Jump to content

Recommended Posts

stie cineva daca absorbantele de socuri de la bara fata si spate sunt mobile sau fixe? la mine sunt intepenite. degeaba imping sau trag ca stau fixi si pe fata si pe spate... am incercat sa ii bat putin cu ceva da nu merge... oricum nici nu stiu daca ar trebui sa culiseze pe ceva distanta ininterior si in exterior sau sunt fixi? daca stie cineva asa cevail rog sa posteze aici
Link to comment
Share on other sites

stie cineva daca absorbantele de socuri de la bara fata si spate sunt mobile sau fixe? la mine sunt intepenite. degeaba imping sau trag ca stau fixi si pe fata si pe spate... am incercat sa ii bat putin cu ceva da nu merge... oricum nici nu stiu daca ar trebui sa culiseze pe ceva distanta ininterior si in exterior sau sunt fixi? daca stie cineva asa cevail rog sa posteze aici

 

Cum ai ajuns la concluzia ca sunt intepenite? E nevoie de o forta foarte mare sa le comprimi.

 

De la min 1:40 explica cum functioneaza:

 

Din cate stiu ultimul model de seria 3 care are asa ceva este e46, mai departe a intervenit reducerea costurilor. :(

Link to comment
Share on other sites

La E36-ele meu nu sunt mobile. Dar se misca!

Adica, daca atingi o masina sau un zid un pic mai tare cu bara si shock absorber-ul se deplaseaza in interior, el nu mai revine la starea/lungimea initiala.

Practic, e un cilindru care intra in alt cilindru. Dar sistemul nu este ca la amortizor, cu gaz sau arc in interior.

Nu stiu daca e o solutie buna sa-l aduci fortat la starea initiala sau sa-i modifici lungimea, pentru ca s-ar putea sa nu mai stea "blocat".

Link to comment
Share on other sites

Da in filmulet arata cum revine amortizorul la starea initiala, sau cel putin asa mi s-a parut mie.

 

Am ajuns la concluzia ca sunt intzepenite deoarece am dat jos bara sa pun o armatura noua si amortizoarele nu se miscau deloc. Ba mai mult mi se pare ca unu din ele este putin mai iesit in afara decat celalalt si asta duce la fixarea mai grea a armaturii cu bara pe ea( partea dreapta parca e cu 1 cm maxim 2 mai in fata decat stanga = sta stramb bara haha). Le-am desfacut de tot si par ca si cum ar trebui sa culiseze da nu eram sigur.

 

Si pe spate mi se pare ca ambele sunt mai in afara deoarece bara nu se aseaza perfect acolo sub portbagaj. Ramane 1 cm din bara care nu intra perfect sub rama aceea care e sub capacu de la portbagaj si care uneste stopurile intre ele. O sa fac poza sa pun

 

Oricum vreo solutie careva?

 

Inca o intrebare: stie cineva daca armatura de facelift pe fata e la fel ca si cea de nfl? a mea e foarte rotunda si vine aproape perfect pe bara, si cea pe care am luat-o e mai dreapta putin, si daca ma chinui sa mulez bara dupa ea sta aiurea, in sensul ca mijlocul e ok da capetele se intind foarte tare in afara.

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

am masurat acum si in spate bara e mai in afara cu 0.5 mm...suficient cat sa se vada ca nu e la loc.

 

in fata pe partea stanga e cam 7.5 cm distanta de la ornamentu de sub far pana la marginea barii si pe dreapta cam 8 cm. Oricum depinde cum masori da diferenta e clar. Era un alt seria 3 facelift in parcare care nu are astfel de discrepante

Link to comment
Share on other sites

am masurat acum si in spate bara e mai in afara cu 0.5 mm...suficient cat sa se vada ca nu e la loc.

 

in fata pe partea stanga e cam 7.5 cm distanta de la ornamentu de sub far pana la marginea barii si pe dreapta cam 8 cm. Oricum depinde cum masori da diferenta e clar. Era un alt seria 3 facelift in parcare care nu are astfel de discrepante

 

poti adauga ceva...si iese la fel ca in cealalta parte!daca ar fi 0,5 mm chiar nu s-ar cunoaste...poate e 0,5cm=5mm!

Link to comment
Share on other sites

La seria 5 e34 raman intzepenite daca se comprima, nu revin; o solutie ca sa nu le inlocuieste este sa pui intre amortizor si bara niste saibe distantiere ca sa aduci bara la pozitia initiala, filetul este suficient de lung ca sa poti strange piulita fara probleme.
Link to comment
Share on other sites

In mod normal se poate trage dar e posibil sa se comprime la loc foarte usor apoi, nefiind vorba de o deformare elastica; eu personal nu am reusit sa aduc un amortizor la starea initiala si am folosit distantiere.

 

si de impins ai reusit sa il impingi? adica sa il scurtezi?

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu, mai bine cumperi 2 shock absorber bune.

Daca incerci sa tragi de cel comprimat, o sa aiba joc. Eu am vazut un shock absorber pe care cineva a incercat sa-l aduca la lungimea initiala.

A mers, dar nu a ramas fix, ci se misca pe toata distanta pe care culisase.

L-a rezolvat cu 2 puncte de sudura. Banuiesc ca la urmatorul accident, chiar si minor, daca nu se rup punctele de sudura, se indoaie sigur lonjeronul.

Si acolo o sa fie mai mare chinuiala si cheltuiala, decat sa cumperi si sa inlocuiesti shock absorber-urile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.