Jump to content

e46 320d 136 hp nu trage


Recommended Posts

Salut! Am luat un 320d 136 hp din 1999 de 2 saptamani si nu trage (fiind prima mea masina diesel am zis ca e normal). Azi eram in acceleratie maxima si ma trezesc ca trece lejer un sandero de 1.4 pe langa mine. Am ramas uimit. Am chemat un prieten cu o astra h de 1.4 90 hp si nu m-am putut tine de el la 0-100 km/h. Am citit pe forum despre EGR ca problema frecventa si l-am curatat cu spray pt curatat carburatorul. Acelasi rezultat. Masina urca liniar de la 1800-2000 RPM pana la 4500 RPM dar incet. Nu scoate fum decat foarte putin cand calc de tot acceleratia in sarcina. Turbina se aude de pe la 1800-2000 RPM. Sub 2000 RPM cam trepideaza in toate treptele. Ce poate fi? am incercat si fara debitmetrul de aer dar trage si mai greu si afuma.
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul ce zice?

Mecanicul zice ca "asa e dieselurile mai vechi" si ca e turbo dus.

Dar am desfacut toate capacele dupa ce am plecat de la el azi si turbo lucreaza.

Pe tester imi da eroare la presiune in admisie. Filtrele si uleiul sunt schimbate aco o saptamana. Afara de filtrul de gaze. Motorina omw

Edited by vaduva88
Link to comment
Share on other sites

Daca iti da eroare de presiune in admisie, vezi sa nu ai vreun carton pus pe la debitmetru. Da fum negru?

Demonteaza senzorul de pe admisie si curata-l. :thumbsup:

Electrovalvele daca nu au fost schimbate niciodata, nu cred ca mai sunt in mintile lor....

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am terminat pe ziua de azi fara prea mari rezultate.

1. Curatat senzor pe galeria de admisie

2. Recuratat EGR(este luna)

3. Schimbat furtunase vacum (cred ca toate)

Se simte o schimbare in bine din pdvd al puterii dar ma tem sa nu fie doar placebo.

Am vazut ca tija de la actuatorul turbo intra aproape toata cand pornesc motorul dar nu se mai misca in acceleratii. Intra si sta acolo pana opresc motorul.

Sugestii???

Link to comment
Share on other sites

EGR am vazut ca se deschide numai relanti. In seara asta dupa cateva reprize pana la 4500 RPM pt 30 secunde se accelera foarte greu si deabea urca in ture pe treptele 1-2. De asemenea am vazut ca in afara localitatii se oprea la 140 km/h(parca avea limitator). Timpul 0-100km/h este de 13.46 sec din 4 incercari. Care dintre furtunele de la turbo sa fie sparte? Cele groase? Cum aflu daca este unul spart? Edited by vaduva88
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In bara fata...

Ai umblat la tija de la turbina? Uita-te bine la ea, vezi ca trebuie sa aiba un semn pus de fabrica. Daca nu e pe semnul ala, posibil de acolo sa fie problema. :thumbsup:

Are un semn de vopsea galbuie pe tija. Unde exact in bara fata?

Edited by vaduva88
Link to comment
Share on other sites

EGR am vazut ca se deschide numai relanti. In seara asta dupa cateva reprize pana la 4500 RPM pt 30 secunde se accelera foarte greu si deabea urca in ture pe treptele 1-2. De asemenea am vazut ca in afara localitatii se oprea la 140 km/h(parca avea limitator). Timpul 0-100km/h este de 13.46 sec din 4 incercari. Care dintre furtunele de la turbo sa fie sparte? Cele groase? Cum aflu daca este unul spart?

Salut!Uita-te si vezi daca nu ai scapari de ulei pe la radiatorul intercooler,este un plastic de protectie stanga ,dreapta intercoolarului si acel plastic freaca de radiator si asa pierzi presiune turbo.Faptul sa tija de la turbo nu lucreaza poate sa arate o defectiune la pompa de vacuum.Verifica vacuumul facut cu motorul pornit,si la oprirea motorului presiunea trebuieste sa ramana constanta.Alt mode de a verifica turbina si felul ei de lucru:Furtunul care vine din magistrala de vacuum si intra in rezervorul de vacuum scoate-l si baga-l direct in actuatorul care misca tija de la turbo,apoi vezi cum merge masina.Daca merge mai bine inseamna ca ai probleme pe traseul de vacuum pentru turbo.Uite iti atasez o schita cu cea ce trebuieste sa faci,cu albastru este traseul nou ca sa verifici daca rezervorul de vacuum este defect sau electrovalva nu lucreaza.Indicat ar fi sa mergi cu masina (cu diagnoza cuplata)inainte si dupa ce modifici traseul de vacuum pentru a vedea ce valori iti arata la presiunea turbo.Bafta!

post-46628-0-50604300-1380090787_thumb.png

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Salut!Uita-te si vezi daca nu ai scapari de ulei pe la radiatorul intercooler,este un plastic de protectie stanga ,dreapta intercoolarului si acel plastic freaca de radiator si asa pierzi presiune turbo.Faptul sa tija de la turbo nu lucreaza poate sa arate o defectiune la pompa de vacuum.Verifica vacuumul facut cu motorul pornit,si la oprirea motorului presiunea trebuieste sa ramana constanta.Alt mode de a verifica turbina si felul ei de lucru:Furtunul care vine din magistrala de vacuum si intra in rezervorul de vacuum scoate-l si baga-l direct in actuatorul care misca tija de la turbo,apoi vezi cum merge masina.Daca merge mai bine inseamna ca ai probleme pe traseul de vacuum pentru turbo.Uite iti atasez o schita cu cea ce trebuieste sa faci,cu albastru este traseul nou ca sa verifici daca rezervorul de vacuum este defect sau electrovalva nu lucreaza.Indicat ar fi sa mergi cu masina (cu diagnoza cuplata)inainte si dupa ce modifici traseul de vacuum pentru a vedea ce valori iti arata la presiunea turbo.Bafta!

post-46628-0-50604300-1380090787_thumb.png

Nu prea avem noi prin severin oameni care sa stie sa lucreze cu diagnoza dar o sa incerc varianta cu schimbatul traseului de vacuum

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.