Jump to content

toba finala e46 318ci


ice_m

Recommended Posts

Intrebarea mea este daca ar merge o toba sport Remus wild label dedicata pentru Opel corsa c 1.2-1.4 pus pe bmw e46 318ci 143 cp? nu ma refer la modificari ce ar trebui aduse pentru montat ci la functionalitate. Edited by ice_m
Link to comment
Share on other sites

Ca functie toate finalele sunt la fel si au acelasi rol.Daca sunt stock filtreaza mai mult,zgomot mai putin, daca sunt sport sunt mai lasatoare, zgomot mai mult(depinde materialul, izolatia,etc,etc.).Atata timp cat o potrivesti bine pe masina, n-are ce sa nu mearga la ea.

Numai sa no sufoci, teava de la 318 e de 50/55 diametru, sa nu fie mai mica sau ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

ori pui toba aia ori pui o bucata de teava cu un tips gen: http://www.google.ro/imgres?start=251&sa=X&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=f5O4T5Jmlj3ChM:&imgrefurl=http://cotuning.ro/accesorii-exterior-ornamente-capete-finale-toba-c-142_374&docid=zMpXY0g7kyZBtM&imgurl=http://cotuning.ro/images/auspuffblende_endrohr_fkpr011043.jpg&w=1200&h=900&ei=DYVAUsv4N4TTtQaMk4C4Bg&zoom=1&ved=1t:3588,r:62,s:200,i:190&iact=rc&page=11&tbnh=183&tbnw=236&ndsp=26&tx=161&ty=92 tot dracul ala e. Tobele astea sport au o singura camera formata dintr-o sita si un fel de material fonoizolator unde gazele de esapament sunt eliminate foarte rapid

Cauta si tu pe google si ai sa vezi diferenta intre o toba sport si una originala, inafara de galagie nu o sa faca nimic altceva doar ca o sa accelerezi tu mai tare ca sa o auzi si o sa traiesti cu banala impresie pentru inceput ca masina a mai castigat 4-5cp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Eu stiu ca de 60mm este la 320d.Si cred ca ce cauti tu gasesti la bucuresti la arvision.Ei au tot felul de piese de M recplicate pentru non M, au si finala decare doresti tu, insa tot nu scapi prea ieftin.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la cei de la ARVision sunt niste baieti de nota 0.I-am sunat inainte sa plec cu o zi din Valcea am facut programare tot,iar cand am ajuns in Bucuresti a 2a zi nu mi-au mai raspuns la telefon.Putea macar sa dea un mesaj sa anunte sa nu bat drumul degeaba.Daca urmareai topicul meu vedeai acolo toata povestea.Ceva in genul aleia vreau sa fac Alynex si vreau sa o rezolv pana plec de sarbatori.

Cat de scumpa sa fie Andrei?Am nevoie de aprox 2m.

Edited by vl69uli
Link to comment
Share on other sites

Depinde de producator,grosimi,calitate etc.

Tu ce buget ai vl69uli? Coturile de obicei costa ceva mai mult dar mai bine le ceri o oferta orientativa. E greu de zis oricum si pentru ei. La fata locului de preferat.

 

Dar la Pitesti sa te duci. Au meseriasi mai buni decat la Pilot Buc, parerea mea. La buc de fapt e un fel de franciza parca.

Link to comment
Share on other sites

nu ti-as recomanda deloc sa pui toba sport., nu o sa mai functioneze motorul in parametric lui.

 

De ce spui asta?Poti sa vi cu niste argumente te rog?Tu esti primul de la care aud asa ceva si am cerut ceva informatii prin stanga si dreapta pana sa fac "mutarea" asta.

Sa revenim la subiect n-am gasit pic de inox in Rm. Valcea.Singura solutie viabila ramane sa le comand de pe internet <_< C*c in orasu lor.

Link to comment
Share on other sites

nu m-a mintit nimeni, eu mi-am pus toba finala inox, si simt ca motorul nu mai ruleaza asa finut, trage mai greu...inainte cu toba finala stock, tragea foarte bine, acum trage mai greu.

 

plus ca la turati marii, se aude prea sgomotos si transmite vibratii, si unele piese au cedat cu timpu si au inceput sa troncane, ( bara spate, boxa spate, geamul dreapta fata....

 

referitor la consum.....:

 

-toba stock: 11.5 oras , mers normal

 

-toba inox: 9.5-10oras, mers normal. DA A SCAZUT CONSUMUL, NU STIU DE CE

 

sunetul este placut insa multe minusuri

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Oi fi pus toba goala fara site, altfel nu-mi explic cum de s-a ajuns in situatia asta. Eu am avut toba borla cu un sound foarte placut, un pic deranjant la viteze mari dar in rest nici o problema. Si normal iti face evacuarea mai libera deci teoretic ar trebui sa traga un pic mai bine , castigand cativa caluti in plus.
Link to comment
Share on other sites

Oi fi pus toba goala fara site, altfel nu-mi explic cum de s-a ajuns in situatia asta. Eu am avut toba borla cu un sound foarte placut, un pic deranjant la viteze mari dar in rest nici o problema. Si normal iti face evacuarea mai libera deci teoretic ar trebui sa traga un pic mai bine , castigand cativa caluti in plus.

 

 

si atunci de ce spui ca am toba goala, din contra are site, de asta si consumul redus.

 

nici mie la inceput nu mi s-a parut nimic rau, dar acum simt ca ceva nu este bine....

 

daca pui toba non-oem, sigur motorul nu va mai functiona in parametric lui, si consumul se va modifica fie, se va mari fie se va reduce....si nu cred niciodata ca o toba iti va da caluti in plus, decat daca modificarea se va face la un centru specializat, si reinitializare la ecu, cu noile valori de evacuare sa coincida cu valorile de admisie,...deci daca pui tu o toba , vei face mai mult rau. eu as vrea sa trec pe stock, dar nu trec din urmatoarele motive:

 

1.m-am familiarizat cu sunetul, si nu vreau dupa aceea , sa mi se para sgomotul motorului mai mare ca cel al tobei

2.nu gasesc toba stock in mintile ei,

3 nu mai vreau sa aduc nici-o alta modificare masini, nu mai vreau s-o tin mult

4. consuma mai putin, acum.

Edited by bmw3er
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si atunci de ce spui ca am toba goala, din contra are site, de asta si consumul redus.

 

nici mie la inceput nu mi s-a parut nimic rau, dar acum simt ca ceva nu este bine....

 

daca pui toba non-oem, sigur motorul nu va mai functiona in parametric lui, si consumul se va modifica fie, se va mari fie se va reduce....si nu cred niciodata ca o toba iti va da caluti in plus, decat daca modificarea se va face la un centru specializat, si reinitializare la ecu, cu noile valori de evacuare sa coincida cu valorile de admisie,...deci daca pui tu o toba , vei face mai mult rau. eu as vrea sa trec pe stock, dar nu trec din urmatoarele motive:

 

1.m-am familiarizat cu sunetul, si nu vreau dupa aceea , sa mi se para sgomotul motorului mai mare ca cel al tobei

2.nu gasesc toba stock in mintile ei,

3 nu mai vreau sa aduc nici-o alta modificare masini, nu mai vreau s-o tin mult

4. consuma mai putin, acum.

 

Ai anulat finala/ai schimbat evacuarea fara catalizator?

Oricum din ce am vazut la postarile tale bmw3er ai foarte multe probleme cu masina,poate nu de aici cauza cu trasul sau functionarea necorecta a motorului.

Link to comment
Share on other sites

Ai anulat finala/ai schimbat evacuarea fara catalizator?

Oricum din ce am vazut la postarile tale bmw3er ai foarte multe probleme cu masina,poate nu de aici cauza cu trasul sau functionarea necorecta a motorului.

 

 

ba crededema ca stiu ce zic....alte probleme care le-ai citit tu sunt cu totul altceva.....am mici intreruperi la relantii, care au aparut recent.

 

dar mersul putin interrupt al motorului l-am simtit decand am pus toba....si nu are treaba problema care am spuso aici cu problema, care o am la relanti

 

si nu am probleme multe cu masina asa cum spui tu....pt mine sunt probleme acelea mici, care alti merg asa cu ele si nici nu sesizeaza, dar pe mine ma deranjeaza...

 

am schimabt doar finala,, catalizatorul este al ei, si este bun.

 

v-am zis care sunt problemele datorate de la toba, trage mai greu, simt ca motorul nu mai merge asa finut , se transimt vibrati,

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ba crededema ca stiu ce zic....alte probleme care le-ai citit tu sunt cu totul altceva.....am mici intreruperi la relantii, care au aparut recent.

 

dar mersul putin interrupt al motorului l-am simtit decand am pus toba....si nu are treaba problema care am spuso aici cu problema, care o am la relanti

 

si nu am probleme multe cu masina asa cum spui tu....pt mine sunt probleme acelea mici, care alti merg asa cu ele si nici nu sesizeaza, dar pe mine ma deranjeaza...

 

am schimabt doar finala,, catalizatorul este al ei, si este bun.

 

v-am zis care sunt problemele datorate de la toba, trage mai greu, simt ca motorul nu mai merge asa finut , se transimt vibrati,

 

O toba sport poate dauna motorului doar in anumite conditii: este dedicata altor motorizari(eventual motoare mai mici) si din aceasta cauza "infunda" motorul si nu mai trage.

Daca iti pui o toba sport corespunzatoare nu vei avea absolut nici o problema cu performantele motorului...daca iti pui ceva dedicata pentru motorizarea ta chiar va trage mai bine;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai anulat finala/ai schimbat evacuarea fara catalizator?

Doar nu te gandesti sa scoti/schimbi catalizatorul. Il lasi frumusel la locul lui si schimbi doar finala. Poti testa eventual mai multe tobe sa vezi cum se aude dar nu stiu cat iti permite timpul (timpul tau sau timpul celor de la service + bani pentru sudura). Dar eu zic sa le ceri un sfat si te vor indruma cu ce e mai adecvat motorului tau, mai ales ca e vorba de un diesel. Asa la benzina poti pune cam orice, nu prea conteaza..doar sunetul difera. Dar la diesel mai sunt si alti factori de luat in seama.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.