Jump to content

bmw 330d diferente putere


dinudaniel

Recommended Posts

Asa crezi tu? hahaha . ai ramane uimit cat de fiabil este un e34 de 20 de ani intretinut cu simt de raspundere (cu peste 400000 de km) fata de un e60. Cu un e34 intretinut poti pleca linistit la un drum de 5000 de km. La un e60 totul este o supriza daca a trecut de 150000 200000 de km. Masinile noi sunt orice mai putin fiabile.

 

 

Motorul de 3.0 d de 184 de cai este identic si la fel cu cel de 193 (m57 cu acelasi tip de turbina). Prima oara softul de 193 s a pus pe e38 si apoi pe e39. pe e43 si e53 nu s a pus softul de 193 de caluti acestea primind odata cu faceliftul softul de 204 si 218 cai(motorizarea m57n) si o alta turbina si injectoare. Asta din cauza faptului ca faceliftul a fost facut dupa 2002 2003 odata cu aparitia noului e65 730d cu noua motorizare. Si motorul are cateva mici diferente ca si constructie exterioara dar cu toate astea m57 poate fii montat pe e65 cu cateva modificari de soft.

 

Multam colegu' pt lamuriri.drinks.gif

Link to comment
Share on other sites

deci intre cel de 184 si cel de 204 difera softul,ijectoarele si turbina nu?

Softul, injectoarele, pompa de inalte. m57n lucreaza la o presiune mai mare si anume 1600 bar vs 1350. Si ca sa te incurce difera si prinderile suportilor motor.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Softul, injectoarele, pompa de inalte. m57n lucreaza la o presiune mai mare si anume 1600 bar vs 1350. Si ca sa te incurce difera si prinderile suportilor motor.

multumesc de raspuns,cam asta ma interesa sa aud,daca se poate face"conversie" de la 184 la 204.

Edited by dinudaniel
Link to comment
Share on other sites

multumesc de raspuns,cam asta ma interesa sa aud,daca se poate face"conversie" de la 184 la 204.

Se poate dar implica f multe chestii. Nu se merita mai bine modifici turbina existenta si o resoftare si depasesti 220 de cai cu m57

Link to comment
Share on other sites

Se poate dar implica f multe chestii. Nu se merita mai bine modifici turbina existenta si o resoftare si depasesti 220 de cai cu m57

daca reusesc sa achizitionez un 330d dupa o perioada as vrea sa il si resoftez,oricare varianta ar fi,iar aia 20cp "prinde bine la casa omului" nu as vrea "sa-i pierd" as cam vrea sa tin masina cat mai mult timp pt ca raportul putere consum mi se pare foarte bun.toate se fac in timp...o masina buna sa prind si le fac usor usor...

 

 

EDIT: sa nu mai deschid alt topic,a aparut si la mine clasica problema a modului confort,acum ca a venit frigul a inceput iara sa imi faca figuri deschiderea,poate cineva sa imi dea si mie un cod pt releul de la deschidere din modul va rog?cand apas pe deschidere se aude releul cum "tacane" sub topedou dar nu se descuie.am geamuri electrice doar fata(din cate stiam difera modulul fata de cele cu 4 geamuri) plus perdeluta electrica(nu stiu daca are si aia modul)

Edited by dinudaniel
Link to comment
Share on other sites

daca reusesc sa achizitionez un 330d dupa o perioada as vrea sa il si resoftez,oricare varianta ar fi,iar aia 20cp "prinde bine la casa omului" nu as vrea "sa-i pierd" as cam vrea sa tin masina cat mai mult timp pt ca raportul putere consum mi se pare foarte bun.toate se fac in timp...o masina buna sa prind si le fac usor usor...

 

 

EDIT: sa nu mai deschid alt topic,a aparut si la mine clasica problema a modului confort,acum ca a venit frigul a inceput iara sa imi faca figuri deschiderea,poate cineva sa imi dea si mie un cod pt releul de la deschidere din modul va rog?cand apas pe deschidere se aude releul cum "tacane" sub topedou dar nu se descuie.am geamuri electrice doar fata(din cate stiam difera modulul fata de cele cu 4 geamuri) plus perdeluta electrica(nu stiu daca are si aia modul)

 

Ha ha, stai linistit ca aia sunt pierduti de mult pe traseul timpului...thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

La un diesel se masoara compresia ca sa afli daca sunt caluti uitati pe drum... Daca compresia este in parametri , injectia la fel si turbina e in mintile ei atunci motorul scoate toti cai la volant sau roata (depinde cum ii da producatorul). La un diesel cai se pierd din dezechilibru dintre injectie , compresie si supraalimentarea cu aer. Oricare este defectuos rezultatul este pierderea puteri. La mine masina (motorul) scoate dupa resoftare (si modificare turbinei) mai mult decat scoatea la iesirea din fabrica.

m57 este un motor extrem de fiabil cu foarte putine probleme care rezista la resoftari. Isi gaseste de obicei sfarsitul de la clapete sau ulei din turbina ce ajung in capul pistoanelor. Rar cedeaza altfel vreun piston sau arborele iar 500000 600000 de km ii atinge lejer iar eu cunosc un caz care a ajuns si la 1 mil . Dupa 300000 in functie de stilul de condus compresia incepe sa scada. Distributia este lifetime ca si pompa de ulei si ceea de vacum.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

La un diesel se masoara compresia... Daca compresia este in parametri , injectia la fel si turbina e in mintile ei atunci motorul scoate toti cai la volant sau roata (depinde cum ii da producatorul). La un diesel cai se pierd din dezechilibru dintre injectie , compresie si supraalimentarea cu aer. Oricare este defectuos rezultatul este pierderea puteri. La mine masina (motorul) scoate dupa resoftare (si modificare turbinei) mai mult decat scoatea la iesirea din fabrica.

m57 este un motor extrem de fiabil cu foarte putine probleme care rezista la resoftari. Isi gasesc de obicei sfarsitul de la clapete sau ulei din turbina ce ajung in capul pistoanelor. Rar cedeaza altfel vreun piston sau arborele iar 500000 600000 de km ii atinge lejer. Dupa 300000 in functie de stilul de condus compresia incepe sa scada. Distributia este lifetime ca si pompa de ulei si ceea de vacum.

 

Ajunsesem la 300k km cu bmw-ul care l-am avut si sincer mergea ca uns, nici-un fel de simptom de oboseala sau anomalie....pacat de motorul ala, ca cv lasa de dorit pentru modelul respectiv.

Stii povestea, malasorte...sad.gif

Link to comment
Share on other sites

Da din pacate nu stiu ce a fost in capul celor de la BMW cand au ales aceea cutie de la GM (general motors america) pe langa ca este subdimensionata ea nu a fost gandita pentru un diesel. Are exact aceeasi constructie ca o cutie de benzinar american si difera convertorul. Si convertorul este subdimensionat ca sa fie treaba buna. De la el pleaca toata beleau ... daca nu iti dai seama ca incepe sa dea semne si mergi asa arzi toata cutia.

Am avut ocazia sa vad o astfel de cutie cum se arsese absolut toate pachetele de discuri. Numai zic ca e mult mai prost gandita ca un ZF fiind mult mai greu de remontat dupa reparatie.

Pe scurt ideea lor cred ca a fost sa faca economie deoarece aceasta cutie era mai ieftina decat cea produsa de ZF si in plus era un pic mai sportiva. Ca au hotarat sa o puna la e39 a fost ce a fost dar ideea de a o pune si pe e53 a fost dezastroasa. Acolo se strica mult mai repede deoarece e f mare caroseria unui X5.

Pe vremuri se puneau cutii de viteze ce suportau un cuplu mult mai mare decat producea motorul dar dupa 2000 nu s a mai tinut cont si au inceput problemele. E38 a avut de exemplu pe 750i o cutie care suporta vreo 560 nm ei bine acele cutii nu cedeaza niciodata (motorul produce 490 nm). Am un prieten care dezmembreaza e38 uri si are curtea plina pur si simplu nu se strica.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ce diferența de bani ar fi între

E46 -2005 si e90-2005 același motor 3d

 

Uite aici o diferenta de pret intre cele doua... http://veicoli.autos...ent=addB||model

P.S. Astea sunt pe piata din italia, dar banuiesc ca nu sunt mari diferente in alte tari...

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

un e90 nu cred ca sunt sanse sa il gasesc sub 5500-6000 fie el din romania sau germania...sau alta tara

@buldy ma refeream la kick down,intra destul de repede

 

la banii astia nu o sa gasesti (inca) un e90-330d in mintile lui...deci daca asta iti e bugetul, mergi pe e46-330d facelift de 204 cai.

 

iar daca iti calculezi ca faci pana in 10-15.000 km pe an, atunci nu mai sta pe ganduri si cauta un 330i :) calculeaza-ti costurile in total, nu doar cat dai in plus la pompa de fiecare data...diferenta oricum destul de mica.

 

iar super sportiv iti garantez ca vei merge cu ambele motorizari doar ocazional

Link to comment
Share on other sites

la banii astia nu o sa gasesti (inca) un e90-330d in mintile lui...deci daca asta iti e bugetul, mergi pe e46-330d facelift de 204 cai.

 

iar daca iti calculezi ca faci pana in 10-15.000 km pe an, atunci nu mai sta pe ganduri si cauta un 330i :) calculeaza-ti costurile in total, nu doar cat dai in plus la pompa de fiecare data...diferenta oricum destul de mica.

 

iar super sportiv iti garantez ca vei merge cu ambele motorizari doar ocazional

+1 si eu recomand 3.0i. Un benzinar da mai putine batai de cap. Alege diesel doar daca iti place cuplul oferit de el si esti pregatit sa investeti bani in el pentru a modificari care sa il faca superior unui 3.0i

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

pai decat sa dea 6000 pe un e46 si apoi sa faca soft si toate alea mai bine da 8000 pe un e90

ca pana la urma acel e46 o sa ajunga la pretul de e90 destul de repede

si in cele din urma daca lui ii place mai mult e46 atunci sa cunpere e46(bineinteles cel de 204cp)

eu doar i_am dat o idee

Link to comment
Share on other sites

tu chiar vorbesti serios? e90 330d in mintile lui la 8000 euro?

 

sa aiba in ce baga apoi mii de euro doar sa-l puna la punct...

 

oricum va cheltui probabil minim 1000-1500 euro ulterior si pe un E46-330d sa-l aranjeze, sa-i faca o revizie completa, etc.

Link to comment
Share on other sites

tu chiar vorbesti serios? e90 330d in mintile lui la 8000 euro?

 

sa aiba in ce baga apoi mii de euro doar sa-l puna la punct...

 

oricum va cheltui probabil minim 1000-1500 euro ulterior si pe un E46-330d sa-l aranjeze, sa-i faca o revizie completa, etc.

vizavi de unde locuiesc este un autohouse(destul de marisor )

si de vreo saptamana este la expozitie(mai scote cateva masini afara din curtea propriuzisa) un 330d e90 la pretul de 8250e anul e 2005 (acum nu pot sa spun cat de dotat este)

pai da cheltue 1000-1500 sa il aduca la starea cea buna dar pe urma ii mai schimba si soft mai schimba si injectoare chestii de astea ieftine (ca na doar softul e vreo 200-250)

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

+1 , in plus un e46 este mult mai usor de intretinut. Se gasesc multe piese sh in stare foarte buna la preturi f accesibile. La e90 lucrurile stau altfel plus ca nu este la fel de fiabil

De exemplu: poti gasi o pompa de inalte la 100 de euro, injector la 50 euro, un motor complet la 500 euro. La e90 nici nu discuti de asa ceva

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.