Jump to content

BMW 320Ci Clubsport Estoril


BED

Recommended Posts

multumesc mult pentru aprecieri! pachetul clubsport a fost adresat initial britanicilor, oferind doar motoarele de 2.5 si 3.0. Pentru piata germana a fost introdus si motorul de 2.2 dar care nu avea ca optiune cutia SMG.

am cautat mult modelul clubsport insa in romania sunt foarte rare. inainte de a o cumpara pe aceasta gasisem un clubsport 325 SMG dar cutia de viteze schimba groaznic, iar masina era destul de neingrijita. motorul de 2.2 nu e o alegere foarte fericita, as fi preferat un 2.5

Link to comment
Share on other sites

am o dilema in legatura cu sondele lambda. cate sunt in total si ce rol au fiecare. cateodata mi se aprinde in bord check engine dar la tester nu imi apar probleme la componentele formarii amestecului. consumul e usor crescut si demarajul in treptele 1-2 usor intarziat. as dori sa le schimb si nu stiu cate sunt in total. eu stiam ca sunt 2 (una pre-catalizator si alta post-catalizator). pe net gasisem si ceva gen senzor cilindrul 1 sau senzor cilindrul 4. m-as bucura mult daca m-ar lamuri cineva.

Ce sti tu mai sus e valabil la masini in 4 cilindri. La 6 cilindri stiu ca e diferit.

 

In orice caz din moment ce ti s-a aprins check engine ce erori ai avut? Ca sigur ai avut erori din mom ce ti s a aprins check engine.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la doi oameni care, zic eu, sunt destul de avivati in diagnoza si mi-au zis ca eroarea ar fi de la lambda (unul din ei a zis ca e de la cea pre-catalizator) dar niciunul din ei nu a fost sigur pt ca eroarea dispare dupa ce tureaza un pic masina! Martorul din bord sta aprins cam o zi de la atentionare! Problema este ca demarajul in vitezele 1-2 nu eate corespunzator, consumul a crescut cu 1-1,5 litri, iar dimineata la pornire miroase a benzina cam 5 minute.

 

Pe realoem am vazut ca sunt 4 sonde lambda. Poate face cineva o diagnoza corecta pt a-mi spune dc amestecul nu se face corect, mai precis sa imi spuna care din sonde nu functioneaza la parametrii optimi sau daca e alceva gen debitmetru, catalizator, pt ca nu pot schimba toate piesele pe incercate

Link to comment
Share on other sites

Daca merg mult in oras sau fortez masina se aprinde martorul.se stinge singur dupa1-2 zile. La una din diagnoze il aveam aprins si cel care mi-a facuto a zis ca "e posibil" sa fie lambda dar nu se poate pronunta sigur. Pe langa check engine am mai avut doua erori:

1. Probleme cu senzor temperatura - pe care nu il mai am ( mi l-a furat) si de atunci in bord apare +50 sau -40 grade

2. Un fir face masa undeva in caroserie - acum o sapt s-a oprit in mers toata electrica bordului, ceasurile s-au blocat la viteza din momebtul incidentului. Dupa aprox o ora si-au revenit o parte din instrumente: doar ceasuri bord ( nu merg luminile din bord si sunetul facut de semnalizari) clima merge cand vrea ea ( daca scot minusul de la baterie isi revine mereu) iar dupa o zi de neutilizare gasesc bateria descarcata

Edited by BED
Link to comment
Share on other sites

Verifica FSR-ul (piesa cu tepi), poate fi responsabila atat pentru faptul ca iti merge clima cum o apuca, cat si pentru descarcarea bateriei. Bateria descarcata poate duce la diverse anomalii cum ar fi aprinderea bordului ca un pom de craciun sau proasta functionare a diverselor sisteme.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dupa lungi incercari in care am avut masina desfacuta si au fost verificate fiecare din firele de la K-bus si fiecare fir de la modulele de lumini si confort, am rezolvat problema electrica a masinii. Totul se tragea de la ceasurile de bord. De cand le-am schimbat si programat nu mi-a mai aparut niciodata martorul de check engine care ma stresa groaznic la fiecare "fortare" a masinii, pe diagnoza nu imi mai apare nicio eroare si se pot accesa toate modulele. Problema cu consumatorii a disparut, insa a fost nevoie sa inlocuiesc bateria pentru ca nu se mai incarca (desi alternatorul era bun).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

de ce e numarul atat de jos? l-ai prins pe grila?

 

ps: si eu am fost sa vad inainte sa imi iau coupeul pe care il am acum un clubsport 2.5 smg si din acelasi motiv nu l-am cumparat. era la Ploiesti?

Edited by ckh
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

http://thumbnails112.imagebam.com/30500/06dbf2304991419.jpg

 

http://thumbnails111.imagebam.com/30500/61cb83304991547.jpg

 

Sunt poze mai vechi, cred ca din vara! Imediat dupa ce o dezapezesc voi posta poze actuale cu interiorul!

 

apropo, dungile din spate specifice clubsport unde sunt?

 

Nu stiu despre ce dungi vorbesti? Posteaza o poza sau un link sa-mi dau seama!

Edited by BED
Link to comment
Share on other sites

WBABD11090PM29501 - Clubsport editie pt Germania

 

- nu are foarte multe optiuni de fabrica (se poate vedea si in poze), are insa cateva de bun gust precum pachetul clubsport, jantele style 135M, linia audio Harman/Kardon, scaune incalzite care sunt foarte utile in sezonul rece, pachet lumini interior. Poate, pe viitor va primi mai multe optiuni:

 

1. comenzi volan +/- navigatie OEM

2. kit xenon OEM pt faruri (NU si pt proiectoare :-)))

3. kit frana 330, cu discuri de 325mm pe fata si 320mm pe spate

4. linie audio BAV SOUND, ma gandeam intr-un timp, azi nu mai sunt asa de sigur pt ca usa de BMW trebuie insonorizata pentru a se auzi decent un sistem HK

5. scaune electrice - o idee mai veche

6. jante Style 71

 

UN SINGUR AMENDAMENT AM DE FACUT LA PREZENTAREA INITIALA, acolo am scris, din gresala, la anul fabricatiei 2004. Masina a fost fabricata in 2003, inmatriculata prima data in 2004 (cel putin asa am vazut pe actele din Germania).

 

Daca un amninistrator al forumului poate modifica aceasta gresala il rog frumos sa o faca!

 

Frumoasa masina. :thumbsup:

Daca nu ma insel am vazut-o live cand ti-am dat cablul AUX. Sper sa nu fac confuzie!

 

Ne-am intalnit prin august, undeva pe Calea Mosilor, atunci cumparand de la tine o mufa aux pentru BMW Bussiness. Multumesc inca o data pt produs si mai ales pt montaj!

 

de ce e numarul atat de jos? l-ai prins pe grila?

 

ps: si eu am fost sa vad inainte sa imi iau coupeul pe care il am acum un clubsport 2.5 smg si din acelasi motiv nu l-am cumparat. era la Ploiesti?

 

Numarul e normal pozitionat atat pe fata cat si pe spate! Nu are rama, el este lipit de caroserie cu banda dublu-adeziva.

BMW-ul 325 SMG era la Pitesti, era aproape full option dar si full usage :-))) cu 98000 km la bord si o instalatie de craciun odata cu invartirea cheii!

 

cred ca te referi la dungile de M pe care le-ai vazut pe BMW-ul SMG de la Pitesti (daca l-ai vazut pe acelasi). Cel putin pe aripa stanga spate autocolantul era lipit pt ca sarise vopseaua in locul ala (avusese un accident si beneficiase de o reparatie corespunzatoare)

Edited by BED
Link to comment
Share on other sites

Cum sa o lasi asa ingropata :frantics: , sa iti fie rusine! Pe cealalta parte, ai grija cum dai zapada jos, daca s-a format gheata mai bine o lasi acolo.

 

Iarna te surprinde, NU te iarta! Multumesc mult pentru recomandarea Bimmer Service, foarte seriosi oamenii! Clasica problema, a cedat vasul de expansiune!

Link to comment
Share on other sites

Sunt poze mai vechi, cred ca din vara! Imediat dupa ce o dezapezesc voi posta poze actuale cu interiorul!

 

Nu-mi mai ramane decat sa te felicit pentru achizitie, este un E46 coupe de exceptie si banuiesc ca si cu un pret in jur de 10k, spor la retrofit-uri cu piese OE (dupa cum scrii este clar ca nu o vei "tuna" cu tot felul de porcarii :thumbsup: )

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu-mi mai ramane decat sa te felicit pentru achizitie, este un E46 coupe de exceptie si banuiesc ca si cu un pret in jur de 10k, spor la retrofit-uri cu piese OE (dupa cum scrii este clar ca nu o vei "tuna" cu tot felul de porcarii :thumbsup: )

 

Pentru inceput voi monta kitul de frane de 330 pt ca sunt in postura in care e necesara schimbarea discurilor!

Kitul xenon OEM cu mod auto si spalatoare de far inca il caut, nu as vrea sa pun aftermarket desi multi spun ca sunt momente cand depaseste instalatia originala. Oricum, farurile actuale cu halogen sunt insuficiente.

Link to comment
Share on other sites

Sunt doar cu lupa, xenon nu am! Nu stiu daca lupa farurilor mele este aceeasi ca a farurilor cu xenon insa drosere nu cred ca am. Din cate stiu instalatia xenon de pe acest model era un pachet ce cuprindea:

1. faruri xenon cu lupa

2. mod automat (activabil de la modulul de lumini din bord)

3. spalatoare far

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.