Jump to content

Intrebare martor bord


Criss88

Recommended Posts

Salut,o intrebare pentru posesorii de e46 legata de un martor in bord. Am facut azi un drum de vreo 320 km si mi s-a aprins inca de la plecare un martor in bord,de nu am reusit sa`mi dau seama ce este. E pozitionat in partea dreapta jos a chenarului unde este martorul cu proiectoarele si are forma unei cutii goale parca sau ceva cu nivel minim. Mie unul mi-a dat prima oara impresia bateriei. Martorul se aprindea si se stingea de nebun de unul singur,am crezut ca am probleme cu bateria,dar a pornit normal. Stie cineva ce semnificatie are? Se aprinde galben apropo,nu e rosu..
Link to comment
Share on other sites

Salut,o intrebare pentru posesorii de e46 legata de un martor in bord. Am facut azi un drum de vreo 320 km si mi s-a aprins inca de la plecare un martor in bord,de nu am reusit sa`mi dau seama ce este. E pozitionat in partea dreapta jos a chenarului unde este martorul cu proiectoarele si are forma unei cutii goale parca sau ceva cu nivel minim. Mie unul mi-a dat prima oara impresia bateriei. Martorul se aprindea si se stingea de nebun de unul singur,am crezut ca am probleme cu bateria,dar a pornit normal. Stie cineva ce semnificatie are? Se aprinde galben apropo,nu e rosu..

 

nivelul lichidului de racire este sub minim..!

Link to comment
Share on other sites

Lichid de racire ?! WTF.. Pai apa nu a sarit de 90,a stat la mijloc tot drumul. Deci 300 km am mers cu senzorul ala aprinzandu-se sau stingandu-se..

 

L.E : Pai ce mi se pare aiurea este ca am verificat miercuri la service lichidul si era la nivel + ca avea vascozitatea buna. In schimb,am gasit pe joja inainte sa plec o gramada de spuma galbena dinaia. E de groaza.

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Lichid de racire ?! WTF.. Pai apa nu a sarit de 90,a stat la mijloc tot drumul. Deci 300 km am mers cu senzorul ala aprinzandu-se sau stingandu-se..

 

pune o poza cu martorul,asa suntem siguri despre ce vb...

cu spuma e alta poveste,se leaga cu consumul lichidului de racire ...

martorul se aprindea/stingea in functie de cum accelerai...

Edited by LUKAS320d
Link to comment
Share on other sites

Nu apucasem sa-i fac poza pentru ca ba se aprindea,ba se stingea. Cand opream masina,se stingea si senzorul. Mai mergeam,apoi iar se aprindea in mers.. E exact senzorul de sub cel cu lichidul de racire din poza de mai sus. Ma uitasem si in manualul masinii,dar nu scria nimic de el.

 

 

Edit: Ce rezolvari ar putea fi in cazul asta? Mi se pare tare dubios cum a stat tot drumul acul la 90 si totusi senzorul ala se tot aprindea/stingea? Ce s-ar putea face si legat de treaba aia cu spuma? :( . Da costy,martorul la care fac referire este cel de sub cel care anunta terminarea lichidului de parbriz

Edited by Criss88
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu apucasem sa-i fac poza pentru ca ba se aprindea,ba se stingea. Cand opream masina,se stingea si senzorul. Mai mergeam,apoi iar se aprindea in mers.. E exact senzorul de sub cel cu lichidul de racire din poza de mai sus. Ma uitasem si in manualul masinii,dar nu scria nimic de el.

 

 

Edit: Ce rezolvari ar putea fi in cazul asta? Mi se pare tare dubios cum a stat tot drumul acul la 90 si totusi senzorul ala se tot aprindea/stingea? Ce s-ar putea face si legat de treaba aia cu spuma? :( . Da costy,martorul la care fac referire este cel de sub cel care anunta terminarea lichidului de parbriz

 

daca apa din vas nu dispare si tot se aprinde acel martor,poti avea plutitorul spart si sta pe fund ,sau firele ce duc la senzor fac contact intre ele..!!spuma poate face din cauza apei in ulei,sau amestec de uleiuri....

Link to comment
Share on other sites

O sa verific maine nivelul din nou sa vad cum stau pentru ca atunci cand am ajuns,n`am mai stat,motorul fiind si`asa foarte incins. In caz ca pierde,parca prevad ca ma paste vreo garnitura de chiulasa.. Sper sa n`am gura aurita. Uleiuri n`am combinat,am tinut decat un tip.
Link to comment
Share on other sites

Am verificat antigelul si ce sa zic.. E sec ala. Sper sa fi scapat fara sa`mi prajeasca naibii ceva pe la motor. Cert e ca apa mi`a stat la 90 tot drumul,nemiscata,deci poate poate nu mi-a frecat cumva chiulasa sau ceva pe la motor.. La ce ar trebui sa ma astept in cazul in care am pierderile astea si de antigel? Pana la urma,cred ca si asta e o cauza a spumei abundente de o gasisem pe joja si capac..
Link to comment
Share on other sites

daca este cel din poza verifica si completeaza nivelul antigelului...

http://i16.photobucket.com/albums/b9/Malack/DSC00443.jpg

 

[...]cred ca si asta e o cauza a spumei abundente de o gasisem pe joja si capac..

daca zici ca ai gasit spuma pe joja si capac, vezi sa nu ai probleme cu etansarea chiulasei

Link to comment
Share on other sites

Da Laurentiu,exact acela este. Am verificat nivelu,ma rog,nu exista nivel practic la mine pentru ca nu mai aveam antigel deloc,era sec inauntru. Totusi,nu`mi explic cum in 320 km sa mi se duca tot antigelul,dat fiind ca facusem verificare cu 3 zile inainte sa plec si era totul ok. Completez,nu e problema,dar mie mi-e teama ca mi-l pierde pe undeva si sper sa nu fie in motor.. Da,spuma aveam foarte multa. Nici nu stiu ce naiba sa ii mai fac.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am tot cautat pe forum,dar parca nu mi`am dat seama de ceva care sa se identifice cu ce am eu. Am completat atunci antigelul,am pus 1l de apa+antigel si nu am mers mai mult de 40 km cam asa. Iar acum,pe seara,iar s`a aprins in bord martorul ala de minim. 1 l de antigel... N`am vazut asa ceva. Si nu este nimic pe sub ea,balta sau mai stiu eu ce si nici nu creste apa sa fiarba sau mai stiu eu ce. Are careva o idee de la ce naiba ar putea pierde atata antigel ? :| . Citeam ca la unii pierdeau 200-300 ml la 1500 km,dar la mine in 40 km sa se duca 1 l... In schimb,m`am uitat pe acolo si se vede cam umed prin zona motorului si mai jos,dar nu`mi dau seama,ori de la antigel ori ulei ca si ala inca se mai pierde :|.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Da am vazut ca e din 2013 postul dar nu mai deschid altul.

 

Am si eu aceeasi problema se aprinde din cand in cand acelasi bec, am verificat lichidul de racire si este la nivel iar spuma pe joja nu am :unsure: ..

 

Vreo idee..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.