Jump to content

e90 318D remapad, DPF off, cand trage cand nu trage


reeves84

Recommended Posts

Salut,

 

Am un e90 318D facelift din a 12-a 2008. In vara i-am facut remapare si de la 143cp acum ar trebui sa fie undeva in jur de 175-180. Imediat dupa remapare eram foarte multumit de cum trage masina. Era o placere sa ma urc la volan. Dupa o perioada relativ scurta, sa zic cateva saptamani a inceput sa mi se para ca parca nu mai trage la fel. Unii prieteni mi-au zis ca sunt eu nebun si ca m-am obisnuit cu puterea. Dupa vreo 2-3 luni mi-a picat filtru de particule si am mers si l-am eliminat (fizic + soft). Asta s-a intamplat cam acum o luna. Dupa eliminare DPF masina a inceput sa traga ca dupa remapare. Insa doar pentru o perioada. Acum iar am senzatia ca parca nu trage cum trebuie. Si parte dubioasa e ca uneori o simt ca trage bine, ma baga in scaun daca ii dau tare la 1-a si in general o simt ca se infinge si alteori o simt cumva moale, simt un delay cand apas acceleratia si se tureaza da parca isi ia viteza ceva mai greu. Saptamana trecuta am fost la o nunta si m-am intalnit cu un prieten si i-am dat sa o conduca. El a zis ca trage cumva dar ca nu e impresionat deloc. La 170-180 de cai se astepta sa se infinga mai bine. Sincer ma cam roade toata treaba asta. Cand i-am eliminat DPF-ul am facut o diagnoza si totul era in regual, turbina era ok, debitmetru ok, nici o eroare. M-am gandit ca poate am prins ceva motorina proasta dar ultimele 2 alimentari le-am facut la OMW si la MOL si am pus varianta mai scumpa de motorina si tot degeaba. Masina are 173.000 si remaparea am facut-o cam pe la 165.000. Ultima revizie am facut-o la 163.000. Dar nu cred sa fie de la filtre atat timp cat uneori trage bine uneori trage mai putin bine. O sa ii mai fac o diagnoza saptamana viitoare poate gasesc ceva erori. Imi puteti da niste idee, cum sa verific, ce sa verific? Poate fi cumva un injector defect si sa mearga doar cand vrea el? Sau poate fi cumva senzorul care da pozitia axului cu came? Sau sa ramana ceva blocat pe la EGR? Stiti cumva unde pot sa verific compresia la motor si sa fac un Dyno Test? Era un Dyno in Iasi dar nu am mai auzit nimic de el.

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un e90 318D facelift din a 12-a 2008. In vara i-am facut remapare si de la 143cp acum ar trebui sa fie undeva in jur de 175-180. Imediat dupa remapare eram foarte multumit de cum trage masina. Era o placere sa ma urc la volan. Dupa o perioada relativ scurta, sa zic cateva saptamani a inceput sa mi se para ca parca nu mai trage la fel. Unii prieteni mi-au zis ca sunt eu nebun si ca m-am obisnuit cu puterea. Dupa vreo 2-3 luni mi-a picat filtru de particule si am mers si l-am eliminat (fizic + soft). Asta s-a intamplat cam acum o luna. Dupa eliminare DPF masina a inceput sa traga ca dupa remapare. Insa doar pentru o perioada. Acum iar am senzatia ca parca nu trage cum trebuie. Si parte dubioasa e ca uneori o simt ca trage bine, ma baga in scaun daca ii dau tare la 1-a si in general o simt ca se infinge si alteori o simt cumva moale, simt un delay cand apas acceleratia si se tureaza da parca isi ia viteza ceva mai greu. Saptamana trecuta am fost la o nunta si m-am intalnit cu un prieten si i-am dat sa o conduca. El a zis ca trage cumva dar ca nu e impresionat deloc. La 170-180 de cai se astepta sa se infinga mai bine. Sincer ma cam roade toata treaba asta. Cand i-am eliminat DPF-ul am facut o diagnoza si totul era in regual, turbina era ok, debitmetru ok, nici o eroare. M-am gandit ca poate am prins ceva motorina proasta dar ultimele 2 alimentari le-am facut la OMW si la MOL si am pus varianta mai scumpa de motorina si tot degeaba. Masina are 173.000 si remaparea am facut-o cam pe la 165.000. Ultima revizie am facut-o la 163.000. Dar nu cred sa fie de la filtre atat timp cat uneori trage bine uneori trage mai putin bine. O sa ii mai fac o diagnoza saptamana viitoare poate gasesc ceva erori. Imi puteti da niste idee, cum sa verific, ce sa verific? Poate fi cumva un injector defect si sa mearga doar cand vrea el? Sau poate fi cumva senzorul care da pozitia axului cu came? Sau sa ramana ceva blocat pe la EGR? Stiti cumva unde pot sa verific compresia la motor si sa fac un Dyno Test? Era un Dyno in Iasi dar nu am mai auzit nimic de el.

 

 

Multumesc!

SAlut!Ai verificat daca ambreiajul nu patineaza?Si aceasta poate fi o cauza ce duce la acea lipsa de putere la plecare,practic ambreiajul patineaza usor si nu se transmite tot cuplu motor la roti,este o ipoteza.

Link to comment
Share on other sites

SAlut!Ai verificat daca ambreiajul nu patineaza?Si aceasta poate fi o cauza ce duce la acea lipsa de putere la plecare,practic ambreiajul patineaza usor si nu se transmite tot cuplu motor la roti,este o ipoteza.

 

Salut,

 

Uneori dimineata cand e rece imi tremura putin la plecat de pe loc. Din ce am inteles e posibil sa fie de la volanta. Dar tremura foarte putin, abia o simt eu la pedala. Ideea e ca lipsa asta de putere o simt si in 2,3,4 nu doar la 1-a ... atunci mai poate fi de la ambreiaj?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Cand e ambreiajul dus se tureaza motorul in gol... N-are legatura cu ce zici tu.

 

Eu as merge pe ideea unui senzor care citeste eronat, insa nu stiu care din ele... Sa te apuci sa o iei pe ghicite, n-are sens, ajungi in sapa de lemn. In orice caz daca rezolvi ceva scrie aici.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Uneori dimineata cand e rece imi tremura putin la plecat de pe loc. Din ce am inteles e posibil sa fie de la volanta. Dar tremura foarte putin, abia o simt eu la pedala. Ideea e ca lipsa asta de putere o simt si in 2,3,4 nu doar la 1-a ... atunci mai poate fi de la ambreiaj?

 

Merci!

Salut!Si la mine cand este motorul rece daca ma aflu cu masina in rampa imi trepideaza la plecarea de pe loc.Stiu sigur ca este de la ambreiaj,deja pun bani deoparte pentru a schimba tot(volant,placa presiune,rulment,disc.)Si la mine dupa ce se incalzeste ambreiajul nu mai am aceasi plecare este ceva mai slaba forta de plecare,practic se simte lipsa cuplului din cauza ca patineaza fffooarte usor ambreiajul.

Link to comment
Share on other sites

Cand e ambreiajul dus se tureaza motorul in gol... N-are legatura cu ce zici tu.

 

Eu as merge pe ideea unui senzor care citeste eronat, insa nu stiu care din ele... Sa te apuci sa o iei pe ghicite, n-are sens, ajungi in sapa de lemn. In orice caz daca rezolvi ceva scrie aici.

 

EXPERTULE...inainte de a mai contrazice oamenii aiurea ia o carte si citeste te rog...ambreiajul are 4 mari componente:volant+placa de presiune+rulment de presiune+disc de ambreiaj...daca problema este la disc atunci se tureaza motorul in gol un anumit timp.

daca problema este de la rulmentul de presiune atunci masina tremura la plecarea de pe loc destul de bine

daca pb este de la volant atunci auzi (daca ai un minim de habar)...

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

EXPERTULE...inainte de a mai contrazice oamenii aiurea ia o carte si citeste te rog...ambreiajul are 4 mari componente:volant+placa de presiune+rulment de presiune+disc de ambreiaj...daca problema este la disc atunci se tureaza motorul in gol un anumit timp.

daca problema este de la rulmentul de presiune atunci masina tremura la plecarea de pe loc destul de bine

daca pb este de la volant atunci auzi (daca ai un minim de habar)...

 

Lol,

Vezi ca eu am avut toate simptomele enumerate mai sus si am schimbat tot kit-ul. Stiu cum se manifesta un ambreiaj, o volanta...

 

P.S. Daca dai un search pe forum o sa vezi ca stiu mai multe despre masini decat numarul firelor tale de par din cap.

Link to comment
Share on other sites

Cand rulmentul de presiune e uzat se aude un huruit cand apesi ambreiajul, tremuratul la pleacarea de pe loc cat si vibratii cu troncaneli la oprirea motorului sunt simptome ale volantei, vezi cu e construita o volanta cu dubla masa, iar patinarea, lipsa de putere e de la disc.
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate Alex. Totusi asa mi s-a parut si mie la prima varianta de soft, ca trage mai bine...dar n-a fost sa fie. :)

 

Am facut softul la George, cred ca il stie toata lumea aici pe forum. Eu zic ca nu are ce sa fie de la soft. Daca as avea in Iasi un Dyno as face un test...

Link to comment
Share on other sites

Eu as incerca prima data senzorul de presiune de pe galeria de admisie si apoi cel de temperatura de pe furtunul ce pleaca de la intercooler la galeria de admisie.

 

Ai vreo idee cum as putea verifica senzorii astia fara sa cumpara altii noi si sa-i schimb? Am mai cumparat eu un senzor si l-am schimbat degeaba, n-as vrea sa patesc la fel :). E posibil ca un senzor sa dea valori eronate si calculatorul sa nu sesizeze ca eroare?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios, ai schimbat regimul de mers dupa ce ai pus softul pe masina ? Mie mi se pare ciudata coincidenta, cum ai pus soft-ul, cum a picat DPF-ul.

Intreb, pentru ca ma gandesc si eu serios la soft si vreau sa ma documentez bine inainte :)

 

DPF-ul era la limita cand am fost sa-mi faci resoftarea. George mi-a spus de atunci ca nu mai are viata multa si ca oricum o sa pice daca merg mult in oras(in cursul saptamanii merg numai in oras si drumuri relativ scurte, odata la 2-3 saptamani mai merg de la Iasi la Vaslui, de asta am si preferat sa-l elimin si nu sa caut solutii de curatare/regenerare pentru ca tot il infundam mai devreme sau mai tarziu). Si softul mi l-a facut in asa fel incat sa protejeze DPF-ul, nu l-a facut foarte agresiv, daca nu aveam DPF imi putea ceva mai agresiv, asa mi-a facut ceva safe.

 

Din cate stiu este Dyno in Iasi , la cei de la Complete chip!

 

Din ce am vazut pe siteul lor nu mai zic nimic de Dyno. Am sa dau un telefon sa intreb.

Link to comment
Share on other sites

Daca noi scoatem de pe e90 lci DPF-ul, atat fizic cat si din soft, mai trecem de ITP ?

Nimic nu e imposibil in Romania :)

Eu nu sunt adeptul eliminarii lui decat daca sunt probleme. Si ai nevoie de un softist bun pentru asta, nu unul care doar are o scula si iti scrie un soft facut de altii.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.