Jump to content

Problema BUJII bmw 320d,e90,2006,


Recommended Posts

:frantics:Email me Buna! am un bmw 320d,163cp,E90-E91,an 2006,motorcod:M47D20...

Masina o am de un an aproximativ,cand am cumparat-o avea eroare pe fiecare bujie,am schimbat toate bujiile si din nou au aparut aceleasi erori,apoi am schimbat si releul si din nou aceleasi erori(toate bujiile si releul:BERU). Toata iarna trecuta masina a pornit greu dimineata si se scutura cateva secunde dupa pornire. A venit caldura si masina porneste bine,si nu se scutura,dar acum e toamna si ne apropiem de iarna si masina mea iar nu o sa porneasca. :frantics:

Daca cineva poate sa imi spuna care e problema ii multumesc frumos!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ai schimbat bujiile, releul ti a ars bujiile, intai trb sa schimbi releul

 

 

MULTUMESC PT CA VREI SA MA AJUTI!! Dar mai am ceva de spus:

Prima data am cumparat bujii marca VEMO,le-am montat,am sters erorile cu tester si au aprut din nou,Apoi am cumparat releul BERU si l-am montat,am sters erorile si iar au aparut. Crezand ca bujiile vemo cu releul beru nu sunt compatibile,am cumparat bujii BERU le-am montat am sters erorile si apar iar.

Deci bujiile sunt montate dupa releu

MultumesC

 

---------------------------------------------------------

 

Masina mea mai are o problema nu pot sa resetez nici cum OIL SERVICE,nici manual nici cu tester,cand il resetez se reseteaza pala la 0% nu 100% cum ar trebui,daca cineva poate sa ma ajute.... MULTUMESC

Edited by investitorul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stie cineva daca releul de bujii se poate adapta sau cv de genu?? Am fost la bmw cu masina si au zis ca pot sa faca o adaptare si ar trebui sa mearga.

Saptamana viitoare am programare,dar au zis ca nu garanteaza ca functioneaza pt ca nu am luat piesele de la eii…

 

Releul ori merge ori nu, nu exista adaptare, e o cutie cu circuite ii bagi 2 mufe si merge. Plug & play

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am fost la bmw,au programat masina (asa au zis ei) si tot apareau erorile la bujii.

Am cumparat releu original de la ei l-am montat, erorile nu mai apar si masina pornsete bine si la frig. :thumbsup:

Releul care nu e original nu are asa multe coduri pe el , si nu are nici un cod care sa corespunda cu un cod de pe releul vechi. PROBLEMA a fost sau ca nu era acelasi cod sau e defect de nou...

Edited by investitorul
Link to comment
Share on other sites

Am fost la bmw,au programat masina (asa au zis ei) si tot apareau erorile la bujii.

Am cumparat releu original de la ei l-am montat, erorile nu mai apar si masina pornsete bine si la frig. :thumbsup:

Releul care nu e original nu are asa multe coduri pe el , si nu are nici un cod care sa corespunda cu un cod de pe releul vechi. PROBLEMA a fost sau ca nu era acelasi cod sau e defect de nou...

 

Problema ta nu este de la releu, poate o sa mearga o perioada, problema este de plusul mare care vine de la electromotor la releu

beru face relee care vin pe echiparea originala deci nu are cum sa nu fie bun

In timp se paradesc lamelele de la mufa de plus care vine la releu de la electromotor de la fluctuatiile de temp si vibratii-este o mufa foarte firava pentru un curent de 40A.

de cele mai multe ori cei de la service mai baga o surubelnita si le indoaie sa mai tina dar este o solutie temporara

Poate scotand mufa si tot frecand-o acolo si-a mai revenit.

Tot de problema asta m-am lovit si eu, tot releu beru am pus, si mai aveam un pic si ajungeam sa schimb DDE-ul daca ma luam dupa toti.

Link to comment
Share on other sites

Problema ta nu este de la releu, poate o sa mearga o perioada, problema este de plusul mare care vine de la electromotor la releu

beru face relee care vin pe echiparea originala deci nu are cum sa nu fie bun

In timp se paradesc lamelele de la mufa de plus care vine la releu de la electromotor de la fluctuatiile de temp si vibratii-este o mufa foarte firava pentru un curent de 40A.

de cele mai multe ori cei de la service mai baga o surubelnita si le indoaie sa mai tina dar este o solutie temporara

Poate scotand mufa si tot frecand-o acolo si-a mai revenit.

Tot de problema asta m-am lovit si eu, tot releu beru am pus, si mai aveam un pic si ajungeam sa schimb DDE-ul daca ma luam dupa toti.

si ai schimbat mufa ?

Link to comment
Share on other sites

si ai schimbat mufa ?

 

Da am schimbat cablul si acum e totul bine

 

Chestia e ca toata treaba e foarte inselatoare ca imi venea curent pe fisele de la bujii dar cand DDE-ul comanda releului sa suga 40A nu avea cum din cauza contactului imperfect

si DDE-ul vedea ca la fise nu ajuns amperajul necesar si dadae eroare

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema dar la un e46 320d.

 

Am schimbat de 2 ori releul (Beru) intr-un interval de 1 an si se pare ca problema persista...

 

Ai cumparat cablul cu tot cu mufa sau doar mufa?..de unde? Second-hand sau nou?

 

Multumesc.

Edited by sawa
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema dar la un e46 320d.

 

Am schimbat de 2 ori releul (Beru) intr-un interval de 1 an si se pare ca problema persista...

 

Ai cumparat cablul cu tot cu mufa sau doar mufa?..de unde? Second-hand sau nou?

 

Multumesc.

 

Nou, am dat pe el vreo 130 lei dar cred ca-l gasesti si mai ieftin, oricum vine repede ca piesa pentru ca BMW are „provizii” facute.

Este cablul cu totul, intr-o parte are mufa si in cealalta un papuc pentru surub care vine pe electromotor.

Nu ai cum sa-l iei sh pentru ca prezinta aceeasi problema.

 

Daca o sa va uitati la mufa care intra in releu o sa fie afumata si coclita. Asta e semnul care arata vinovatul.

Link to comment
Share on other sites

pentru cine mai are nevoie cablul este codul 12427794908 si este piesa 2 din imagine

 

eu recomanda montarea lui in spatele cablului care merge la alternator pentru ca stau spate in spate si nu se intersecteaza cele 2 cabluri care vin in papuci

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/m/w/312.png

Edited by razzzzvan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pentru cine mai are nevoie cablul este codul 12427794908 si este piesa 2 din imagine

 

eu recomanda montarea lui in spatele cablului care merge la alternator pentru ca stau spate in spate si nu se intersecteaza cele 2 cabluri care vin in papuci

 

 

interesant si bine de stiut , eu as schimba cablul ala preventiv ca pare o hiba de fabricatie . Se schimba greu ? Acces pe jos ?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la bmw,au programat masina (asa au zis ei) si tot apareau erorile la bujii.

Am cumparat releu original de la ei l-am montat, erorile nu mai apar si masina pornsete bine si la frig. :thumbsup:

Releul care nu e original nu are asa multe coduri pe el , si nu are nici un cod care sa corespunda cu un cod de pe releul vechi. PROBLEMA a fost sau ca nu era acelasi cod sau e defect de nou...

cat te-a ajuns achizitionatul si montatul la reprezentanta? la ce service ai fost?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema ta nu este de la releu, poate o sa mearga o perioada, problema este de plusul mare care vine de la electromotor la releu

beru face relee care vin pe echiparea originala deci nu are cum sa nu fie bun

In timp se paradesc lamelele de la mufa de plus care vine la releu de la electromotor de la fluctuatiile de temp si vibratii-este o mufa foarte firava pentru un curent de 40A.

de cele mai multe ori cei de la service mai baga o surubelnita si le indoaie sa mai tina dar este o solutie temporara

Poate scotand mufa si tot frecand-o acolo si-a mai revenit.

Tot de problema asta m-am lovit si eu, tot releu beru am pus, si mai aveam un pic si ajungeam sa schimb DDE-ul daca ma luam dupa toti.

 

Si la mine era cam afumata-uzata mufa aia (avand in vedere ca masina are 380000km) dar nu m-am gandit ca ar fi aia problema, poate o sa o schimb in viitor,acuma functioneaza bine.

Poate nici releul ala nu era compatibil,habar n-am,asta are si stema de bmw pe el,ala dc nu avea daca era tot beru? si codurile erau foarte diferite fata de ala original...

Link to comment
Share on other sites

Piesele OEM (cu sigla BMW) sunt fabricate special ("cu dedicatie") pentru BMW dupa un caiet de sarcini iar in caz ca se defecteaza, garantia este asigurata de BMW, nu de fabricantul piesei respective iar baza de date pentru codurile pieselor OEM este diferita de baza de date a fabricantului pieselor respective (codurile difera; practic orice piesa cu sigla BMW pe ea e ca si cum ar fi fabricata de BMW) - cam asta e diferenta intre o piesa OEM si una aftermarket.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.