Jump to content

Monstruletu'


MuscleMike

Recommended Posts

Mașina e pe mana celor de la Skn...am făcut un dyno înainte și mașina avea cu 17kw mai puțin decât cei 300 declarați de fabrica...și cu 32nm mai puțin

Pai de aici a plecat discutia,nu ? A specificat clar ca masina are cu 17kw mai putin decat cei 300 declarati de fabrica,asta presupune ca valorile s-au exprimat in aceleasi conditii,cel putin eu asa am inteles.

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Pai de aici a plecat discutia,nu ? A specificat clar ca masina are cu 17kw mai putin decat cei 300 declarati de fabrica,asta presupune ca valorile s-au exprimat in aceleasi conditii,cel putin eu asa am inteles.

Pai si ce te face sa crezi ca s-a aplicat vreo formula si diferenta de 17 kw nu e pur si simplu datorata faptului ca puterea s-a masurat la roata?

Link to comment
Share on other sites

Mașină a fost pusa pe făcut probleme toată ziua, pe când credeam ca mașina e gata m.au sunat cei de la SKN ca exista o problema cu legătură dintre mașină și serverul lor și ca după aproape 3 ore mașina a "scuipat" o mica eroare și a dat totul peste cap...au făcut ei ce trebuia și au sărit peste eroare dar mașina tot nu se lasă și nu vrea sa "stea" la remapare ș i pana la urma au decis sa dea ECU jos.și asa mașina.a.stat mult mai mult decât era programată. În cele.din urma totul s.a terminat cu bine și a avut loc rescrierea. Partea proasta a venit din partea cuplului care se pare ca nu era în nici pe aproape de 600nm...a fost 527nm...Deci mașina avea: 386hp și 527nm. Un început cât se putea de prost pt moralul meu după un drum de 1500km. Long story short mașina după grele "războaie" cu încercarea "personalizata" de a scoate cât mai mult făra a cauza probleme și pt a putea "înscrie" mașina în programul de.doi ani de garanție...(da...ei chiar oferă garanți e fizica nu pe soft)...au reușit sa "scoată" un "healthy" - 368kw și 738n...probabil nu suna dramatic dar va pot spune ca e o schimbare incredibila.

 

 

@BOASKA - mulțumesc pt headsup. Acum suntem îN Rotterdam și mâine mergem pana î. Amsterdam la Red Lights dacă tot suntem aici. Sper sa.fie un drum mai ușor înapoi...cel.puțin o sa încerc sa am rezervorul cât mai plin.

Edited by MscleMike
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cei de la C&D au gasit si la F10 Alpina mai putini cai pe dyno decat cei declarati, probabil au tendinta de-a rotunji cifrele prin adaugare, oricum nu-i o diferenta prea mare, 17kw si 32NM, pot fi pierderi cauzate de combustibil, temperatura exterioara, etc...700+ NM e destul de mult fata de stoc, sa pui si graficul sa vedem cum arata curba de cuplu, banuiesc ca s-a ridicat putin in turatie valoarea de unde incepe cuplul serios, am observat ca in general asa se intampla, probabil pentru a proteja cutia....

 

nu stiam cu exactitate ciferele, deci au crescut de la 400cp la cca 520cp si de la 600Nm la cca 730Nm, e o crestere de cca 25%, semnificativa :rolleyes:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

deci conform graficului ai in jur de 500cp si 740Nm, esti deja la 600NM pe la 2500rpm si mi se pare cam prea brusca apoi cresterea de cuplu intre 3500-4500 cand te duci de la 650 direct la 750 dupa care scade cam brusc, nu-i o curba de cuplu constanta, cel mai bine il simti intre 3500 si 4500 cuplul maxim, mie mi se pare cam scurta perioada in care ai cuplul maxim, nu-i putin nici la 2500rpm, dar pare o crestere in spikes. In final conteaza si cum o simti tu la drum si mai ales la turatie joasa...
Link to comment
Share on other sites

deci conform graficului ai in jur de 500cp si 740Nm, esti deja la 600NM pe la 2500rpm si mi se pare cam prea brusca apoi cresterea de cuplu intre 3500-4500 cand te duci de la 650 direct la 750 dupa care scade cam brusc, nu-i o curba de cuplu constanta, cel mai bine il simti intre 3500 si 4500 cuplul maxim, mie mi se pare cam scurta perioada in care ai cuplul maxim, nu-i putin nici la 2500rpm, dar pare o crestere in spikes. In final conteaza si cum o simti tu la drum si mai ales la turatie joasa...

Seamana mai mult cu graficul de cuplu la un diesel.

Link to comment
Share on other sites

Un ceas de 5300 euro isi pastreaza valoarea.

 

 

un ceas e doar un ceas....iti arata ora si punct. mi se pare useless sa dai o gramada de bani pe un ceas... indiferent cati bani ai avea...pe niste faruri merita... alea chiar fac ceva mai mult decat sa iti arate ora.

 

Mike....e tare masina....ce sa zic....mai tin minte tuaregu ca te cam spargea ... nicic nu vreau sa ma gandesc la asta cum te sparge mai ales acum dupa resoftare...offffff....poate apucam odata sa ne intalnim prin cluj...sa vedem pe viu trotineta...nui bagi si la zafira un soft?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Seamana nu seamana ideea este ca omul asta are unde la 600cp si 740nm, sa ii folosesti cu cap si sa te bucuri de monstrulet.

 

 

(500)fixed...

Pana la 600 mai este mult.. Oricum, are un monstru nu monstrulet :thumbsup:

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Seamana nu seamana ideea este ca omul asta are unde la 600cp si 740nm, sa ii folosesti cu cap si sa te bucuri de monstrulet.

 

500 cp... Multumesc :),

 

 

un ceas e doar un ceas....iti arata ora si punct. mi se pare useless sa dai o gramada de bani pe un ceas... indiferent cati bani ai avea...pe niste faruri merita... alea chiar fac ceva mai mult decat sa iti arate ora.

 

Mike....e tare masina....ce sa zic....mai tin minte tuaregu ca te cam spargea ... nicic nu vreau sa ma gandesc la asta cum te sparge mai ales acum dupa resoftare...offffff....poate apucam odata sa ne intalnim prin cluj...sa vedem pe viu trotineta...nui bagi si la zafira un soft?

 

Era cazu sa mai dai un semn...oricand esti in Cj da.mi un semn...Zafira este prea agresiva asa cum e...daca.i bag soft tre sa vand Monstruletu :)

 

(500)fixed...

Pana la 600 mai este mult.. Oricum, are un monstru nu monstrulet :thumbsup:

 

:thumbsup:

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

F amabili domnu de la recepție și am scos

la imprimanta graficul dyno...sunt și datele scrise dar sunt amestecate cu informațiile firmei...asa am ales sa fac crop...dar cine poate "citi" graficul ĂŽnțelege cam.tot ce e de ĂŽnțeles...

 

http://postimg.org/image/nvv21mnw1/

 

Felicitari! Sa te bucuri de ea in noua "formula". Drumuri bune sa ai si asteptam sa ne spui cum se comporta cand te intorci!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

un ceas e doar un ceas....iti arata ora si punct. mi se pare useless sa dai o gramada de bani pe un ceas... indiferent cati bani ai avea...pe niste faruri merita... alea chiar fac ceva mai mult decat sa iti arate ora.

 

Oamenii sunt diferiti. Pe de alta parte, exista oameni care sa dea sute de mii de euro pe un ceas care doar arata ora, insa nu exista oameni care sa dea zeci sau sute de mii de euro pe niste faruri.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oamenii sunt diferiti. Pe de alta parte, exista oameni care sa dea sute de mii de euro pe un ceas care doar arata ora, insa nu exista oameni care sa dea zeci sau sute de mii de euro pe niste faruri.

sunt preferinte si preferinte....cu cat ajungi mai sus financiar cu atat ti se par ieftine unele chestii....si standarde...evolutia

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.