Jump to content

Prima masina e36


Beb64

Recommended Posts

nu te arunca mai sus ca cu siguranta sunt obosite

 

 

Obosit e orice bmw neingrijit, nu e o regula pentru motoarele mari.

Am vazut cu ochii mei multe e36 cu motoare mari luate de afara pentru vanzare/dezmembrare. Cu toate ca majoritatea erau in stare proasta, pline de rugina si mizerabile,toate dar absolut toate motoarele lor torceau ca-n prima zi.

 

Chiar cu ceva timp in urma a adus un prieten un touring 328i, de picai din el, era tot gaurit de rugina, luat cu 400e de afara, dar motorul era impecabil, defapt motivul pentru care s-a si adus masina...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Spune-i omului de ce, defapt sunt si eu curios, poate si altii.

&

Chiar asa? Si eu sunt curios. :scratchchin:

 

Punctul meu de vedere cel putin ! Consuma cat un 1.8i daca nu chiar mai mult (nu bag mana in foc ca nu am facut niciun test, doar am mers si cu 1.8i si cu 2.0i destul de mult si dupa parerea mea consumul batea de 1.8i si in unele cazuri in spre 2.0i), e mult mai slab decat un 1.8i si tinand cont ca nu consuma mai putin si diferenta de pret ca asigurare/impozit e destul de mica , sugerez un motor mai mare

 

Cel putin asta e parerea mea, am avut 1.6i am mers destul de mult cu 1.8i si 2.0i , si sincer inainte sa o vand ma batea gandul sa schimb motorul...

 

 

Obosit e orice bmw neingrijit, nu e o regula pentru motoarele mari.

Am vazut cu ochii mei multe e36 cu motoare mari luate de afara pentru vanzare/dezmembrare. Cu toate ca majoritatea erau in stare proasta, pline de rugina si mizerabile,toate dar absolut toate motoarele lor torceau ca-n prima zi.

 

Chiar cu ceva timp in urma a adus un prieten un touring 328i, de picai din el, era tot gaurit de rugina, luat cu 400e de afara, dar motorul era impecabil, defapt motivul pentru care s-a si adus masina...

 

Corect nu e o regula insa Creed ca am specificat , E MAI PUTIN OMORAT decat motoarele peste 2.0 sau chiar 2.0 inclusiv pentru ca nu are asa vana in el mai ales fiind si batranel :hairy: parerea mea ! :drinks:

Desigur 90% din ele acum sunt cazaturi cu acte in regula pentru ca 90% din proprietari isi bat joc de ele ! Mai sunt si cateva bune chiar daca are varsta care o are ! Daca a fost intretinuta si toate schimbate la timp masina duce,nu e dacie dupa 5ani sa o manance rugina si sa pice tot ma refer modelele dupa 1999.

Cum am spus eu am avut 3 ani de zile si am schimbat doar un termostat,2rulmenti spate si kitt ambreaj ! in rest nu aveam probleme cu nimic!,insa masina a fost intretinuta si eu am avut grija de ea :pardon:

 

Exista N si N de tipuri de e36, de la cele rupte de rugina la motoare care dupa 100km cedeaza si etc ! Ce am spus e ca daca cauti atent sunt si in stare buna !

 

De bagat bani in ea, aproape in orice masina bagi bani! De la drumurile noastre proaste,la tot felul de nea'gigi mecanicu la piesele made in pe vapor...si multe altele..

 

heeee hee heee heeee, hooh hooohoo , saaaa stieee eee ee

daca au motoare mari, e clar ca au fost luat pentru forja, daca au motoare mici tot pentru forja au fost luate dar de cei care nu-si permit motoare mari, ca doar BMW e de forja se stie...

 

La modelu asta de BMW, dat fiind varsta, nu poti sa ai alta pretentie decat sa nu fie ruginit, in rest, motor, transmisie, electronica, suspensii pot pica oricand, sunt trecute de 15 ani, si au cam iesit din estimarile cele mai optimiste ale duratei de viata

Cei care le i-au pentru forja sunt acei care le au la ''combinatii'', pe bulgarii,nemtii etc rareori romania ! Eu nu mi-am luat bmw pentru forja ! Sunt destule masini cu motor mare care le poti lua pentru forja ! Eu prefer BMW pentru tinuta de drum,design atat exterior cat mai ales interior , si din nou, asezarea pe sosea si pozitia de condus cat si a pasagerilor ! Parerea mea, mi se pare cele mai :thumbsup:

 

La orice masina mai veche de 3-5 ani te poti astepta sa pice orice la ea daca nu e ingrijita ! insa daca o masina e ingrijita poate sa aiba si 30 de ani, daca toate au fost schimbate cand a trebuit si nu cand au picat...

 

Suspensia sport, interiorul recaro, geamuri electrice fata, trapa electrica - astea ar trebui sa fie extraoptiuni?

nu , vine din fabrica asa :thumbsup:

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

 

Punctul meu de vedere cel putin ! Consuma cat un 1.8i daca nu chiar mai mult (nu bag mana in foc ca nu am facut niciun test, doar am mers si cu 1.8i si cu 2.0i destul de mult si dupa parerea mea consumul batea de 1.8i si in unele cazuri in spre 2.0i), e mult mai slab decat un 1.8i si tinand cont ca nu consuma mai putin si diferenta de pret ca asigurare/impozit e destul de mica , sugerez un motor mai mare

 

Cel putin asta e parerea mea, am avut 1.6i am mers destul de mult cu 1.8i si 2.0i , si sincer inainte sa o vand ma batea gandul sa schimb motorul...

 

De fapt, eu sunt de acord, si multi sunt de acord cu tine, pe forum...

 

Un 1.6, va consuma aproape egal cu un 1.8 sau chiar 2.0, e dovedit prin simplul fapt ca un motor mai slab trebuie sa traga aceeasi caroserie.

 

Plus de asta, 316i e36 (chiar e46), la cele 12.7 secunde de la 0-100 e mai slab chiar decat o octavia I 1.6: http://www.autoevolution.com/engine/skoda-octavia-tour-1997-16.html. Sunt slabe, iar cumparate de noi au costat destul de mult, la banii aia puteai sa iei alta marca, cu motor de 3.0 (nu era inca criza asta de petrol, pret pe litru mare, preturi mari la impozite etc).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am 18 ani mai exact , de aceea am intrebat de prima masina e36 deoarece am auzit ca nu e indicat o asa masina pentru incepator . Sunt dispus sa dau pana in 2000-2500 . Sunt costient ca e o masina veche si nu o pot gasii impecabila , dar nici forjata , puse piese pe ea doar sa mearga pana la service si acolo sa aud ca am luat teapa

Puii mei ca sa nu zic PLM, vine omul si va da mura in gura(18 ani, incepator, stundent, probabil fara servici) si voi il puneti sa isi ia 320i, bine nici exagerari cu reno tuingo. De unde cucu sa isi plateasca el impozitul la 2.0, asigurarea la 2.0 si consumul la 2.0(nu mai exagerati cu consumuri sf de la 4 cat 6 cil).

Link to comment
Share on other sites

Dane, prin oras, 323-ul meu ia ~ 12%, schimbat intre 2500 si 4000 rpm, in functie de posibilitate.

Cu 316/318, cred ca trebuie sa schimbi intre 3000 si 5000, ca sa "simti" aceeasi putere.

Deci, cat ar consuma un 316/318 in conditiile astea?

Link to comment
Share on other sites

Puii mei ca sa nu zic PLM, vine omul si va da mura in gura(18 ani, incepator, stundent, probabil fara servici) si voi il puneti sa isi ia 320i, bine nici exagerari cu reno tuingo. De unde cucu sa isi plateasca el impozitul la 2.0, asigurarea la 2.0 si consumul la 2.0(nu mai exagerati cu consumuri sf de la 4 cat 6 cil).

Motor mic,caroserie destul de grea, e si normal un motor mai mare sa consume mai putin,ne trebuind sa se forteze sa duca masina.

 

Ce masina atunci? Logan atunci nu? Eu zic ca nu ! De murit poti muri si la 50km/h intr-o dacie,intr-un bmw,audi,renault ce vrei,daca esti chiar atat de prost sau ma rog,atat de paralel cu condusul ! Fara servici? Fac pariu cu tine ca la e36 (inca nu zic e46 ca nu m-am documentat inca asa bine ca piese) te duce cam la fel ca un logan, sa numai zic de piese SH, desigur nu recomand SH,insa in unele cazuri se merita (elemente de caroserie,etc) ca nimeni cu e36 nu cumpara un volan nou oem sau un scaun ,etc. + uneori e mai bine SH decat ceva nou AFM made in pe vapor care nu se potriveste la gauri si etc...

 

+ in ziua de azi, si la motor def 1.6 stai linistit ca tot e ogramada de bani asigurarea (impozitul e ieftin daca nu sare de 2.0 ), si creed ca nimanui nu ii convine sa dea de la 500-600ron pe 6luni la motor de 1.6 ...(incepator,18ani),si asta te face sa inmatriculezi masina pe numele unui membru in familie care are peste 30 de ani, ca asta conteaza cel mai mult, nu perioada decand il ai, ci varsta !...o mica prostioara dupa parerea mea,cine e nebun e nebun si la 19 si la 33...

 

 

 

Dane, prin oras, 323-ul meu ia ~ 12%, schimbat intre 2500 si 4000 rpm, in functie de posibilitate.

Cu 316/318, cred ca trebuie sa schimbi intre 3000 si 5000, ca sa "simti" aceeasi putere.

Deci, cat ar consuma un 316/318 in conditiile astea?

Nu are rost parerea mea sa vorbim de acceasi parere,insa motorul de 1.8i e ok dupa parerea mea,merge chiar si 2.0i. Consumul? nu se compara, 1.6i e cel mai mai groaznic dupa parerea mea dintre cele 3

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru opinii . Din pacate pe site-urile auto SH nu se prea gasesc nici 316 nici 318 , mai ales ca eu stau in Arad , oras in care piata auto e la pamant , poate in alte judete merge mai bine !

 

 

Senzatie majora ...

 

Cred ca cel mai bun exemplu ar fi sa mergi in germania sa cumperi masina de la un batranel care a tinut-o numai in garaj , cu toate reviziile

la zi si a avut grija de ea ca ochii din cap

 

 

Senzatie majora ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.