Jump to content

probleme incalzire


Recommended Posts

Este vb de un bmw e46 150cp 2002 , problema ar fii ca termeratura la motor creste fff greu acum de cand ii frig si cand creste,daca dau drumul le maxim la incalzirea in habitaclu` atunci temeperatura scade undeva la linia albastra. Deci scade in functie de intensitatea la care cresc eu incalzirea din clima ( cresc ventilatia )
Link to comment
Share on other sites

Este vb de un bmw e46 150cp 2002 , problema ar fii ca termeratura la motor creste fff greu acum de cand ii frig si cand creste,daca dau drumul le maxim la incalzirea in habitaclu` atunci temeperatura scade undeva la linia albastra. Deci scade in functie de intensitatea la care cresc eu incalzirea din clima ( cresc ventilatia )

 

Verifica termostatele. Acolo este problema

Link to comment
Share on other sites

Nu la mine nu ii asa baga cald normal. Deci nu ii probl la asa ceva singura problema ii ca nu creste temperatura la motor daca ventilatia ii la maxim si daca ii la minim atunci creste di daca o dau din nou la maxim scade. Hmm

 

verifica termostatele!scade temperatura odata cu cresterea ventilatiei pt ca aeroterma ...raceste caloriferul din bord!si sigur ca asta se intampla cand stai pe loc...in mers sigur nu mai baga aer cald deloc!!

 

Nu la mine nu ii asa baga cald normal. Deci nu ii probl la asa ceva singura problema ii ca nu creste temperatura la motor daca ventilatia ii la maxim si daca ii la minim atunci creste di daca o dau din nou la maxim scade. Hmm

 

deci,ai caldura sau nu ai caldure?daca ai caldura si face figuri instrumentul de bord,atunci poate fi chiar el cauza..!

Link to comment
Share on other sites

Salut!Ai termostat ,uite o schita cu termostatul si locul unde il gasesti pe motor.post-46628-0-37511300-1381432202_thumb.png

Se pare ca modelul meu este fara racitor de gaze deci implicit fara termostat pt egr. Chiar am verificat,dar se pare ca probl este la mine la flapsuri care is deschise maine verific electrovalva si o sa ma lamuresc alceva nu mai are ce.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca modelul meu este fara racitor de gaze deci implicit fara termostat pt egr. Chiar am verificat,dar se pare ca probl este la mine la flapsuri care is deschise maine verific electrovalva si o sa ma lamuresc alceva nu mai are ce.

Salut!In mod normal toate motoarele de 150hp de pe e46 fl sunt echipate cu termostat EGR.La tine a fost anulat acest termostat,am vazut masini care aveau modificat traseul furtunelor care trebuiau sa intre in termostat.La tine este activ EGR-ul?Daca da,atunci gazele ce intra in EGR sunt mult mai fierbinti decat ar trebui.Incearca sa aduci motorul la starea initiala(termostat EGR,racitor gaze EGR,traseu lichid de racire corect)Cel care a facut aceasta modificare a facut-o deoarece s-a fisurat racitorul de gaze de la EGR si nu a vrut sa-l inlocuiasca cu unul bun.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.