Jump to content

asc pe e36?


arh.ciprianpopescu

Recommended Posts

Din ce stiu eu, trebuie sa inlocuiesti pompa de frana. Spre spate trebuie sa iti plece doua conducte spre spate, pentru a putea sa-ti franeze independent rotile spate.

Plus modulul de ASC, butonul, clapeta care iti limiteaza flow-ul de aer.

Si pe mine ma bate gandul sa fac asta :)

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, trebuie sa inlocuiesti pompa de frana. Spre spate trebuie sa iti plece doua conducte spre spate, pentru a putea sa-ti franeze independent rotile spate.

Plus modulul de ASC, butonul, clapeta care iti limiteaza flow-ul de aer.

Si pe mine ma bate gandul sa fac asta :)

 

Puntea spate trebuie sa fie cu discuri?

Modulul de ASC se potriveste cu orice calculator?

 

Suna cam complicat dar cred ca merita

Link to comment
Share on other sites

Puntea spate trebuie sa fie cu discuri?

Modulul de ASC se potriveste cu orice calculator?

 

Suna cam complicat dar cred ca merita

Nu merita deloc, mai mare e ocaua ca daraua. Mai bine o vinzi, mai pui ceva si-ti iei un e36 cu asc si poate cu un an mai bun si de ce nu, cu optiuni mai multe. Din cate stiu, asc s-a montat pe modelele de dupa '96.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are importanta daca spatele e cu discuri sau nu.

Eu cred ca se potriveste pe orice unitate :)

E un pic complicat, nici eu nu ma asteptam sa fie asa, credeam la inceput ca iti taie doar flow-ul de aer, dar iti si franeaza roata care se invarte "in gol", ceva asemanator unui blocant.

 

Nu stiu o chestie. Daca ai blocant, nu poti lega asc-ul doar pentru clapeta care iti taie alimentarea?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Ai nevoie de:

 

Instalatia electrica completa (nu se potriveste mufa de la masina cu asc, la masina fara asc) vorbesc de mufa rotunda de la pompa de abs.

Pompa abs

Toate conductele de frana de metal.

Calculatorul de abs/asc, care difera mufa si dinou nu se potriveste fara instalatia completa.

Al doilea Throttle body, cotul de la debitmetru.

 

 

Ordinea e asa:

Golesti masina de tot interiorul, daca e m52, dai admisia jos, scoti conductele vechi (pentru asta trebuie dat jos rezervorul de combustibil)

Scoti instalatia veche cu tot cu frumoasa cutie de sigurante, introduci la loc instalatia pentru masina cu ASC (aici trebuie grija mare, ca eventualele optiuni pe care le aveti, sa se regaseasca si pe instalatia donatoare), trebuie avut grija la senzorii de abs, in functie de an pot fi diferiti.

Deasemenea anumite mufe, cum ar fi cea de la senzorul de nivel radiator, senzorul de nivel vas spalator, butoanele de geamuri, pot fi diferite daca o masina e 1995 si una 1997.

Montarea e inversa demontarii :)

Daca totul este montat cum trebuie si mai ales instalatia electrica trasa cum trebuie, dupa pornire ar trebui sa se stinga becul de asc si cel de airbag.

Link to comment
Share on other sites

Automatic Stability Control (ASC).

On uneven or slippery road surfaces the Automatic Stability Control (ASC) system ensures you can accelerate out of each bend safely and with maximum traction.

 

Automatic Stability Control (ASC) is an element of the Dynamic Stability Control (DSC) system. It prevents loss of traction on the drive wheels when setting off, when accelerating out of curves and in other critical moments. When one wheel has good traction but the other is on a slippery patch of road, the wheel with less traction is braked until it is again able to gain a grip on the road surface.

If both wheels lose traction, the engine management system also intervenes and reduces the power output, which significantly reduces the danger of the rear of the vehicle skidding out. The entire process takes place in milliseconds.

Thus ASC quickly brings the vehicle back to stability and restores traction. Drivers wishing to attain a degree of wheel slip, for example when aiming to have a certain amount of "drift", can disengage ASC if desired.

 

Deci, cand pierzi tractiunea pe o roata, la un diferential open, acea roata este franata, si puterea motorului este transmisa pe roata cealalta. Corect?

Acelasi lucru face si un diferential blocant.

 

De asta nu inteleg, la un blocant, de ce ar trebui treaba asta, pe cand practic diferentialul face tot.

 

Poate franeaza ambele roti, cand incep sa patineze? Dar nu vad de ce ar face asta, pe cand clapeta ar trebui sa-ti reduca turatia motorului pana la relanti. Nu?

 

Eu sunt curios, daca as avea blocant, daca pot sa-mi pun asc doar pentru actionarea clapetei de dinaintea celei de acceleratie, doar pentru reducerea turatiei motorului atunci cand pierd aderenta?

Link to comment
Share on other sites

Pe mine mai rau m-a incurcat asta iarna asc-ul. Vorbesc foarte serios.

 

Am ramas in jumatea pantei cu el cu tot. Nu m-a lasat deloc sa accelerez si ca urmare am urcat-o la a doua incercare. Fara asc.

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa pui sistemul doar partial.

Pompa va impinge lichidul independent, si daca nu ai iesire pentru fiecare conducta, iti va da eroare

Deci unitatea centrala asc verifica si presiunea lichidului pe ambele roti spate?

Link to comment
Share on other sites

@roco.Ai si LSD (autoblocant) si ASC ?

 

Eu am la fel ..in modul asta cu LSD cum lucreaza ASC-ul ?Reduce turatia la o roata sau la ambele ?

 

Pe mine mai rau m-a incurcat asta iarna asc-ul. Vorbesc foarte serios.

 

Am ramas in jumatea pantei cu el cu tot. Nu m-a lasat deloc sa accelerez si ca urmare am urcat-o la a doua incercare. Fara asc.

Cred ca ASC-UL are alt rol,nu te ajuta la plecari de pe loc,asta o face un LSD.In schimb ar trebui sa te ajute in cazul in care pierzi aderenta intr-o curba... de exemplu.

Link to comment
Share on other sites

Ei (BMW) zic ca ar ajuta si la plecari de pe loc.

 

Automatic Stability Control (ASC) is an element of the Dynamic Stability Control (DSC) system. It prevents loss of traction on the drive wheels when setting off, when accelerating out of curves and in other critical moments. When one wheel has good traction but the other is on a slippery patch of road, the wheel with less traction is braked until it is again able to gain a grip on the road surface.

 

 

Oricum iarna o sa ma lipsesc de el cu bucurie. Parca tot mai bine iti dozezi acceleratia cum trebuie. In curbe recunosc ca e folositor in schimb. Te scuteste de situatii aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.