Jump to content

Recommended Posts

Nici nu mi-am luat bine masina si deja au inceput sa apara probleme. Azi dimineata, cand am pornit masina, am observat ca am un huruit destul de urat la volan, dar parca se aude si sub capota, cand trag maxim de volan stanga sau dreapta. Huruitul se mentine si dupa ce merg, asa ca nu cred ca e problema din cauza motorului rece. Are cineva idee cam ce ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

Nici nu mi-am luat bine masina si deja au inceput sa apara probleme. Azi dimineata, cand am pornit masina, am observat ca am un huruit destul de urat la volan, dar parca se aude si sub capota, cand trag maxim de volan stanga sau dreapta. Huruitul se mentine si dupa ce merg, asa ca nu cred ca e problema din cauza motorului rece. Are cineva idee cam ce ar putea fi?

197449[/snapback]

huruitul se mentine si cand mergi drept?

daca nu - stai linistit ca nu are nici un drac, daca da e posibil sa ai aer in servo, ceea ce poti constata daca te uiti in rezervorul de ulei servo si are bule

Link to comment
Share on other sites

huruitul se mentine si cand mergi drept?

daca nu - stai linistit ca nu are nici un drac, daca da e posibil sa ai aer in servo, ceea ce poti constata daca te uiti in rezervorul de ulei servo si are bule

197458[/snapback]

 

Nu se mentine cand merg drept, dar cand iau de volan maxim si accelerez parca se aude si un suierat, face foarte urat.

Daca am aer in servo cum rezolv, ce fel de ulei sa pun si unde gasesc?

Link to comment
Share on other sites

Nici una  :blink:

197455[/snapback]

E normal la masinile cu servidirectie cand rotesti volanul la maxim sa faca urat. De-aia nici nu trebuie sa tii volanul rotit la maxim, daca ai ajuns la maxim dai cativa centimetri inapoi.

Daca face foarte urat e posibil ori sa ai nivelul de lichid de servo sub minim, ori sa ai cureaua ce antreneaza pompa de servodirectie prea slaba.

Oricum, nu tine volanul rotit la maxim. Da-l putin inapoi.

Link to comment
Share on other sites

E normal la masinile cu servidirectie cand rotesti volanul la maxim sa faca urat. De-aia nici nu trebuie sa tii volanul rotit la maxim, daca ai ajuns la maxim dai cativa centimetri inapoi.

Daca face foarte urat e posibil ori sa ai nivelul de lichid de servo sub minim, ori sa ai cureaua ce antreneaza pompa de servodirectie prea slaba.

Oricum, nu tine volanul rotit la maxim. Da-l putin inapoi.

197471[/snapback]

 

Intr-adevar, am verificat si nu mai am aproape deloc lichid de servo. Poate sa imi spuna cineva de unde sa cumpar? Se intampla ceva daca merg asa pana la magazin?

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, am verificat si nu mai am aproape deloc lichid de servo. Poate sa imi spuna cineva de unde sa cumpar? Se intampla ceva daca merg asa pana la magazin?

197704[/snapback]

orice benzinarie :) iti trebuie lichid hidraulic :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa cumperi exact lichidul hidraulic care iti trebuie pentru masina ta. De obicei ce se gaseste la benzinarii nu prea stii ce norme respecta si daca e ok pentru masina ta.

197735[/snapback]

 

ok... atunci unde gasesc lichid hidraulic pt e46 323i 2000?

Link to comment
Share on other sites

Nici nu mi-am luat bine masina si deja au inceput sa apara probleme. Azi dimineata, cand am pornit masina, am observat ca am un huruit destul de urat la volan, dar parca se aude si sub capota, cand trag maxim de volan stanga sau dreapta. Huruitul se mentine si dupa ce merg, asa ca nu cred ca e problema din cauza motorului rece. Are cineva idee cam ce ar putea fi?

197449[/snapback]

 

Este absolut normal acel zgomot. In manual chiar scrie despre acest huruit si spune ca nu trebuie sa rotesti volanul la maxim si sa-l tii acolo pt mai mult de 15 sec. Ma indoiesc ca la o masina noua s-a dus lichidul hidraulic...

Link to comment
Share on other sites

Este absolut normal acel zgomot. In manual chiar scrie despre acest huruit si spune ca nu trebuie sa rotesti volanul la maxim si sa-l tii acolo pt mai mult de 15 sec. Ma indoiesc ca la o masina noua s-a dus lichidul hidraulic...

197738[/snapback]

 

nu e masina noua... e din 2000 si eu o am de 3 zile :blink:

Link to comment
Share on other sites

ok... atunci unde gasesc lichid hidraulic pt e46 323i 2000?

197736[/snapback]

La un magazin de piese auto (nu la orice boutique cu piese auto insa). Poti incerca chiar si la Automobile Bavaria, 1 litru iti ajunge si costa cateva sute (bune) de mii de lei vechi.

Link to comment
Share on other sites

sa nu bagi lichid de servo de la 2+2 sau cam asa ceva pe el scrie ca este universal dar nu prea este asa ca am pus eu la un e34 si facea scandal rau trebuia sa pun din acela roz ptr cuti automate de la castrol si pana la urma am schimbat tot lichidul cu din acela roz.

eu stiu ca aerisirea se face singura viraj maxim stanga maxim dreapta si tot asa pana dispare zgomotul cand iei virajul :blink:

Link to comment
Share on other sites

acu inteleg eu de ce dupa ce am schimbat uleiul 2+2 face aproape la fel... uleiul roz ce marca e?

197950[/snapback]

 

Rezolvat... am pus ulei Castrol roz. Pe el scrie ca e pt cutii de viteze, dar aia de la magazinul de piese auto (undeva pe Nitu Vasile) au zis ca e si pt servo. Cum am pus uleiul, nici nu am apucat sa misc de 2 ori de volan si a disparut ca prin minune zgomotul.

 

Topicul se poate inchide.

Link to comment
Share on other sites

Rezolvat... am pus ulei Castrol roz. Pe el scrie ca e pt cutii de viteze, dar aia de la magazinul de piese auto (undeva pe Nitu Vasile) au zis ca e si pt servo. Cum am pus uleiul, nici nu am apucat sa misc de 2 ori de volan si a disparut ca prin minune zgomotul.

 

Topicul se poate inchide.

198045[/snapback]

tre sa faci cinste :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nici nu mi-am luat bine masina si deja au inceput sa apara probleme. Azi dimineata, cand am pornit masina, am observat ca am un huruit destul de urat la volan, dar parca se aude si sub capota, cand trag maxim de volan stanga sau dreapta. Huruitul se mentine si dupa ce merg, asa ca nu cred ca e problema din cauza motorului rece. Are cineva idee cam ce ar putea fi?

197449[/snapback]

 

 

spunem ce masina ai?

 

daca ai un e 39 e clar o bucsa de cauciuc de la coloana de volan.se unge coloana de volan complet si gata. nu se aude sub capota in nici un caz. baga capu sub volan si invarte de el. se aude un huruit. e o amarata de bucsa. mai o idee. vereifica nivelul la lichidul de servo

Edited by clas520i
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat... am pus ulei Castrol roz. Pe el scrie ca e pt cutii de viteze, dar aia de la magazinul de piese auto (undeva pe Nitu Vasile) au zis ca e si pt servo. Cum am pus uleiul, nici nu am apucat sa misc de 2 ori de volan si a disparut ca prin minune zgomotul.

 

Topicul se poate inchide.

198045[/snapback]

 

ok.

Concluzie: 2+2 sucks, pt servo the best e Castrol ATF :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.