Jump to content

regulator presiune cod oem?


Recommended Posts

De ce vrei sa il schimbi?

Am caderi de turatii cand pun frana si o scot pe liber pina in 500 rpm si tot cautand pe la diversi mecanici cauzele , am aflat ba de benzina 98 ba de pcv am ajuns si la regulator , interesant e ca face asa numai cand e vreme ploioasa , cand e soare cald nici o oscilatie.

 

O sa l curat maine , apoi il schimb sa vedem poate poate.

Link to comment
Share on other sites

Am caderi de turatii cand pun frana si o scot pe liber pina in 500 rpm si tot cautand pe la diversi mecanici cauzele , am aflat ba de benzina 98 ba de pcv am ajuns si la regulator , interesant e ca face asa numai cand e vreme ploioasa , cand e soare cald nici o oscilatie.

 

O sa l curat maine , apoi il schimb sa vedem poate poate.

Mai bine verifici presiunea din rampa de injectoare, decat sa dai 350 ron pe un regulator de presiune OE, care poate al tau e bun si alta este cauza scaderii de ralanti. Presiunea trebuie sa o verifici in felul urmator:

1. Cu motorul pornit, la ralanti cu furtunasul acela mic de vacum conectat la regulator

2. Cu motorul pornit, la ralanti cu furtunasul acela mic de vacum deconectat de la regulator

3. Dupa 30-60 min de cand ai oprit motorul sa vezi daca iti mentine presiunea in rampa .

 

Aceasta verificare o poti face la multi mecanici, care mai mult de 30-40 ron nu ar trebui sa te coste, fiind o suma foarte mica in comparatie cu pretul unui regulator nou OE. Bafta !

 

/LE : http://www.ghitaauto.ro/13531743378

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai zis intr-un alt topic ca ai schimbat pe omv 95 si nu mai ai probleme?

o perioada a mers foarte bine dar de cand cu ploile astea iar a inceput , face mai putin ca i am schimbat si valva aia pcv dar tot scade in turatii cel putin in primele minute. Mecanicii din iasi sant cu vaca..la chestii de astea tot singur le gasesti dupa o perioada de timp mai scurta sau mai lunga.

Link to comment
Share on other sites

o perioada a mers foarte bine dar de cand cu ploile astea iar a inceput , face mai putin ca i am schimbat si valva aia pcv dar tot scade in turatii cel putin in primele minute. Mecanicii din iasi sant cu vaca..la chestii de astea tot singur le gasesti dupa o perioada de timp mai scurta sau mai lunga.

citeam pe un forum renault aceeasi problema cu turatia scazuta la franare si la ei era problema cu un senzor viteza de pe cutia de viteze , care duce spre turometru , la bmw exista asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

citeam pe un forum renault aceeasi problema cu turatia scazuta la franare si la ei era problema cu un senzor viteza de pe cutia de viteze , care duce spre turometru , la bmw exista asa ceva ?

 

Nu cred, din cate stiam la bmw viteza se citeste din senzorii de ABS. Procedeaza cum am zis eu mai sus pentru regulator, sau scoate vacumul acela mic din el si vezi daca da benzina pe acolo.

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Nu cred, din cate stiam la bmw viteza se citeste din senzorii de ABS. Procedeaza cum am zis eu mai sus pentru regulator, sau scoate vacumul acela mic din el si vezi daca da benzina pe acolo.

senzorul clapeta de acceleratie stii cumva ce cod oem are ? cica si de acolo poate face figuri de astea

Link to comment
Share on other sites

senzorul clapeta de acceleratie stii cumva ce cod oem are ? cica si de acolo poate face figuri de astea

Sunt 1001 cauze care duc la scaderea ralantiului, de la senzorii motorului, aer fals, benzina proasta, etc... Daca ar fi sa ii schimbi pe toti ar trebui sa bagi o gramada de bani in piese. Cel mai bine le verifici, ori cu testerul, ori la un service, ori gasesti pe cineva cu bmw 316i sau 318i motor 1.9 si faceti schimb de piese, altfel vei cumpara o gramada de piese si poate tot nu vei rezolva problema.

 

Eu am sa curat injectoarele si sa schimb toate garniturile de la admisie, inclusiv oringurile de la injectoare sa vad daca se rezolva problema ralantiului. La mine bujia nr.4 este mai alba fata de celelalte, chiar si dupa ce le-am schimbat, ceea ce inseamna amestec sarac ( ori este injectorul infundat, ori trage aer fals pe la oringurile acestuia). Verifica si tu starea bujiilor, trebuie sa aiba toate aceasi culoare, altfel ori ai problema din aprindere, ori injectoare. Masoara fisele cu un multimetru, sa aiba toate aceasi valoare, masoara bobina. Se pot face multe masuratori, inainte de a schimba asa piese dupa ureche.

Link to comment
Share on other sites

Sunt 1001 cauze care duc la scaderea ralantiului, de la senzorii motorului, aer fals, benzina proasta, etc... Daca ar fi sa ii schimbi pe toti ar trebui sa bagi o gramada de bani in piese. Cel mai bine le verifici, ori cu testerul, ori la un service, ori gasesti pe cineva cu bmw 316i sau 318i motor 1.9 si faceti schimb de piese, altfel vei cumpara o gramada de piese si poate tot nu vei rezolva problema.

 

Eu am sa curat injectoarele si sa schimb toate garniturile de la admisie, inclusiv oringurile de la injectoare sa vad daca se rezolva problema ralantiului. La mine bujia nr.4 este mai alba fata de celelalte, chiar si dupa ce le-am schimbat, ceea ce inseamna amestec sarac ( ori este injectorul infundat, ori trage aer fals pe la oringurile acestuia). Verifica si tu starea bujiilor, trebuie sa aiba toate aceasi culoare, altfel ori ai problema din aprindere, ori injectoare. Masoara fisele cu un multimetru, sa aiba toate aceasi valoare, masoara bobina. Se pot face multe masuratori, inainte de a schimba asa piese dupa ureche.

ideea e ca dupa ce am schimbat valva pcv cu una noua oem si am renuntat la benzina aia 98 , nu a mai avut scaderi de turatie asa violente sa zic de la 850 la 400 cu vibratii puternice , ci doar foarte slabe undeva pe la 600 rpm si doar pe vreme ploioasa . Cred ca i ceva legat de vacuum sau admisie nu?

o sa vad .

bafta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Sunt 1001 cauze care duc la scaderea ralantiului, de la senzorii motorului, aer fals, benzina proasta, etc... Daca ar fi sa ii schimbi pe toti ar trebui sa bagi o gramada de bani in piese. Cel mai bine le verifici, ori cu testerul, ori la un service, ori gasesti pe cineva cu bmw 316i sau 318i motor 1.9 si faceti schimb de piese, altfel vei cumpara o gramada de piese si poate tot nu vei rezolva problema.

 

Eu am sa curat injectoarele si sa schimb toate garniturile de la admisie, inclusiv oringurile de la injectoare sa vad daca se rezolva problema ralantiului. La mine bujia nr.4 este mai alba fata de celelalte, chiar si dupa ce le-am schimbat, ceea ce inseamna amestec sarac ( ori este injectorul infundat, ori trage aer fals pe la oringurile acestuia). Verifica si tu starea bujiilor, trebuie sa aiba toate aceasi culoare, altfel ori ai problema din aprindere, ori injectoare. Masoara fisele cu un multimetru, sa aiba toate aceasi valoare, masoara bobina. Se pot face multe masuratori, inainte de a schimba asa piese dupa ureche.

sal , imi spui te rog ce cod are mufa aia mica , ce este legata de mufa mare de la debitmetru aer ? am gasit ca un pin e sarit de acolo , infundat ceva si vreau sa o schimb, la dezmemebrari nu am gasit o. pe realoem nu apare sau nu o gasesc eu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ideea e ca dupa ce am schimbat valva pcv cu una noua oem si am renuntat la benzina aia 98 , nu a mai avut scaderi de turatie asa violente sa zic de la 850 la 400 cu vibratii puternice , ci doar foarte slabe undeva pe la 600 rpm si doar pe vreme ploioasa . Cred ca i ceva legat de vacuum sau admisie nu?

o sa vad .

bafta tuturor.

am schimbat senzor ax cu came oem si am scapat de relantiul ala scazut la scos pe liber si restul de vibratii. 390 ron pe bavauto. poate ajuta pe cineva chestia asta

bafta

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

am schimbat senzor ax cu came oem si am scapat de relantiul ala scazut la scos pe liber si restul de vibratii. 390 ron pe bavauto. poate ajuta pe cineva chestia asta

bafta

 

Pe tester nu ai avut erori la senzor? Sau nu ti s-a oprit motorul niciodata?

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

am schimbat senzor ax cu came oem si am scapat de relantiul ala scazut la scos pe liber si restul de vibratii. 390 ron pe bavauto. poate ajuta pe cineva chestia asta

bafta

Chiar si eu is curios, ai avut erori pe tester? Ce valori aveai in INPA, si ce valori ai acum? E vreo diferenta?

Link to comment
Share on other sites

Chiar si eu is curios, ai avut erori pe tester? Ce valori aveai in INPA, si ce valori ai acum? E vreo diferenta?

am facut un tester acum vreo luna parca si mi a zis ca senzorul e dus alte detalii nu mi a zis baiatul , l am schimbat azi cu uunul original si se comporta ca inainte adica normal nu mai scad turatiile cand o scot pe liber.

mai aveam si o eroare la senzor temperatura dar pe ala nu am mai reusit sa l schimb ca erau o gramada de piese de scos si n aveam nici timp nici chef. asta ax cu came e f usor de schimbat 2 minute.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

am facut un tester acum vreo luna parca si mi a zis ca senzorul e dus alte detalii nu mi a zis baiatul , l am schimbat azi cu uunul original si se comporta ca inainte adica normal nu mai scad turatiile cand o scot pe liber.

mai aveam si o eroare la senzor temperatura dar pe ala nu am mai reusit sa l schimb ca erau o gramada de piese de scos si n aveam nici timp nici chef. asta ax cu came e f usor de schimbat 2 minute.

 

bafta

Stiu ca e usor de schimbat, te intreb daca ai pus inpa, sa vezi ce valori ai la Load si pulse duty factor controller i.s., daca e vreo diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca e usor de schimbat, te intreb daca ai pus inpa, sa vezi ce valori ai la Load si pulse duty factor controller i.s., daca e vreo diferenta.

N am folosit inpa, am schimbat senzorul , facut proba cu masina vreo 2 ore prin oras. Daca acul la temperatura apa din bord functioneaza si am avut o eroare pe tester la senzor temp apa ulei merita schimbat si asta? e mult de desfacut pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

N am folosit inpa, am schimbat senzorul , facut proba cu masina vreo 2 ore prin oras. Daca acul la temperatura apa din bord functioneaza si am avut o eroare pe tester la senzor temp apa ulei merita schimbat si asta? e mult de desfacut pe acolo.

Daca ai avut eroare la el eu zic ca merita.

 

Referitor la senzorul de turatie:

Ai avut eroare pe tester la el?

Se oprea motorul in mers?

Iti pornea greu motorul?

Iti scadea mai rau ralantiul in primele 10-15 minute de mers dupa ce porneai motorul?

Iti scadea ralantiul cand porneai AC sau consumatori mari ( de ex incalzire luneta )

 

Multumesc.

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Daca ai avut eroare la el eu zic ca merita.

 

Referitor la senzorul de turatie:

Ai avut eroare pe tester la el?

Se oprea motorul in mers?

Iti pornea greu motorul?

Iti scadea mai rau ralantiul in primele 10-15 minute de mers dupa ce porneai motorul?

Iti scadea ralantiul cand porneai AC sau consumatori mari ( de ex incalzire luneta )

 

Multumesc.

da ,am avut eroare pe el l a sters apoi a reaparut.

da s a oprit o singura data

pornea normal

nu neaparat , dar scadea cand franam si o scoteam pe liber la semafor .

foarte putin scadea la consumatori dar din ce am inteles e normal asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai avut eroare la el eu zic ca merita.

 

Referitor la senzorul de turatie:

Ai avut eroare pe tester la el?

Se oprea motorul in mers?

Iti pornea greu motorul?

Iti scadea mai rau ralantiul in primele 10-15 minute de mers dupa ce porneai motorul?

Iti scadea ralantiul cand porneai AC sau consumatori mari ( de ex incalzire luneta )

 

Multumesc.

ziceai intr un post ca vrei sa schimbi o ringuri de la injectoare ?

Link to comment
Share on other sites

ziceai intr un post ca vrei sa schimbi o ringuri de la injectoare ?

 

Am schimbat oringurile + toate garniturile de la admisie + curatat injectoare + buson ulei oem, mai am caderile de ralanti in primele 15 minute de mers cu masina dar nu asa accentuate ca inainte, insa tot mai sunt.

 

Pe langa acestea am testat cu alt debitmetru 100% bun, am testat cu alta bobina, am testat cu alt regulator de ralanti, am schimbat senzorul de la clapeta, am verificat fisele, am schimbat valva pcv cu una noua oem + furtunul acesteia, am schimbat bujiile NGK cu 4 poli, am schimbat toate furtunasele de vacum, verificat electrovalva de la canistra de vapori, curatat IAC + clapeta + admisie, senzorii de temperatura sunt buni deoarece indica corect pe tester.

 

Imi mai ramane sa masor presiunea de benzina in rampa de injectoare, sa testez cu alt senzor de turatie de la axa cu came si sa schimb sonda lambda. Daca nici dupa acestea nu rezolv problema cu scazutul de ralanti ma las pagubas, mai ramane sa schimb motorul :frantics:

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.