Jump to content

probleme de pornire!


Recommended Posts

incepand de vreo 3 zile imi facea figurii bateria si anume cand puneam contactul luminile de la bord erau foarte plapande iar masina pornea relativ greu dupa vreo 4 incercari la automat cam 10 sec tura , ieri dimineata nu a mai pornit de loc si luminile DIN BORD erau foarte sterse...atunci logic am zis sa imi schimb bateria(85ah) mi-am cumparat o baterie de 80 ah dupa discutii cu toti vanzatorii"specialisti" care ma sfatuiau sa imi iau una de 100 ah alti sa imi iau de 60 ah ...blasblabla...specific ca am un bmw E34 524td din 90, si surprizaa :blink: dupa ce am montato pe cea noua, nu mai porneste motorul..... :) luminitele de la bord sunt ok totul primeste curent dar nu porneste... are momentul acela de pornire si nimic :) , dupa ce am facut spume si alte alea am sunat la NEA NICU :) care mi-a dat sfaturi prin telefon :D si am folosit metoda cu sprayul ce se da in admisie :) , mi-a pornit (nu recomand aceasta metoda cardiacilor :D ), am ajuns acasa si dupa vreo 4 ore in care masina a stat nepornita , am incercat iarasi sa o pornesc si....IAR NU MAI PORNESTE :) , DACA CINEVA MA POATE AJUTA ...PLS MAINE AM NEVOIE URGENTA DE MASINA
Link to comment
Share on other sites

vezi ce consumatori ai in primul rand.. verifica tensiunea bateriei...

doi la mana, ptr linistea mea, scoate bornele, pune-le in scurt.. lasa-le asa vreo 15-30 de minute... si pune-le din nou.. nu da din prima la automat ci pe rand... 5-10 secunde poziatia 1, 10 secunde pozitia 2 pana se sting becurile din bord si raman aprinse, doar uleiul, si nu mai stiu care acu... abs parca si inca ceva...aa... da .. ala de baterie... si abia apoi da la automat si nu tine mult la automat... fa un drum de macar 30-40 de minute... si apoi las-o pana dimineata... daca dimineata porneste... problema e rezolvata...

 

PS: S-ar putea sa ai probleme la alternator... daca nu porneste dimineata verifica-l la un service maine daca incarca bine...

Link to comment
Share on other sites

1. AM FACUT DRUM CU EA MAI MULT DE 40 MIN SI ATATA TIMP CAT ERA CALD MOTORUL(ADICA OPREAM PENTRU 5 ..10 MIN PORNEA IMEDIAT.

2.EXPLICA-MI PENTRU LINISTEA MEA DE CE SA PUN BORNELE IN SCURT ?? :blink:

3. DUPA CUM AM MAI SPUS MI-A PORNIT CU SPRAYUL DAR SINCER NU VREAU SA MAI INCERC CU ASA CEVA NEVER

4. MAINE DIMINEATA O SA MA DUC SA IMI VERIFICE SISTEMUL ELECTRIC...DAR TREBUIE SA PORNEASCA.... CA SA MA DUC

Link to comment
Share on other sites

1. AM FACUT DRUM CU EA MAI MULT DE 40 MIN SI ATATA TIMP CAT ERA CALD MOTORUL(ADICA OPREAM PENTRU 5 ..10 MIN PORNEA IMEDIAT.

2.EXPLICA-MI PENTRU LINISTEA MEA DE CE SA PUN BORNELE IN SCURT ?? :blink:

3. DUPA CUM AM MAI SPUS MI-A PORNIT CU SPRAYUL DAR SINCER NU VREAU SA MAI INCERC CU ASA CEVA NEVER

4. MAINE DIMINEATA O SA MA DUC SA IMI VERIFICE SISTEMUL ELECTRIC...DAR  TREBUIE SA PORNEASCA.... CA SA MA DUC

195851[/snapback]

 

voi la diesel aveti niste bujii incandescente...

iar treaba cu bornele in scurt duc la golirea condensatorilor din ECU...cica ar merge mai bine desi eu nu am prea vazut imbunatatiri...este ca la PC cand resetezi biosul :)

Link to comment
Share on other sites

treaba cu bujia incandescenta este urmatoarea am pe bord un fel de arc care mi se aprinde cand pun contactul si apoi dupa ce se stinge acel bec pornesc motorul eu stiam ca acela imi arata povestea cu bujia dar poate gresesc....oricum este o varianta si cu bujia incandescenta...ms pentru idee,

iar cu bornele puse invers sincer :blink: , nu vreau sa incerc.

Link to comment
Share on other sites

Man dincate am citit ai un diesel, vezi dak nu se stinge luminita d la bujiile incandescente, este posibil k alea sa nu se incalzeasca la temperatura maxima shi optima de functionare shi astfel nu are cu cine sa arda motorina de ajunge in camera de ardere, dak nu ma insel tre sa faca shi o anumita presiunea injectia, vezi sa nu ai probleme shi acolo. Din cate am am auzit shi eu de obicei se pot scoate bujiile incandescente se alimenteaza la 12v shi se observa dak se inrosesc sau nu, asta in idea in care crezi k ar fii bujiile. Da mai multe detalii in ceea c priveste "nu porneste", invarte greu sau invarte in gol. Da mai multe detalii shi asteapta raspunsuri, lasa spray-ul ala deoparte k nu ai dacie sau alt plici, parerea mea. Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

treaba cu bujia incandescenta este urmatoarea am pe bord un fel de arc care mi se aprinde cand pun contactul si apoi dupa ce se stinge acel bec pornesc motorul eu stiam ca acela imi arata povestea cu bujia dar poate gresesc....oricum este o varianta si cu bujia incandescenta...ms pentru idee,

iar cu bornele puse invers sincer :blink: , nu vreau sa incerc.

195876[/snapback]

 

e doar o idee cu "bujia",

unii au facut "scurt", dar pe actuala nu cred ca voi incerca :)

Link to comment
Share on other sites

deci ideea este urmatoarea cu nu porneste....bag cheia in contact o pun pe pozitia de pornire apoi se sting beculetele de la bujie si celelalte si raman doar bateria si uleiul...ok exact ca inainte(atunci cand aveam bateria veche) apoi incerc sa pornesc si mi se invarte paleta din fata mi se invarte electromotorul pompa de apa functioneaza si toate celelalte angrenaje dar motorul nu trece de faza de pornire.....in sensul ca gararie linear si fara sa aiba intentia de a porni(scz de exprimare), de remarcat ca intimp ce dau la automat miroase foarte puternic a motorina arsa si iese fum pe la toba si putin pe sub motor.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca nu are legatura faptul ca nu porneste cu bateria mai ales acuma cand este noua.

Trebuie sa verifici bujiile incandescente sa nu fie arse si apoi eu as verifica sistemul de alimentare:pompa din rezervor cea de injectie si injectoarele.

Din moment ce porneste cu spray la tine e o problema de alimentare adica nu vine motorina destula(eventual prea multa)cat sa porneasca.

Doar parerea mea.

Multa bafta.

Link to comment
Share on other sites

sincer de venit vine motorina pentru ca miroase peste tot a motorina arsa si mai este ceva dupa ce a pornit cu sprayul am mers fara probleme si atunci daca nu vine motorina cum trebuie si cata trebuie ar fi trebuit sa faca urat...parerea mea Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

punerea bornelor in scurt reseteaza computerele... datorita unei proaste baterii este posibil ca unele computere sa mearga fail-safe, adica la minim... cu bornele in scurt sau fara baterie juma de ora (mai sigur in scurt, se descarca condensatorii) stergi erorile...

nu mai folosi sprayul de admisie... mai mult rau faci decat bine...

hai sa te intreb altceva... daca dai tu un sprit doua la acceleratie cand dai la automat porneste imediat?

Link to comment
Share on other sites

Man ppoti avea in jur de 2 probleme, parerea mea, una dintre ele este k nu se alimenteaza destul, nu isi face suficienta presiune injectia, incearca sa te duci la cineva priceput sa vezi dak injectoarele "scuipa" motorina bine, a doua problema ar putea fii k ai multa apa in motorina, p traseu, in rezervor. Acum vzi faza cu injectoarele shi adk merg vezi incearca sa schimbi motorina, du-te shi ia de la cineva care aduce, poate este o schimbare, nu motorina de la petrom, ci din aia p sub mana pt k este f calitativa fata de cea de la pompa, are mai putina apa in ea. Bafta Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

eu nu dau nici nimic la automat ptr ca nu asculta pedala de acceleratie....nici acum cu bateria noua nici cand aveam cealalta baterie...., eu stiu ca pornirea nu are leg cu acceleratia(ca la dacie)

195926[/snapback]

nu ne intelegem... cand ai invartit cheia la maxim... si incearca motorul sa porneascfa aia se numeste dat la automat... cel putin asa stiu eu... poate-s mai bou de felul meu si nu stiu... nu ti-a zis nimeni ca pornirea are legatura cu acceleratia ci te-am intrebat daca atunci cand ai rotit contactul in pozitia maxima si incearca masina sa porneasca iti pleaca motorul mai repede daca apesi acceleratia... asta te-am intrebat... in mod normal trebuie sa iti intre socul automat si o sa tina un pic turata...

Link to comment
Share on other sites

deci ideea este urmatoarea cu nu porneste....bag cheia in contact o pun pe pozitia de pornire apoi se sting beculetele de la bujie si celelalte si raman doar bateria si uleiul...ok exact ca inainte(atunci cand aveam bateria veche) apoi incerc sa pornesc si mi se invarte paleta din fata mi se invarte electromotorul pompa de apa functioneaza si toate celelalte angrenaje dar motorul nu trece de faza de pornire.....in sensul ca gararie linear si fara sa aiba intentia de a porni(scz de exprimare), de remarcat ca intimp ce dau la automat miroase foarte puternic a motorina arsa si iese fum pe la toba si putin pe sub motor.

195886[/snapback]

am patit si eu la un 520i tot asa era bateria descarcata...adica mergea casetofonul dar nu avea destul ca sa porneasca si am venit cu una de 100 si s-a invartit cam 1cm cureaua si cam atat... Nu stiu ce sa fie cred ca electromotorul pt ca daca incerc sa o pornesc se aude clanc si clipeste bordul :blink:

Link to comment
Share on other sites

becul ala se aprinde de vreo 3 ori... cel putin la mine la e34. e adevarat ca el estimeaza si in functie de stilul de mers si de consum daca sa-l aprinda sau nu... La mine se aprinde prima data pe la 12-14 litri, sta 1 minut doua aprins, se stinge apoi pe la 7-8 litri, iarasi face faza asta si cand am de la 3 litri in jos sta aprins complet... nu este indicat insa sa mergi pe rosu foarte mult timp ptr ca fortezi pompa de benzina si va trebui sa iei alta...
Link to comment
Share on other sites

becul ala se aprinde de vreo 3 ori... cel putin la mine la e34. e adevarat ca el estimeaza si in functie de stilul de mers si de consum daca sa-l aprinda sau nu... La mine se aprinde prima data pe la 12-14 litri, sta 1 minut doua aprins, se stinge apoi pe la 7-8 litri, iarasi face faza asta si cand am de la 3 litri in jos sta aprins complet... nu este indicat insa sa mergi pe rosu foarte mult timp ptr ca fortezi pompa de benzina si va trebui sa iei alta...

196114[/snapback]

ar fi o treaba "sa merg"...dar tocmai asta e ca nu porneste si nici nu invarte calumea electro motorul :|

Link to comment
Share on other sites

nu ne intelegem... cand ai invartit cheia la maxim... si incearca motorul sa porneascfa aia se numeste dat la automat... cel putin asa stiu eu... poate-s mai bou de felul meu si nu stiu...  nu ti-a zis nimeni ca pornirea are legatura cu acceleratia ci te-am intrebat daca atunci cand ai rotit contactul in pozitia maxima si incearca masina sa porneasca iti pleaca motorul mai repede daca apesi acceleratia... asta te-am intrebat... in mod normal trebuie sa iti intre socul automat si o sa tina un pic turata...

196027[/snapback]

 

in primul rand ca nu trebuie sa te enervezi :) , in al doilea rand iti repet la masina mea E34 524td atunci cand dau la automat (cum zici tu) nu asculta deloc ascceleratia....deloc deloc...ok?, in al treilea rand eu am fost vinovat pentru tot :) :blink: , problema era urmatoarea aveam un bec in bord care imi arata daca bujiile incandescente functioneaza.....si eu l-am ignorat :) , astfel problema s-a rezolvat schimband toate 6 bujii care s-au ars pe rand :) si eu eram indiferent.

iar apropo de baterie in carte spune ca trebuie o baterie de 85ah cu 720a iar eu am luat una de 80ah cu 720a.

SFAT: incercati sa faceti sa functioneze toate becurile si avertizarile de la masina astfel ele sa avertizeze idioti ca mine de ce nereguli apar :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.