Jump to content

Monstruletu'


MuscleMike

Recommended Posts

Am amanat lucrarea pand cand voi cunoaste personal pe cineva competent...dupa 1000 telef si inca atatea poze vizualizate (unele fake-uri luate de pe internet si insusite) incat nu mai stiam care cum lucreaza am luat decizia sa astept...is profund dezamagit de ce a spus si FRE intr-un post mai sus..."romanismele" is inca printre noi si o sa mai fie ceva vreme de acum incolo...m-am saturat de cum aruncau unu in altu cu "noroi", mie imi era jena la un momentdat...ba ma luau ca unu a lucrat la Brabus si el e cel mai indicat sa-mi faca masina si ca X-ulescu e marlan, ba altu ca el face chestia asta din pasiune si dadea el niste explicatii tehnice de montare si despre cum executa cusaturile, simteam ca se baga cu japca la mine in suflet, sa nu mai zic de forumuri unde am exclus vreo 3-4 numai din review-uri negative, doar unul m-i s-a parut ca e chiar ok dar sincer nu as da 8.000eur sa-mi fac interiorul...cred ca asta e prima data cand is happy ca renunt la ceva facut pt masina...incredibil. Nu stiu, acuma parca nici NBT-ul nu ma mai tenteaza...nu stiu ce sa mai zic sau sa fac... Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Investești intr-un x6 f16. Am văzut unul înmatriculat in Cluj si arata foarte bine, deși pare mai mic.

Culmea....am avut unul de test peste weekend si am ramas cu aceeasi impresie,pare mai mic :rolleyes: insa marea schimbare este la interior,nu suporta comparatie.

Lasand la o parte off-topicul,nu cred ca merita sa vanda pe nimic masina in care a investit atat de multi bani si pasiune,o masina care este foarte dotata si puternica si sa dea de 4 ori pretul incasat pe modelul nou,eu personal nu as face asta. As prefera sa mai fac cate un upgrade din cand in cand,ca un refresh.

Edited by FRE
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nici nu s-a pus problema vanzarii...cel putin 1 an mai ramane la mine...cel putin...doar ca am fost dezamagit de cum se lucreaza in Romania si dupa lungi cautari sa ramai in continuare nu numai in ceata ci si mai incurcat decat la inceputul cautarilor...clar as fi vrut interiorul refacut...am avut ocazia sa vad interiorul unui X5 E70 Mansory in Rotterdam...pozele nu le face dreptate...asta e mai asteptam. Neo nu raspunde la telefon :p.
Link to comment
Share on other sites

AM cautat, am gasit si am discutat dar pe langa ca timpul de asteptare e f lung...aproape 2 luni trebuie lucrat la masina 3-4 sapt...n-am mai intrebat d epret dar oricum deja nu-mi convenea din cauza timpului...dar dupa cum se vede in poze: lucrari bestiale.

 

https://www.farcebook.com/pages/LEDER-ART/542452785772693

Link to comment
Share on other sites

AM cautat, am gasit si am discutat dar pe langa ca timpul de asteptare e f lung...aproape 2 luni trebuie lucrat la masina 3-4 sapt...n-am mai intrebat d epret dar oricum deja nu-mi convenea din cauza timpului...dar dupa cum se vede in poze: lucrari bestiale.

 

https://www.farcebook...542452785772693

 

Chiar ca-s bestialegoodjob.gif

Link to comment
Share on other sites

Lasa, e mult mai bine asa. Nu ai vrea sa inceapa Dorel sa se bage in x6 ca a mai facut el la unul la un Opel Astra G si a iesit p****a si stie el cum sta treaba. Enjoy the car, e o bijuterie.

NBT in schimb da, riscuri mult mai mici si chiar merita upgrade-ul.

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Te-am adus pe plus :).

 

Cred ca vrei sa intrebi care ar fi avantajele Monstruletului vs un F16...? Pai iti spun:

 

...pur si simplu punand in balanta un X6 50i F16 si Monstruletu' oricum as da-o la intors NU merita facuta schimbarea sau trecerea...putem sa vorbim de cai verzi pe pereti...dar eu stiu ce am la casa: stiu ce am bagat in el, stiu cum l-am intretinut, stiu cum e unul stiu cum e altul, am stat in amandoua...de condus nu am condus F16-le...o fi peste Monstrulet' sau nu, nu stiu...dar is mai mult decat convins ca si daca ar fi nu e o diferenta care sa ma impresioneze...sa dau Monstruletu' + 80-90k euro m-i se pare nu o gluma expirata, ci pur si simplu mi-as bate eu joc de mine...

 

P.S. Am scris de m-am plictisit : de faptul ca si pe mine m-a tentat asa scurt sa trec la F16 si m-am interesat de leasing si un buyback pana am vazut interiorul unui X5 E70 Mansory (pozele nu le fac dreptate) in care am avut ocazia sa stau in Rotterdam de unde de altfel mi-a si venit ideea sa-mi schimb interiorul...dar am sters tot...pur si simplu NU se merita sa fac trecerea. :)

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

La interior X6-le e mai solid, depsre designul interior la Monstrulet is la fel de incantat ca si la F01...X-ul in nici un caz nu trozneste in halu in care troznea F01 cand dadeam in vreo groapa...sa nu mai vorbim de sunet la evacuarea stock...ca putere e la fel de impresionant...si asta fara sa pun in balanta imbunatatirile aduse la X si designul exterior...din punctul meu de vedere e clar un pas in fata trecerea de la F01 la E71.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.