Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Kit de retus mi-am luat si eu de la Bavaria Baneasa, dupa VIN. Culoarea masinii mele este Sparkling Graphite. Asa scrie si pe kitul de retus, care contine vopsea si lac. Atunci cand am aplicat vopseaua pe masina intr-o zona cu vopsea sarita pe bara din fata, vopseaua aplicata era mai mult spre negru decat gri. Am aplicat si lacul peste apoi, dar se vedea diferenta foarte evident, nefiind vorba de nici o potrivire de culoare. Pana la urma am vopsit bara la vopsitorie. Nu stiu de ce, dar sunt deloc multumit de aceste kit-uri. Sfatul meu este sa testezi pe altceva vopseaua inainte sa nu ai surprize. Eu am folosit insa lacul, cu care am mai acoperit ciobiturile de pietricele de pe capota. Lacul este foarte ok. Voi ati intampinat astfel de probleme cu kit-urile de retus?

 

Multumim de feedback, si pe mine ma batea gandul deoarece am vopseaua sarita de pe bara de la pietre, dar acum ca ai zis mai bine merg la un comerciant de vopseluri auto si i dau cod de culoare, il verifica cu aparatul si imi da exact ce imi trebuie.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Anumite culori nu le scoti exact nici la revopsire (am citit ca difera nuanta in functie de directia in care vopsesti, spre exemplu), ce sa mai vorbim de un kit de retus :) Eu am folosit unul, insa pe culoarea neagra (sapphire black) - era ok ca a acoperit 'gaura', insa pana la urma tot la revopsit am ajuns. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Kit de retus mi-am luat si eu de la Bavaria Baneasa, dupa VIN. Culoarea masinii mele este Sparkling Graphite. Asa scrie si pe kitul de retus, care contine vopsea si lac. Atunci cand am aplicat vopseaua pe masina intr-o zona cu vopsea sarita pe bara din fata, vopseaua aplicata era mai mult spre negru decat gri. Am aplicat si lacul peste apoi, dar se vedea diferenta foarte evident, nefiind vorba de nici o potrivire de culoare. Pana la urma am vopsit bara la vopsitorie. Nu stiu de ce, dar sunt deloc multumit de aceste kit-uri. Sfatul meu este sa testezi pe altceva vopseaua inainte sa nu ai surprize. Eu am folosit insa lacul, cu care am mai acoperit ciobiturile de pietricele de pe capota. Lacul este foarte ok. Voi ati intampinat astfel de probleme cu kit-urile de retus?

 

 

 

Si eu am patit exact acelasi lucru

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Long time no see...

Ar trebui sa aduc topicul la zi cu ultimele updateuri:

 

In weekend masina a primit un set de blacklines, o modificare pe care o asteptam de foarte mult timp:

 

 

 

Poze sunt facute pe fuga, de dimineata, in parcare. O sa revin cu niste poze care sa ii puna in valoare "posteriorul".

 

La interior am montat un set de pedale de aluminiu. Arata mai bine decat cele stock si se simt ok la condus. Ma gandeam la cele Performance, dar din punctul meu de vedere nu se justifica costul total de peste 150e.

 

 

Am vrut sa montez footrest M, insa s-a schimbat de ceva timp codul, iar cel nou este peste 500RON. Per total sunt multumit, am vrut sa scap de chestiile de cauciuc de la ambreiaj si frana, care intotdeauna adunau praf si mizerie.

Am vandut nuca Performance unui coleg de forum si astept zilele acestea un colet de la cataxxl ce contine nuca si frana de mana din pachetul M.

 

Cea mai mare modificare, insa:

post-60251-0-78160200-1432536370_thumb.jpg

 

Am incercat sa montez totul ieri, insa nu am terminat. Mai trebuie sa gauresc fetele de usi spate, sa montez boxele acolo si sa le trag fire. In rest, totul e cablat, inclusiv fibra.

Am vrut sa codez masina, insa am dat rateu cu kitul de NCS. Ii multumesc foarte mult lui Alex_WLY care si-a pierdut vremea cu mine ieri drinks.gif si care m-a indrumat catre un kit functional. Inca descarc libraria (SP Daten 50.2) pentru ca mi-a facut ceva figuri hostul aseara si a ramas blocat. Sper sa reusim sa o codam intr-un final...

Am cateva intrebari legate de acest update:

1. Am posibilitatea sa aleg intre subwoofere de 2ohm sau 4ohm (as prefera sa ii pastrez pe cei de 2ohm pentru ca sunt deja instalati in masina). Ce avantaje si dezavanteje exista intre cele 2 tipuri? Cosmin, ai un sfat, te rog?

2. Cu ce sa gauresc fata de usa astfel incat sa iasa ok?

3. Cum as putea sa realizez cablajul la boxele spate? Sa incerc prin pini? Nu am gasit nici o schema pentru asta...

4. Nu am reusit sa gasesc ieri nici un tabel cu cablajul mufei de L7, desi pana sa cumpar amplificatorul l-am vazut de 100 de ori. Am numai imaginea cu cablujul in functie de culori (de pe un forum extern), insa nu se pupa toate culorile...

5. In afara de modificarea VO (se face si in CAS si in FRM ? ) , mai trebuie codat altceva?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca subwooferele sunt de 4ohm pe E6x si E9x, insa eram curios care e diferenta din punct de vedere al sunetului / instalatie electrice, etc. Daca se aude mai bine sau mai prost, daca influenteaza cu ceva iesirea amplificatorului, etc...

Imi poti spune, te rog, ce se modifica in Navi?

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

In cele din urma, am decis sa-mi prezint si eu masina, chiar daca au trecut cateva saptamani bune de la momentul achizitiei :frantics:

Dupa lungi cautari, multe dezamagiri, samsari si totul felul de oameni si desi initial cautam un E46 320d,cu putina rabdare si multa munca am reusit sa achizitionez modelul urmator.

Este vorba de masina la care visam de mult timp, un frumos seria 3 E90, cu motorul diesel de 163 de caluti, manual.

 

In mare, lista de dotari contine:

 

- filtru de particule

- volan de piele cu comenzi

- sistem de alarma

- oglinda retrovizoare heliomata

- cotiera fata -spate

- cotiera refrigerata

- senzori ploaie, lumini, presiune pneuri

- dublu climatronic

- trapa electrica

- faruri cu xenon si spalator

- faza lunga automata

- senzori parcare fata-spate

- pilot automat

- scaune incalzite

- sistem navigatie profesional

 

Imediat dupa achizite a urmat o revizie (ulei si filtre), desi trecusera undeva sub 10.000 de km de la ultima. Masina a venit cu minunatul set de jante style 154, insa de aproximativ 2 saptamani ruleaza cu incaltari mai mari, mai precis style 158, achizitionate de la un coleg de pe forum. Din pacate iarna se apropie si trebuie sa revenim la bocancii pe 16" cu cauciucuri de iarna.

 

Mai jos gasiti cateva poze. Astept opinii,pareri si sugestii :)

 

 

Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos si fara incidente

Cum a zis si colegu pune poze si cu interiorul :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

iti apare meniul de logic7 cu egalizator

 

Da :)

Intrebarea era ce si cum trebuie sa modific, ca si coding, in afara de VO?

 

 

L.E.

4. Nu am reusit sa gasesc ieri nici un tabel cu cablajul mufei de L7, desi pana sa cumpar amplificatorul l-am vazut de 100 de ori. Am numai imaginea cu cablujul in functie de culori (de pe un forum extern), insa nu se pupa toate culorile...

 

Am gasit : http://www.bmwgm5.com/Logic7_E60_61.htm

Imaginea despre care vorbeam (insa culorile nu sunt la fel ca in mufa):

post-60251-0-89595900-1432544889_thumb.jpg

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

De.codat nu e problema.o facem pe team fara probleme.e asa cum an spus eu.sterge hi fi su adaugam l7 plus codat cas si frm apoi ccc.

si eu urmaresc un l7 sa cumpar.

am gasit unu pe olx pe care cere 850 de euro, dar la tel a crescut la 900.si i-am zis pas.

daca cerea 900 de.la inceput era ok.dar asa e tiganie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat sistemul complet cu 500 de euro, inclusiv grila de bord (pentru difuzorul central), fibra optica si firele de alimentare + rezistenta (Dietz).

Probat inainte de achizitie si demontate personal.

Cred ca a fost un pret de bun simt, am fost multumit si eu si vanzatorul.

 

Presupun ca te referi la baiatul din Bacau, care il are la vanzare de aproape 1 an? O sa il tina la vanzare inca pe atat hairy.png

 

Esti disponibil maine dupa ora 17 ? In principiu m-am documentat despre ce modificari sunt necesare, insa as avea nevoie macar de supervizare :)

Link to comment
Share on other sites

Da..de ala e vorba.i-am dat flit instantaneu.3000 de lei dadea in sec 1 daca era ok.pe probate.

imi placea ca era complet cu instalatie si fibra optica.

 

Foarte bun pretul de 500 de euro.

sunt multumit sa trec la l7.daca ar fi individual si mai bine, dar nu gasesc si pe bucati nu prea as lua

 

ne auzim maine pe la 17.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Mersi. Ma obisnuisem cu nuca Performance si a fost un soc sa trec la cea standard...chiar si pentru cateva zile.

Acum sunt nerabdator cu L7 hyper.gif

si eu am avut cateva zile pe cea standard si da...e nasoala in draci :))

 

ne auzim diseara la 5, dar nu mai tarziu ca pe la 18.30 trebuie sa plec eu.

Link to comment
Share on other sites

Chiar mai putin...650RON ambele.

 

In seara asta m-am reapucat de L7. Am pierdut 3 ore pana am reusit sa ma conectez la masina cu NCS...dupa instalari, reinstalari, reconfigurari si teste, problema era de la Windows. Am bootat un Windows 8 de pe un hard extern si a mers din prima. Multumesc inca o data Alex pentru ajutor si pentru timpul pe care l-ai pierdut incercand sa ma ajuti.

Apoi am facut legaturile catre boxe, alimentarea si am conectat fibra.

 

Masina e codata cu $677 in CAS si FRM, am meniurile specifice L7 in CCC, insa sunet...ioc.

Amplificatorul e funtional, a fost testat inainte sa il cumpar. E alimentat, am verificat cu aparatul de masura. Legaturile catre boxe sunt 100% ok.

Fibra se aprinde intermitent, atat dinspre CCC, cat si dinspre AMP.

Oare trebuie adaugata alta optiune (de exemplu pregatire BT), sa stie masina ca exista fibra instalata?

Mai trebuie codat altceva?

Orice sfat e binevenit!

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, Alex, am verificat fisierul .MAN si toate valorile sunt deja schimbate in "top_hifi".

Citisem pe un site de afara o problema asemanatoare, iar tipul a rezolvat prin adaugarea a inca un VO. Revin mai tarziu cu un link, acum nu il gasesc si sunt pe fuga :)

Ma gandesc ca poate nu am realizat corect conexiunea la bucla optica, desi firele de fibra au conectori diferiti (mama si tata) si din cate am vazut pot fi conectati numai intr-un singur mod in conectorul de sub bancheta spate.

Eu aveam doar o bucla goala, practic pleca din CCC si se intorcea in CCC, fara alte componente pe traseu. Asta ma face sa ma intreb daca masina stie deja sa "comunice" pe fibra...

Link to comment
Share on other sites

Bun, intr-un final, sistemul e functional.

 

Problemele au fost:

 

1. Mufa care intra in AMP avea firele de fibra inversate

2. Pe langa CCC, trebuie codate mai multe module. Ii multumesc lui Cosmin pentru informatii.

 

Acum mai trebuie sa gasesc un mod cat mai "curat" pentru decuparea si cablarea boxelor din usile spate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.