Jump to content

Care este adevarul in legatura cu generatia de motoare N52B25?


Recommended Posts

nu stau sa ma cert cu tine, iti spun ca atat duc, daca ai iesi cu masina mai mult in afara orasului si ai merge ceva mai tare ai afla si asta,. nu au cum sa tina niste pneuri pe o masina de 1.6t si 192 de cai cu care mergi mult la viteze mari cat pe un logan cu care traversezi unirii cu in fiecare zi cu o viteza medie de 19km/h...

Pneuri avute au fost cel putin pe asta au fost asa.. Michelin Primacy HP, apoi am trecut pe pneuri speciale de vara/ud, sunt 2-3 firme care ofera asa ceva, ar fi Vredstein, Uniroyal si inca unii, eu am mers pe pe Uniroyal Rainsport , apoi Uniroyal Rainsport 2

Cele de iarna tin mai mult si e normal, ca iarna mergi oricum mai incet, chiar si in conditii ideale tot e ud macar pe jos.....

 

Nu zicea nimeni nimic de cearta. E mai usor sa accepti parerile altora fara sa o dai in certuri si agresivitate inutila.

 

Nu vad care-i relevanta puterii aici daca spui ca pneurile se uzeaza la viteza constanta. Daca tu spui ca marea uzura a pneurilor se datoreaza faptului ca mergi cu viteza constanta in afara orasului, asta ar insemna ca n-are nici o legatura puterea masinii.

192 cp nu sunt deloc suficienti ca sa-ti patineze rotile si in treapta a doua sau a treia, deci nu e ca si cum le uzezi involuntar.

 

Si un kit de ambreiaj poate tine 50 000 km sau 150 000 km, depinde de stilul de conducere.

 

Insa daca un set de pneuri tine in mod normal doar 19 000 km, ar insemna ca aia cu Porsche si Ferrari ar trebui sa le schimbe la 5-6000 km, mai ales ca aia nu merg prin oras prea mult, iar greutatea e similara, iar puterea dubla sau chiar mai mare.

 

Viata unui cauciuc tine intr-adevar si de viteza pentru ca la viteza mare si temperaturile sunt mai mari, deci si uzura creste, insa sunt multi alti factori. Stilul de conducere, gradul de incarcare al masinii, utilizarea cu o presiune inadecvata, geometria.

De exemplu, unul care franeaza intotdeauna foarte agresiv si demareaza agresiv va uza mai repede pneurile decat altul care merge la viteza constanta multi km, dar intr-un stil ponderat.

 

Ma rog, rezumand totul mi se pare exagerat sa se uzeze pneurile atat de repede.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
On 10/31/2013 at 6:25 PM, bogus said:

Sunt pe cale sa achizitionez un e92 325i 2500cm3, deci motor N52B25 dar cred ca o sa renunt.

De ce? Pentru ca atat aici pe forum cat si in alte parti am citit ca e un motor cu probleme.

As vrea sa va intreb pe voi care aveti acest motor, ati avut acest motor sau aveti cunostiinte tehnice in legatura cu el, sa ma lamuriti si pe mine daca e o alegere buna sau nu.

Va multumesc.

PS: Dar N43B20?

Nu stiu ce probleme au avut ceilalti , ideea este ca inafara de acel ticait care este adevarat si eu il am la al meu , tin sa mentionez n52b25 ca si cod motor , si acel ticait il am doar la frig adica Iarna si daca turez putin masina nu se mai aude , 

In momentul de fata am 260000 de km in bord si inafara de ulei si alte consumabile nu sa bagat bani, masina merge foarte bine si cu siguranta nu te lasa in drum fata de alte modele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.