Jump to content

regulator presiune cod oem?


Recommended Posts

Am schimbat oringurile + toate garniturile de la admisie + curatat injectoare + buson ulei oem, mai am caderile de ralanti in primele 15 minute de mers cu masina dar nu asa accentuate ca inainte, insa tot mai sunt.

 

Pe langa acestea am testat cu alt debitmetru 100% bun, am testat cu alta bobina, am testat cu alt regulator de ralanti, am schimbat senzorul de la clapeta, am verificat fisele, am schimbat valva pcv cu una noua oem + furtunul acesteia, am schimbat bujiile NGK cu 4 poli, am schimbat toate furtunasele de vacum, verificat electrovalva de la canistra de vapori, curatat IAC + clapeta + admisie, senzorii de temperatura sunt buni deoarece indica corect pe tester.

 

Imi mai ramane sa masor presiunea de benzina in rampa de injectoare, sa testez cu alt senzor de turatie de la axa cu came si sa schimb sonda lambda. Daca nici dupa acestea nu rezolv problema cu scazutul de ralanti ma las pagubas, mai ramane sa schimb motorul :frantics:

stii ca ti ziceam ca am schimbat senzorul ala ax cu came..a mers pina azi:)sa mi bag pula in ea carutza de e46 :) am dus o la spalatorie (fara sa spal motor ) si cand am plecat la primul semafor iar a cazut la 500 550 rpm scoasa pe liber. Tre sa schimb senzorul ala de temperatura apa ulei ca aveam o eroare sa vad cum e dupa.

Era un tip care spunea pe aici ca a avut prob astea si au disparut dupa ce a sschimbat bateria.... a mea e varta 77ah luata in aprilie , n are capac deasupra sau ceva protectie conteaza si asta sa nu faca scurt sau altceva?

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

stii ca ti ziceam ca am schimbat senzorul ala ax cu came..a mers pina azi:)sa mi bag pula in ea carutza de e46 :) am dus o la spalatorie (fara sa spal motor ) si cand am plecat la primul semafor iar a cazut la 500 550 rpm scoasa pe liber. Tre sa schimb senzorul ala de temperatura apa ulei ca aveam o eroare sa vad cum e dupa.

Era un tip care spunea pe aici ca a avut prob astea si au disparut dupa ce a sschimbat bateria.... a mea e varta 77ah luata in aprilie , n are capac deasupra sau ceva protectie conteaza si asta sa nu faca scurt sau altceva?

 

Nu, nu are nici o treaba acel capac cu scurt sau ralanti. E disperant acest ralanti si cred ca se intampla la 80% din motoarele m43 :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu are nici o treaba acel capac cu scurt sau ralanti. E disperant acest ralanti si cred ca se intampla la 80% din motoarele m43 :)

la e46 asta cu motor 1895cmc nu mi a facut absolut nici o figura pina acum 2 luni si are 135mii la bord iar ala de 2900cmc cu 160 mii la bord sta turometru teapan orice i as face. Ma gandesc ca este ceva ce a declansat chestia asta din senin.Cu mecanicii m am lamurit 99 la suta merg pe bajbaite ma puneau sa schimb piese de parca eu fac banii cu ciocanul...aveam o scartaiala pe stanga fata la damburi ,am si scris pe forum si baga tampoane motor noi , baga flanse amortizoare ,rulmenti noi :))sa i fut eu de aurolaci si in final ce crezi ca era ? si tot eu singur am descoperit , carcasa filtrului de aer are un surub care vine prins pe caroserie linga oala amortizorului si era sarit iar de la scartaiala ziceai ca e caruta in regula.

 

asa si cu chestia asta cu relantiul mai mult ca sigur e ceva simplu dar tre sa ti roada creierii o perioada apoi o descoperi total de am pulea din intamplare :D

 

cand ploua sau e umezeala afara nu scade in turatii mai des la tine?

este delcou la motorul asta?stii? si pe unde e situat? cica acolo cand e umed afara poate face condens?

 

daca eram din acelasi oras ne intalneam si schimbam juma de masina si o dibuiam cumva.

 

poate ne mai dau niste "ponturi" pe unde sa cascam ochii, baietii de pe aici cu ceva experienta :)

 

hai bafta

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

la e46 asta cu motor 1895cmc nu mi a facut absolut nici o figura pina acum 2 luni si are 135mii la bord iar ala de 2900cmc cu 160 mii la bord sta turometru teapan orice i as face. Ma gandesc ca este ceva ce a declansat chestia asta din senin.Cu mecanicii m am lamurit 99 la suta merg pe bajbaite ma puneau sa schimb piese de parca eu fac banii cu ciocanul...aveam o scartaiala pe stanga fata la damburi ,am si scris pe forum si baga tampoane motor noi , baga flanse amortizoare ,rulmenti noi :))sa i fut eu de aurolaci si in final ce crezi ca era ? si tot eu singur am descoperit , carcasa filtrului de aer are un surub care vine prins pe caroserie linga oala amortizorului si era sarit iar de la scartaiala ziceai ca e caruta in regula.

 

asa si cu chestia asta cu relantiul mai mult ca sigur e ceva simplu dar tre sa ti roada creierii o perioada apoi o descoperi total de am pulea din intamplare :D

 

cand ploua sau e umezeala afara nu scade in turatii mai des la tine?

este delcou la motorul asta?stii? si pe unde e situat? cica acolo cand e umed afara poate face condens?

 

daca eram din acelasi oras ne intalneam si schimbam juma de masina si o dibuiam cumva.

 

poate ne mai dau niste "ponturi" pe unde sa cascam ochii, baietii de pe aici cu ceva experienta :)

 

hai bafta

 

M43 nu are delcou, are aprindere electronica. Si mie la fel, cand e umed afara / ploua face mai urat ralantiu. M-am gandit la sonda lambda, deoarece am vazut ca pisicutele aveau boala la aceasta sonda, intra apa la firele de la senzor si o lua razna ralantiul. Ma bate gandul sa schimb si aceasta sonda, deoarece influenteaza in mare parte si consumul, cu cat este mai noua cu atat consumul este unul mai decent, deoarece face amestecul aer benzina corect.

Link to comment
Share on other sites

M43 nu are delcou, are aprindere electronica. Si mie la fel, cand e umed afara / ploua face mai urat ralantiu. M-am gandit la sonda lambda, deoarece am vazut ca pisicutele aveau boala la aceasta sonda, intra apa la firele de la senzor si o lua razna ralantiul. Ma bate gandul sa schimb si aceasta sonda, deoarece influenteaza in mare parte si consumul, cu cat este mai noua cu atat consumul este unul mai decent, deoarece face amestecul aer benzina corect.

Mie mi a scazut consumul cu 2 litri pe BC dupa ce am schimbat senzorul ax cu came , de la 12,2 12,5 cat era la 10,2 10 ,3 in prezent. oricum nu i real ala afisat pe bord dar diferenta aia de 2 litri se simte. o sonda lambda bosch la 260 ron pe un site e buna ?o schimb si pe asta poate mai scade inca un litru si ajung la consum de polo:)).

Link to comment
Share on other sites

Mie mi a scazut consumul cu 2 litri pe BC dupa ce am schimbat senzorul ax cu came , de la 12,2 12,5 cat era la 10,2 10 ,3 in prezent. oricum nu i real ala afisat pe bord dar diferenta aia de 2 litri se simte. o sonda lambda bosch la 260 ron pe un site e buna ?o schimb si pe asta poate mai scade inca un litru si ajung la consum de polo:)).

 

Daca este bosch este buna. Consumul la mine afisat pe bc este cu un litru in minus fata de real. Am sa o schimb si eu ca nu strica, din contr ajuta la consum, insa momentan am alte prioritati.

 

LE: Cred ca vorbesti despre aceasta sonda: http://www.autoeco.ro/piese-auto/BMW/3-limuzina/benzina/1999/1.90-77/316-i-199809-200502/caroserie-esapament/Sonda-lambda-BOSCH-BMW-Seria-3-E46-limuzina-77-KW-105-CP-art-3418938/ la care trebuie sa iti pui mufa de la sonda ta. ( adica sonda este universala BOSCH)

 

Recomand sa iei sonda dedicata bosch, deoarece nu este diferenta mare de pret si nu te mai complici sa pui mufa de la sonda cea veche. Am inteles ca functioneaza mai bine cu aceasta decat cu cea universala. Link aici http://www.autoeco.ro/piese-auto/BMW/3-limuzina/benzina/1999/1.90-77/316-i-199809-200502/caroserie-esapament/Sonda-lambda-BOSCH-BMW-Seria-3-E46-limuzina-77-KW-105-CP-art-1064705/ Cod 0 258 003 559

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Daca este bosch este buna. Consumul la mine afisat pe bc este cu un litru in minus fata de real. Am sa o schimb si eu ca nu strica, din contr ajuta la consum, insa momentan am alte prioritati.

 

LE: Cred ca vorbesti despre aceasta sonda: http://www.autoeco.ro/piese-auto/BMW/3-limuzina/benzina/1999/1.90-77/316-i-199809-200502/caroserie-esapament/Sonda-lambda-BOSCH-BMW-Seria-3-E46-limuzina-77-KW-105-CP-art-3418938/ la care trebuie sa iti pui mufa de la sonda ta. ( adica sonda este universala BOSCH)

 

Recomand sa iei sonda dedicata bosch, deoarece nu este diferenta mare de pret si nu te mai complici sa pui mufa de la sonda cea veche. Am inteles ca functioneaza mai bine cu aceasta decat cu cea universala. Link aici http://www.autoeco.ro/piese-auto/BMW/3-limuzina/benzina/1999/1.90-77/316-i-199809-200502/caroserie-esapament/Sonda-lambda-BOSCH-BMW-Seria-3-E46-limuzina-77-KW-105-CP-art-1064705/ Cod 0 258 003 559

exact de sonda asta ziceam bosch la 300 ron ,doar s o aiba pe stoc astia.

sa vezi ce am mai facut la carutza:)

dat jos galeria de admisie superioara usor dar cea inferioara ff greu ,cel putin mie asa mi s a parut , ptr ca vroiam sa schimb senzorul de temperatura apa ulei si dupa ce am taiat o tubulara :))ca sa intre in spatiul ala de 5cm si vreo 100 de injuraturi am reusit sa l schimb.

la prima vedere parea copt cu totul dusa si vopseaua de pe el (eu am avut si eroare pe tester de la el ) apoi desfacut si mufa de la sonda lambda prima si dai forja prin oras.

acum nu stiu de la care o fi ..ori senzorul ori ca am scos mufa de la sonda dar masina sta teapana la 750 800 rpm orice i as face,franari bruste, scos pe liber si franat si alte panarami de astea.

senzorul ala de temp e 45 ron original deci merita schimbat mai ales daca de 12 ani cat are masina nimeni nu si a batut capul cu el , sa o vad si cu sonda schimbata si poate am nimerit o:).

 

te anunt maine daca mai face figuri acum merge pizda. de cand am scos mufa la sonda nu a crescut deloc consumul cel putin pe BC.

poti incerca si tu varianta asta.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

exact de sonda asta ziceam bosch la 300 ron ,doar s o aiba pe stoc astia.

sa vezi ce am mai facut la carutza:)

dat jos galeria de admisie superioara usor dar cea inferioara ff greu ,cel putin mie asa mi s a parut , ptr ca vroiam sa schimb senzorul de temperatura apa ulei si dupa ce am taiat o tubulara :))ca sa intre in spatiul ala de 5cm si vreo 100 de injuraturi am reusit sa l schimb.

la prima vedere parea copt cu totul dusa si vopseaua de pe el (eu am avut si eroare pe tester de la el ) apoi desfacut si mufa de la sonda lambda prima si dai forja prin oras.

acum nu stiu de la care o fi ..ori senzorul ori ca am scos mufa de la sonda dar masina sta teapana la 750 800 rpm orice i as face,franari bruste, scos pe liber si franat si alte panarami de astea.

senzorul ala de temp e 45 ron original deci merita schimbat mai ales daca de 12 ani cat are masina nimeni nu si a batut capul cu el , sa o vad si cu sonda schimbata si poate am nimerit o:).

 

te anunt maine daca mai face figuri acum merge pizda. de cand am scos mufa la sonda nu a crescut deloc consumul cel putin pe BC.

poti incerca si tu varianta asta.

 

bafta

 

Cred ca din cauza ca ai scos mufa la sonda lambda sta ralantiul bine. Senzorul de temperatura nu prea are treaba cu oscilatii de ralanti, normal cu un senzor de temperatura defect, iti sta ralantiul crescut la cald.

Daca zici ca fara mufa bagata la sonda lambda, ralantiul sta corect, este foarte probabil ca aceasta sa fie lenta, obosita.

 

Mie mi se intampla, in mare parte cam ce scrie aici: http://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw/298131-e36-316i-problema-relanti-pornire-cald.html

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Cred ca din cauza ca ai scos mufa la sonda lambda sta ralantiul bine. Senzorul de temperatura nu prea are treaba cu oscilatii de ralanti, normal cu un senzor de temperatura defect, iti sta ralantiul crescut la cald.

Daca zici ca fara mufa bagata la sonda lambda, ralantiul sta corect, este foarte probabil ca aceasta sa fie lenta, obosita.

 

Mie mi se intampla, in mare parte cam ce scrie aici: http://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw/298131-e36-316i-problema-relanti-pornire-cald.html

i am facut o poza senzorului de temp inainte sa l arunc. eu l am schimbat din cauza acelei erori.o sa vad cum se comporta.

scoate lambda poate e din asta si la tine.

post-62365-0-10899800-1381404374_thumb.jpg

post-62365-0-73440400-1381404410_thumb.jpg

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc sa ii scot si eu mufa, dar trebuie sa gasesc o rampa sa am acces.

Am bagat 2 cricuri si in 2 minute s a scos mufa aia . Am sunat inainte la un service in iasi si le am zis ca vreau sa schimb sonda lambda la un bmw plus senzor temperatura , ghici cat au cerut bulangii?

50 ron ptr lambda si 150 ron ptr senzor . sa i futa cainii comunitari de banii astia :)) daca le ziceam de un corsa cred ca ma luau cu ..da si tu un pachet de tigari.

Link to comment
Share on other sites

daca le ziceam de un corsa cred ca ma luau cu ..da si tu un pachet de tigari.

Ceva de genul am patit eu ieri, cautam un volan la dezmembrari in sibiu. Am gasit modelul ce l-am cautat doar ca la un moment vine intrebarea il vrei pt seria 5 sau ..., i-am zis ca nu conteaza si ca e la fel. Il suna pe sefu' sa il intrebe si ii specifica ca "nu il vrea pt seria 5" ce pret e ?

 

Mama lor de dobitoci.

Link to comment
Share on other sites

Am bagat 2 cricuri si in 2 minute s a scos mufa aia . Am sunat inainte la un service in iasi si le am zis ca vreau sa schimb sonda lambda la un bmw plus senzor temperatura , ghici cat au cerut bulangii?

50 ron ptr lambda si 150 ron ptr senzor . sa i futa cainii comunitari de banii astia :)) daca le ziceam de un corsa cred ca ma luau cu ..da si tu un pachet de tigari.

Am verificat si eu sonda lambda si era foarte afumata, am curatat-o cu spray de carburatoare si acum astept sa vad daca se simte vreo diferenta. Cred ca am sa o schimb si eu, deoarece nu cred ca este in regula ca aceasta sa fie afumata.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si eu sonda lambda si era foarte afumata, am curatat-o cu spray de carburatoare si acum astept sa vad daca se simte vreo diferenta. Cred ca am sa o schimb si eu, deoarece nu cred ca este in regula ca aceasta sa fie afumata.

Dupa curatarea sondei lambda care era foarte foarte afumata , ralantiul masinii nu a mai scazut cand o las pe liber, scade o singura data putin cand pornesc motorul la cald, apoi nu mai scade. Cred ca la mine problema era din sonda lambda, pe care am sa o schimb cu una bosch.

Link to comment
Share on other sites

Dupa curatarea sondei lambda care era foarte foarte afumata , ralantiul masinii nu a mai scazut cand o las pe liber, scade o singura data putin cand pornesc motorul la cald, apoi nu mai scade. Cred ca la mine problema era din sonda lambda, pe care am sa o schimb cu una bosch.

Eu am schimbat o acum 2 zile si vad ca a disparut nebunia din capul ei :)deocamdata.. o sa vad intr o saptamana.S a sters si eroarea aia (martor galben ) singura dupa vreo 4 opriri si porniri ale motorului.

zi mi ceva te rog , ptr rulmenti spate ( am o huruiala in curbe si cred ca astia sant) ce marca ar merge? nici prea prea nici foarte foarte.

si mai exact cum verific rulmentii sa nu fie anvelopele sau altceva?

 

mersi si bafta

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

la mine vad ca asta a fost.

 

inafara de tras dreapta stanga sus jos de roata , se mai poate verifica rulmentul si altfel?

 

Rulmentul stiam ca huruie, mai ales in curbe la viteza.

 

Ti-a mai scazut ralantiul? De cand am curatat sonda lambda imi scade doar o singura data la pornire undeva la 600rpm, dupa aceea nu mai scade deloc.

Link to comment
Share on other sites

Rulmentul stiam ca huruie, mai ales in curbe la viteza.

 

Ti-a mai scazut ralantiul? De cand am curatat sonda lambda imi scade doar o singura data la pornire undeva la 600rpm, dupa aceea nu mai scade deloc.

la fel ca la tine , o data dupa pornire si apoi cand dau cu spatele am observat scade rapid in 500rpm apoi revine(ii tin ambreiajul bine nu tremura din asta).

am citit pe un forum audi unul cu un a6 pe benzina fix aceeasi problema si la el era electrovalva canistrei de carbon, a schimbat o si a rezolvat.

Unde plm o mai fi si asta la e46?

si tu ai curatat injectoarele la ultrasunete sau cu spray? ma gandesc ca pe bancul ala le si vezi cum lucreaza dupa curatare , asa cu spray n ai idee.

oricum nu ma las pina n o fac :)macar sa aiba si altii idee ce bube are m43 asta.

bafta

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

Si eu am caderi de relanti care apar foarte rar dar doar cand este umed afara, dar care apar de fiecare data cand dau drumul la dezaburire. persista vreo 5-8 minute si apoi nu mai face chiar daca dau drumul la dezaburire. scade relantiul cand sunt aproape sa opresc la un stop sau ceva de genul. scade pana la ~500rpm si apoi urca la loc instant.

Alt lucru interesant e ca atunci cand dau drumul la dezaburire apare un mic fasait daca ascult radio.

 

O problema fara legatura cu cele de mai sus e ca suspectez oarecum debitmetrul ca nu mai e bun (sau n-a fost niciodata de cand am luat masina :lol:). mi se pare ca are mici intreruperi la turatii mici si ca per total nu trage chiar cum trebuie (dar aici poate ma insel e un amarat de 316i mai am si jante 17). Consumul e foarte bun iar check engine in bord nu mi s-a aprins niciodata.

Stie cineva exact cum testez debitmetrul (nu am inca tester). Mi-a spus cineva sa scot mufa debitmetrului cu motorul pornit si incalzit. Am facut asta si masinii ii scade 1s relatiul si apoi isi revine. De mers cu mufa scoasa mi se pare ca merge cam la fel cu relantiul cam instabil. Am facut testul asta si la alt prieten cu 318i care ii merge bine masina si la el se comporta fix la fel. Trebuia sa moara motorul cand am scos mufaa??

Link to comment
Share on other sites

Si eu am caderi de relanti care apar foarte rar dar doar cand este umed afara, dar care apar de fiecare data cand dau drumul la dezaburire. persista vreo 5-8 minute si apoi nu mai face chiar daca dau drumul la dezaburire. scade relantiul cand sunt aproape sa opresc la un stop sau ceva de genul. scade pana la ~500rpm si apoi urca la loc instant.

Alt lucru interesant e ca atunci cand dau drumul la dezaburire apare un mic fasait daca ascult radio.

 

O problema fara legatura cu cele de mai sus e ca suspectez oarecum debitmetrul ca nu mai e bun (sau n-a fost niciodata de cand am luat masina :lol:). mi se pare ca are mici intreruperi la turatii mici si ca per total nu trage chiar cum trebuie (dar aici poate ma insel e un amarat de 316i mai am si jante 17). Consumul e foarte bun iar check engine in bord nu mi s-a aprins niciodata.

Stie cineva exact cum testez debitmetrul (nu am inca tester). Mi-a spus cineva sa scot mufa debitmetrului cu motorul pornit si incalzit. Am facut asta si masinii ii scade 1s relatiul si apoi isi revine. De mers cu mufa scoasa mi se pare ca merge cam la fel cu relantiul cam instabil. Am facut testul asta si la alt prieten cu 318i care ii merge bine masina si la el se comporta fix la fel. Trebuia sa moara motorul cand am scos mufaa??

Eu am scos mufa si a facut fix cum ai descris tu. Masina trage foarte bine ptr aia 118 cai ai sai , urca in turatii pina in 5, 6 mii fara probleme,deci nu i debitmetru. Ieri i am facut o diagnoza si am scos IAC in timp ce mergea motorul ,regulatorul ala de relanti.Tipul ala a luat eroarea de la IAC si i a dat un play pe tester( poate nu ma exprim corect) accelerand o din soft pina la 10% , 20 % ,36% iar cand a ajuns la 48% a luat o razna masina ,a inceput sa oscileze de la 800 rpm pina la 2000rpm . A mai incercat o data la fel facea.El a zis ca i regulatorul de relanti ,azi am facut rost de unul ptr proba si la fel face(cade turatia pina in 500 rpm cand apas ambreiajul) asa ca in mod sigur e alta buba..dar o descoper eu:)

bafta

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

S ar putea sa fi rezolvat problema cu "ralantiul",cica asa se zice si nu relanti:) in fine , a venit la mine in vizita un tip din Anglia ce l stiam ahtiat dupa Bmw uri pe acolo si I am zis de treaba cu turatiile care scad cand scot pe liber si mi a zis ca 90% e bobina si fisele, mai ales daca vremea umeda influenteaza. Nu m am bagat la o bobina de 6 mil si fise de inca 5mil ca pina acum am bagat zeci de mil in carutza asta de e46 si am zis sa iau una sh la ghici ca daca nu e buna aia e. Dupa o cautare pe mercador am gasit o bobina cu tot cu alea 4 fise la 150ron cu tot cu curier si am montat o azi dimineata. masina acum urca foarte repede in ture ,au disparut caderile alea cand apasam ambreiajul si astept zile cu ploaie sa vad daca intr adevar a disparut de tot buba.

Tot englezoiul si un tip de pe forum de aici mi au zis ca degeaba masori fisele ca daca s ciupite sau capetele nu intra bine ,ceva de genul, merge intrerupt. am zis sa va spun si voua ,merita incercat. revin peste o sapt dupa ceva ploi:) .

bafta

Link to comment
Share on other sites

S ar putea sa fi rezolvat problema cu "ralantiul",cica asa se zice si nu relanti:) in fine , a venit la mine in vizita un tip din Anglia ce l stiam ahtiat dupa Bmw uri pe acolo si I am zis de treaba cu turatiile care scad cand scot pe liber si mi a zis ca 90% e bobina si fisele, mai ales daca vremea umeda influenteaza. Nu m am bagat la o bobina de 6 mil si fise de inca 5mil ca pina acum am bagat zeci de mil in carutza asta de e46 si am zis sa iau una sh la ghici ca daca nu e buna aia e. Dupa o cautare pe mercador am gasit o bobina cu tot cu alea 4 fise la 150ron cu tot cu curier si am montat o azi dimineata. masina acum urca foarte repede in ture ,au disparut caderile alea cand apasam ambreiajul si astept zile cu ploaie sa vad daca intr adevar a disparut de tot buba.

Tot englezoiul si un tip de pe forum de aici mi au zis ca degeaba masori fisele ca daca s ciupite sau capetele nu intra bine ,ceva de genul, merge intrerupt. am zis sa va spun si voua ,merita incercat. revin peste o sapt dupa ceva ploi:) .

bafta

Tine-ne la curent :)

Link to comment
Share on other sites

Cum scriam si pe alt topic ,treaba cu ralantiul in proportie de 90 la suta s a ameliorat dar nu a disparut total.Masina trage mai bine ,probabil bobina mai noua,mai buna ca aia veche dar tot face figuri si scade in turatii. Citeam si pe forumul toyota din ro ca unii au problema asta cu modelul avensis 1.8 benzina ,masini noi carora reprezentanta nu le da de cap, ce sa mai zic de o rabla de 11 ani. Oricum sunt sigur ca e ceva electric dar nici un poula de electrician nu are rabdare sa ti caute ore in sir de unde este..niste papagali ce am intalnit eu pina acum ,in iasi cel putin.

o sa i pun un cablu masa motor caroserie nou , am o banuiala la asta/

bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.