Jump to content

Monstruletu'


MuscleMike

Recommended Posts

andrei asta e etalonul suprem..... nu specific al cui, ca se subintelege :)))

comportament de copil crescut la sat, pedepsit aproape din orice, care se uita de 10 ori in spate cand merge pe strada.....

 

tu ce drac o dai atat in stanga si in dreapta cu softu ce-l ai tu pe masina ?

ti neaparat sa ti se demonstreze ca-i naspa ?

pune dump-ul la ce ai tu acum pe masina si te servim cu placere...

Edited by RobyS
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mașina e pe mana celor de la Skn...am fĂŁcut un dyno ĂŽnainte și mașina avea cu 17kw mai puțin decât cei 300 declarați de fabrica...și cu 32nm mai puțin

 

Mi-au spus la un moment dat, "minunatii" de la contempo Bv., ca BMW nu recunoaste nici un dyno, nu prea ii cred sincer.

Cei de la Skn ti-au spus si de unde apare diferenta fata de specificatiile producatorului?

Link to comment
Share on other sites

Mașina e pe mana celor de la Skn...am fĂŁcut un dyno ĂŽnainte și mașina avea cu 17kw mai puțin decât cei 300 declarați de fabrica...și cu 32nm mai puțin

Sa vedem ce specificatii vei avea dupa :rolleyes: nu mai conteaza ce a fost........

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mașina e pe mana celor de la Skn...am fĂŁcut un dyno ĂŽnainte și mașina avea cu 17kw mai puțin decât cei 300 declarați de fabrica...și cu 32nm mai puțin

 

 

ASteptam sa vedem rezultatul final :thumbsup: ... Aia conteaza acuma

Link to comment
Share on other sites

Exista si dyno pentru motor, insa costa foarte mult. Motorul trebuie sa fie dat jos de pe masina.

In Romania nu cred ca exista vreunul.

 

 

 

Iti dai seama ca nu are nici un rost un astfel de dyno, ma refer pentru masini de strada.. Pentru masini de curse, circuit ii altceva, dar la o masina de strada cine si-ar da jos motorul pentru atata..

Link to comment
Share on other sites

Dyno-ul iti masoara puterea la roata.

 

In talon figureaza puterea la volanta, adica fara pierderile din transmisie.

Probabil stii ca se iua in calcul si pierderile din transmisie atunci cand iti comunica rezultatul,exista formule adaptate,deci nu cred ca are rost discutia.Depinde si de dyno....nu toate sunt ce trebuie,insa banuiesc ca cei de la SKN au investit in ceva bun.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e nici o formula adaptata.

 

Un dyno normal masoara puterea la roata. PUNCT. De ce? Pentru ca acolo o masoara.

 

Iti vor comunica exact puterea masurata la roata, nu altceva in urma vreunei formule.

 

Daca o masina noua are 200 cp in talon, pe dyno e super ok daca are 190 cp. Nu este posibil sa transferi puterea de la volanta la roata fara pierderi. E o chestie de logica simpla.

 

E adevarat ca exista formule matematice in urma carora sa aflii puterea reala de la volanta, dar ce rost are din moment ce puterea reala e aia de la roata, ca doar aia e pusa pe asfalt?

 

Producatorii auto mentioneaza puterea de la volanta din motive strict comerciale.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Te-ai aprins degeaba ! Cand am spus adaptata,era vorba strict de tipul de transmisie,RWD/FWD si AWD,intre ele fiind diferente.Dar nu vreau sa intru in polemici de nici o natura,am facut si eu cateva teste dyno la masinile avute anterior si cam asa mi s-a explicat,insa poate nu am inteles bine engleza vorbita de nemti :flowers:
  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Nu e nici o formula adaptata.

 

......

 

E adevarat ca exista formule matematice in urma carora sa aflii puterea reala de la volanta, dar ce rost are din moment ce puterea reala e aia de la roata, ca doar aia e pusa pe asfalt?

 

 

 

Asta a fost tare. :laugh:

 

+1 Ciupa in legatura cu dyno test.

 

@FRE nu inseamna ca daca cineva te contrazice inseamna ca se "aprinde/enerveaza" de aceea este un forum si parerile sunt impartite... :rolleyes:

 

 

@Mike,asteptam sa vedem rezultatul si sa ne spui impresiile,asta daca te vei da jos din masina pana de sarbatori. :laugh: :thumbsup:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Tu ai spus asta:

 

Probabil stii ca se iua in calcul si pierderile din transmisie atunci cand iti comunica rezultatul

 

Ceea ce are valoare doar la nivel de discutie.

 

Puterea oficiala si cea care conteaza e cea de pe hartie, adica de la roata.

 

Daca vrei sa aflii puterea reala de la volanta, singura varianta e un dyno care masoara puterea motorului. Acele estimari sunt logic doar niste estimari. Nu au valoare de adevar, sunt doar orientative.

 

Tu ai spus ca nu are rost discutia, ceea ce nu e deloc adevarat pentru ca cei mai multi oameni cred de fapt ca puterea din talon e cea reala.

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.