Jump to content

Problema E36 imi arunca furtul de apa


Recommended Posts

Va salut. Ajutati-ma si pe mine. De 4-5 zile sunt posesorul unui Bmw (e36) din 96,distributie pe lant. Astazi am plecat cu ea in oras si deodata mi s-a ridicat apa,am auzit o bufnitura.Am oprit-o ,am saltat capota si am vazut ca in spatele motorului este un furtun prin care ajunge apa in motor si era scos. Am cumparat alt colier...am facut completarea cu apa ...am mers 40 metrii..iar s-a ridicat apa si i-ar mi-a aruncat acelasi furtun prin care intra apa in motor. Ce se intampla? V-am explicat prin cuvintele mele ptr ca nu nu ma pricep deloc. Poate cineva a avut aceeasi problema.Astept raspunsurile voastre.
Link to comment
Share on other sites

motor 1.8,distribuie pe lant. Ideea e ca nu am ulei in apa/antigel. Deci sigur e termostatul,pompa de apa sau radiatorul infundat exact ce a spus Catalin Bmw

 

 

Nu trebuie sa ai. Poate sa bage gaze in instalatia de racire si aia e. Adio arme.

Link to comment
Share on other sites

daca nu e termostatul e garnitura de chiulasa arsa si atunci trebuie desfacut motorul.

 

verifica si sa fie ok supapa de presiune de pe vas, capacul, in mod normal trebuie sa poata elimina surplusul de presiune(desigur , daca ai garnitura arsa nu poate face fata)

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

in 40 de metrii a urcat temperatura la apa peste normal? sigur ai avut aer in loc de apa in motor. presupun ca pana ai luat alt colier s-a racit ce mai ramasese in instalatie. de asemenea vezi ca nu cumva sa ti se fi rupt si gura racordului de pe motor, si sa fi ramas doar jumatate. Racordul ala oricum trebuie schimbat, daca e originalul.
Link to comment
Share on other sites

Deobicei cand ai garnitura arsa si baga gaze in instalatia de racire, poti sa scoti busonul de la vasul de la radiator si sa te uiti daca ies bule (bolboci grin.png) de aer...binenteles cu motorul pornit. Daca face bule e clar garnitura, daca nu face bule e una din cele scrise de mine mai sus.
Link to comment
Share on other sites

in 40 de metrii a urcat temperatura la apa peste normal? sigur ai avut aer in loc de apa in motor. presupun ca pana ai luat alt colier s-a racit ce mai ramasese in instalatie. de asemenea vezi ca nu cumva sa ti se fi rupt si gura racordului de pe motor, si sa fi ramas doar jumatate. Racordul ala oricum trebuie schimbat, daca e originalul.

 

Exact,pana am luat alt colier s-a racit si apoi a bufnit iar. Sa dea Dzeu sa fi fost aer in instalatie. Maine pana sa o bag in service completez iar apa si ii desfac supapa aia de presiune de pe vas ca sa iasa tot aerul de pe instalatie si las asa pana curge apa. Daca tot asa face si dupa inseamna ca sunt cele de mai sus mentionate.

Link to comment
Share on other sites

Asa baieti, bravo pentru raspunsuri, va cam imaginati ce iesea daca era Comitetul prin preajma?

 

@MPowerM

Dupa cum ai povestit, asa din scurt, poate fi compresia introdusa in instalatia de racire, adevarul se poate sa fie altul, asa ca verifica ce ai spus, mai apoi iti vei da seama singur.

Ai grija si aeriseste motorul cum trebuie, nu e problema daca nu sti, doar ca nu e de joaca si mai tarziu poti da de alte belele. Bmw-ul nu e cel mai renumit ca fiabilitate la sistemul de racire, mai ales acei ani.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Asa baieti, bravo pentru raspunsuri, va cam imaginati ce iesea daca era Comitetul prin preajma?

 

@MPowerM

Dupa cum ai povestit, asa din scurt, poate fi compresia introdusa in instalatia de racire, adevarul se poate sa fie altul, asa ca verifica ce ai spus, mai apoi iti vei da seama singur.

Ai grija si aeriseste motorul cum trebuie, nu e problema daca nu sti, doar ca nu e de joaca si mai tarziu poti da de alte belele. Bmw-ul nu e cel mai renumit ca fiabilitate la sistemul de racire, mai ales acei ani.

Bafta

 

era prea multa justitie printre noi astia care ne mai pricepem si la mecanica!goodjob.gif

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Mastermind. Eu nu ma pricep deloc la mecanica deci cum am spus si mai sus o sa o duc in service. Aici in zona mea nu sunt mecanici foarte buni dar am sa incerc sa gasesc unul pe masura. O sa va tin la curent si o sa va spun ce a avut.Sper sa fie o problema mediocra,sa nu fie nevoie de multe reparatii si sa stau cu ea saptamani intregi prin service-uri
Link to comment
Share on other sites

sa nu uiti sa verifici tu insuti ca e in regula cotul ala din spate. Eu le-am schimbat pe toate de pe motor inclusiv termostatul ca sa nu mai stau cu emotii, dupa ce mi-a pocnit tot ala de care zici tu. E mult de munca dar ca sa stai linistit te sfatuiesc sa faci acelasi lucru. La vechimea pe care o au e36 si e46, absolut toate racordurile de pe motor daca n-au fost schimbate niciodata, sunt putrede. Am mai scris-o pe cateva topicuri, dar nu exagerez. Si eu citeam de la altii si am zis ca nu mi se intampla, ca nu da nici un semn, si am patit-o si putea sa arda garnitura.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.