Jump to content

turbina bubuita bmw 320cd e46


Recommended Posts

Salutari!

De curand m-a mancat undeva sa-mi resoftez masina...bmw e 46 320cd..urma sa iasa undeva la 180 cp de la 150 stock.Am dus-o unde mi-a fost recomandat(nu specific unde) dar din cate am fost informat ar fii pro.Dupa efectuarea softarii a urmat sa o luam la test si dupa nici 100m in treapta a 2-a pe la 2400 ture a facut puff...pareri??? a mai patit cineva asa ceva? e posibil sa fii fost p duca turbina??...Mentionez ca masina mergea foarte bine , deabia ii facusem revizia completa!!...M-ar interesa cam cat ar fii una noua ca cele reconditionate nu ma atrag asa mult mai ales k am hotarar sa fac acest lucru ..costurile fiind acoperite de cel care a pus softu...iar la montare nu era facuta cum trebuie...si uite asa stau cu masina in service de 1 luna...deasta am hotarat sa o fac eu...multumesc si astept pareri!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am dus-o unde mi-a fost recomandat(nu specific unde) dar din cate am fost informat ar fii pro.

 

ba sa specifici unde si cine ti-a recomandat. Ce-i magaria asta, pula mea, adica sa se mai arda si altii sau care-i faza ? ai semnat non-disclosure cu "tunerul" ? asta-i culmea.

 

Ia te rog sa iti revizuiesti pozitia si astept raspuns.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ba sa specifici unde si cine ti-a recomandat. Ce-i magaria asta, pula mea, adica sa se mai arda si altii sau care-i faza ? ai semnat non-disclosure cu "tunerul" ? asta-i culmea.

 

Ia te rog sa iti revizuiesti pozitia si astept raspuns.

 

+1... daca tot ai deschis topic, spune-ne si noua unde ai remapat-o , la cine..

Link to comment
Share on other sites

.M-ar interesa cam cat ar fii una noua ca cele reconditionate nu ma atrag asa mult mai ales k am hotarar sa fac acest lucru ..costurile fiind acoperite de cel care a pus softu...iar la montare nu era facuta cum trebuie...si uite asa stau cu masina in service de 1 luna...deasta am hotarat sa o fac eu...multumesc si astept pareri!

nu pricep decat ca tunerul acopera costurile. ce costuri? care montare? ce nu era facuta cum trebuie? ce ai hotarat sa faci tu? :wacko:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu pricep decat ca tunerul acopera costurile. ce costuri? care montare? ce nu era facuta cum trebuie? ce ai hotarat sa faci tu? :wacko:

salut!

costurile de reafacere a turbinei, montaj si toate cele...a dus-o la refacut ..a costat in jur de 1500ron si dupa montare nu functiona cum trebua... si a fost dusa din nou...zilele astea ar trebuii sa-mi dea de veste...nu am semnat nimica...ca m-am dus printr-un prieten si na increderea asta...

Link to comment
Share on other sites

salut!

costurile de reafacere a turbinei, montaj si toate cele...a dus-o la refacut ..a costat in jur de 1500ron si dupa montare nu functiona cum trebua... si a fost dusa din nou...zilele astea ar trebuii sa-mi dea de veste...nu am semnat nimica...ca m-am dus printr-un prieten si na increderea asta...

 

pai spune cine este , e de pe forum sau cum ? Totusi e bine ca si-a asumat reparatia ...presupun ca ti-e teama ca nu mai rezolva situatia daca afla ca faci tamtam

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma uitam zilele astea cum au facut cei de la Alpina sa scoata 200CP din M47 care are si asa multe probleme cu turbo

si dupa mai multe documentari am aflat ca totul este stock la motor in afara de turbo care este Garrett in loc de mitsubishi si intercooler si remapare

 

Am inteles ca pentru o fiabilitate maxima a turbinei la remapare nu prea se umbla la presiune pe turbina ci mai mult din motorina, avansul pompei de injectie e.t.c

Chiar si o crestere de 0.2 bari face ca turbina sa se roteasca de la 180-200.000 la 270.000

Link to comment
Share on other sites

costa 1100e o turbina noua completa cu piese originale, optimizarea costa 650-700e si se face pe turbina noua cu paleti mariti unghiuri trestii-chestii si lagare schimbate sunt de culoare neagra facute pentru turatii mai mari, test pe banc doar o montezi, fara turbine la schimb samd....

 

m47 are Garret din fabrica urmatorul are mitzu montat

Link to comment
Share on other sites

NU exista crestere debit combustibil fara crestere debit aer. Arderea corecta si cat mai completa se face la un amestec cat mai perfect motorina/aer. Aerul il da turbina iar cresterea se face prin marirea presiunii. M47 136cp are garett din fabrica si e mai fiabila decat turbina de pe motorul de 150cp. Tunerul probabil s-a grabit si a gresit ceva, a marit prea mult presiunea. O resoftare nu se face in 2 ore, decat prin metoda copy-paste.
Link to comment
Share on other sites

Tunerul respectiv a spus cu cat a crescut presiunea in turbo fata de presiunea stock ?

dap...0.1

 

turbina a fost refacuta si montata pe masina...Intercooler,Ulei,filtru ulei,filtru aer,garnitura capac culbutori,garnitura evacuare,kit turbo,saibe injector au fost schimbate...cu toate acestea din anumite motive necunoscute nu face presiune...maine se incearca cu un nou comp de bord...pareri?

 

pai spune cine este , e de pe forum sau cum ? Totusi e bine ca si-a asumat reparatia ...presupun ca ti-e teama ca nu mai rezolva situatia daca afla ca faci tamtam

Nu sunt genul care face reclama proasta mai ales ca imi este amic....softuri a pus o groaza fara probleme de genu.

Link to comment
Share on other sites

NU exista crestere debit combustibil fara crestere debit aer. Arderea corecta si cat mai completa se face la un amestec cat mai perfect motorina/aer. Aerul il da turbina iar cresterea se face prin marirea presiunii. M47 136cp are garett din fabrica si e mai fiabila decat turbina de pe motorul de 150cp. Tunerul probabil s-a grabit si a gresit ceva, a marit prea mult presiunea. O resoftare nu se face in 2 ore, decat prin metoda copy-paste.

 

mi-au facut mie in 10 minute si am de atunci 150.000 km fara probleme

Link to comment
Share on other sites

Da, se poate si in 10 minute cu un soft luat de pe un model identic, insa nu e chiar asa.

O rescriere de soft se face in functie de parametrii care ii scoate motorul tau, altfel bubuie turbina, crapa injectoarele, senzorii o iau razna etc. Nu poti compara parametrii unui motor cu 300000 km cu unul de 500000 km.

Plus de asta cand faci o resoftare nu modifici hartile la max. lasi o tolerenta pt. ca ,,berbecul" care apasa pe acceleratie sa nu distruga si cea mai ramas din saracul motor...:pirate:

Link to comment
Share on other sites

http://www.ebay.de/i...u-/120940028135

 

asa diferite nu sunt turbinele de la 136hp la 150hp, din tabelul asta rezulta ca sunt identice diametrele paletilor, diferenta dintre motoare consta in raporturile compresie si tipul de injectie, m47n are raport mai mic de compresie (asa scrie in Tis) de unde posibilitatea supraalimentarii sporite de combustibil si aer, de aici diferentele de cuplu si putere

bine asta e doar parerea mea

 

in legatura cu bubuitul am auzit si eu odata cand a plesnit un furtun la turbo, deci ai verificat intai daca furtunele sunt intregi? eu am pus furtune de 2.5td doar coturile si mufate cu teava se simte mai bine turbina din cauza ca futunele nu mai sunt elastice, tu daca ai upgrade tb sa montezi tubulatura speciala altfel crapa

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

http://www.ebay.de/i...u-/120940028135

 

asa diferite nu sunt turbinele de la 136hp la 150hp, din tabelul asta rezulta ca sunt identice diametrele paletilor, diferenta dintre motoare consta in raporturile compresie si tipul de injectie, m47n are raport mai mic de compresie (asa scrie in Tis) de unde posibilitatea supraalimentarii sporite de combustibil si aer, de aici diferentele de cuplu si putere

bine asta e doar parerea mea

 

in legatura cu bubuitul am auzit si eu odata cand a plesnit un furtun la turbo, deci ai verificat intai daca furtunele sunt intregi? eu am pus furtune de 2.5td doar coturile si mufate cu teava se simte mai bine turbina din cauza ca futunele nu mai sunt elastice, tu daca ai upgrade tb sa montezi tubulatura speciala altfel crapa

Da! ai dreptate a bubuit si un furtun care a fost si ala schimbat...momentan are softul vechi si asa o sa o las, numa s o scot la capat...daca as stii c are si ct costa oricat ar fii as fii mai linistit:))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.