Jump to content

bmw 330d diferente putere


dinudaniel

Recommended Posts

momentan detin un e46 318i si as vrea ceva mai multa putere.imi tot sta gandul la un 330d.problema e urmatoarea,am vazut ca sunt 2 variante pe e46,unul de 184cp si unul de 204.normal imi sta ochii la unul de 204,dar nu prea inteleg intre ce ani a fost facut,am vazut de 184 din 03 si de 204 din 02...banuiesc ca pe NFL nu exista de 204(desi nu conteaza),iar pe FL ambele motorizari(obligatoriu manual,nu imi plac automatele).ma poate lumina si pe mine cineva?

 

problema nr2: daca nu gasesc varianta de 204 in bugetul meu(pe care momentan nu il stiu) se poate face din cel de 184 varianta de 204?banuiesc ca blocul motor si internele sunt aceleasi,tot ce ar putea diferi ar fi softul,injectoarele si eventual turbina.nu spuneti de chip tuning/power box etc...m-ar interesa daca se poate face din unul de 184 unul de 204(sau mai bine) Multumesc anticipat.

Edited by dinudaniel
Link to comment
Share on other sites

Daca faci putini km si vrei sa ramai la caroseria e46, ti-as recomanda 330i-231CP. Motorul este super pe caroseria asta si are mai putini probleme de fiabilitate decat un 330d.

 

Daca totusi te atrage cuplul de diesel, oricare din ele o sa te satisfaca...evident mai bine cauti facelift de 204 cai daca iti permite bugetul.

 

De ce nu ai lua in calcul o resoftare la motorul de 184CP? Iesi mult mai bine ca si costuri decat sa te apuci sa schimbi turbina, injectoare, etc...plus ca poti reveni oricand vrei la softul original (in caz ca vinzi masina de exemplu si viitorul proprietar nu vrea mai multa putere, dar nici o struto-camila cu modificari la motor)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca faci putini km si vrei sa ramai la caroseria e46, ti-as recomanda 330i-231CP. Motorul este super pe caroseria asta si are mai putini probleme de fiabilitate decat un 330d.

 

Daca totusi te atrage cuplul de diesel, oricare din ele o sa te satisfaca...evident mai bine cauti facelift de 204 cai daca iti permite bugetul.

 

De ce nu ai lua in calcul o resoftare la motorul de 184CP? Iesi mult mai bine ca si costuri decat sa te apuci sa schimbi turbina, injectoare, etc...plus ca poti reveni oricand vrei la softul original (in caz ca vinzi masina de exemplu si viitorul proprietar nu vrea mai multa putere, dar nici o struto-camila cu modificari la motor)

resoftare ar urma la oricare din variante,dar parca imi pare rau de aia 20cp,e diferenta destul de maricica...turbina nu as schimba sub nici o forma,cel mult injectoare si soft pt a face din 184-204.la 330i sincer sa fiu ma sperie consumul...sunt constient ca e mult mai fiabil ca dieselul,si sincer,la diesel ma sperie fiabilitatea,am avut un diesel si ma cam rupea...mereu pica cate ceva,dar ma gandesc ca a fost generatie veche 318TDS e36 la care se adunase o anumita varsta..

Edited by dinudaniel
Link to comment
Share on other sites

330 d 03.2003 - 02.2005 150 kw 204 cp 2993 cmc 6 cil M57N 306 D2

330 d 10.1999 - 02.2005 135 kw 184 cp 2926 cmc 6 cil M57 D30, M57 306 D1, M57 D30 (306D1)

 

Deci se pare ca au folosit concomitent cele doua motorizari.

 

Daca vrei putere as spune sa mergi pe cel de 204 cai, eu nu sunt de acord cu modificarile gen chiptuning dupa cateva masini cu probleme in acest sens.

In perioada cand aveam e90 330d 231 cp am condus un e46 330d 184 cp al unui prieten si diferentele erau uriase, asa incat cred ca 204 cp ar fi mai indicat, mai ales ca ai aceleasi taxe si acelasi consum.

Daca nu mergi multi km si vrei ceva cu adevarat sportiv mergi pe 330i cum spune si colegul mikken, e alta senzatie acolo.

Referitor la fiabilitate am vandut la 280.000 km e90 330d si era in stare perfecta, chiar si acum dupa 2 ani de la vanzare masina functioneaza exemplar, i-am vandut-o unui prieten care are acelasi stil sportiv de condus ca si mine. Deci am convingerea ca dieselul de 3 litri de generatie mai noua de la bmw sta foarte bine la capitolul fiabilitate.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Oricare din cele doua e super ok, sincer ti-as recomanda 330i pentru fiabilitate si reprize :) . Consum de mers normal, oras mic oras/afara 13/8, mers sportiv 15/9, mers "ca la raliu" 17/10-11. Acum depinde cat ai numarul la pantof... ;)

numarul la pantof in general nu il am chiar mare...dar ma mai apuca cheful cateodata.ma gandesc ca atunci cand o sa simt 200cp la peda nu o sa mai port pantofi ci bocanci...tocmai de asta ma gandesc la un diesel,sa ma inteleg si cu consumul,care din ce am vazut e chiar mai mic decat la 318le care il am acum...

Edited by dinudaniel
Link to comment
Share on other sites

Da, sunt mai ieftine piesele, dar vei schimba mai multe fiind o masina mai veche. :)

sunt constient ca anul se reflecta in fiabilitate,dar cum am mai spus nu imi permite buzunarul un e90.desi sincer sa fiu racleta care o am acum e din '98 si exceptand garnitura si oringurile de la capacul filtrului de ulei,plus un senzor asc,nu mi-a creat altfel de probleme,asta tinand cont ca am un stil de condus sportiv

 

@sbircris am mers cu un 318 din 09,318d si da,am ramas impresionat,cu toate ca era automat raspundea foarte bine la acceleratie si tragea chiar bine pt motorul ala

Edited by dinudaniel
Link to comment
Share on other sites

sunt constient ca anul se reflecta in fiabilitate,dar cum am mai spus nu imi permite buzunarul un e90.desi sincer sa fiu racleta care o am acum e din '98 si exceptand garnitura si oringurile de la capacul filtrului de ulei,plus un senzor asc,nu mi-a creat altfel de probleme,asta tinand cont ca am un stil de condus sportiv

 

@sbircris am mers cu un 318 din 09,318d si da,am ramas impresionat,cu toate ca era automat raspundea foarte bine la acceleratie si tragea chiar bine pt motorul ala

 

Aici ai spus o prostie. Cutiile automate de generatie noua schimba mai rapid si mai eficient decat o poate face un om deci automat o sa raspunda foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

sunt constient ca anul se reflecta in fiabilitate

Asa crezi tu? hahaha . ai ramane uimit cat de fiabil este un e34 de 20 de ani intretinut cu simt de raspundere (cu peste 400000 de km) fata de un e60. Cu un e34 intretinut poti pleca linistit la un drum de 5000 de km. La un e60 totul este o supriza daca a trecut de 150000 200000 de km. Masinile noi sunt orice mai putin fiabile.

 

Nici cel de 184CP nu e acelasi motor care a fost pus pe e39 NFL?

Scuzati de off topic dar am avut impresia ca e39 imparte aceleasi motoare cu e46...ma refer la diesel-uri.

Motorul de 3.0 d de 184 de cai este identic si la fel cu cel de 193 (m57 cu acelasi tip de turbina). Prima oara softul de 193 s a pus pe e38 si apoi pe e39. pe e43 si e53 nu s a pus softul de 193 de caluti acestea primind odata cu faceliftul softul de 204 si 218 cai(motorizarea m57n) si o alta turbina si injectoare. Asta din cauza faptului ca faceliftul a fost facut dupa 2002 2003 odata cu aparitia noului e65 730d cu noua motorizare. Si motorul are cateva mici diferente ca si constructie exterioara dar cu toate astea m57 poate fii montat pe e65 cu cateva modificari de soft.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

da,si un e46 de 3000, diesel sau benzina,la 5mii,e praf...rolleyes.gif

 

Hai ma mai lasa-l dracu de e46, da' cat vrei sa dea omul pe un e46 in mintile lui, 12-15k €??? totusi vorbim de o masina care s-a fabricat intre 1998 si 2006, deci daca luam primul exemplar putem spune ca are nu mai putin de 15 ani iar ultimul fabricat are +7 ani....

Eu cred ca la 5k se gaseste un e46 destul de bun; ca sunt si la 9-10k, asta e alta poveste, dar acolo deja vorbim de coupe-uri, cabrio, stopuri pe led, si multe alte modificari...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa crezi tu? hahaha . ai ramane uimit cat de fiabil este un e34 de 20 de ani intretinut cu simt de raspundere (cu peste 400000 de km) fata de un e60. Cu un e34 intretinut poti pleca linistit la un drum de 5000 de km. La un e60 totul este o supriza daca a trecut de 150000 200000 de km. Masinile noi sunt orice mai putin fiabile.

 

 

Motorul de 3.0 d de 184 de cai este identic si la fel cu cel de 193 (m57 cu acelasi tip de turbina). Prima oara softul de 193 s a pus pe e38 si apoi pe e39. pe e43 si e53 nu s a pus softul de 193 de caluti acestea primind odata cu faceliftul softul de 204 si 218 cai(motorizarea m57n) si o alta turbina si injectoare. Asta din cauza faptului ca faceliftul a fost facut dupa 2002 2003 odata cu aparitia noului e65 730d cu noua motorizare. Si motorul are cateva mici diferente ca si constructie exterioara dar cu toate astea m57 poate fii montat pe e65 cu cateva modificari de soft.

deci intre cel de 184 si cel de 204 difera softul,ijectoarele si turbina nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.