Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Misto masina. Am avut si eu la e90 acceasi problema cu opritul motorului in mers, stiam ca e senzorul de la arbore dar n-am apucat sa-l schimb, am vandut-o asa, l-a schimbat noul proprietar.

Mi-as lua iar e90 cu m47n2 daca as gasi unul cu putin km, pana in 100.000 km , fara sa clipesc.

Link to comment
Share on other sites

Mircea vrea masini diesel de 13-15 ani cu 100 de mii de km :)))) asta vor majoritatea romanilor, ieftina ,km putini si dotata. Vezi ca e plin autovitul de oferte de genul, dupa umpleti forumurile ca nu stiti ce sa le mai faceti si cum sa le mai reparati. Eu cand cautam acum 2-3 ani f10 de maxim 4 ani vechime nu prea gaseam nici cu 150 de mii de km... Edited by branevl
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Arata bine, l as lasa nonstop asa! E normal sa ti detecteze automat modulul dar tot trebuie codata masina cu functia 3AC pentru a functiona corect totul pe masina (pdc, lumini)

 

Cea mai mare utilitate e pentru un suport de biciclete

Edited by SKW
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Branevl, n-ai inteles ce am vrut sa zic, de fapt ce am vrut sa scot in evidenta, si cred ca nu-i treaba ta ce vreau eu, n-ar fi mai bine sa-ti vezi de fasolea ta? TU esti ca toti romanii, care nu-si vad de mucii lor. Ca doar asta e ocupatia de baza, ce fac altii. N-am o problema ca-ti expui punctul de vedere, e deranjanta doar mentaitatea.

Peace man :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Branevl, n-ai inteles ce am vrut sa zic, de fapt ce am vrut sa scot in evidenta, si cred ca nu-i treaba ta ce vreau eu, n-ar fi mai bine sa-ti vezi de fasolea ta? TU esti ca toti romanii, care nu-si vad de mucii lor. Ca doar asta e ocupatia de baza, ce fac altii. N-am o problema ca-ti expui punctul de vedere, e deranjanta doar mentaitatea.

Peace man :D

 

Ok peace:)

Link to comment
Share on other sites

ce vrei sa pui pe remorca? :D

Ma apuc de casa si mai trebuie sa car una-alta (de exemplu am plimbat de cateva ori betoniera cand am lucrat la gard). In general am nevoie pentru lucruri voluminoase. Am un prieten care mi-a tot imprumutat masina+remorca si dar imi e aiurea sa il frec tot timpul cu noaptea in cap sa ma duc sa le iau. Asa, imi lasa remorca la poarta si o iau singur.

 

Arata bine, l as lasa nonstop asa! E normal sa ti detecteze automat modulul dar tot trebuie codata masina cu functia 3AC pentru a functiona corect totul pe masina (pdc, lumini)

Cea mai mare utilitate e pentru un suport de biciclete

Mie nu imi place absolut deloc, mi se pare oribil, il tin tot timpul sub masina. Inca nu am adaugat 3AC in VO si totusi pdc si luminile functioneaza corect, chiar nu inteleg de ce

 

Si eu am inceput sa-l las scos la ambele masini dupa ce s-au infipt 3 prosti pana acum in bara spate.

Presupun ca ai fost si la rar sa-l treci in carte, nu? :))

Mi-a mentionat un prieten acest lucru si nu l-am crezut. Oricum in talon nu o sa apara si e irelevant la un control, pentru ca nu esti obligat sa ai cartea la tine. Am alt prieten cu carlig din fabrica, o sa il intreb daca apare acest lucru prin carte.

Link to comment
Share on other sites

La rar e posibil sa se uite ca ai cârlig si nu e menționat niciunde ĂŽnsĂŁ nici acolo nu cred, depinde. Eu nu m as stresa in locul tau.

 

Ăl tii bĂŁgat ĂŽnsĂŁ la lovituri e perfect, poți sa scapi de bĂŁtĂŁi de cap in caz de ceva, chiar si in parcĂŁri

Link to comment
Share on other sites

Eu la ambele masini il am in carte. Apare si masa maxima in autotren etc...

La un control rar daca te prinde cu el scos ramai garantat fara talon.

Iar legat de carte, ca nu esti obligat s-o ai la tine...pai si la anvelope neconforme ramai fara talon. Sunt trecute doar in carte, nu si in talon, deci, cum facem? Se verifica direct la rar, stai linistit.

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

Eu la ambele masini il am in carte. Apare si masa maxima in autotren etc...

La un control rar daca te prinde cu el scos ramai garantat fara talon.

Iar legat de carte, ca nu esti obligat s-o ai la tine...pai si la anvelope neconforme ramai fara talon. Sunt trecute doar in carte, nu si in talon, deci, cum facem? Se verifica direct la rar, stai linistit.

 

Poti sa imi pui si mie o poza cu cartea, te rog? Doar cu informatiile relevante pentru topic, fara datele personale.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Intre timp, update pentru istoric:

~25.11.2021: revizia la ~230k +bujii + releu bujii

~17.08.2022: revizia la ~245k + amortizoare spate. A cedat un rulment de sarcina si am schimbat toate piesele in legatura cu amortizoarele spate.

~17.05.2023: discuri spate OE+ placute ATE ceramic + senzor ATE + set reparatie frana de mana (inclusiv saboti).

Link to comment
Share on other sites

Mersi, mersi. Am adaugat o poza, sa nu fiu zgarcit 🙂

8 aprilie 2022: singura data cand ne-a lasat in drum. S-a blocat compresorul AC (fara nici un semn in prealabil) si desi din cate stiu ar fi trebuit sa rupa ambreiajul si sa se invarta fulia in gol, s-a blocat tot ansamblul, a rupt curea de accesorii si a trebuit sa o plimb cocotata.

11 aprilie 2022: inlocuit compresor AC Denso nou si curele OE.

1688987492004.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am luat jantele de iarna de la vopsit. Nota 9/10 pentru cei de la Top Wheels: mici imperfectiuni ici-colo (punctulete) pe care le poti observa la o inspectie mai atenta. Aproape perfecte daca te uiti la ele de la 1m distanta 😅

Ca un feedback mai putin placut: incearca sa iti bage pe gat indreptare la orice janta, chiar daca nu e cazul.

IMG_20230711_210337.jpg

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

         One Eternity Later:

     Inainte de un mic update de istoric, pentru ca uneori lucrurile sunt si nefavorabile, va povestesc si un eveniment mai putin placut.

     Anul trecut la sfarsit de iulie, pe centura Sibiului, un camion avand o defectiune tehnica a pierdut o parte din cardan, care a ramas pe partea carosabila. Masina din fata mea a franat brusc, eu a trebuit sa franez agresiv, iar botul masinii s-a lasat suficient de mult incat sa agat bucata de metal pe sub masina.
     Long story short: bara fata usor crapata pe partea inferioara, scut spart, senzor nivel ulei + baie ulei sparta, in rest a trecut usor pe sub restul masinii pentru ca datorita franarii era ridicata de spate. Partea buna e ca cel cu camionul era oprit pe dreapta si am reusit sa facem amiabila. Una peste alta, in afara de deranjul faptului ca eram departe de casa, nu existau cine stie ce pagube, dar a urmat o saptamana ingrozitoare din cauza celor de la asigurari. 
     Inspectorul a intocmit raportul rapid, dar oferta a fost de tot rasul, practic voiau sa imi ofere un falus. Dupa multe telefoane, discutii si nervi cu cei de la asigurari, am luat initial decizia de a duce masina la Bavaria Sibiu pentru reparatie. Desi timpul de asteptare era foarte mare, voiam macar sa le intorc favorul celor de la RCA.
     Apoi, cu ajutorul mai multor cunostiinte, am reusit sa indrept oarecum situatia. Primul pas a fost sa facem o reconstatare la un service autorizat, unde "am descoperit" si carcasa cutiei de viteze crapata. De asemenea, am adaugat facturile pentru platforma, transport Uber Sibiu-Bucuresti, inchiriat masina pe toate perioada constatarii+reconstatarii (care multumita "bunavointei" celor de la asigurari a fost suficient de mare). Datorita pretului imens al unei cv noi (~5000e) si a celorlalte facturi adaugate, oferta finala a fost de aproximativ 10 ori mai mare decat cea initiala. Chiar daca suma nu a ajuns in totalitate la mine, sunt multumit ca masina e intr-o stare la fel de buna ca inainte de eveniment si ca am reusit sa ii tratez si pe cei de la asigurari in acelasi mod in care au facut-o ei initial.
     In final, reparatia a costat undeva la ~1000e. Cutia de viteze am cumparat-o de la materom, cu 1 an garantie si a fost impecabila. Probabil ca ajuta si faptul ca am schimbat uleiul si suportii de cutie la montajul pe masina.
     In rest, cu diferenta ramasa am vopsit cateva elemente care aveau imperfectiuni mai mici sau mai mari: capota era sablata de pietricele, plafonul era "ars de soare" si avea lacul intr-o stare destul de proasta, aripa stanga fata avea un punct de rugina si a fost inlocuita + vopsita.

     Poza cu masina din momentul evenimentului: 

1731405832811.jpg

  • Crying 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.