂŁtit 380ron, si trebuie sa ĂŽmi vina in 7 zile. Acum sper sa scrie clar pe certificatul de conformitate norma de poluare. BĂŁieții de la BMW au mai verificat si au zis ca este euro4. Va urma...

 

N42b20

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Deci: a venit si certificatul de conformitate si masina a fost omologata de cei de la BMW dupa directiva europeana 1999/102A adica euro3. Ca sa fie euro 4 trebuia sa fie omologata dupa directiva europeana 1999/102B.....

motorul meu este euro4 dar masina a fost omologata euro3 prin urmare nu stiu daca mai este ceva de facut.

Deci masinile care au motor N42B20 pot fi si euro 3 si euro 4. Inainte sa cumparati o masina neinmatriculata cereti ca cel care o vinde sa va faca CIV.

Edited by Cosmin_nov
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.