Jump to content

Ulei 2T in motorina


MCO

Recommended Posts

Ma bucur ca esti incantat de acest amestec. Voi urmari cu interes si alte feedback uri despre aceasta combinatie.

 

Offtopic: incercam sa iti spun ca la o turatie data, in aceeasi treapta de viteza (fie ea la cutiile manuale sau automate cu exceptia CVT ului -multitronicului de la Audi), vei avea o singura valoare a vitezei. Astfel, nu are cum sa ti scada turatia cu 50-70rpm la aceeasi viteza de 105km/h sub nicio forma! Sper ca m am facut eu bine inteles...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca esti incantat de acest amestec. Voi urmari cu interes si alte feedback uri despre aceasta combinatie.

 

Offtopic: incercam sa iti spun ca la o turatie data, in aceeasi treapta de viteza (fie ea la cutiile manuale sau automate cu exceptia CVT ului -multitronicului de la Audi), vei avea o singura valoare a vitezei. Astfel, nu are cum sa ti scada turatia cu 50-70rpm la aceeasi viteza de 105km/h sub nicio forma! Sper ca m am facut eu bine inteles...

Nici daca e arsa o cantitate mai mica de combustibil? Turatia poate fi asa mai mica viteza fiind aceeasi..

 

poate te atrag in aceeasi idee ca principiu (ca sa nu ne contrazicem mult), avand trei variabile, care sunt interdependente, intr-un sistem presupus perfect: consum-turatie-viteza, daca uneia din ele i se schimba valoarea (consumul, cantitatea de combustibil ars..) raportul in care e fata de celelalte doua SE SCHIMBA.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Offtopic: incercam sa iti spun ca la o turatie data, in aceeasi treapta de viteza (fie ea la cutiile manuale sau automate cu exceptia CVT ului -multitronicului de la Audi), vei avea o singura valoare a vitezei.

Sper ca nu te superi pe mine daca te corectez (ca intre timp m-am "upgradat" in cunostinte cu sistemul CVT mentionat de doua ori(!) aici).

Sistemul CVT nu inseamna ca este UN SISTEM ECONOMIC ci, ca e un sistem pus la punct ca trasferul de putere catre roti sa se faca cat mai CONSTANT sau EFICIENT (nu inseamna ca si economic, in sens clasic) In secunda 00:43 al

spune exact ce am spus eu aici, mai sus; ceea ce nu insemna ECONOMIC! :sorcerer:

Sper ca iti dai seama de DIFERENTA.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Esti haios, dar trebuie sa ti "upgradezi" mai multe cunostinte pentru ca acum esti intro mare eroare.

Scuze pt offtopic...eu am incheiat aici.

Am stat prea mult :offtopic: intr-adevar :angry:

[de ce nervos? :) pentru ca CVT invocat ca eficient.. nu e nici macar fiabil (tot Audi a recunoscut-o prin recall-ul din 2013) ... Sa mergi cu o masina careia din fabricaa sa-i patineze "ambreiajul" (pardon, cureaua metalica) cand "tragi" de ea!]

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Uite asa mai invatam ceva..... Uleiul 2t in amestec cu motorina modifica rapoartele transmisiei.... :) .

 

Ps: poti sa-i faci si resoftare de cresterea puterii, poti sa-i pui si benzina..., la o turatie data intr-o treapta de viteza vom avea aceeasi viteza atat timp cat transmisia nu are parte de modificari !

 

Paste fericit tuturor !!!

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uite asa mai invatam ceva..... Uleiul 2t in amestec cu motorina modifica rapoartele transmisiei.... :) .

 

Ps: poti sa-i faci si resoftare de cresterea puterii, poti sa-i pui si benzina..., la o turatie data intr-o treapta de viteza vom avea aceeasi viteza atat timp cat transmisia nu are parte de modificari !

 

Paste fericit tuturor !!!

Nu "rapoartele", nu am spus niciodata asa ceva, ci, CANTITATEA de carburant ars(consumat) MAI MICA obtine aceiasi viteza prin acelasi raport de transmisie (mentinand aceeasi turatie - de dinainte de amestecul asta din rezervor..).

 

Mai sus, in pagina 1, intr-un link de vreo 80 de pagini UNII au remarcat o usoara inbunatatire A CONSUMULUI (de pana la 3 procente..). Atat am vrut sa sugerez (observand personal mica schimbare in rpm) din ce au spus si altii altundeva. Limpede?

 

care zice ca face economie ;)

 

Paste Fericit!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

eu pun cam 250-300 ml la plin, rezervor de 62l, e vorba de o mazda 6 2.2D 2014, deci masina noua, euro 6.

Efectul e reducerea completa a zgomotului si vibratiilor la relanti. Motorul e oricum mult ma silentios la exterior cel putin decat cel de 2.0d de la bmw, dar acum e greus a iti si dai seama ce e.. diesel sau benzina. Injectoarele din cate stiu sunt piezo. Sincer iti spun daca daca nu as simti cand decupleaza si cupleaza cutia cand intra start stop (e automata) nici nu as ti daca e mtorul pornit sau oprit.

Efecte negative pana acum.. nimic.. am urmarit si ciclul de regenerare la dpf si pare a fi cam acelasi interval..

Din ce stiu efectul e ca la unele modele ami protejeaza pompa de injectie/injectoare.. si reducerea semnificativa a tacanituluisi vibratiilor specifice dieselului.. repet se pune o cantitate mica.. raportul recomandat e cam de 1:200

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as dori sa luam partea buna a acestui topic: multi au incercat si au recomandat folosirea uleiului 2T in amestec cu motorina. Dozarea o face fiecare in functie de cum crede si cat il tine buzunarul. Eu recomand folosirea sa nu pt imbunatatirea consumului, nu pt a creste puterea, nu pt a putea pleca cu a doua de pe loc, il recomand pentru o lubrifiere mai buna a pompei si a motorului, pentru ca reduce din zgomot si pentru ca spun unii ar reduce si continutul de cenusa (nu stiu daca se poate testa asa ceva, si sincer nu imi pasa mai ales cand vad cate un autobuz RATP langa mine).

Nu va afecta filtru de motorina, nu va afecta injectoarele la common-rail insa nu stiu cum va fi pdf-ul sau catalizatorul!

Edited by Ciobanu George
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu deja am pus 115ml de ulei 2T in 25 litri de motorina cand am fost averizat ca mai am motorina pentru 73km.

Si, la nici 5 minute de mers am simtit o schimbare in atitudinea motorului, mult mai vioi, iar turatia pe care o urmaresc mai mult decat vitezometru (;) ) a scazut (sunt foarte sigur) cam cu 50 sau poate 70 rot/min, la ACEEIASI viteza de croaziera planetara de 105km/h. Ceva i-a spus calculatorului ca aprinderea, arderea, e mult mai rapida deci puterea la roata e mai mare, viteza fiind mai mare daca s-ar mentine aceiasi turatie, deci se poate sa apara o economie de combustibil. :sorcerer: ;)

 

Parerea mea este ca asta e o ineptie sinistra! :rofl:

Ceea ce spui tu este imposibil si denota ignoranta.

Nu o lua ca pe o jignire, am incercat sa ma exprim cat mai respectuos.

 

Daca vrei sa aflii de ce este imposibil, citeste despre raportul diferential.

Doar schimband diferentialul poti avea turatie mai mica la aceeasi viteza.

Citeste si despre efectul Placebo.

 

Calculatorul de injectie n-are nici o legatura cu scaderea turatiei la o anumita viteza intr-o anume treapta.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pilitura in cartusul de la filtrul de motorina la al meu e46 320D '99

 

 

http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/span%20filtru.jpg

 

 

Dupa 62.000km in care am folosit ulei 2T de la MOL 250ml pe plin,si la 2 plinuri ,un plin fara ulei :

 

 

http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_0950.jpg

 

 

Nu observ o crestere a depunerilor ,poate cineva cu mai multa experieta sa zica.

Mai am un coupe 320d '03 care are mult mai putini kilometri decit berlina din '99,la care nu am pus ulei 2T.Deocamndata motorul este mai zgomotos la coupe.Berlina din '99 are motorul clasic de 136 de cai,coupeul are commonrail-ul de 150 de cai,poate de aici e diferenta.

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca asta e o ineptie sinistra! :rofl:

Ceea ce spui tu este imposibil si denota ignoranta.

Nu o lua ca pe o jignire, am incercat sa ma exprim cat mai respectuos.

 

Daca vrei sa aflii de ce este imposibil, citeste despre raportul diferential.

Doar schimband diferentialul poti avea turatie mai mica la aceeasi viteza.

Citeste si despre efectul Placebo.

 

Calculatorul de injectie n-are nici o legatura cu scaderea turatiei la o anumita viteza intr-o anume treapta.

 

NU as mai VREA sa imi mai spus opiniile (am si eu o limita a intelegerii) in fata ta (au fost prea multe spuse deja pe un alt topic si mi-am dat seama ce si cum..).

PARI a fi atotestiutor si mai bine ca lucrurile sa raman asa...

 

Am in vedere ca ..puteai sa spui ACELASI LUCRU fara prima fraza jignitoare, ... poate ne spui TU cu, ce are legatura calculatorul(?) [sau SA SPUN CA ARE, in cazul de fata, LEGATURA prin prezenta unui alt tip de carburant ca valoare octanica diferita (cu TIMINGUL si de ce nu rpm-ul.. :popcorn: ) la "gura injectorului] de injectie {daca nu pe un alt topic, daca ai nevoie de spatiu sa te desfasori.. dar sunt aproape sigur ca poti sa bati campii cum as face si eu..} EU aici as fi interesat DOAR de ce se intampla in motor NU in celelalte componente ale miscarii!

 

Ce v-am facut, celor care nu incercati sa intelegi ca ideea e in legatura doar cu motorul, ca rpm-ul e DIFERIT acum si asta(AR PUTEA AVEA) o influienta in economia deplasarii.

Poate nu am spus ca pana acum am pus carburant de cea mai buna calitate si poate de aceea si schimbarea observata.

 

Iti supun atentiei Service Premium, si poate te abtii sa mai jignesti:

http://www.fev.com/fileadmin/user_upload/Media/TechnicalPublications/Diesel_Systems/ImpactofFuelPropertiesonEmissionsandPerformance.pdf

- o analiza a carburantilor cu diferite cifre octanice, inainte de a veni cu un raspuns tot din rapoartele de transmisie, diferentiale si eventual roti (nu de alta dar si aici s-ar putea sa te prind pe picior gresit ;) )

 

 

 

 

..sau poate mai bine imi explici efectul Placebo la motoare, ca la oameni eu il stiu. :sorcerer:

 

*excelente raspunsuri (reactii)" Ciobanu George si DOMI, avizate si nuantate :drinks:

ImpactofFuelPropertiesonEmissionsandPerformance.pdf

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am inteles perfect, te crezi un geniu neinteles.

 

Toata lumea e impotriva ta pentru ca nu pot intelege nivelul la care ai ajuns.

 

Nu sunt atotstiutor. Sunt n subiecte pe care nu le stapanesc si la care nu fac referire.

 

Dar la masini ma pricep si din asta traiesc. Ceea ce tu spui n-are nici un sens.

 

Nu te-am jignit cu nimic. Doar am spus ca ai debitat niste ineptii. Cu totii facem chestia asta uneori.

 

Sa spui ca 115 ml de ulei in motorina au urmatoarele efecte:

 

- scaderea consumului

- cresterea puterii

- scaderea turatiei

 

Lucrurile astea n-au nici o legatura cu realitatea.

 

Eu cred ca o cantitate foarte mica de ulei in motorina poate reduce intr-adevar uzura pompei de injectie.

 

Insa totusi n-as pune deloc ulei intr-o masina cu pompa de inalta presiune.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lucrurile astea n-au nici o legatura cu realitatea.

 

 

Chiar cred ca treaba asta cu, consumul trebuie sa ramana doar o impresie personala!

 

Eu imi vreau pompa mai unsa, (de-as sti cum...) sa imi folosesc geniu :purple: in a afla cata "viata" mai are in ea.. ca prea am multi km in bord.

Atat.

 

..ma duc sa fac niste poze la EGR inainte de a se autocurata "luna" cu, cei 115mll :download: de ulei 2T! :frantics: (Pe persoana fizica practic ironia la greu.)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

iar turatia [...] a scazut (sunt foarte sigur) cam cu 50 sau poate 70 rot/min, la ACEEIASI viteza de croaziera planetara de 105km/h.

 

[...] o turatie mai mica pentru aceeasi viteza.

Sau, pentru aceeasi turatie - viteza mai mare.

 

Turatia poate fi asa mai mica viteza fiind aceeasi..

 

aaa??? WHAT? Idea.gif

Link to comment
Share on other sites

aaa??? WHAT?

.. De ce iti bati capul cu lucruri vechi, greu de inteles? :console:

 

sau poate merita sa spui cum crezi tu ca se intampla lucrurile in transmisia DE LA MOTOR CATRE ROTI (poti sa deschizi un topic separat pe "problema" descoperita! :devil2: ...daca TU stii mai multe) fara a mai agita spiritele inutil ... :offtopic: :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Daca esti ... dezinformat, nu trebuie sa fii si nesimtit.

 

PS: Tu esti shefu' la emoticoane?

Ok, recunosc ca poate nu cunosc suficient de multe lucruri; era si o ora tarzie in noapte...

 

Sper ca mi s-a parut ca NU te-ai luat de persoana... ci de idee..

Asa ca EU te-am incurajat sa deschizi un subiect.. si NU CRED CA TREBUIE sa afirmi ceva care NU POTI sa sustii!

Ironia vine la pachet, cand sunt provocat.

 

 

Scuze pt :offtopic:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

+1 pentru emoticon :)

 

Evident ca nu am nimic cu tine, ci ideea pe care ai sustinut-o e total gresita si imposibila din punct de vedere mecanic.

NU CRED CA TREBUIE sa afirmi ceva care NU POTI sa sustii!

Pai da, asta zic!

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.