Jump to content

Sfat/Ajutor in cumpararea primului meu BMW


Emanuel01

Recommended Posts

Salutare tuturor si bine v-am gasit.

Sper ca nu am postat prea aiurea.

 

M-am hotarat de curand sa-mi cumpar masina, si din pacate, bugetul meu e limitat la 4000 euro. E complicat de explicat, insa pentru fiecare euro dat pe masina trebuie sa dau 1,5-2 la inmatriculare, si cu cat este mai noua masina (chiar daca pretul e mic) suma data se apropie de 2 euro, sau chiar creste. Exemplu: BMW 325 din 2004 luat cu 4000euro din DE, ma costa 10000euro inmatriculatu.

 

Initial speram sa-mi iau un mondeo din 2007, caci e mai nou si peste tot e dat ca o masina decenta (un BMW din acelasi an nu mi-as fi permis). Dupa discutii cu banca, am realizat ca mai mult de 4000 euro nu-mi pot permite sa dau, decat daca fac apoi foamea sau ma rog foarte mult sa nu am alte cheltuieli inafara de mancare/chirie si benzina.

Asa ca am zis sa ma intind mai putin decat ma tine plapuma.

 

Mi-au bagat apoi colegii in cap BMWul. Stiu ca e o masina care chiar merita, insa stiu si ca e scumpa, si automat ma astept sa fie si intretinerea ft scumpa. Combinat cu o tractiune spate care e noua pentru mine am fost cam recalcitrant. Acum il visez noaptea :))

 

Vin la voi pentru ca nu stiu absolut nimic despre BMW. stiu sa ma descurc cu masina, insa eu sunt un OPEL guy (masina ieftina, ce te duce la a A-Z ok, si care nu e scumpa de intretinut) si daca mi-as lua un OPEL as sti exact ce motor sa iau, cum sa-i fac un diagnostic si cum sa schimb/repar abolut orice de pe el (nu le stiu pe toate pe dinafara, insa stiu pe unde sa caut informatiile, sunt descurcaret cu mainile si am si la dispozitie un garaj echipat bine), deci in mod normal mi-as lua un Opel, fara sa-mi fac probleme.

insa am 26 de ani, nu am copii, muncesc destul de mult pentru banii mei, am avut ultimii doi ani mai prosti, abia m-a parasit prietena, si chiar cred ca merit un BMW cu care sa merg in stil.

 

Trecand peste asta, conditiile mele in alegerea masinii ar fi: 4000euro pret maxim, climate control, manuala (ideal ar fi 6 trepte), cruise control, ESP, Traction control si eventual daca se mai poate, scaune incalzite.

Nu ma intereseaza pielea, senzorii de parcare sau alte chestii marunte. iar daca masina chiar merita, pot renunta la climate control pentru un AC clasic. la restul nu vreau sa renunt caci chiar cred ca sunt necesare, mai ales pe o masina cu tractiune spate. iar maruntisurile (gen scaune incalzite, senzori parcare, navigatie, etc) le pot monta si eu dupa fara mari probleme. O alta mare cerinta ar fi motorul, sa aiba peste 135 cp insa nu mai mult de 200cp.

Stiu ca pare aiurea, insa dupa lungi discutii cu firma de asigurari, am realizat ca oricum pentru un 2.0d imi iau si pielea dupa mine, si ca sa dau 10-15% in plus pentru un x25 nu e mare lucru.

COnsumul, nu ma intereseaza foarte tare, n-as vrea sa manance 20litri/100km dar nu as lua un diesel doar pentru ca va consuma cu 3 litri mai putin la 100%, caci voi plati din plin in plus la intretinere (dieselul e mai costisitor) si la taxa de poluare (drum). si inca ceva foarte important pentru mine e rugina. pentru o pata mica de rugina imi poate anula ITPul, si ma poate costa enorm sa o rezolv, deci as prefera o tabla cat mai buna.

Vreau o masina care sa aiba un motor fiabil, si sa ma mai tina sper eu macar 100.000km/ 3 ani fara costuri prea mari (as prefera doar consumabilele si poate cateva chestii de maxim 1000euro).

 

Masina o voi lua personal din germania, si am rezolvat cu drumul si tot. voi pleca dupa ea pe la mijlocul lui noiembrie cu un prieten. Am cunostinte destul de decente despre masini, si zic eu ca voi fi in stare sa aud un motor care bate, care nu merge rotund, care "merge in 3", sa testez o suspensie, sa simt o cutie defecta sau alte chestii din astea. Problema e ca, ca si cu orice masina, sunt chestii care nu le vezi la prima vedere, si le stii doar daca ai avut masina sau ai citit tot forumul (nu prea am timp de asta) si sunt probleme clasice ale masinii, care desi sunt foarte stiute de membri, si pot fi rezolvate usor (la opel era o problema cu tija swirl la dieseluri, ce se rezolva ft repede, dar daca nu stiai, schimbai toata admisia) eu nu le cunosc.

 

Buun, am intrat pe mobile si autoscaut. am pus toate conditiile mele acolo si am gasit destul de multe masini, seria 5 (e39) si seria 3 (e46).

si chiar imi plac toate. daca e39-le e mai dotat caci e o clasa mai mare, e46 e mai nou si arata mai bine. si chiar imi place mult mai mult cum arata e46 (cu exceptia compactei).

Apoi vin motorizarile. Daca pot accepta ca un benzinar are 200.000-250.000km, nu pot accepta ca un diesel sa aiba aceasi km, caci nu e neamtul prost, iar babutele nu-si cumpara diesel sa mearga cu el doar in weekend la cumparaturi si sa plateasca taxe de 2-3 ori mai mari ca la un benzinar.

Acum gasesc insa si multi privati si multe motorizari.

in principiu 325i, 3220d, 525i, 525d, 520i, 318i, 320i, 525d (toate numele sunt linkuri daca cineva e curios).

 

Dupa cum se vede, sunt toate sedanuri in 4 usi. Un alt avantaj pe care l-ar avea E46 ar fi faptul ca e mai nou (ca si tehnologie de fabricatie '95 vs '98), si poate putin mai usor. Eu zic ca e46 e suficient de spatios pentru mine. In rest, nu stiu pe care sa-l aleg, ce motor sa prefer. la ce sa ma uit la motoarele astea, si ce pica la motoarele astea daca nu are omu grija de ele si apoi costa mult sa fie reparat.

 

Va multumesc mult de timpul acordat si sper ca ma puteti ajuta sa intru in randul vostru.

Edited by Emanuel01
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor si bine v-am gasit.

Sper ca nu am postat prea aiurea.

 

M-am hotarat de curand sa-mi cumpar masina, si din pacate, bugetul meu e limitat la 4000 euro. E complicat de explicat, insa pentru fiecare euro dat pe masina trebuie sa dau 1,5-2 la inmatriculare, si cu cat este mai noua masina (chiar daca pretul e mic) suma data se apropie de 2 euro, sau chiar creste. Exemplu: BMW 325 din 2004 luat cu 4000euro din DE, ma costa 10000euro inmatriculatu.

 

Initial speram sa-mi iau un mondeo din 2007, caci e mai nou si peste tot e dat ca o masina decenta (un BMW din acelasi an nu mi-as fi permis). Dupa discutii cu banca, am realizat ca mai mult de 4000 euro nu-mi pot permite sa dau, decat daca fac apoi foamea sau ma rog foarte mult sa nu am alte cheltuieli inafara de mancare/chirie si benzina.

Asa ca am zis sa ma intind mai putin decat ma tine plapuma.

 

Mi-au bagat apoi colegii in cap BMWul. Stiu ca e o masina care chiar merita, insa stiu si ca e scumpa, si automat ma astept sa fie si intretinerea ft scumpa. Combinat cu o tractiune spate care e noua pentru mine am fost cam recalcitrant. Acum il visez noaptea :))

 

Vin la voi pentru ca nu stiu absolut nimic despre BMW. stiu sa ma descurc cu masina, insa eu sunt un OPEL guy (masina ieftina, ce te duce la a A-Z ok, si care nu e scumpa de intretinut) si daca mi-as lua un OPEL as sti exact ce motor sa iau, cum sa-i fac un diagnostic si cum sa schimb/repar abolut orice de pe el (nu le stiu pe toate pe dinafara, insa stiu pe unde sa caut informatiile, sunt descurcaret cu mainile si am si la dispozitie un garaj echipat bine), deci in mod normal mi-as lua un Opel, fara sa-mi fac probleme.

insa am 26 de ani, nu am copii, muncesc destul de mult pentru banii mei, am avut ultimii doi ani mai prosti, abia m-a parasit prietena, si chiar cred ca merit un BMW cu care sa merg in stil.

 

Trecand peste asta, conditiile mele in alegerea masinii ar fi: 4000euro pret maxim, climate control, manuala (ideal ar fi 6 trepte), cruise control, ESP, Traction control si eventual daca se mai poate, scaune incalzite.

Nu ma intereseaza pielea, senzorii de parcare sau alte chestii marunte. iar daca masina chiar merita, pot renunta la climate control pentru un AC clasic. la restul nu vreau sa renunt caci chiar cred ca sunt necesare, mai ales pe o masina cu tractiune spate. iar maruntisurile (gen scaune incalzite, senzori parcare, navigatie, etc) le pot monta si eu dupa fara mari probleme. O alta mare cerinta ar fi motorul, sa aiba peste 135 cp insa nu mai mult de 200cp.

Stiu ca pare aiurea, insa dupa lungi discutii cu firma de asigurari, am realizat ca oricum pentru un 2.0d imi iau si pielea dupa mine, si ca sa dau 10-15% in plus pentru un x25 nu e mare lucru.

COnsumul, nu ma intereseaza foarte tare, n-as vrea sa manance 20litri/100km dar nu as lua un diesel doar pentru ca va consuma cu 3 litri mai putin la 100%, caci voi plati din plin in plus la intretinere (dieselul e mai costisitor) si la taxa de poluare (drum). si inca ceva foarte important pentru mine e rugina. pentru o pata mica de rugina imi poate anula ITPul, si ma poate costa enorm sa o rezolv, deci as prefera o tabla cat mai buna.

Vreau o masina care sa aiba un motor fiabil, si sa ma mai tina sper eu macar 100.000km/ 3 ani fara costuri prea mari (as prefera doar consumabilele si poate cateva chestii de maxim 1000euro).

 

Masina o voi lua personal din germania, si am rezolvat cu drumul si tot. voi pleca dupa ea pe la mijlocul lui noiembrie cu un prieten. Am cunostinte destul de decente despre masini, si zic eu ca voi fi in stare sa aud un motor care bate, care nu merge rotund, care "merge in 3", sa testez o suspensie, sa simt o cutie defecta sau alte chestii din astea. Problema e ca, ca si cu orice masina, sunt chestii care nu le vezi la prima vedere, si le stii doar daca ai avut masina sau ai citit tot forumul (nu prea am timp de asta) si sunt probleme clasice ale masinii, care desi sunt foarte stiute de membri, si pot fi rezolvate usor (la opel era o problema cu tija swirl la dieseluri, ce se rezolva ft repede, dar daca nu stiai, schimbai toata admisia) eu nu le cunosc.

 

Buun, am intrat pe mobile si autoscaut. am pus toate conditiile mele acolo si am gasit destul de multe masini, seria 5 (e39) si seria 3 (e46).

si chiar imi plac toate. daca e39-le e mai dotat caci e o clasa mai mare, e46 e mai nou si arata mai bine. si chiar imi place mult mai mult cum arata e46 (cu exceptia compactei).

Apoi vin motorizarile. Daca pot accepta ca un benzinar are 200.000-250.000km, nu pot accepta ca un diesel sa aiba aceasi km, caci nu e neamtul prost, iar babutele nu-si cumpara diesel sa mearga cu el doar in weekend la cumparaturi si sa plateasca taxe de 2-3 ori mai mari ca la un benzinar.

Acum gasesc insa si multi privati si multe motorizari.

in principiu 325i, 3220d, 525i, 525d, 520i, 318i, 320i, 525d (toate numele sunt linkuri daca cineva e curios).

 

Dupa cum se vede, sunt toate sedanuri in 4 usi. Un alt avantaj pe care l-ar avea E46 ar fi faptul ca e mai nou (ca si tehnologie de fabricatie '95 vs '98), si poate putin mai usor. Eu zic ca e46 e suficient de spatios pentru mine. In rest, nu stiu pe care sa-l aleg, ce motor sa prefer. la ce sa ma uit la motoarele astea, si ce pica la motoarele astea daca nu are omu grija de ele si apoi costa mult sa fie reparat.

 

Va multumesc mult de timpul acordat si sper ca ma puteti ajuta sa intru in randul vostru.

 

Nu face imprumut in banca pt un e46...cu ce il intretii?

PS:ai scris prea mult...

Link to comment
Share on other sites

E complicat de explicat, insa pentru fiecare euro dat pe masina trebuie sa dau 1,5-2 la inmatriculare, si cu cat este mai noua masina (chiar daca pretul e mic) suma data se apropie de 2 euro, sau chiar creste. Exemplu: BMW 325 din 2004 luat cu 4000euro din DE, ma costa 10000euro inmatriculatu.

 

Nu e complicat decat pentru unii de la noi care se plang ca avem taxe mai mari decat oriunde altundeva. Esti exemplul viu ca in Romania masinile sunt mai ieftine decat in alte tari mai civilizate

 

Apoi vin motorizarile. Daca pot accepta ca un benzinar are 200.000-250.000km, nu pot accepta ca un diesel sa aiba aceasi km, caci nu e neamtul prost, iar babutele nu-si cumpara diesel sa mearga cu el doar in weekend la cumparaturi si sa plateasca taxe de 2-3 ori mai mari ca la un benzinar.

Acum gasesc insa si multi privati si multe motorizari.

in principiu 325i, 3220d, 525i, 525d, 520i, 318i, 320i, 525d (toate numele sunt linkuri daca cineva e curios).

 

Dupa cum se vede, sunt toate sedanuri in 4 usi. Un alt avantaj pe care l-ar avea E46 ar fi faptul ca e mai nou (ca si tehnologie de fabricatie '95 vs '98), si poate putin mai usor. Eu zic ca e46 e suficient de spatios pentru mine. In rest, nu stiu pe care sa-l aleg, ce motor sa prefer. la ce sa ma uit la motoarele astea, si ce pica la motoarele astea daca nu are omu grija de ele si apoi costa mult sa fie reparat.

 

Nu are rost sa-ti faci griji in legatura cu fiabilitatea un E46 cu L6, fie el 320i sau 325i. Daca-ti permiti diferenta de la 2.0 la 2.5, iti recomand sa marsezi cu toata increderea. Eu am avut 320i, l-am dat la 212.000 si mergea impecabil. Nu mi-a dat niciodata impresia lipsei de putere. Spor la cautat.

 

 

L.E.: poate suna aiurea, dar nu au termen de comparatie Opel cu BMW, la nici un capitol.

Edited by ZyZ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pentru o pata mica de rugina imi poate anula ITPul, si ma poate costa enorm sa o rezolv, deci as prefera o tabla cat mai buna.

 

Pe asta de unde ai scos-o? Nu cred ca in Romania, am incercat sa citesc tot, insa nu am reusit...

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor si bine v-am gasit.

Sper ca nu am postat prea aiurea.

 

M-am hotarat de curand sa-mi cumpar masina, si din pacate, bugetul meu e limitat la 4000 euro. E complicat de explicat, insa pentru fiecare euro dat pe masina trebuie sa dau 1,5-2 la inmatriculare, si cu cat este mai noua masina (chiar daca pretul e mic) suma data se apropie de 2 euro, sau chiar creste. Exemplu: BMW 325 din 2004 luat cu 4000euro din DE, ma costa 10000euro inmatriculatu.

 

Initial speram sa-mi iau un mondeo din 2007, caci e mai nou si peste tot e dat ca o masina decenta (un BMW din acelasi an nu mi-as fi permis). Dupa discutii cu banca, am realizat ca mai mult de 4000 euro nu-mi pot permite sa dau, decat daca fac apoi foamea sau ma rog foarte mult sa nu am alte cheltuieli inafara de mancare/chirie si benzina.

Asa ca am zis sa ma intind mai putin decat ma tine plapuma.

 

Mi-au bagat apoi colegii in cap BMWul. Stiu ca e o masina care chiar merita, insa stiu si ca e scumpa, si automat ma astept sa fie si intretinerea ft scumpa. Combinat cu o tractiune spate care e noua pentru mine am fost cam recalcitrant. Acum il visez noaptea :))

 

Vin la voi pentru ca nu stiu absolut nimic despre BMW. stiu sa ma descurc cu masina, insa eu sunt un OPEL guy (masina ieftina, ce te duce la a A-Z ok, si care nu e scumpa de intretinut) si daca mi-as lua un OPEL as sti exact ce motor sa iau, cum sa-i fac un diagnostic si cum sa schimb/repar abolut orice de pe el (nu le stiu pe toate pe dinafara, insa stiu pe unde sa caut informatiile, sunt descurcaret cu mainile si am si la dispozitie un garaj echipat bine), deci in mod normal mi-as lua un Opel, fara sa-mi fac probleme.

insa am 26 de ani, nu am copii, muncesc destul de mult pentru banii mei, am avut ultimii doi ani mai prosti, abia m-a parasit prietena, si chiar cred ca merit un BMW cu care sa merg in stil.

 

Trecand peste asta, conditiile mele in alegerea masinii ar fi: 4000euro pret maxim, climate control, manuala (ideal ar fi 6 trepte), cruise control, ESP, Traction control si eventual daca se mai poate, scaune incalzite.

Nu ma intereseaza pielea, senzorii de parcare sau alte chestii marunte. iar daca masina chiar merita, pot renunta la climate control pentru un AC clasic. la restul nu vreau sa renunt caci chiar cred ca sunt necesare, mai ales pe o masina cu tractiune spate. iar maruntisurile (gen scaune incalzite, senzori parcare, navigatie, etc) le pot monta si eu dupa fara mari probleme. O alta mare cerinta ar fi motorul, sa aiba peste 135 cp insa nu mai mult de 200cp.

Stiu ca pare aiurea, insa dupa lungi discutii cu firma de asigurari, am realizat ca oricum pentru un 2.0d imi iau si pielea dupa mine, si ca sa dau 10-15% in plus pentru un x25 nu e mare lucru.

COnsumul, nu ma intereseaza foarte tare, n-as vrea sa manance 20litri/100km dar nu as lua un diesel doar pentru ca va consuma cu 3 litri mai putin la 100%, caci voi plati din plin in plus la intretinere (dieselul e mai costisitor) si la taxa de poluare (drum). si inca ceva foarte important pentru mine e rugina. pentru o pata mica de rugina imi poate anula ITPul, si ma poate costa enorm sa o rezolv, deci as prefera o tabla cat mai buna.

Vreau o masina care sa aiba un motor fiabil, si sa ma mai tina sper eu macar 100.000km/ 3 ani fara costuri prea mari (as prefera doar consumabilele si poate cateva chestii de maxim 1000euro).

 

Masina o voi lua personal din germania, si am rezolvat cu drumul si tot. voi pleca dupa ea pe la mijlocul lui noiembrie cu un prieten. Am cunostinte destul de decente despre masini, si zic eu ca voi fi in stare sa aud un motor care bate, care nu merge rotund, care "merge in 3", sa testez o suspensie, sa simt o cutie defecta sau alte chestii din astea. Problema e ca, ca si cu orice masina, sunt chestii care nu le vezi la prima vedere, si le stii doar daca ai avut masina sau ai citit tot forumul (nu prea am timp de asta) si sunt probleme clasice ale masinii, care desi sunt foarte stiute de membri, si pot fi rezolvate usor (la opel era o problema cu tija swirl la dieseluri, ce se rezolva ft repede, dar daca nu stiai, schimbai toata admisia) eu nu le cunosc.

 

Buun, am intrat pe mobile si autoscaut. am pus toate conditiile mele acolo si am gasit destul de multe masini, seria 5 (e39) si seria 3 (e46).

si chiar imi plac toate. daca e39-le e mai dotat caci e o clasa mai mare, e46 e mai nou si arata mai bine. si chiar imi place mult mai mult cum arata e46 (cu exceptia compactei).

Apoi vin motorizarile. Daca pot accepta ca un benzinar are 200.000-250.000km, nu pot accepta ca un diesel sa aiba aceasi km, caci nu e neamtul prost, iar babutele nu-si cumpara diesel sa mearga cu el doar in weekend la cumparaturi si sa plateasca taxe de 2-3 ori mai mari ca la un benzinar.

Acum gasesc insa si multi privati si multe motorizari.

in principiu 325i, 3220d, 525i, 525d, 520i, 318i, 320i, 525d (toate numele sunt linkuri daca cineva e curios).

 

Dupa cum se vede, sunt toate sedanuri in 4 usi. Un alt avantaj pe care l-ar avea E46 ar fi faptul ca e mai nou (ca si tehnologie de fabricatie '95 vs '98), si poate putin mai usor. Eu zic ca e46 e suficient de spatios pentru mine. In rest, nu stiu pe care sa-l aleg, ce motor sa prefer. la ce sa ma uit la motoarele astea, si ce pica la motoarele astea daca nu are omu grija de ele si apoi costa mult sa fie reparat.

 

Va multumesc mult de timpul acordat si sper ca ma puteti ajuta sa intru in randul vostru.

mai ai de zis:

-locatie

-cam cati km faci anual

Personal as recomanda benzina de preferat 6 in linie 2.0 sau 2.5,dieselurile sunt in general ceva mai pretentioase iar 318i-urile facelift din nou mai au ceva probleme.

Ca si costuri "fixe" pt benzina o sa ai:

-RCA minim 10 mil pe an

-impozit min 7 mil pe an

-revizia cam 4-5 mil

ca si regula in afara de banii pt achizitie sa mai ai cam 500 eur pentru cheltuieli "neprevazute"

se merita de asemenea sa cauti si pe la noi masini,poate gasesti ceva ok.

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa razi, dar in Danemarca, de exemplu, daca de pe masina sunt scoase locurile din spate (definitiv), taxa de inmatriculare scade semnificativ. Sa vedeti Cayenne-uri cu numere galbene si doua locuri...Oricum, nu degeaba e supranumita capitala bicicletelor Copenhaga, aviz mikken :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca omul sta in Romania, la ce taxe de inmatriculare a prezentat :)

 

Oricum, decat sa dau 4000 euro pe o troaca de E46 si sa platesc apoi inmatricularea inca 6000 euro (cam asta se intelege)...mai bine imi iau o bicicleta buna :p

de aia am intrebat si eu de locatie,initial am crezut ca nu citesc bine taxa de inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

O sa razi, dar in Danemarca, de exemplu, daca de pe masina sunt scoase locurile din spate (definitiv), taxa de inmatriculare scade semnificativ. Sa vedeti Cayenne-uri cu numere galbene si doua locuri...Oricum, nu degeaba e supranumita capitala bicicletelor Copenhaga, aviz mikken :thumbsup:

 

Las ca nici cu ai nostri nu mi-e rusine...am vazut destul Cayenne-uri, ML-uri, X5-uri, Land Cruiser-e transformate in autoutilitare pentru a nu mai plati impozitele mari :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Din punctul meu de vedere ar trebui sa iei un coupe sau cabrio daca nu ai copii.

Ca motorizare toata lumea stie ca motorul de pe 318i (N42B20) are probleme si e mult mai fiabil cel de pe 320i.

 

Acum vorbind despre pret, 4000 nu stiu daca iti ajunge sa iti iei un cabrio sau coupe, dar oricum succes la cautat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea e cea mai mare prostie sa faci imprumut in banca sa iti iei masina. Oricum, daca as fi in locul tau, eu as opta pentru un 320Ci sau 325Ci. :thumbsup:

Intr-adevar sedanul e mai practic, dar daca nu ai copii merita sa iti iei un coupe.

Edited by Alin KIR
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea e cea mai mare prostie sa faci imprumut in banca sa iti iei masina. Oricum, daca as fi in locul tau, eu as opta pentru un 320Ci sau 325Ci. :thumbsup:

Intr-adevar sedanul e mai practic, dar daca nu ai copii merita sa iti iei un coupe.

 

Nu e chiar asa cu imprumutul la banca, e ca si cum ai face un leasing, dar ca persoana fizica...atata timp cat ai o dobanda decenta si niste conditii ok, nu vad care e problema.

 

Sunt multi oameni care isi cumpara masina prin credit / leasing si asta nu denota neaparat ca nu-si permit masina respectiva.

 

Poate omu scoate mai multi bani lunar investind acea suma in alt business si atunci ii convine sa plateasca suplimentar dobanda aia la credit.

 

Si legat de recomandari...chiar credeti ca se apropie de un coupe sau chiar cabrio la 4000 euro???

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat de curand sa-mi cumpar masina, si din pacate, bugetul meu e limitat la 4000 euro. E complicat de explicat, insa pentru fiecare euro dat pe masina trebuie sa dau 1,5-2 la inmatriculare[...].

 

Dupa discutii cu banca, am realizat ca mai mult de 4000 euro nu-mi pot permite sa dau, decat daca fac apoi foamea sau ma rog foarte mult sa nu am alte cheltuieli inafara de mancare/chirie si benzina. [...]

 

insa am 26 de ani, nu am copii, muncesc destul de mult pentru banii mei, am avut ultimii doi ani mai prosti [...].

 

Am selectat trei fraze din mesajul tau, din care trag concluzia ca nu este un moment oportun sa iti iei un BMW.

Chiar si cel mai bun BMW pe care l-ai putea cumpara in bugetul mentionat mai sus iti va aduce cheltuieli semnificative de intretinere, pe care sunt convins ca le subestimezi.

Un BMW nu este in nici un caz genul de automobil personal care sa se potriveasca unei persoane cu un venit modest spre mediu. Te-ai putea trezi in situatia de a fi nevoit sa faci compromisuri absurde, care te-ar putea forta sa traiesti la / sub limita decentei.

 

Sfatul meu ar fi sa mai amani cca. 2-3 ani achizitionarea unui BMW. Vei fi intr-un alt moment in viata si foarte probabil mai bine plasat din punct de vedere financiar.

Daca ai musai nevoie de o masina acum, orienteaza-te catre un model mai nou al unei marci populare, care nu implica cheltuieli mari de intretinere. Ideal ar fi sa-ti iei o masina care inca mai este in garantie.

BMW-ul poate sa mai astepte.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Offtopic joke: prietena te-a parasit pentru ca nu aveai BMW? :)

 

Poate ca nu, dar sigur se va intoarce acum ca are BMW :p

 

Dupa parerea mea e cea mai mare prostie sa faci imprumut in banca sa iti iei masina.

 

De acord.

A face rate pentru o masina mi se pare o tampenie.

A face rate pentru un apartament este deasemenea o tampenie.

Din pacate .... este o optiune si multi aleg aceasta cale pentru ca este la indemana.

 

 

Emanuel, lasa BMW. Cumpara un astra(poate chiar H) si lasa basinile cu BMW. Nu are rost sa-ti iei o troaca doar ca sa ai BMW.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.