Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Buna pe la toata lumea ! Cat de curand sper sa pot face un upgrade de la E60 LCI la succesorul sau, adica la F10 si as fi foarte incantat sa aflu aici pareri ale posesorilor de F10. Oricum printre noi cu siguranta mai sunt si altii care ar fi bucurosi sa afle cate una alta despre acest model , tinand cont ca posesori de E60 sunt o gramada , si deci unii poate au si ei in plan un upgrade :D pana acum pe aici nu s-a prea discutat mare lucru despre acest model.
Link to comment
Share on other sites

Ce motorizare preferi? Am vazut astazi un F10 520d si am ramas dezamagit de sunetul motorului. Si eu am in vedere un 535xd F10 asadar asteptam impresii de la posesori.

Poate ai ramas dezamagit de sunet, dar iti spun eu ca merge bine, cel putin, eu am facut test drive 1 zi un 525 X D ala de 2 litri si 218cp.. Se misca foarte bine masina pt un motor de 2.0l, si un consum de 6,8l am avut pe ea, si iti dai seama ca nu am mers incet, si 200 , si mult prin oras.. Eu zic , ca-i un motor bun, taxe mici si performante bune, nu ai nevoie de mai mult.

Edited by mdln
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce motorizare preferi? Am vazut astazi un F10 520d si am ramas dezamagit de sunetul motorului. Si eu am in vedere un 535xd F10 asadar asteptam impresii de la posesori.

 

Am sa merg tot pe aceiasi motorizare pe care o am acum pe E60 , adica 2.0d.Tind intr-o proportie foarte mare sa iau tot automata, desi daca e sa gasesc una cu un numar de km acceptabil , adica aprox 100k ,si la pret bun, nu zic nu categoric nici manualei. Test-drive nu am facut decat cu un 525d F10 , cel de 218 cp si cu motorizarea de 2000 cm.Masina aceea avea cam 10k km dar sincer tragea mai slab ca ceea ce am eu , si spunandu-i asta si celui de la reprezentanta , raspunsul a fost ca nu e rodat motorul, si da si el era de acord ca in acel moment masina pe care am testato era mai anemica decat 520d-ul meu de 177 cp :D motorul desi era in 4 pistoane ,nici nu simteai si nici nu auzeai nimic in interior, chiar nici la relanti. preturile la f10 ,mai ales ca anul acesta a aparut si LCI-ul , mi se pare destul de bune.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

N-ar avea cum sa mearga prost, iar consumul si performantele stiu ca sunt bune pt cilindreea asta. Totusi presupun ca ai facut test-drive cu o masina noua sau aproape noua, de aici inainte e cam greu sa gasesti F10 sh sub 100k km. De fapt pe autovit sunt masini chiar si cu aproape 200k de km, deci important in topicul de fata mi se pare feedbackul celor care au condus multi km modelul asta, cum se comporta si ce probleme apar.

Oricat de frumos mi s-ar parea si mie 2L, 184 sau 218 de cai si 6,8 consum am oarecare retineri sa cumpar masina cu motor diesel de 2 litri, 218 cai si peste 150k km. Mi se pare prea impinsa spre extrem sa reziste sute de mii de km fara probleme majore.

In ceea ce priveste rodajul, asa cum spune si Scopio confirm si eu ca dupa aprox. 15k km masina se rodeaza si performantele sunt mai bune. Am simtit asta pe mai multe masini noi de marci diferite.

Cat priveste motorizarile de 2 litri respectiv 3 litri sunt plusuri si minusuri in ambele cazuri dar dupa parerea mea, vorbind strict pt diesel, cel de 3 litri castiga.

Link to comment
Share on other sites

Stii cum e ... deja daca e sa sar la 3 litri mai bine ma bag la F01 caci nu e mare diferenta de pret. De aceea F10 prefer 2.0 d doar. Adevarul e ca noi astia tinerii ne saturam rpd de masini , si stii tu cum e ca o masina cu motor de 3.0 o revinzi mult mai greu tinand cont de situatia financiara a romanilor fata de una 2.0. Diferenta se face la taxe, si chiar daca romanau da 10-15 chiar si 20 k euro pe o masina second, tot se uita si la impozit ... 200 lei VS 2300-2400 Si la urma urmei uneori bine si face :) cand am luat E60 -ul LCI, am avut de ales intre A8 3.0 si E60 doar 2.0 D si ma bucur ca am facut alegerea asta. Sunt convins ca daca scoateam la vanzare acuma A8-u il vindem mult mult mai greu fata de cum voi reusi sa vand E60 -ul. Nu zic ca A8-ul nu era :altceva" dar ... uneori mai alegi si rational :D
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

F01 este intr-adevar mai scump de intretinut fata de F10. In plus mie mi se pare ca e facuta pt tipul Businessman in nici un caz unui tanar pasionat de sportivitatea unui BMW. Cu toate ca in momentul de fata conduc si BMW si Audi nu vreau sa intru in comparatii, insa voi incerca sa descriu intr-un topic nou "2 litri vs 3 litri" plusurile si minusurile celor doua motorizari, vazute din punctul meu de vedere ca fost detinator de multe masini majoritatea BMW cu motorizarile de mai sus.
Link to comment
Share on other sites

F01 este intr-adevar mai scump de intretinut fata de F10. In plus mie mi se pare ca e facuta pt tipul Businessman in nici un caz unui tanar pasionat de sportivitatea unui BMW. Cu toate ca in momentul de fata conduc si BMW si Audi nu vreau sa intru in comparatii, insa voi incerca sa descriu intr-un topic nou "2 litri vs 3 litri" plusurile si minusurile celor doua motorizari, vazute din punctul meu de vedere ca fost detinator de multe masini majoritatea BMW cu motorizarile de mai sus.

 

Intr-adevar , masinile din clasa seriei 7 sunt specifice oamenilor trecuti de prima tinerete , nu zic nu. Chiar ma uitam uneori la soferii de 7,s sau a8, si concluzia a fost ca peste 75% erau trecuti de 40 de ani . sincer pt mine , tinand cont ca masina o utilizez aprox 90 % in oras, 2.0d imi este alegerea perfecta. adevarat ca rafinamentul unui motor L sau V6 ,niciodata nu il voi primi de la un L4, dar dau drumu la muzica si totul e ok :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si daca tot am deschis acest topic, am sa dau si eu o mana de ajutor celor interesati, si am sa pun aici datele tehnice ale acestui model, cu motorizarile aferente . Asta pentru cei care nu ai timp, chef sa mai caute pe google  Detaliile pe care le voi pune aici sunt legate doar de modelele non X-drive, non-LCI si non M5.

 

Dimensiuni:

 

- lungime 4899 mm

- latime 1860 mm

- inaltime 1464 mm

- ampatament 2968 mm

- ecartament fata 1600 mm

- ecartament spate 1672 mm

 

Motorizari:

 

BENZINA

 

 

520i

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 1997 cm3 L4

Masa proprie: 1670 kg (1685 kg)

Putere maxima: 184 cp /5000 rpm

Cuplu maxim: 270nm/1250-4500 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 7,9s (8.0 s)

Viteza maxima: 227 km /h (225 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: manuala 8,9/5,5/6,8 l (automata 8,3/5,3/6,4 l)

 

 

528i

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 1997 cm3 L4

Masa proprie: 1685 kg (1695 kg)

Putere maxima: 245 cp /5000-6000 rpm

Cuplu maxim: 350nm/1250-4500 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 6,2 S (6,3 s)

Viteza maxima: 250 km /h (250 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 9,1/5,5/6,8 l (8,6/5,3/6,5 l)

 

 

530i

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 2996 cm3 L6

Masa proprie: 1710 kg (1730 kg)

Putere maxima: 272 cp /6100 rpm

Cuplu maxim: 310 nm/1600-4250 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 6,5 S (6,6 s)

Viteza maxima: 250 km /h (250 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 10,2/6,1/7,6 l (10,1/5,9/7,4 l)

 

 

535i

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 2979 cm3 L6

Masa proprie: 1760 kg (1775 kg)

Putere maxima: 306 cp /5800 rpm

Cuplu maxim: 400 nm/1200-5000 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 6,0 S (6,1 s)

Viteza maxima: 250 km /h (250 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 11,1/6,3/8,1 l (10,4/6,0/7,6 l)

 

 

550i (automatic)

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 4395 cm3 V8

Masa proprie: 1905 kg

Putere maxima: 407 cp /5500-6400 rpm

Cuplu maxim: 600 nm/1750-4500 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 5 S

Viteza maxima: 250 km /h

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 15,4/7,5/10,4 l

 

 

F10 Active Hybrid 5 (automatic)

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 2979 cm3 L6

Masa proprie: 1925 kg

Putere maxima: 306 cp /5800 rpm

Cuplu maxim: 400 nm/1200-5000 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 5,9

Viteza maxima: 250 km /h

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 5,7/6,7/6,4 l

 

 

DIESEL

 

 

520D

 

Combustibil : motorina

Capacitate cilindrica : 1995 cm3 L4

Masa proprie: 1695 kg (1700 kg)

Putere maxima: 184 cp /4000 rpm

Cuplu maxim: 380nm/1900-2750 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 8,1 s (8,1 s)

Viteza maxima: 227 km /h (225 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 5,7/4,2/4,8 l (5,7/4,1/4,7 l)

 

 

520D Efficient dynamics (manual 6+1 viteze)

 

Combustibil : motorina

Capacitate cilindrica : 1995 cm3 L4

Masa proprie: 1695 kg

Putere maxima: 184 cp /4000 rpm

Cuplu maxim: 380nm/1750-2750 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 8,2 s

Viteza maxima: 227 km /h (225 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 5,6/3,9/4,5 l

 

 

525 D (2010 – 2012 manual 6+1 viteze)

 

Combustibil : motorina

Capacitate cilindrica : 2993 cm3 L6

Masa proprie: 1690 kg

Putere maxima: 204 cp /4000 rpm

Cuplu maxim: 450nm/1750-2500 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 7,2 s

Viteza maxima: 237 km /h

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 8,1/5,1/6,2 l (datele pentru automata nu le-am gasit)

 

 

525 D (2012 – prezent)

 

Combustibil : motorina

Capacitate cilindrica : 1995 cm3 L4

Masa proprie: 1720 kg (1725 kg)

Putere maxima: 218 cp /4400 rpm

Cuplu maxim: 450 nm/1500-2500 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 7 s (7 s)

Viteza maxima: 243 km /h (240 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 6,2/4,3/5,0 l (5,6/4,3/4,8 l)

 

 

530 D

 

Combustibil : motorina

Capacitate cilindrica : 2993 cm3 L6

Masa proprie: 1790 kg (1795 kg)

Putere maxima: 258 cp /4000 rpm

Cuplu maxim: 540 nm/1750-3000 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 6,3 s (6,3 s)

Viteza maxima: 250 km /h (250 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 7,4/4,7/5,7 l (6,4/4,6/5,3 l)

 

 

535 D (automatic)

 

Combustibil : motorina

Capacitate cilindrica : 2993 cm3 L6

Masa proprie: 1795 kg

Putere maxima: 313 cp /4400 rpm

Cuplu maxim: 600 nm/1750rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 5,7s

Viteza maxima: 250 km /h (250 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 6,7/5,0/5,6 l

 

 

Specificatiile trecute in paranteze sunt pentru modelele care beneficiaza atat de cutie manuala cat si de automata, cele din paranteze fiind pentru automate. Astept complectari, posibile corectii .

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

RECTIFICARE :

 

 

528I despre care am pus detalii mai sus e cel LCI (fabricatie incepand cu 2013)

 

 

 

Date tehnice 528i non LCI (manual) :

 

Combustibil : benzina

Capacitate cilindrica : 2996 cm3 L6

Masa proprie: 1655 kg

Putere maxima: 258 cp /6600 rpm

Cuplu maxim: 310nm/2600-5000 rpm

Acceleratie 1-100 km/h : 6,6 S

Viteza maxima: 250 km /h (250 km/h)

Consum de combustibil la 100 km urban/extra/mixt: 10,4/6/7,6 l

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Sunt mai multe topicuri cu aceeasi tematica ( poate un moderator le poate pune pe toate aici) .

Nu stiu de ce dar citisem undeva ca acceleratia 0-100 se face la un 525 modelul nou in 6.8 sec si nu 7 cum ai scris tu.

Oricum ca parere personala diferenta de cum trage masina intre 525 si 520 e semnificativa

Link to comment
Share on other sites

Sunt mai multe topicuri cu aceeasi tematica ( poate un moderator le poate pune pe toate aici) .

Nu stiu de ce dar citisem undeva ca acceleratia 0-100 se face la un 525 modelul nou in 6.8 sec si nu 7 cum ai scris tu.

Oricum ca parere personala diferenta de cum trage masina intre 525 si 520 e semnificativa

 

 

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17270

 

Daca ei mint si eu mint .

Link to comment
Share on other sites

Sunt mai multe topicuri cu aceeasi tematica ( poate un moderator le poate pune pe toate aici) .

Nu stiu de ce dar citisem undeva ca acceleratia 0-100 se face la un 525 modelul nou in 6.8 sec si nu 7 cum ai scris tu.

Oricum ca parere personala diferenta de cum trage masina intre 525 si 520 e semnificativa

 

Pai in descrierea pe care a adaugat-o el 525d e cu 2993cmc. si cel pe care-l ai tu pe masina - 525d dar de 1998cmc (cu 2 turbine) ...

Cred ca cel cu 2 turbine ar pleca mai bine in demaraje desi e mai sarac cu 2 pistoane...

Edited by dorinacke
Link to comment
Share on other sites

Logic si normal ca 530D f10 trage mai bine ca 520D f10 , ca doar sunt aproape 2s diferenta intre acceleratia 0-100 km\h 530d si 520d(in favoarea 530-ului normal). Nimeni nu a zis aici ca 520d f10 ar fi mai zvelt ca 525 f10 sau ca 530d f10. Eu sus am precizat doar ceea ce am sesizat cand am testat 525d f10-ul de 218 cp, cum ca fata de al meu E60 LCI de 177 cp nu mi se parea ca tragea mai bine, dar precum zicea dealerul motivul era ca masina era noua :D sincer am avut masina noua dar nu BMW , si da, tind sa il cred ca asa e caci dupa cum imi aduc aminte si mondeo-ul meu in primii km de viata ,era putin mai lenes . F10 520D nu am testat inca. Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Poate nu am fost bine inteles. Comparatia pe care am facut-o era 525 2011 fata de 530

 

Am inteles. Comparai 525d cel de 218 cp (2000 cm3 4L) cu 530d (3000 6L). Inca 520d de 184 nu l-am testat pentru a putea face comparatie cu 525d-ul :D Offtopic: F10-le tau arata bestial,atat culoarea exterioara cat si interiorul ;)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.