Jump to content

despre motor


laurica

Recommended Posts

am si eu citeva nelamuriri daca se poate sa ma ajute si pe mine cineva am un e 34 din 90 525 benzina si as vrea sa stiu si eu cam cit ar trebui sa consume mie imi pare ca consuma cam 16 cind ma dau la ea si cam 14 daca nu dar am bagat acum vreo saptamina un lichid de curatat admisia de la peco si am costsatat ca imi consuma f putin acum de ce oare? si inca ceva pina nu se inclzeste motorul bine mie imi oscileaza turatia cu vreo 200-300 de rpm e normal? azi am costatat ca daca iau viraj pe loc imi scade rau de tot turatia si apoi daca accelerez mai brusc moare motorul cu greu il conving sa ajunga pe la 1000 1300 sa plec de pe loc. de fapt turatia lui pe la cit ar trebui sa stea? am ce-i drept niste fise naspa rau una chiar de land rover sa fie de la ele si daca da unde gasesc mai ieftine de 200 eur?
Link to comment
Share on other sites

Ce motor ai? in 12 sau in 24 valve?

 

Oricum, ai ceva defect, ca nu e normala oscilatia la relanti si nici scaderea turatiei la folosirea servodirectiei. La mine (am versiunea slaba, de 12v), turatia ramane perfect constanta chiar daca virez pe loc din maxim in maxim.

 

La fel asi consumul mi se pare mare, dar asta depinde si de stil de condus. Daca fiecare semafor e o potentiala liniutza pt. tine, atunci e normal :blink:

 

Motorul cand e incalzit si totul ok, cum il simti? Trage cum trebuie?

 

Per total, ar trebui sa incepi cu sonda lambda. Dupa mine e primul suspect. :) Justifica consum, oscilatie relanti, motor inecat de un amestec prea bogat in benzina.

Link to comment
Share on other sites

clar ai probleme :blink:

schimba si fisele dar trebuia sa simti ca merge in patru sau trei pistoane .

cred ca este altceva de vina

daca oscileaza la relanti ar trebui sa speli si regulatorul de relanti cu decarbosol.

vezi sa nu traga aer fals pe undeva sa nu fie un furtun crapat in special ala gros care vine de la debitmetru la motor.

succes

Link to comment
Share on other sites

Man incearca sa ai aprinderea din toate puntele de vedere ok, sa nu ai fise nashpa, sau bujii din alea cu un singur cap, eu am p 520 24v bujii cu 2 capete, dar shi asha nu is prea mutumit, imi cam tremura la relanti shi in momentul in care ma duc cu viteza 1 pana mai sus in turatii (cox) shi ii dau a 2 tot cu talpa imi smuceste, am shimbat shi benzina, se vede diferenta dar tot trebuiesc schimbate bujiile. Vezi sa nu ai probleme din aprindere, dupa aia incerci celellate piese mai scumpe, sonda lamda shi debitmetru. Bafta shi sa ne tii la curent cu evolutia masinii.
Link to comment
Share on other sites

Sigur e ceva defect, ar fi bine sa mergi la un tester sa iti spuna daca sonda lambda si debitmetrul sunt ok. Ar putea fi si alte probleme, de exemplu admisia sau evacuarea neetanse, sau poate alte probleme (dar nu stiu ce).

197664[/snapback]

auzi am etansat toata admisia si la fel intrerupe cum se spune la relanti.ce sa fie :bashwall?

Link to comment
Share on other sites

Ce motor ai? in 12 sau in 24 valve?

 

Oricum, ai ceva defect, ca nu e normala oscilatia la relanti si nici scaderea turatiei la folosirea servodirectiei. La mine (am versiunea slaba, de 12v), turatia ramane perfect constanta chiar daca virez pe loc din maxim in maxim.

 

La fel asi consumul mi se pare mare, dar asta depinde si de stil de condus. Daca fiecare semafor e o potentiala liniutza pt. tine, atunci e normal :blink:

 

Motorul cand e incalzit si totul ok, cum il simti? Trage cum trebuie?

 

Per total, ar trebui sa incepi cu sonda lambda. Dupa mine e primul suspect. :) Justifica consum, oscilatie relanti, motor inecat de un amestec prea bogat in benzina.

197694[/snapback]

am motor cu 12 valve 6 cilindri dar simt ca intrerupe cum se spune la relanti

Link to comment
Share on other sites

Man incearca sa ai aprinderea din toate puntele de vedere ok, sa nu ai fise nashpa, sau bujii din alea cu un singur cap, eu am p 520 24v bujii cu 2 capete, dar shi asha nu is prea mutumit, imi cam tremura la relanti shi in momentul in care ma duc cu viteza 1 pana mai sus in turatii (cox) shi ii dau a 2 tot cu talpa imi smuceste, am shimbat shi benzina, se vede diferenta dar tot trebuiesc schimbate bujiile. Vezi sa nu ai probleme din aprindere, dupa aia incerci celellate piese mai scumpe, sonda lamda shi debitmetru. Bafta shi sa ne tii la curent cu evolutia masinii.

197838[/snapback]

cred ca ai dreptate ca trebuie schimbate fisele desi inainte de montare le-am masurat pe toate chiar si cea de land rover si merg toate buji am noi.

Link to comment
Share on other sites

clar ai probleme  :blink:

schimba si fisele dar trebuia sa simti ca merge in patru sau trei pistoane .

cred ca este altceva de vina

daca oscileaza la relanti ar trebui sa speli si regulatorul de relanti cu decarbosol.

vezi sa nu traga aer fals pe undeva sa nu fie un furtun crapat in special ala gros care vine de la debitmetru la motor.

succes

197815[/snapback]

sa stii ca nu il simt sa mearga in 5 sau mai rau 4 dar simt ca intrerupe la relanti .

Link to comment
Share on other sites

porneste ca un bmw normal desi mie m-i se pare ca porneste cam greu cineva mi-a spus ca porneste normal cam dupa 3-4 ture de invartit. e bine ?

198163[/snapback]

nu prneste la sfert nici un bmw cu motorul ala de 12v ptr ca pompa incepe sa bage benzina numai atunci cand dai la automat

invarte un pic si porneste asa fac toate aceste modele

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.