Jump to content

Ce masina conduceti?


scarface

Recommended Posts

Daca asta nu e ursulet (si nu e), nu e nici pisicuta, nici bot de rechin, atunci ce e?

Este un "bot de rechin". Desi traditional, in Romania, prin "bot de rechin" se intelege seria 3 E21, in istoria BMW au fost mai multe modele care au avut "bot de rechin":

- modele din perioada premergatoare seriilor (3, 5, 6, 7, 8): E3, E9, 2002.

- seria 5 E12 - 1972..1981;

- seria 3 E21 - 1975..1983;

- seria 7 E23 - 1978 - 1987;

- seria 6 E24 - 1977 - 1989;

- seria 5 E28 - 1982 - 1988.

 

BMW-ul meu e un serie 5 E28.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Este un "bot de rechin". Desi traditional, in Romania, prin "bot de rechin" se intelege seria 3 E21, in istoria BMW au fost mai multe modele care au avut "bot de rechin":

- modele din perioada premergatoare seriilor (3, 5, 6, 7, 8): E3, E9, 2002.

- seria 5 E12 - 1972..1981;

- seria 3 E21 - 1975..1983;

- seria 7 E23 - 1978 - 1987;

- seria 6 E24 - 1977 - 1989;

- seria 5 E28 - 1982 - 1988.

 

BMW-ul meu e un serie 5 E28.

1347[/snapback]

 

Eu unul, inca astept o galerie personala cu masina ta... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu unul, inca astept o galerie personala cu masina ta..

S-ar putea sa mai dureze ceva pana completez galeria. Trebuie sa ma ocup sa fac poze. Din pacate insa, masina este stocata in garaj peste iarna (nu a mai vazut zapada de cel putin 5 ani - sau mai mult, daca si proprietarii anteriori au ferit-o de iarna).

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti... tocmai am fost "agatat" de catre Romulus survoland dumnealui pe bimmerforums... si descoperindu-mi acolo adresa de mail... elegant... :blink: ...si am ramas surpins de acest nou forum romanesc... sper sa se ridice la inaltimea celui american cel putin raportat la calitatea informatiilor... dupa cum stiti americanii si nu europenii sunt cei mai pasionati, profesionisti si dedicati fani BMW, acolo am descoperit ce inseamna masina mea... si cum poate fi modificata in bine... apoi mi-am "lucrat-o".

 

Bine v-am gasit si vedeti in semnatura despre ce "calut" de 411hp si 480Nm este vorba.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Eu am Golf 3, masina poporului. :blink:

 

Cat despre BMW, bani (inca) nu am, dar o portiera tot imi cumpar. (pour les connaiseurs). Sau mai stau si strang de un R1200C Independent. A beauty.

 

Gonesc de vreun an de zile cu ea (+vreo 3 luni) si am reusit sa strang vreo 60mii km. Hmm, oare la cat o vand? :)

Link to comment
Share on other sites

CRISTIAN, cateva detalii despre cum a ajuns masina ta la 411 cai? ca si costuri ma refer (btw, cat au fost farurile ca imi plac de mor???)

1696[/snapback]

 

Despre cum a ajuns la 411hp cred ca este explicat in semnatura mea succint, restul ar fi detalii f. complicate dar putem discuta intr-un topic dedicat daca se va dori acest lucru. Despre preturi, va fi gata in curand website-ul nostru si vom afisa acolo cam toate preturile posibile si imposibile pentru un tuning de motor asupra M3-ului. Vorbind aproximativ... un motor BMW are nevoie de 10.000 Euro pentru a depasi 400hp sau chiar 450hp, dar depinde de configuratie, gusturile si necesitatile fiecarui pasionat BMW.

 

Farurile Hella nu sunt importate de mine, costa 1300Euro la Augsburg, au lupa si xenon incorporat.

Link to comment
Share on other sites

asta-i o gluma sau ? nu prea m-am prins... dar sper sa nu ma dau peste cap niciodata.

1723[/snapback]

 

 

asa s-a auzit, ca masina respectiva s-a dat peste cap asta vara. scuze daca e o informatie falsa. daca e adevarat, eram curios unde se poate remedia asa ceva la noi in tzara.

Link to comment
Share on other sites

asa s-a auzit, ca masina respectiva s-a dat peste cap asta vara. scuze daca e o informatie falsa. daca e adevarat, eram curios unde se poate remedia asa ceva la noi in tzara.

1781[/snapback]

 

informatia e falsa si foarte hilara :) :blink: :)

am lovit-frecat un gard de serpentina pe partea stanga ceea ce a dus la distrugerea jentilor vechi, anvelope, bara fata veche, o aripa, o bascula, un amortizor, o bieleta, un far ciobit un pic si un prag de plastic, ceea ce a rezolvat casco gratis la service-ul BMW-filaret. ba mai mult lovitura a fost chiar benefica pentru ca am innoit cu aceasta ocazie iar masina gratis, acum chiar nu mai are nici o piesa veche. in rest masina e intacta.

 

auzi la ei dat peste cap... nebuni la cap, pai cum ieseam io viu cu un Cabrio dat peste cap? cum iesea copertina intreaga? o copertina cu tot cu fiare costa 2700 euro, cum sa mai repari asa ceva dupa ce se indoaie fiarele alea ? la Cabrio montantul parprizului e de unica folosinta, dupa o lovitura "in cap" la revedere masina. insa montantul si parbrizul meu e cel original al masinii...

 

oricum hilara poveste... ce pot face romanii cand se lasa dusi de barfa si probabil invidie disperata... :)

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

mda, se pare ca telefonul fara fir a functionat gresit :blink:

 

inca o curiozitate: ai reusit sa-ti faci casco pe toata valoarea, inclusiv upgradeurile si ce mai ai pe ea ?

1805[/snapback]

 

nu... din pacate este imposibil in Romania. Aici Casco acopera doar un plus de 20% din valoarea evaluata (in functie de vechimea masinii) pentru accesorii suplimentare si un plus de 10% la valoare in caz ca masina este bine intretinuta.

 

Sau vorbit intre ei si toti fac la fel... ca sa vezi doamne sa nu isi doteze fictiv oamenii masinile cu cine stie ce televizoare si frigidere si apoi sa le dea furate...

 

dar in schimb loveste in noi care vrem sa avem o masina impecabila si ceva tevi si turbine in plus pe la motor... :)

 

in schimb exista si un lucru bun la casco asirom, tot ceea ce este piesa inlocuita si este de aceeasi valoare cu piesa originala nu se pune ca upgrade... si se inlocuiteste ca atare... deci poti sa-ti modifici masina la design de cate mii de euro vrei atata timp cat piesele schimbate nu sunt mai scumpe ca cele originale... iar la piesele BMW originale regula asta functioneaza perfect.

 

deci din punct de vedere al unui accident... sunt acoperit complet. problema de (cenzurat) e cu furtul... unde iti iei valoarea masinii in functie de vechime plus doar acei 30% in plus... restu' spaga ta :)

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 luni mergeam linistit ,s-a auzit un zgomot la motor si dupa ce l-am orit a inceput sa iasa un fum bai nene pe evacuarea din stanga de ziceai ca a facut unu un foc de tabara in motor.

In fine...am chemat baieti de la BMW Filaret si a doua zi am aflat cu stupoare ca s-a spart un piston si mi-a afectat _chiulasa_ si blocul.Concluzia :motor nou...

 

S-a dovedit ca a fost defectiune din fabrica .Am contactat BMW Germania si in 3 ore m-au sunat de la Bavaria Romania si m-am dus cu ea la ei incantat ca sunt asa de prompti.....dupa ce mi-au zis ca o sa imi dea post garantie au inceput sa o dea la intors si mi-au zis ca nu imi pot da pt ca ultima oara cand am facut schimbul de ulei ,cei de la Filaret nu mi-au facut un test uzual care se face cand ii schimbi uleiul si alte cele...un motiuv de toata jena si penibil care m-a facut sa imi vina sa ii omor si pe cei de la Filaret si pe cei de la Bavaria....dupa certuri si alte cele am renuntat la lupta c u morile de vant si mi-am comandat motor.....asa ca acum m-am pricopsit cu un motor nou,are 2200 de km....care m-a costat o avere,nici nu vreau sa mai ma gandesc....

Ce sa zic a fost de (cenzurat) toata faza dar asta e...s-a intamlat ..asta a fost norocul meu....pt ca nah,nu ma asteptam sa cada un piston..de fapt m-as fi asteptat daca imi bateam joc de motor dar nu ma asteptam sa fie un defect din fabricatie ....acu am garantie 2 ani...cel putin in urmatoarea perioada o sa stau linistit....

 

 

the drunk monkey, m-am uitat in galeria ta personala. Sunt curios, de ce ai schimbat motorul cu unul nou?

2551[/snapback]

post-76-1101488478_thumb.jpg

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Conduc un BMW M5 din 2001 .O sa pun  o poza,doua....restul le vedeti in galeria membrilor....

2548[/snapback]

 

O bijuterie, sa-ti traiasca si la multi kilometri. Dar... pozele sunt :) ... Chiar daca pe tine nu te stiu, masina am vazut-o de cateva ori... :blink:

 

Daca vrei, am eu un aparat digital bun, ne vedem cand ai timp si fac 300 poze si ti le pun de un CD. Si facem si o galerie frumoasa, ca doar nu sunt asa de multe M5-uri prin preajma, nu?

 

Cati kilometri ai acum la bord?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.