Jump to content

E46 porneste foarte greu la rece


Recommended Posts

salutare !

am luat zilele astea un cabrio cu M54 ... cum ziceam , porneste la a 4a-5a cheie luuuunga, dar

odata pornit merge destul de ok, ralanti stabil, se tureaza acceptabil... dupa pornire,

daca o opresc si incerc sa o pornesc iar, nu se mai chinuie atat, dar nu e nevoie de o a 2a cheie ...

am comandat deja cele 2 furtune de dupa debitmetru, ca sunt bandajate cu banda izolatoare :) ...

nu cred ca e numai de la cotul acela totusi, zic asta pt ca mai zilele trecute am pornit

un M50 fara debitmetru , fara furtun/cot si a luat-o la prima cheie :thumbsup:

orice idee e binevenita ;)

Link to comment
Share on other sites

Normal ca a pornit fara. Schimba cotul si incearca si cu alta baterie, e posibil sa fie pe duca cea pe care o ai.

am facut comparatia cu m50-ul, normal ar fi fost sa fie asa si la m54 asta si sa porneasca. deci m-are vina n-are cotul asta ...

bateria e noua si supradimensionata :)

nu am avut azi la mine sonda obd bluetooth, maine sunt calare pe ea ! oricum cred ca imi va da ceva erori si din cauza furtunui

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

diagnoza si vezi ce zice si acolo.nu m-ar mira sa aiba vreun senzor axa cu came dus.

 

Voilà:

 

P0335: Crankshaft Position Sensor A Circuit

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

 

asa zice scanerul :)

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

eroarea de debitmetru cred ca e cauzata de cotul bandajat ;)

azi a mai aparut unul, pe care l-am sters si n-a mai aprut, probabil

se manifesta sporadic ... eroarea de pe senzor arbore o sterg , dar apare la

urmatoarea scanare ...

P0014: "B" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1)

deci am nevoie de ambii senzori...

Link to comment
Share on other sites

schimba senzorul de arbore cotit si verifica ce se intampla.P0014 ala e cam dubios-daca nu dispare nici dupa ce schimbi senzorul de ax cu came o sa ai o distracte majora pe cap :)

PS:B-ul e senzorul ax cu came de pe evacuare,ala se schimba mega usor :D

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

revin...

Am schimbat senzorul de pe arborele cotit, furtunele(coturi) debitmetrului ...

Nicio schimbare majora, dar macar nu mai e nevoie de a 2-a 3-a cheie lunga.

Acum porneste dupa 4-5 sec de actionat demaror , se balbaie 1-2 sec si apoi zici

ca n-a avut niciodata nimic, sta in ralanti, se tureaza normal .

Senzorul nu e OEM, dar e nou .

Cred ca i s-a facut de o testare profesionala :)

La testarea de dupa, zice ca :

 

Current Fault Log

------------------

ECU reports no current faults

 

Pending Fault Log

------------------

P0335: Crankshaft Position Sensor A Circuit

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

 

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

Edited by jak
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.