Jump to content

Upgrade M52B28


Enculescu Marian

Recommended Posts

Va salut ! Sunt nou pe aici. As avea nevoie de putin ajutor din partea voastra.

 

Recent am facut un upgrade la al meu E36. Am trecut de la M52B20 la M52B28.

 

 

Calculatorul este acesta :

 

http://i.ebayimg.com/t/BMW-Euro-E36-328i-chip-tuned-243Hp-ECU-without-EWS-and-7000rpm-M52B28-MS41-ECU-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$T2eC16dHJHYE9nzpfI2+BQVGG5P92g~~60_57.JPG

 

Nu am facut nici un upgrade in afara de cutie(ZF 2.8) si autoblocant (3.15).

 

Saptamana aceasta o sa dau si cu admisia de 2.5, insa am o mica nelamurire in ceea ce priveste evacuarea.

 

Evacuarea a ramas cea de 2.0 si as dori sa dau cu una mai mare si mai silentioasa putin fata de cea actuala.

 

Daca plec direct cu 2 tevi din fata pana in spate in cea finala o sa fie zgomotoasa ? Finala o sa fie stock de 2.8...

 

Ce diametru sa aleg ?

 

Va multumesc :)

 

http://img201.imageshack.us/img201/8240/p7j5.jpg

Edited by Enculescu Marian
Link to comment
Share on other sites

Ala este ECU softat din US.

Ai axele de m3 us pe el?

Iti merge motorul bine cu Ecu actual?

Intreb fiindca acel ECU softat se preteaza doar la m52b28 modificate (mai ales AXE), altfel nu merge cum trebuie.

 

 

 

E zgomotos rau cu teava pana in finala si-ti va rupe sitele in aia de 2.8

 

Pune si tu locatia la profil.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Merge mult prea bine cu ECU asta.

 

Am facut proba cu un prieten, el are 2.8 din fabrica :). Am fost in fata lui cam cu 2 masini

 

Motorul este stock, nu am schimbat nimic... ca si consum sta foarte bine ( Severin - Timisoara 8,5-10%).

 

Legat de site, deja le-a scos afara la evacuarea actuala. Nu stiam de ce urla asa de tare si se aude infundat. Cand am turat-o mai tare a scos pe finala doua ghemuri mari de fibra de sticla... (cred ca astea erau sitele :))) )

 

Daca zici ca este zgomotoasa si sparge sitele nu are rost sa o fac. Ziceam ca scap mai ieftin asa decat sa dau banii pe o evacuare stock de 2.8. Preturile aici in zona sunt piperate. 200 de euro si sa ii dau la schimb evacuarea mea (cu tot cu catalizator).

Edited by Enculescu Marian
Link to comment
Share on other sites

Stiu, e rar ECU tau softat afara.

 

Faza e ca eu am axe de m3US dar nu am softul ala :)) Tare mi-l mai doream intr-un timp, acum m-am mai linistit.

Daca pui axele de m3 de america, cu softul ala deja e nebunie.

Eu am avut asa, serpisori, teava pana in spate 2x50mm si la final toba de m3 s50b32.

Acum am pus stoc cu catalizatoare si am lasat doar finala de m3, cea mai buna combinatie de sunet.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nici nu am apucat sa merg cu ea mai mult de 2 luni de cand am facut swap-ul ca a cedat lonjeronul pe spate unde vine prins grupul. E o fisura de sus pana jos de 2-3 mm

 

Acum 2 seri i-am dat mortii si deja cand plec de pe loc zdupaie in caroserie.

 

In primavara cand o sa se incalzeasca ma apuc de ea ...

 

Voi ce ziceti o sa tina sudura ? Multi zic ca nu mai tine... o sa crape in alt loc cica

Edited by Enculescu Marian
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am facut intarituri jos si sus la prinderile de la bancheta precum si la cele din spate (doar sus).

 

Masina se comporta perfect, nu mai bate nimic si se smite total diferit :)

 

La prinderi am folosit flatbanda de 0,6 cat sa pice la m prinderile... Am facut un fel de placi exact cum vine si in kit-ul de intarire gata facute.

 

Problema mea e urmatoarea.

 

Intre prinderile de la bancheta, pe langa flatbanda de deasupra prinsa in filet, am pus flatbanda intre prinderi si am mai facut inca o prindere suplimentara inconjurand prinderile cu o alta tabla de 0,4.

 

Locul de sub bancheta unde am facut decuparea nu am mai sudat-o ci am pus o tabla de aluminiu prinsa cu pocnituri.

 

Pe loc cand calc frana si calc ambreiajul, flatbanda pusa intre prinderi loveste in tabla de aluminiu. Are voie sa se miste ? :)

 

Sudura am facut-o cu aparat cu sarma si gaz, sudurile sunt facute corect....

 

Aveti mai jos pozele atasate in zonele in care am facut intariturile si unde s-a rupt. S-a rupt in dreapta (sub bancheta) a impins grupul in stanga spate unde s-a fisurat.

 

http://s13.postimg.org/b0ehawo4n/image.jpg

 

http://s7.postimg.org/cg8yex9cr/image.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nu sunt pregatit sa ma apuc de axe acum ... Financiar cel putin

Daca pun si axe investesc mai mult in chiulasa si pe urma ma apuc sa schimb si cuzinetii si segmentii si etc ....

Momentan caut o evacuare pentru ca o am pe cea de 2.0 si dupa 3 minute de forja motoru nu mai trage cum trebuie.

Cam greu sa gasesti o evacuare de 2.8 completa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.