Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Multumesc!

 

Ca o mica paranteza, am observat ca masina a avut foarte putini contaminanti, singurele zone unde am simtit ca lucreaza oarecum argila a fost pe bara fata, in spatele rotilor si pe bara spate. In rest, foarte-foarte putin, spre deloc. Asa greu se formeaza "depunerile" in general, sau ajuta faptul ca a fost protejata cu Collinite (sau ceara in general) ?

Link to comment
Share on other sites

Duminica mi-am dedicat cateva ore pentru cosmetizarea masinii, ce a inclus mai multe operatiuni, detaliate mai jos.

Postul vine ca un update la detailing-ul anterior, de acum 3 luni, descris aici: http://www.bmwclub.r...ost__p__2271218 . Uneltele de baza folosite au ramas aceleasi, cu mici "adaugiri":

post-60251-0-83364100-1442295434_thumb.jpg

 

 

PAS 1: prespalare

- spumare cu lance si Autobrite Magifoam. Am vrut sa fac o comparatie cu spuma de la Sonax. Autobride e mai densa si rezista mai mult pe masina. Eu am lasat-o aproximativ 10 minute si inca persista pe masina. Ca si putere de curatare, Sonax e mai agresiva cu murdaria, insa tinand cont ca Autobride rezista mai mult as zice ca sunt echivalente ca putere de curatare. Autobride, insa, e mai "prietenoasa" cu ceara / sealant.

- clatire

 

PAS 2:

-curatare jante cu Sonax Full Effect. Am cumparat si o perie pentru a agita solutia pe jante atunci cand sunt "extra-murdare": Sonax Wheel Rim Brush Ultra-Soft.

 

PAS 3:

- spalare folosind 2BM - sampon Sonax Red Summer

- clatire, apoi uscare cu prosop dedicat

 

PAS 4:

- decontaminare cu argila.

- trecere cu IPA in dilutie 50-50

 

PAS 5: ceruire

- pe jante am folosit Vicont Wheel & Chrome Sealant

- pentru cauciucuri am folosit 303 Aerospace Protectant

- pentru caroserie am folosit combinatia Bilt Hamber Autobalm + Bilt Hamber Auto QD. Am ramas uimit de modul cum arata masina dupa tratament, are un aspect foarte "wet". Am aplicat ceara si pe faruri in 3-4 straturi si acum par scoase din cutie - multumiri lui Acero pentru acest sfat thumbsup.png.

 

Aditional, am folosit Aquapel pe parbriz si Sonax Gummi-Pflege pe chedere. Astept sa vad rezultatele odata cu trecerea timpului sorcerer.png

 

Toata munca a fost terminata dupa ora 20, cand era deja destul de intunecat si am doar cateva poze facute pe fuga a doua zi dis-de-dimineata.

Rezultat final:

post-60251-0-52069500-1442295435_thumb.jpgpost-60251-0-06899100-1442295436_thumb.jpgpost-60251-0-53647300-1442295436_thumb.jpgpost-60251-0-03634500-1442295437_thumb.jpg

Foarte frumoasa,bravo!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Asa cum a mentionat si Marius in topicul sau, saptamana trecuta am lucrat cateva ore bune la pregatirea de iarna pentru masinile noastre.

Pe scurt:

- spalat cu spuma activa Sonax

- trecere cu IPA in dilutie de 50%

- 2 straturi de CHEMICAL GUYS BLACK LIGHT

- 2 straturi sealant MENZERNA POWER LOCK ULTIMATE PROTECTION

- 1 strat ceara CHEMICAL GUYS WOLF MOON

 

Adaug si cateva poze:

post-60251-0-56760500-1446466243_thumb.jpgpost-60251-0-50295200-1446466244_thumb.jpgpost-60251-0-05743700-1446466245_thumb.jpg

 

Am obtinut rezultate foarte bune si dupa o zi intreaga de munca, cred ca pot spune si meritate.

Am avut ocazia sa merg si cu masina colegului nostru si pot spune ca desi sunt multumit de masina mea, tot mi-a ramas un gand necurat in minte. Mi-a placut totul: exterior, interior, dotari, motor, putere, confort...

 

Revenind la subiect, tot saptamana trecuta mi-au ajuns si anvelopele de iarna: Continental ContiWinterContact TS850, DOT 3515. Le-am montat pe jante, le-am echilibrat si acum asteptam vremea potrivita pentru a le pune pe masina.

 

post-60251-0-06494400-1446466242_thumb.jpgpost-60251-0-88664100-1446466242_thumb.jpg

 

Va urma:

post-60251-0-37236800-1446466241_thumb.jpg

 

download.gif

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Imi plac jantele tale de iarna, ce model sunt? parca le-am vazut pe f30..si pe mine ma batea gandu sa scap de anvelopele de iarna rft sa pun normale si sa cumpar un alt model de roti..

 

Style 390 , vin in echiparea F30. Mi-au placut mai mult decat orice alt model de janta pe 16" de E90. In plus, sunt relativ noi (produse in 2012), provin de pe o masina cu rulaj decent, sunt in stare foarte buna si au fost la un pret bun.

Link to comment
Share on other sites

Da, se pare ca a facut contact pe undeva cu solul :( Oricum ar trebui vopsita, e destul de 'sablata' de la pietricele. In primavara ma voi decide ce revopsesc, mi-e frica sa nu iasa sorcova daca revopsesc numai barile.

 

 

Acum asteapta-te sa-ti sableze bara. :D

Mmmmdam, sa zicem ca ai avut dreptate laugh1.gif. Efectul de sablare se accentueaza. (ma refer la bara spate)

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Saptamana trecuta am mai bifat ceva din 'wishlist' :

- update de la CCC la CIC, cu multumiri lui Inside drinks.gif :

post-60251-0-82515300-1448272871_thumb.jpg post-60251-0-91705700-1448272872_thumb.jpg post-60251-0-93389600-1448272873_thumb.jpg

Totul a decurs ok, activarea functioneaza, mai trebuie sa fac update la harti. Momentan intampin niste dificultati la 2016-1, vreau sa incerc diseara cu 2015-2.

Am ramas pentru cateva zile fara sunet in masina si a trebuit sa fac update amplificatorului Logic 7. Cu ajutorul lui neo s-a rezolvat in cateva minute. Am avut o experienta foarte buna, mi-a placut locatia si il recomand cu cea mai mare incredere. thumbsup.png

 

- am inlocuit FRM1 cu FRM2. Principalele motive au fost AE as DRL, Welcome Home si Flash xenon functional din pozitia 0.

Nu am reusit sa ii dau de cap unei singurele probleme: nu functioneaza bixenon flash de nici un fel, doar din halogene.

 

Am modificat:

BI_XENON_BEI_LH

aktiv

PWM_ANST_FL_BIXENON

wert_01

wert_01

 

Liniile de mai jos erau deja ok:

XENON_AL_VERBAUT

aktiv

XENON_LI

wert_02

 

Am salvat azi fisierul unui coleg ce are FRM2 din fabrica pe E90 NFL si o sa fac o comparatie intre ele, poate ii dau de cap in cele din urma.

Edited by mgs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi, Cosmin.

 

BI_XENON_BEI_LH

aktiv

E deja pe activ. Din pozitia 0, daca dau flash, se aprind becurile de xenon. Daca il codez nicht_aktiv, nu se aprinde xenonul.

 

Pentru valorile standard:

PWM_ANST_FL_BIXENON

wert_02

wert_03

Nu pot aprinde faza lunga in nici un fel (flash / faza lunga / auto / FLA ), nici macar halogen.

 

cu:

 

PWM_ANST_FL_BIXENON

wert_01

wert_01

se aprinde halogenul pentru flash / faza lunga.

 

Probabil mai trebuie modificat INCA ceva.

 

Cate tipuri de FRM 2 exista? Eu stiam de AHL / non- AHL. Poate influenta cu ceva chestia asta? Masina mea nu are faruri adaptive. Daca nu ar fi FRM-ul compatibil, nu ar trebui sa imi dea si alte erori?

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

FRM-ul de care spuneam era cu AHL.

 

Cu parametrul BI_XENON_BEI_LH

nicht_aktiv - la flash se aprindeau becurile de faza lunga fara xenon

aktiv - la flash se aprindea doar xenonul.

 

Si da, daca nu era FRM-ul potrivit, trebuia sa ai eroare. Comunica diferit si la AHL simte lipsa modulelor SMC din faruri.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Saptamana trecuta am mai bifat ceva din 'wishlist' :

- update de la CCC la CIC, cu multumiri lui Inside drinks.gif :

post-60251-0-82515300-1448272871_thumb.jpg post-60251-0-91705700-1448272872_thumb.jpg post-60251-0-93389600-1448272873_thumb.jpg

Totul a decurs ok, activarea functioneaza, mai trebuie sa fac update la harti. Momentan intampin niste dificultati la 2016-1, vreau sa incerc diseara cu 2015-2.

Am ramas pentru cateva zile fara sunet in masina si a trebuit sa fac update amplificatorului Logic 7. Cu ajutorul lui neo s-a rezolvat in cateva minute. Am avut o experienta foarte buna, mi-a placut locatia si il recomand cu cea mai mare incredere. thumbsup.png

 

- am inlocuit FRM1 cu FRM2. Principalele motive au fost AE as DRL, Welcome Home si Flash xenon functional din pozitia 0.

Nu am reusit sa ii dau de cap unei singurele probleme: nu functioneaza bixenon flash de nici un fel, doar din halogene.

 

Am modificat:

BI_XENON_BEI_LH

aktiv

PWM_ANST_FL_BIXENON

wert_01

wert_01

 

Liniile de mai jos erau deja ok:

XENON_AL_VERBAUT

aktiv

XENON_LI

wert_02

 

Am salvat azi fisierul unui coleg ce are FRM2 din fabrica pe E90 NFL si o sa fac o comparatie intre ele, poate ii dau de cap in cele din urma.

 

 

Cat a ajuns modulul FRM2?

Link to comment
Share on other sites

Cat a ajuns modulul FRM2?

Preturile sunt undeva la ~100e.

Momentan intampin niste dificultati la 2016-1, vreau sa incerc diseara cu 2015-2.

[...]

Nu am reusit sa ii dau de cap unei singurele probleme: nu functioneaza bixenon flash de nici un fel, doar din halogene.

 

Hartile 2016-1 nu sunt 100% ok, nu am gasit inca o varianta functionala.

Am incercat cu 2015-2 si nu vrea sa accepte codul FSC. Dupa cateva cautari am ajuns la concluzia ca in cazul activarii navigatiei prin script e nevoie de inca un pas suplimentar pentru update-ul de harti. Inca sunt in faza de documentare, sper sa reusesc :)

-----

Inca nu am reusit sa codez bixenonul, trebuie sa ma documentez mai mult in legatura cu tipurile de module si compatibilitatea cu masina.

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Am citit cu o pagina in urma ca vrei sa-ti activezi flash-ul pe xenon, poate ca ai reusit, dar ce vreau eu sa intreb este de ce ai vrea sa faci acest lucru? Doar ca sa obosesti becurile de xenon ca la final sa se arda...Poate n-am prins eu chiar toata povestea, dar mai bine sa ai flash-ul pe un bec banal de halogen decat pe xenon care costa de 10 ori mai mult. Gandeste-te ca amorsarea becului de tip xenon se face la 26 000V prin intermediul acelui ballast care-i livreaza aceasta tensiune si daca tu il tot aprinzi/stingi in multe cicluri, durata de viata cu siguranta se va reduce. Practic becul xenon nu are nici un filament ca celelalte tipuri de becuri, ci se produce un arc electric intr-un mediu inert cu gaz, acel balon de sticla unde are loc arcul electric. Trecand peste aceste detalii, gandeste-te ca din fabrica ar putea veni cu optiunea de flash pe xenon, dar din considerente de protejare a pieselor mai scumpe(xenon-ul), se allege halogenul in schimb.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am citit cu o pagina in urma ca vrei sa-ti activezi flash-ul pe xenon, poate ca ai reusit, dar ce vreau eu sa intreb este de ce ai vrea sa faci acest lucru? Doar ca sa obosesti becurile de xenon ca la final sa se arda...Poate n-am prins eu chiar toata povestea, dar mai bine sa ai flash-ul pe un bec banal de halogen decat pe xenon care costa de 10 ori mai mult. Gandeste-te ca amorsarea becului de tip xenon se face la 26 000V prin intermediul acelui ballast care-i livreaza aceasta tensiune si daca tu il tot aprinzi/stingi in multe cicluri, durata de viata cu siguranta se va reduce. Practic becul xenon nu are nici un filament ca celelalte tipuri de becuri, ci se produce un arc electric intr-un mediu inert cu gaz, acel balon de sticla unde are loc arcul electric. Trecand peste aceste detalii, gandeste-te ca din fabrica ar putea veni cu optiunea de flash pe xenon, dar din considerente de protejare a pieselor mai scumpe(xenon-ul), se allege halogenul in schimb.

Ai dreptate, probabil flash xenon din pozitia 0 nu e chiar cea mai buna idee.As fi ingrijorat mai degraba de uzura prematura a balastului decat a becului.

Sunt curios daca se poate pastra flash pe halogen din pozitia 0 si flash din xenon (sau xenon + halogen) atunci cand becul e deja aprins (faza scurta).

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Mersi thumbsup.png

Se face si update-ul de harti pana la urma,dar trebuie 'pacalit' temporar sistemul de verificare pentru a accepta codul FSC. Urmeaza sa incerc saptamana asta, sper sa reusesc.

Eu nu am MULF , deci nu am avut nici voice recognition. Urmeaza combox in viitorul apropiat .

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.