Jump to content

Incalzire spate seria 5 din 2013


Florin Dragusin

Recommended Posts

O schema generala pentru mai toate seriile 5

 

http://bmwdriver.org/wp-content/uploads/2009/01/e39_air_distribution.jpg

 

Conform schemei de mai sus, daca chiar nu suporti aerul rece in spate sau ai copii, va trebui sa le inchizi.

Dar e chiar aiurea, si la astra mea fara prizele din spate e aceeasi schema valabila, probabil prizele sunt mai mult pentru folosinta in timpul verii, asta sa fie o logica.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Eu la e39 Touring din 2002 am rotita cu cald/rece pe consola din spate plus inca una cu inchis/deschis si baga aer cald/rece in functie de cum setez. La tine s-ar putea sa fie optionala rotita aia desi mi se pare o tampenie la cat costa modelul tau. Chiar am ramas :o mai ales in urma raspunsului dat de cei de la BMW :( Aiurea :wacko:

 

Idem, La fel aveam si eu la fostul meu e39, baga aer cald calumea.

Plm, pana si la troaca mea de fiat brava dupa timpul lui pazvante, baga aer cald in spate...LMAO.gif

Link to comment
Share on other sites

Si la mine la E60 aceeasi situatie ,penibila . daca dau pe cald in spate din rotita..baga un soi de aer combinat nicidecum f cald ca la aeratorul central . Daca lasi pe rece paralizezi practic racesti masina . Ciudat dar asta e ,inclusiv cand incalzesc masina cu webasto e la fel . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si eu la a mea, in spate exista doar rotita de deschis/inchis . Pentru incalzire in parte din spate se inchid fantele centrale , iar aerul cald intra pe sub scaunele din fata .

 

Eu am o alta nedumerire legata de sistemul de incalzire/racire. Chiar daca este pus pe automat si setata o temperatura am vazut ca el nu incerca sa introduca cu mai multa putere aer cald , iar setarea se face pentru intensitate prin apasarea manuala ( crestere treptelor) . Eu la alte masini atunci cand setam o temperatura si apasam pe auto ventilatoarele porneau la intensitate maxima pentru a atinge temperatura respectiva si apoi in functie de cum se incalzea in masina scadeau singure in turatie

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si eu la a mea, in spate exista doar rotita de deschis/inchis . Pentru incalzire in parte din spate se inchid fantele centrale , iar aerul cald intra pe sub scaunele din fata .

 

Eu am o alta nedumerire legata de sistemul de incalzire/racire. Chiar daca este pus pe automat si setata o temperatura am vazut ca el nu incerca sa introduca cu mai multa putere aer cald , iar setarea se face pentru intensitate prin apasarea manuala ( crestere treptelor) . Eu la alte masini atunci cand setam o temperatura si apasam pe auto ventilatoarele porneau la intensitate maxima pentru a atinge temperatura respectiva si apoi in functie de cum se incalzea in masina scadeau singure in turatie

 

Depide cum este setat.

La E60 poti seta cat de repede vrei sa-ti incalzeasca/raceasca habitaclul si nu are nici o legatura cu rotitele de pe panoul central si se regleaza doar din Idrive.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine la E60 aceeasi situatie ,penibila . daca dau pe cald in spate din rotita..baga un soi de aer combinat nicidecum f cald ca la aeratorul central . Daca lasi pe rece paralizezi practic racesti masina .

Acelasi aer raceste si cotiera prin trompeta aia. Deci asa e gandit, sa nu intre foarte cald pe-acolo.

 

Cum apare si in poza de mai sus a lui Alex, exista variante cu consola si in spate, la incalzire pe 4 zone. Acolo faci ce vrei, independent de fata.

Link to comment
Share on other sites

La f10 nu exista optiunea in idrive . Sincer nu imi dau seama ce face functia auto deoarece intensitatea o setez tot eu manual .

 

La mine ma deranjeaza alta chestie, desi cred ca asa e la toate. Dimineata acum, cand sunt 6 grade afara, as fi preferat sa imi bage aerul la temperatura maxima, pana ajunge la temperatura optima de 21-22, cat am pus eu. Desi azi dimineata nu sunt sigur ca am pus pe auto, trebuie sa mai incerc.

 

Dar chestia cu intensitatea e la fel la toate, cand e pus pe auto baga cu mai multa putere.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

La mine ma deranjeaza alta chestie, desi cred ca asa e la toate. Dimineata acum, cand sunt 6 grade afara, as fi preferat sa imi bage aerul la temperatura maxima, pana ajunge la temperatura optima de 21-22, cat am pus eu. Desi azi dimineata nu sunt sigur ca am pus pe auto, trebuie sa mai incerc.

 

Dar chestia cu intensitatea e la fel la toate, cand e pus pe auto baga cu mai multa putere.

 

La mine cand e pus pe auto si pornesc, motorul fiind rece, la inceput baga aer cu intensitate mica iar pe masura ce motorul se incalzeste creste si intensitatea ventilatoarelor pana se ajunge la temperatura dorita. Vezi sa nu ai o setare ceva pt. butonul ala de AUTO. Mi se pare un pas inapoi daca e asa cum ziceti la F10 :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am vazut la cineva, dar nu mai gasesc topicul, si-a montat o mica sobitza de teracota cu lemne acolo in spate, in locul consolei. Pe langa faptul ca s-a creat o atmosfera foarte primitoare in spate, pasagerii se puteau bucura, pe langa caldura si de un miros placut de brad sau alte esente in functie de lemnul folosit.

:popcorn:

e ca sa vezi ca incepe spectacolul, vine iarna , vrem caldura . intretinerea e platita si pentru spate?

 

nu va mai plangeti aiurea , ne-am nascut cu aeroterma spate si nu-mi amintesc? conform gravitatiei in miscare caldura se deplaseaza in spate :goodjob: bmw-ul e recunoscut ca racheta, nu avion :))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.