Jump to content

merita facut o resoftare 350hp


vasi de la oas

Recommended Posts

Salut, as dori si eu niste pareri pro si contra daca merita facuta o resoftare la un 535 bturbo din 2005.

Mecanicul la care repar masina spune ca din ecu o duce lejer la 350 de cp si o sa simt diferenta la acceleratie, in plus o sa scada consumul si nu o sa afecteze cu nimic masina.

 

nu ! e destul de indopat motoru ! nu mai au loc cai sub capota aia !

 

au regandit motorul dar au uitat de cutie... saraca nu duce mai mult.

una din cele doua turbine de multe ori necesita oricum bagare in seama, ca sa zic asa...

Link to comment
Share on other sites

ciupane.... de la tine nu ma asteptam .....vezi ca ai pierdut o cratima....

Era o ironie. Probabil nu ai fost atent. :console:

http://imageshack.us/a/img14/1663/vy0c.png

 

Si erau si niste virgule lipsa.

 

fa-ti soft......bucuria lui service premium ca-i duci cutia la reparat :)

Pica si vor pica destule cutii. Nu-i doresc nimanui sa-i pice, dar oricum se intampla.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e sa o lasi asa stock daca o folosesti ca masina de zi cu zi(sincer ce sa faci pe drumurile din Romania cu 350 cp)

insa daca o folosesti in interes de curse merita facuta investitia dar sunt perfect convins ca pentru a fi si safe dupa si a te tine mai trebuie upgradate si alte componente pentru care nu am sa intru in detali acum

succes

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Roby, cand mai ajungi pe acasa ?

 

 

 

Curse cu un 3.0d ? Foarte tare !

dar tu la curse ai vazut numa benzinare?

sau dieselurile sunt desconsiderate la capitolul acesta?

si un exemplu sunt cei de la Seat car au facut traba cu motoarele TDI in WTCC

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

pica cel mai des pentru ca-s neglijate de propietari. si, sincer, isi merita soarta.

Nu-i adevarat.

 

Pica pentru ca au multi km in primul rand.

 

In afara de cutiile automate mai vechi care uneori erau subdimensionate sau aveau diverse probleme de fiabilitate (de ex: GM 5L40 e), cutiile automate moderne pica din cauza uzurii normale.

 

Tot felul de garnituri nu mai etanseaza suficient de bine. Nu ai cum sa faci niste piese din cauciuc care sa tina 30 de ani, la un moment dat tot intervine uzura.

Iar asta se intampla chiar daca schimbi uleiul si filtrul.

Sigur ca e bine ca proprietarii sa schimbe uleiul, dar asta nu inseamna ca nu va mai pica transmisia. Doar inseamna ca scad oarecum sansele.

 

Iar daca vrei sa cresti sansele, o resoftare de genul asta e fix ce trebuie.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Iar daca vrei sa cresti sansele, o resoftare de genul asta e fix ce trebuie.

 

resoftarea e foarte ok, dar nu in cazul de fata in care se trece peste limita cutiei.

la restul motorizarilor cutiile duc bine peste cat au ele stoc.

dar cand faci softul trebuie sa le cunosti limitele si sa nu le depasesti, sau daca poti sa le lasi si limita de siguranta.

Link to comment
Share on other sites

dar tu la curse ai vazut numa benzinare?

sau dieselurile sunt desconsiderate la capitolul acesta?

si un exemplu sunt cei de la Seat car au facut traba cu motoarele TDI in WTCC

 

Sportivitatea incepe acolo unde cuplul diesel-ului se termina. 4500 rpm. Lol.

 

Hai sa nu o dam in balarii si sa aducem ca argumente diesel-urile din competitiile sportive profesioniste. Ai idee cat costa un motor ca ala ? Intrebare retorica.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.