Jump to content

BMW E46 316i 2002


Claudiu Visan

Recommended Posts

Nu am deschis alt topic pentru a nu polua si mai mult forumul.

 

Am o nelamurire...

Am schimbat bucsile de la bratele fata (acelea de se prind pe sasiu) dar cu gandul sa fac 'saving de money' am cumparat bucsi fara camasi de prindere...

Iar in momentul cand am bagat bucsile in acele camasi, in ina am batut putin cu ciocanul ca sa intre...iar in cealalta am batut cu ciocanul sa intre pe brat...

Iar acum am vazut ca sunt model 'hidrolagar' ... au cumva lichid/ulei in ele? ca imi este frica sa nu fi facut treaba degeaba...

Bucsile sunt Lemforder (http://www.autovector.ro/articol/1174930/bucsa_bascula_brat) a nu se considera reclama....

Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ pĂŁrerea mea este foarte greșit sĂŁ lovești aceea bucșĂŁ cu ciocanul. Ăn nici un caz nu așa se monteazĂŁ.

Poate ai ”reușit” sĂŁ distrugi una din ”camerele” acelea pline cu ulei.

Oricum dacĂŁ s-a spart la o inspecție vizualĂŁ poți vedea dacĂŁ s-a stricat bucșa.

Link to comment
Share on other sites

DupĂŁ pĂŁrerea mea este foarte greșit sĂŁ lovești aceea bucșĂŁ cu ciocanul. Ăn nici un caz nu așa se monteazĂŁ.

Poate ai ”reușit” sĂŁ distrugi una din ”camerele” acelea pline cu ulei.

Oricum dacĂŁ s-a spart la o inspecție vizualĂŁ poți vedea dacĂŁ s-a stricat bucșa.

In ce sens se poate vedea :D

 

Pentru ca am ridicato a doua zi pe elevator si pareau OK...

In sensul ca am incercat sa trag de brate sa vad daca s-au inmuiat cumva sau ceva de genul...dar erau la fel de tari, nu se miscau deloc :)

 

Iar referitor la ciocan, nu a fost lovitura directa in metalul bucsei...am pus o blanitza pe care am lovito...dar totusi am zis sa intreb pentru ca presiunea tot pe bucse se duce :)

 

Merci de raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Am cumparato in luna august cu fabuloasa suma de 2800E + taxa 400E. Si am avut o sumedenie de probleme inca de la inceput, care le-am eliminat (rezolvat) una cate una.

 

Momentan mai am sa vad care e treaba cu ambreiajul si uleiul cutie + Diferential si zic eu ca nu o sa mai am treaba 100mii cel putin.

 

Pe viitor:

 

- Leduri albe cluster

- Volan 3 spite cu comenzi

- Plafon Negru

- Reconditionare jante (sunt putin zgariate

- Scaune electrice si bancheta din piele

- Lupe + xenon

- CD Business

- Si eventuala marire de 12% prin softare la colegul din Bucuresti "320i e36" - ma mai gandesc daca merita cei 200E pt 15cp

 

Asadar, aceasta este masina de care ma bucur zi de zi, si parca dupa reparatiile avute ma indragostesc zilnic de ea....

Salut colegu ai dat foarte bine pe masina tinand cont co ai de 6 luni imi poti spune te rog cati bani ai mai bagat in ea? si cam ce mai ai de gand sai faci. Ms

Link to comment
Share on other sites

Se poate vedea daca s-a scurs uleiul din ea.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

 

Cum pot vedea?

Tragand de brat? sau efectiv se vede bucsa ?

 

Salut colegu ai dat foarte bine pe masina tinand cont co ai de 6 luni imi poti spune te rog cati bani ai mai bagat in ea? si cam ce mai ai de gand sai faci. Ms

 

Salut!

2700E pe ea...

500Ron Valva pcv (separator ulei)

1 Bobina

Bucse Brate fata...

 

Si Ulei, Filtre si asa mai departe...

 

Deci am iesit BINE, zic eu!

In rest, masina merge foarte bine!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare Tuturor!

N-am mai scris de mult despre masina mea :)) daca tot este deschis acest topic...hai sa povestim :D

 

Pana acum, nu a suferit mari schimbari/modificari (exceptand lovitura minora de catre taximetrist), am schimbat jantele pe 17" cu unele pe 16" (style 45)...muult mai confortabila pe strazile Craiovei.

 

Viitoare modificari/schimbari :)

- Maine o sa montez Lupe + Xenon (lupele au venit deja, morimoto h1 3"), astept maine kit-ul de Xenon, h1, 35w, 5000k :)

- Tot maine astept alte semnalizari Fata (albe/transparente), actualele sunt cojite in interior si au acei pini de prindere rupti. (am folosit artificiu ca sa le pot prinde)

- Odata cu semnalele o sa imi vina si ornamentul de sub farul din stanga (care a fost rupt in urma acrosharii de catre taximetristul vitezoman)

 

Viitor apropiat:

-Aripa stanga trebuie indreptat si revopsita (astept dupa vopsitor)

-Schimbare de cauciucuri.

-Volan 3 Spite, model airbag Rodund

Link to comment
Share on other sites

Felicitari ptr retrofit. Se vede bine. :goodjob:

 

Ii pui si-un angel eyes si e perfect.

 

Mulumtesc!

Umreaza, incet incet ;)

 

 

FelicitĂŁri.

Farurile sunt reglate cĂŁ parcĂŁ bat la fel?

Obligatoriu un retrofit pentru spĂŁlĂŁtor faruri

 

Da, am reglat farurile ;)

Adevaru ca ma bate gandu, dar vreau intai sa scap de bara fata, vreau ceva de m ;) sa vedem cum stam cu bugetu ca vine vara, concediu, chestii :))))

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa gasesc o explicatie...

Aseara am parcat masina in spatele blocului, si de dimineata o gasii asa.....

 

http://i60.tinypic.com/2iku05h.jpg

http://i61.tinypic.com/161jj1h.jpg

 

Si nu, nu fac reclama la folia de pe luneta :)) ci m-a trezii cu luneta sparta...

 

Ideea e ca joi, am facut cateva cerculete cu un prieten cu un ursuletz...iar in locul in care am facut era si nisip cu pietricele. pe care le-am auzit sarind in masina mea.

Posibil sa o fi lovit atunci, si dupaia sa se fi facut in halu asta...sau a lovito cineva in parcare...

 

Ziceti-mi daca stie cineva, cu ce solutie sa o lipesc pe urmatuarea? se merita sau sa ma duc la un service specializat?

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Draci colegi de forum, tin sa impartasesc cu voi faptul, ca, de 2 saptamani se tin scai de mine belelele!!!

 

In dimineata asta, ma urcai in masina, pusei contactul, iar cand incercai sa dau la automat....Ciuciu...Masina nu reactiona in nici un fel!

Incercai de appx 5-6-7 ori si tot nimic.

 

Inspiratia ma duse cu gandul la KKT-ul (pardon) de kit xenon pe care l-am achizitonat si il deconectai de la sistemul de alimentare al masinii...ma urcai la volan, pusei contactul, datui prima data, nu mearsa, a doua oara insa, pornii imediat....

 

Ce credeti? sa fie oare de la xenon sau, am o buba ascunsa la Electromotor, impbilizator, contact?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Si bine inteles ca se va vinde la pretz 'de NFL' ca sa zic asa, avand in vedere suma mica de bani cu care am achizitionato + sumele de bani pe care le-am bagat ea.

Ma gandesc la maxim 3400E Negociabil :D zic ca e un pretz corect :)

Pe langa astea, mai am si taxa platita de mine in martie 2014 :)

Link to comment
Share on other sites

Da, nu vreau sa insel pe nimeni, mai ales aici pe forum unde este expus tot istoricul :)

 

Inca nu pot sa ma hotarasc ce motorizare sa caut pt Ci-u, inclin mai mult catre motorul de 2L, asta din punct de vedere al costurilor gen (asigurare, impozit), dar si 2.5 ar fi de luat in calcul :) (dar parca ma ingrozesc cand ma gandesc la asigurare si impozit) :))

Iar tot aici, trebuie sa recunosc, ca inca nu dispun de totii banii pentru achizite, si vreau sa astept sa vand sedanul pentru a completa suma :))

Desii, nici pe CI nu vreau sa dau bani multi :), vreau unul care sa fie in toate mintile la motor si vopsea, in rest, vreau EU sa il fac asa cum imi place mie (interior, jante, grile, opriuni si alte nebunii) :D

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

pai care 2.0? 2.0 143 cp sau ala mai vechi 6 cil 150cp?

eu sincer as cauta 2.2 sau 2.5. In ROmania astea de 2.2-2.5 nu prea sunt asa cautate asa ca poti gasi la pret foarte foarte bun. Diferenta de impozit e doar de 5-6 milioane, nu e chiar o avere.

Pe mine m-ar deranja mai mult diferenta de consum care e sezizabila fata de 2.0 143cp N42 iar la asigurare obligat trebuie sa bagi pe cineva in varsta si vei plati putin chiar daca ai 2.2-2.5

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

'mea culpa' :))

6 cilindreeee tata, gata, mi-a ajuns cu 4 :) VREAU 6 :D

 

Treaba e ca am o oroare pe modelul FL :) nu stiu, dar imi place mai mult NFL-ul, asa ca, 100% va fi model NFL. si exclus modelul de 143 (valvetronicul) nici nu stiu daca s-a pus pe nfl

Impozitul, si in momentul de fata, sedanul, este trecut pe numele bunicii mele, si am platiti cam 150ROn pe an, cei drept, nu in craiova, bunica avand domiciliul in mun. Bailesti (29mii locuitori) :)

Cat despre consum, trebuie sa recunosc ca am talpa foarte grea si cu actualul motor pe sedan, nu ma pot lauda cu un consum foarte ok :)) (13l/100km), iar cand merge sotia 10L/100km :)) deci daca ar consuma un 13-14L/100km, nu ar fi bai :) la 10mii pe an pe care ii fac, nu ar fi belea mare :)

 

Treaba e ca am scris si mai sus, acum e perioada concediilor, si voi cheltui bani cam multi.

Momentan am 2600E pusi de o parte, dar ca sa fie treaba treaba, planuiesc ca la final de luna august, sa pun la vanzare sedanul :) iar cu banii pe care deja ii am, si cu ce iau pe sedan, sa imi pot implinii nebunia cu CI-ul

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Pana la vanzare...am nevoie de ajutor de la voi...

 

Azi, a venit un prieten cu un 316i la fel ca al meu, si masinile fiind una langa alta...am observat ca la mine becul pe stop se aprinde jos in eterioare, iar la el sus pe triple cum e normal (cred...)

Asa ca am scos capacele cu becuri si am inceput sa investighez....

Aici am observat, ca fostul proprietar a taiat firele (am banuit ca a avut triple chinezarii) iar cand le-a pus din nou pe astea...n-a mai stiut sa le lege cum trebuie...

Buun, pana aici toate bune si frumoase, pana cand, dintr-o data, nu a mai mers deloc partea dreapta spate (tripla) si o data cu ea nici lumina in torpedou....

Am luat la verificat toate sigurantele (la un moment dat am luat la rand) si nu am gasit nimic in neregula....

 

Ajutati-ma sa depistez cauza...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.