Jump to content

BMW F30 - 320 dA


claudiusnc

Recommended Posts

Bai papleaca, ai dat dovada totala de lipsa de bun simt cand ai intrat pe un topic ds prezentare si ai inceput sa critici si sa faci de cacat una dintre optiunile omului, punctand TOTAL ampulea, minusuri referitoare la sensatec. Asa ca nu ma lua cu civizatie cand tu esti asa cum esti. Te ai gasit tu sa i strici bucuria omului scriind niste balarii.

Hampciupaliticule canta la alta masa ca la mine esti pe ignore.

 

@claudiusnc imi cer scuze daca ti-am lasat impresia ca-ti critic optiunea, era vorba doar de parerea mea proprie si personala pe care oricum nu o consider ca avand valoare de adevar absolut, poate era mai bine daca nu ziceam.

 

Sa te bucuri de masina, dupa cum ziceam o alegere foarte misto in acest segment.

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos Claudiu! Iti doresc multi km fara probleme, e o masina foarte frumoasa ;)

 

Tocmai am mers si eu cu un F10 - 520d si am fost impresionat de silentiozitatea motorului si cat de bine trage...comparat bineinteles cu e90-ul meu.

 

Cutia automata schimba impecabil vitezele...pe F30 cred ca se simte si mai bine aceasta motorizare.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc la fel mikken! :thumbsup:

Cutia este extraordinara, schimba lin si precis vitezele.

Dupa cca 1 luna de mers cu automata, nu mai vreau ever manuala!

 

Iar motorul...well...charming! :drinks:

 

Sa revenim, daca pe 320 Diesel esti incantat, ce sa mai zic de 335i sau M3...

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

O problema, ca sa zic asa, numai pe drum betonat -> aud un usor zgmot in habitaclu, ca si cand ar bate ceva in plastic, cand rulez cu viteza mica si mai pronuntat cand franez. In volan nu simt vreo vibratie anume...

Totodata, am ascultat si cu geamul lasat jos, iar acesta pare a proveni din partea stanga fata, ca un usor zanganit metalic.

Ciudat, se aude doar cand rulez pe drum betonat.

Sa fie de la RFT? Sunt prea tari?

In fine, trebuie sa imi fac timp sa merg cu ea la garantie.

 

Acum, poate parea tampa intrebarea (sunt oarecum nou in aceste teritoriu al BMW... :flowers: ), insa in dreptul oglinzii, pe parbriz, am un senzor...cred, care nu stiu la ce foloseste, deoarece nu am lumini automate si nici senzor de ploaie.

Are cineva idee ce poate fi?

post-26172-0-42999300-1380138138_thumb.jpg

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Pai daca erau prea tari RFT-urile, nu venea cu ele din fabrica. Zgomotul acela nu e normal.

 

eu cu a mea am fost de cel putin 5 ori la garantie pe motiv de zgomote. Cel mai enervant a fost cel produs de filtrul de aer.

 

Solutia definitiva a fost improvizarea pentru ca tampoane lui nu fixeaza corespunzator carcasa filtrului de aer si mai devreme sau mai tarziu se va ajunge la noi zgomote.

Link to comment
Share on other sites

Nope, nu am oglinda de antiorbire. Tocmai de aceea, misterul este destul de mare pentru mine.... :popcorn:

 

Cat privesc zgomtele, se pare ca nu sunt singurul cu F30 care se plange de asa ceva.

Se pare ca cei din US (f30posts.com) au aceleasi probleme ca si mine, zgomote la suspensie pe drumuri "crapate", zgomote care vin din plasticele din usa..etc.

Tot acolo se vorbeste de un wind noise, care ar proveni de la trimurile laterale...problema pe care, cica BMW, ar fi rezolvat-o.

Ma rog, la mine nu se aude asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa-ti zic dar sunt "zgomote tehnologice normale".

 

la x3 se slabea ceva in caseta de directie si cloncanea, in state se inlocuia caseta, era o rezolvare temporara, deoarece si caseta noua venea cu aceeasi buba, in romania raspunsul de mai sus a venit de la biroul local care prin acea formulare a refuzat o garantie.

Link to comment
Share on other sites

Pai e aceasi caseta de pe X 3 si la F30?

Ma gandesc ca daca era de la caseta, simteam ceva in volan or something...

Ciudat este ca se aude doar pe drum betonat si nu pe asfalt, chiar si putin mai crapat.

Nu este ceva deranjant, insa am si eu piticii mei pe creier.

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

la mine nu se simtea nimic in volan, era un cloncanit specific la denivelari, initial am zis ca e ceva greiere, dar cum se accentua am crezut ca e ceva articulatie, si din service au zis ca e caseta, eu nu zic ca e acelasi lucru si la tine, dar tine sub observatie si incearca sa identifici cat mai clar conditiile in care face, altfel raspunsul din service va fi acelasi cu cel primit de mine.

 

partea proasta este ca bmw romania are niste proceduri de service pentru garantii foarte ciudate spre tampite, avantajul fata de alte marci este ca la defecte clare nu te doare capu, se schimba fara discutie, dar la cloncanituri de genu trebuiesc inregistrate nu stiu cate secunde ... adica si sa vrea service-ul sa faca mai mult biroul local nu o sa aprobe

 

oricum fiind caseta full electric si cu raport variabil e putin probabil sa simti ceva in volan pana cand nu e sanatos bulita treaba, dar repet nu zic ca e acelasi lucru si mi se pare putin probabil sa fie aceeasi caseta

 

PN actual pentru masina mea ar fi fost 32106864490

 

de cand am luat-o eu vad ca sunt baietii la al saselea cod de caseta de directie, si la casetele sport este exact aceasi situatie.

 

lucrul pozitiv este ca se lucreaza continuu la imbunatatire, partea negativa e ca testerii suntem noi.

Link to comment
Share on other sites

in dreptul oglinzii, pe parbriz, am un senzor...cred, care nu stiu la ce foloseste, deoarece nu am lumini automate si nici senzor de ploaie.

Are cineva idee ce poate fi?

 

Nu cumva este senzorul de lumina? Un luxmetru ce masora iluminarea de afara si in functie de asta iti porneste/opreste lowbeam-ul atunci cand butonul este pus pe automat(A)! Stiu ca la variantele cu xenon gasesti treaba asta!

 

LE! Sorry...am vazut tarziu c-ai zis ca n-ai lumini automate! My bad! Poate este doar zona rezervata pentru senzor fara ca senzorul sa fie si montat! Ori poate a fost schimbat parbrizul si s-a pus unul ce vine cu aceasta zona libera pentru senzori desi masina nu are! Vezi daca toate geamurile inclusiv parbrizul au acelasi producator marcat pe ele, plus sigla bmw! Daca au sigla bmw pe ele inseamna ca sunt montate din fabrica ori in cel mai rau caz s-au schimbat in service BMW!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

@ MariusFR - multumesc frumos! Cat priveste vwforum, nu am plecat de tot, mai am un Seat 1P 2011. :thumbsup:

 

@RaYn3 - de aceea sunt si eu susprins, ca habar nu am ce ar putea face acel senzor. Am uitat sa mentionez ca are alarma de fabrica. O avea ceva legatura cu asta?...

 

@Kip - la fel ma gandesc si eu, deoarece nu se aude decat pe un anumit tip de drum. Pe asfalt cu denivelari mai accentuate nu se aude nimic, zgomotele sunt normale.

 

@mecea - nu am zgomot cloncanit infundat, ci mai degraba parca ar fi un plastic slab care zumzaie / bate pe drum betonat si se accentueaza cand franez.

 

Am citit pe f30posts ca ar fi fost ceva probleme cu caseta de directie, in sensul ca vibra volanul in intervalul de viteza 60 - 100 KM / h, probleme care ar fi fost rezolvate cu un soft nou de caseta de catre BMW.

Daca cineva are acces la rapoartele PUMA, probabil s-ar vedea daca se confirma ce vorbesc aia pe forum.

 

Anyway, trebuie sa imi fac timp sa merg cu ea la reprezentanta.

Acum, nu stiu la care din ele sa merg si cat de buni sunt... cele mai aproape de mine are fi MHS Craiova si Motor AG Pitesti.

O sa vobesc cu ei si sa fac o programare.

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Si a mea are un zgomot pe puntea fata pe drumuri proste . Am fost cu ea la verificat . Raspunsul a fost ca puntea fata e ok , caseta e ok ,ca bataia vine din caseta , dar "asa face toate " . In 20k km nu s-a accentuat . Asa ca ramane varianta cu muzica mai tare si sa te setezi pe ignore , daca se dovedeste ca e aceiasi problema .
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti cu placere Claudiu. Sa te bucuri de ea!

Stai linistit cu sensatec-ul, nu vei avea probleme de durabilitate in timp cu el, decat cel mult pe partea stanga a sezutului soferului, respectiv dreapta la pasager. Senzatia mea este ca se manifesta numai la scaunele sport, fiind mai pronuntat sezutul acolo decat la cele normale. La mine totul a plecat de la buretele care "armeaza" scaunul in zona aceea. Aveam prostul obicei iarna de a ma aseza cu fundul in masina si de a bate incaltarile pentru a scutura zapada. Apoi pivotam pe fund pentru a baga ambele picioare in masina uzand astfel buretele, lucru ce a dus si la craparea tapiteriei. La 50.000 km, cu putin show:) mi-au schimbat tapiteria de pe sezut in garantie.

Pe dreapta abia acum a aparut problema, la 5 1/2 ani si 153.000km. O voi schimba probabil la un moment dat.

A mea este 2008, sunt convins ca la a ta s-au imbunatatit lucrurile. Plus ca a ta este un 3, deci plus de calitate:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.