Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Sincer am avut ideea asta la inceput, sa cumpar prelungire fata si eleron Alpina si sa modific esapamentul, dar mi s-a pus pata intr-o zi si am facut comanda de M-pack.

In plus, modific ceva si la "fund" , revin cu poze mai pe seara, cand e gata.

Jantele imi plac foarte-foarte mult si nu sunt foarte multe modele pe 18" care m-ar convinge sa le schimb.

Link to comment
Share on other sites

Mersi de idee, dar cred ca as strica tot aspectul jantelor cu talonul ala.

Solutia de compromis pentru mine este un set de BBS CH-R pe 18" cu anvelope adecvate. Atunci cand o sa gasesc ceva ok la un pret bun nu o sa stau pe ganduri.

Meanwhile, o poza din fata:

 

post-60251-0-17384200-1497465930_thumb.jpg

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pachetul este OE?

Initial am vrut sa cumpar pachet OE, insa pe langa elementele propriu-zise (bara fata, bara spate, praguri), trebuia sa cumpar si trager, canale de aer, aparatoare aripa, scut si suporti pentru bara spate. In plus, nu erau incluse nici proiectoarele si nici difuzorul. Pe scurt, inca 50 % din valoarea pachetului.

Am ales o varianta AM de la Bucovina Tuning. Elementele pica bine pe masina, plasticul e foarte maleabil, iar calitatea e aparent buna (pentru ochiul meu). Costul total e sub jumatate comparativ cu solutia OE.

 

si unde ai vopsit? pret? multumit?

arata bine

Multumit. Foarte multumit. Elementele au fost vopsite si montate la Pilot Custom Service . Iti spun sincer ca nu ma asteptam sa iasa atat de bine. Adica stiam ca din punct de vedere al calitatii o sa fie adecvat, insa nu credeam ca nuanta de baza si perla se vor potrivi atat de bine cu ce e pe masina. Eu am fost multumit de pret, insa am avut o oferta 'personalizata'. Mai multe poti discuta direct cu ei, insa ca referinta de baza pretul se invarte undeva la 100e pe element, in functie de piesa, vopsea, numar de elemente, etc.

 

 

Frumoasa o intinereste cu 4-5 ani

Multumesc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si o sa fie tractoreata

@mgs scuza-mi off topicul

Alex pot sa inteleg ca nu-ti place si-ti respect opinia,dar sa spui ca-i "tractoreata" nu pot sa fiu de acord(si asta nu pentru ca am eu asa).Urmand logica ta inseamna ca orice f30/f36 gc cu roti pe 19" , sa zicem doar styling 400, este o "tractoreata".

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"That ass though" heart.png

Sunetul e ok in masina, nu sesizezi mare diferenta, probabil datorita faptului ca e bine antifonata.

Afara a ramas la fel cand mergi linistit, in schimb mi se pare destul de zgomotoasa in ture in reprizele de acceleratie. Toti cei pe care i-am intrebat au zis ca se aude foarte bine, eu cred ca se aude totusi cam tare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La sfarsitul saptamanii trecute am schimbat anvelopele.

Adaug o poza cu unul dintre cele purtate 100% pe spate, dupa ~37.200 km:

(Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45R17 91Y DOTxx15)

post-60251-0-27620100-1498627277_thumb.jpg

Profil ~2.5mm, nu-si mai faceau treaba pe ploaie ca in tinerete.

 

Cele fata aveau in schimb peste 6mm profil, nu am apucat sa le fac poza, le-am vandut la cateva ore dupa ce le-am dat jos de pe masina.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Revin cu un feedback despre noile anvelope (Hankook Ventus S1 evo2 225/45ZR17 94Y):

 

 

* pe drum umed sunt pur si simplu incredibile, cu o clasa peste cele vechi (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45R17 91Y). Chiar si pe ploile de zilele trecute trebuia sa fortezi destul de mult ca sa "rupi" aderenta.

* la temperaturi ridicate (+30 C) DTC pare ca lucreaza mai mult decat la cele vechi si "intra" o idee mai devreme.

* am senzatia ca pe drumuri cu denivelari, inclinate sau cu sleauri masina tinde sa "copieze" mai mult soseaua.

* nu am sesizat diferente la zgomotul de rulare.

 

post-60251-0-35337800-1499243755_thumb.jpg

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

cand rupi aderenta pe asflat uscat sa intre DTC? banuiesc ca mai multe pe curbe...sau pleci de pe loc "nervos"?

 

eu chiar de curand, am fortat putin o intrare din drum secundar pe drum principal si a fost extraordinar de puturoasa....cred ca trebuie sa ma obisnuiesc vara sa apas scurt DTC.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Revin cu un feedback despre noile anvelope (Hankook Ventus S1 evo2 225/45ZR17 94Y):

 

 

* pe drum umed sunt pur si simplu incredibile, cu o clasa peste cele vechi (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45R17 91Y). Chiar si pe ploile de zilele trecute trebuia sa fortezi destul de mult ca sa "rupi" aderenta.

* la temperaturi ridicate (+30 C) DTC pare ca lucreaza mai mult decat la cele vechi si "intra" o idee mai devreme.

* am senzatia ca pe drumuri cu denivelari, inclinate sau cu sleauri masina tinde sa "copieze" mai mult soseaua.

* nu am sesizat diferente la zgomotul de rulare.

 

post-60251-0-35337800-1499243755_thumb.jpg

 

Din ce am citit in teste Goodyear eagle f1 Asymmetric 3 sunt printre cele mai bune pe ploaie, cred ca exagerezi putin cand zici ca cele Hankook sunt cu o clasa peste.

Zgomotul la rulare este mult mai redus la Goodyear (67dB vs 72dB)

 

Later edit: acum vad ca aveai Asymmetric 2 inainte, dar si alea tot cam aceleasi ratinguri ca si 3 au.

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

cand rupi aderenta pe asflat uscat sa intre DTC? banuiesc ca mai multe pe curbe...sau pleci de pe loc "nervos"?

Doar in curbe, si strict "de test", adica intrat tare si accelerat, pentru comparatie, sa stiu la ce sa ma astept in caz de nevoie. In rest, rar se intampla sa actioneze DTC, poate doar cand e drumul acoperit de nisip . Iar de pe loc nu plec niciodata foarte puternic, incerc sa protejez componentele de socuri.

 

Din ce am citit in teste Goodyear eagle f1 Asymmetric 3 sunt printre cele mai bune pe ploaie, cred ca exagerezi putin cand zici ca cele Hankook sunt cu o clasa peste.

Zgomotul la rulare este mult mai redus la Goodyear (67dB vs 72dB)

Later edit: acum vad ca aveai Asymmetric 2 inainte.

Intr-adevar, comparatia era cu Asymmetric 2. Diferenta la zgomotul de rulare -Hankook 71db vs Asymmetric 2-69db (valori pentru modelele de anvelope mentionate mai sus) - pentru mine nu e perceptibil. Ar fi trebuit sa ofer si valorile de la bun inceput ca sa se inteleaga ideea.

 

Legat de comportamentul pe ploaie, in multe teste Hankook sunt chiar si peste Asymmetric 3.

De exemplu:

http://www.tyrerevie...r-Tyre-Test.htm

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.