Jump to content

BMW E46 316i 2002


Claudiu Visan

Recommended Posts

Bai este suspect, faptul ca nu mai am deloc curent pe firele ce vin la tripla din dreapta spate :( si odata cu asta, nu mai am curent nici la lumina portbagaj stanga, si lumina torpedou.

Am verificat toate sigurantele si tot nimic :( la modul ca nu este nici una arsa :(

Nu stiu ce sa ii mai fac :-??

Da, mi-ar prinde bine o poza detaliata cu firele ce vin la mufa din dreapta...dar ar fi bine sa fie vorba tot de 316i facelift, ca am observat ca alte motorizari au alte fire :(

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca, am facut urmatuarea greseala :

 

Am refacut legaturile pentru mufa din stanga....Toate ok :)

Dar, crezand ca acea culoare este aceiasi si pentru mufa din dreapta (desi ele fiind in oglinda), am refacut pt cea din dreapta identic ca cea din stanga...

si am dedus dupaia ca ar trebuii sa fie in oglinda...

Ceva s-a intamplat...de nu mai am curent deloc pe firele ce vin la tripla spate stanga, ciudat este ca nu s-a ars nici o siguranta :(

 

LE: si totusi am ramas fara curent la becul stanga spate (cel de lumina in portbagaj) si nici in torpedou nu mai am :( in rest totul ca inainte

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Sa te duci la un service specializat?Eu nu m-as risca sa umblu cu firele decat daca m-ar chema Kenbobo :))

Acum am vazut ce ai scris :rolleyes:

 

 

Si eu am avut o problema cu lumina din torpedou + cea din portbagaj si era defect modulul comfort.

 

Daca nu ai tensiune pe nici un fir din portbagaj (presupunand ca ai pornit macar pozitiile) trebuie sa verifici burduful acela dintre portbagaj si masina. E posibil sa ai fire rupte acolo.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut ce ai scris :rolleyes:

 

 

Si eu am avut o problema cu lumina din torpedou + cea din portbagaj si era defect modulul comfort.

 

Daca nu ai tensiune pe nici un fir din portbagaj (presupunand ca ai pornit macar pozitiile) trebuie sa verifici burduful acela dintre portbagaj si masina. E posibil sa ai fire rupte acolo.

 

Stai putin...

Ideea e ca la inceput a mers...pana sa fac eu 'treaba' acolo :))

Adica, cel ce a avut masina inainte, nu stiu de ce a inversat culorile firelor...si avea frana pe becurile exterioare de jos, iar becul de frana nu se aprindea deloc...

Link to comment
Share on other sites

Daca becurile si sigurantele sunt ok, ai 2 posibilitati:

1. LCM-ul/GM5-ul au intrat in protectie pt ca ai atins ceva fire si ai facut scurt. Isi vor reveni singure dupa ce lasi masina ceva timp oprita.

2. Ai facut scurt si ai stricat GM5-ul sau LCM-ul...

 

Mie GM5-ul mi s-a stricat pt ca s-a topit firul de masa si a facut scurt cu firul pt iluminatul portbagajului dar am patit si sa intre LCM-ul in protectie cand am pus cv leduri la numar si m-am trezit fara faruri/stopuri/pozitii dar si-au revenit dupa 10-15 minute dupa ce am lasat masina in parcare.

Link to comment
Share on other sites

Daca becurile si sigurantele sunt ok, ai 2 posibilitati:

1. LCM-ul/GM5-ul au intrat in protectie pt ca ai atins ceva fire si ai facut scurt. Isi vor reveni singure dupa ce lasi masina ceva timp oprita.

2. Ai facut scurt si ai stricat GM5-ul sau LCM-ul...

 

Mie GM5-ul mi s-a stricat pt ca s-a topit firul de masa si a facut scurt cu firul pt iluminatul portbagajului dar am patit si sa intre LCM-ul in protectie cand am pus cv leduri la numar si m-am trezit fara faruri/stopuri/pozitii dar si-au revenit dupa 10-15 minute dupa ce am lasat masina in parcare.

 

Ehee...momentan masina este in parcare..cu firele toate desfacute si neatinse unul de altul (100%), deci ar fi trebuit sa isi revina cred...

O sa incerc cand ajung de la serviciu, in jur de ora 5 :)

 

Ideea este ca, eu am facut toate legaturile conform mufei din stanga (deci gresit) si am infipt direct mufa cu becurile...si dupa appx 1 minut s-a stins partea stanga ce ilumina portbagajul si becul din torpedou :(

Link to comment
Share on other sites

Asta e schema stopurilor pt nFL:

 

 

 

Left side plug (Ref X319) looks like:

 

O6 O5 O4 O3 O2 O1

 

1 = Left Brake Light (black/green)

2 = Left Tail Light (grey/violet)

3 = Signal wire to switch off consumer load (red/yellow)

4 = Ground (brown)

5 = Left Indicator (blue/green)

6 = Signal wire to boot lid light (white/brown)

 

Right side plug (Ref X318) looks like:

 

O6 O5 O4 O3 O2 O1

 

1 = Signal wire to boot lid light (white/brown)

2 = Right Indicator (blue/brown)

3 = Ground (brown)

4 = Signal wire to switch off consumer load (red/yellow)

5 = Right Tail Light (grey/yellow)

6 = Right Brake Light (black/blue)

 

 

SI pentru Facelfit:

 

La stopurile pt Facelift:

 

New 8 pin Connectors

 

Left side plug (ref X338) looks like:

 

O4 O3 O2 O1

O8 O7 O6 O5

 

1 = Signal wire to boot lid light (white/brown)

2 = Ground (brown)

3 = Signal wire to switch off consumer load (red/yellow)

4 = NOT USED

5 = Left Brake Light (black/green)

6 = Left Indicator (blue/green)

7 = Left Tail Light (grey/green)

8 = Left Tail Light (grey/violet)

 

Right Side plug (ref X339) looks like:

 

O4 O3 O2 O1

O8 O7 O6 O5

 

1 = NOT USED

2 = Signal wire to switch off consumer load (red/yellow)

3 = Ground (brown)

4 = Signal wire to boot lid light (white/brown)

5 = Right Tail Light (grey/green)

6 = Right Tail Light (grey/blue)

7 = Right Indicator (blue/brown)

8 = Right Brake Light (black/blue)

 

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

pai...:(

 

Treaba a decurs cam asa...

Fierele le-am mai verificat inca o data conform schemei prezentate de Kenbobo :) insa, erau deja montate asa.

Am desfacut bateria timp de 10 minute...si am re-re-reverificat firele sa fie conform schemei...insa dupa 15 minute cand am conectat mufa...tot nimic :(

 

Cred ca este vorba de o problema mai 'adanca', dar, cum o problema nu vine singura...nici laptop-ul personal nu mai vrea (ca sa pot citi ceva erori cu inpa) iar pe laptopul de serviciu nu am drepturi de instalare :(

Fuck fuck fuck...

 

L-am sunat pe mecanicul meu (Dani) si a zis sa trec maine pe la el sa se uite.

Si a zis ca e posibil sa se fi ars ceva la modulul de lumini...si a mai zis ca trebuie rescris nush ce...

 

E ca dracu...

Link to comment
Share on other sites

Am gasit buba :D se pare ca toate E46 o au :D

Este vorba de mufa de la triple, mai exact firul de masa care se beleste :)

 

Am schibat cele doua mufe, si totul merge PERFECT, aici tin sa multumesc colegilor Kenbobo si Rcc-67

 

Si cum masina asta ma tine mereu in priza...aseara dupa ce am venit de la fotbal...am dat si eu drumul la Clima pe rece, cand, am observat ca pe la bord baga aer rece, iar pe la picioare si parbriz baga aer super cald...

Am pus inpa, si am gasit eraore de genul Flap Motor bla bla :( de unde banuiesc ca este vorba de vreun robinet/clapeta care nu inchide/deschide :(

Va rog sa ma ajutati sa o elucidez si pe asta :)

 

Multzam!

Link to comment
Share on other sites

Astazi am pus INPA sa vad daca apare vreo eroare, referitor la faptul ca atunci cand pornesc aerul conditiona pe la Picioare si Parbriz am Aer Cald, iar pe la mijloc(fata bord) am aer rece.

Pe inpa au aparut urmatuarele:

0 Ventilation flap motor

2 Footwell flap motor

 

Trebuie specificat faptul ca, masina a venit de fabrica cu Aer Conditionat Manual, iar fostul proprietar i-a pus comanda pentru Clima Automata.

 

Va rog sa ma indrumati :D

Link to comment
Share on other sites

Un sfat inainte sa ma apuc sa desfac la plasticaraie ?

 

trebuie sa dai tot bordul jos, si sa schimbi aeroterma cu una pentru climatronic, plus ca mai trebuie legati 2 senzori, AUC si solar...iti trebuie si o masina de taiat, nu e suficient sa scoti bordul :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa dai tot bordul jos, si sa schimbi aeroterma cu una pentru climatronic, plus ca mai trebuie legati 2 senzori, AUC si solar...iti trebuie si o masina de taiat, nu e suficient sa scoti bordul :thumbsup:

 

Stai asa....

Nu vreau sa fac conversie la AC la Climatronic....tot ce vreau este sa functioneze normal...

Sa incerc sa iau o coamanda pt Aer conditionat manual? Dar pana acum a mers si cu asta....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.