Jump to content

Recommended Posts

Salutare.Am o mare problema in privinta motorului.Mentionez ca posed un bmw 320 d 150cp e46 dupa ce am rectificat _chiulasa_,schimbat piston nr.1 garnitura _chiulasa_ din cauza unei clapete care a intrat in motor,a aparut o problema.Toate acestea schimbate la un service din Bucuresti.dupa 500 km,masina la relantiu a inceput sa tremure cand este motorul cald sau cand o accelerez mai tare.Un ajutor de la cineva care cunoaste aceasta problema ar fi binevenit.mentionez ca nu mi-a fost schimbat nici un furtun de aer.multumesc anticipat oricarui raspuns si scuze daca am scris gresit..
Link to comment
Share on other sites

salut.din pacate toate acestea au fost verificate in luna august cand am fost in concediu in Romania.eu locuiesc in Italia iar problema s-a ivit in drumul spre intoarcere.injectoarele au fost verificate pe tester si arata totul ok in schimb mecanicul a eliminat flaps-urile pentru ca una dintre ele a fost aspirata in motor .am inlocuit pistonul nr 1. plus ca a fost schimbata fulia motor.ma gandesc ca,poate nu a pus distributia la zero...cand este motorul rece,merge perfect apoi dupa un timp cand accelerez mai tare,incepe acest tremurat cand este la relanti. din cate stiu mecanicul din Romania a curatat EGR-ul. Mecanicul a spus ca singura problema pe care o voi avea dupa eliminarea clapetelor o sa fie putin schimbata la relanti
Link to comment
Share on other sites

urata treaba, dupa extragerea clapetelor se schimba mersul motorului in turatii joase si consumul creste putin dar tremuratul poate sa fie din injectoare, volanta-fulia motor, sau ceva supape indoite, segmentii sunt noi pe pistonul acela? ai facut rodajul sau ai mers blana cu el? cilindrul a fost afectat? a fost data a2-a strangere la chiulasa?
Link to comment
Share on other sites

da, am plecat urmatoarea zi. dupa cate mi-a spus, a pus piston nou cu segmenti noi dar eu nu stiu daca este asa. dupa cate stiu injectoarele sunt ok,iar masina am avut-o o saptamana la service. _chiulasa_ nu am strans-o a 2a oara. nu stiu ce sa mai zic...probabil a vazut ca sunt din Italia,mi-a cerut 3000 ron pentru urmatoarele lucruri:rectificat _chiulasa_,garnitura _chiulasa_,ulei fara schimbat filtru,schimbat piston. greseala mea a fost ca am plecat a doua zi din Romania. Apropo...pentru 2 km cu masina pe rampa am platit 150 ron...astea sunt preturile?
Link to comment
Share on other sites

Este prima data cand ma lasa masina in strada.Niciodata nu am avut probleme cu ea de 5 ani de cand o am.adevarul este ca are cam multi ani...2001 iar reparatii nu am facut decat cele necesare,schimbat kit ulei si cauciucuri dar nici ea nu mi-a facut probleme niciodata.Norocul meu ca s-a stricat acasa. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa duc masina la un service autorizat BMW chiar daca ma costa o gramada de bani.

 

Este posibil din cauza distributiei care nu este pusa bine sa faca tremuratul asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.