Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GgPwh.html#e4916d09c0 asta ar fi fost o alta optiune, asta cum vi se pare?

strict pe caz 2 baliverne

-acelasi problema soft close la portbagaj in capului lui si a prostilor pe care urmareste sa i minta. Are doar incuietoare masina din portbagaj care au soft close au 2 butoane in portbagaj.

-faruri adaptive in capul "lor" ca vad ca vb de parca ar vinde in grup masina anuntul fiind pus ca persoana privata. (adaptivele au 2 butoane pe manerul cu computerul de bord).

Masina e frumoasa, in poze. Nu am cum sa dau cu parerea vis a vis de situatia ei tehnico estetica si nici nu incerc ca nu sunt idiot si nici Dalai Lama.

-aia cu scaune full electrice... nu e rau sa fi vanzator de masini e rau sa fi vanzator dubios de masini. "Full electrice" masina "full de full".. Corect spus are scaune sport cu optiunea de memorii fapt pt care masina are si fata spate adaptarea scaunului electrica. (scaune confort cele cu tetiere de 7 costa 2300EUR pe configurator cele sport 490E)

-de urmarit lucruri pe care le suspectez a fi eronate anul sa fie 2012 nu cumva sa fie 2011 si sa nu fie de 306 cai in loc de 313.. se apeleaza frecvent la tehnica asta.

-pretul?... Eu nu as da sa platesc ce caii? cu 23mi imi iau cu 245cai mai noua cu m pachet si nbt sfarsitul lui 2012 chiar 2013. Dar e parerea mea aici e subiectivism 100% fiecare cum crede. Nu ma refer ca aceasta e scumpa eu insa nu as plati mi de euro in plus pt 50cai intr o tara in care mergem ca melcu. Insa inteleg pasionea fiecare cum crede.

Sunt ceva masini 535xd care merita pe net insa nu pot recomanda nu ar fi ok pe forum sa fac reclama nimanui si nici nu vreau sa fac.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

acolo e simplu de calculat. citesti istoricul. sa fie tot la zi ma ref la schimburi. daca tot e la zi ramane norocul in fond o cutie poate duce 50mi sau 500mi dupa noroc. motorul la fel il poti intretine si face buf lantul fara previz sau merge 700k... pielea e frumoasa usor de intretinut dar parca mai comod panza fiindca "respira".
Link to comment
Share on other sites

4x4 2014 . Km ar trebui sa fie sigur reali. Cam multi km/an a fost ceva firma ..arata bine.Garantia e ok... de ex eu as profita de toate cele 6 luni deaorece nu merg mai mult de 13.000 intr-un an.Pacat ca e combi (de acolo si pretul mai mic pentru toate aceste beneficii).

Succes in achizitionarea ei!

Link to comment
Share on other sites

Calinus...ce sfaturi poti sa dai si tu de ma doare capu, cum poti sa-i zici la cineva pe banii lui sa nu-si ia ca e fugarita sa caute alta, poti sa zici ca daca ai fi in locul lui ai cauta alta sau ca ti se pare ca nu-i ok etc..Sunt aproape 3 ani daca te gandesti,poate nici macar 2 ani nu sunt, o fi 2013 masina sep-oct-noi-decem.La banii astia nu cred ca gasesti an mai bun cu asa optiuni.
Link to comment
Share on other sites

Uzura se cunoaște, de asta costa 1/3 din cat a fost nouĂŁ.

 

Vechimea conteazĂŁ aproape la fel de mult ca și km.

Plus diferențele de generație, model (un e60 din 2010 e sensibil mai ieftin ca un f10 din același an).

Iar eu personal sunt destul de neĂŽncrezĂŁtor ĂŽn cei ~200-250000 de kilometri ai mașinilor de peste 10 ani aduse din Germania, fĂŁrĂŁ istoric service.

Link to comment
Share on other sites

Mașina este fabricata in 03.2014 si ĂŽntr-adevĂŁr are ceva km, prețul este in linie cu altele de prin Germania. Ideea este ca eu prefer touring având 2 copii si la noi gĂŁsești in general berline, asta ca rĂŁspuns la cele spuse de calinus68, am tot cĂŁutat sa fie si cu ceva dotĂŁri si posibilitate de leasing, deci variantele sunt putine. Oricum, dacĂŁ totul merge bine pe vineri ar trebui sa am mașina acasĂŁ si am sa va zic mai multe. Mulțumesc de pĂŁreri. Apropo, v-a ieși la vânzare mașina ce o dețin acum, Audi A6 Avant, a.f. 2010, dacĂŁ sunt doritori de prin Jud. HUNEDOARA rĂŁspund cu cea mai mare plĂŁcere.
Link to comment
Share on other sites

vazut masina. o parere si de la mine (sa mentionez umil ca imi trec multe masini prin mana ori fata, sunt in domeniu)

la subiect pe scurt e BIJUTERIE!!!!

acum ATENTIE ca la samsari!- E LCI facelift 2014 cu navi noua cu grila noua atat pe int cat si pe ext scaunele noi LCI dupa 2014.... interior de 7 individual glazing pe geamuri, panoramic... jante in 2 dimensiuni.. connected drive, NBT....

180mi km- f multi psihologic pe mine m ar da inapoi dar psihologic fiindca practic masina asta e ca noua si daca mi permiteti o scurta analiza:

Sa ajungi sa faci km acestia in 2 ani trebuie sa mergi mult acum nu si inchipuie cnva ca a mers la piata.. sunt km facuti pe austobenzi ca n palma la turatii stabile si in linii drepte... E sigur masina de flota/ leasing etc deci service uri la zi etc...

-anul- fiind atat de noua doar 2 ani (vb de sh uri bogatii de pe forum sa si ia 2018 noi suntem mai saraci pt noi 2014 e ca noua), cum ziceam fiind atat de noua inseamna ca articulatiile care includ materiale casabile precum articulatii cauciuc, garnituri motor cutie etc... anii pe aceastea le afecteaza... sunt in stare f buna

-km- in conditiile in care schimburile sunt la zi o masina in general daca are ceva defect de fabrica fie pica in primi 120mi fie nu mai pica si speri un 500k fara mari probleme...

Parerea mea despre masina bijuterie-tehnic estetic cred ca e ca noua. Sfat. daca o iei sa o ti 10 ani nu mai sta.. daca o iei sa o ti un an gandestete la km.. va sari de 200k si vei avea probleme sa o revinzi

Edited by raul333
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uzura se cunoaște, de asta costa 1/3 din cat a fost nouĂŁ.

 

Vechimea conteazĂŁ aproape la fel de mult ca și km.

Plus diferențele de generație, model (un e60 din 2010 e sensibil mai ieftin ca un f10 din același an).

Iar eu personal sunt destul de neĂŽncrezĂŁtor ĂŽn cei ~200-250000 de kilometri ai mașinilor de peste 10 ani aduse din Germania, fĂŁrĂŁ istoric service.

 

 

Sunt deacord cu tine dar masina a intrat in tara in 2010 cu 148.000km. ultimul sevice in reprezentanta BMW Germania de unde si achizitia, in Romania a scazut media in urmatorii ani, tinand cont ca mai am un VW in circulatie din 2008 tot diesel si acum are 71.000 km. reali, luata de noua din Romania, deci se mai gasesc si masini cu km. putini. Ambele sunt luate din pasiune.

Link to comment
Share on other sites

vazut masina. o parere si de la mine (sa mentionez umil ca imi trec multe masini prin mana ori fata, sunt in domeniu)

la subiect pe scurt e BIJUTERIE!!!!

acum ATENTIE ca la samsari!- E LCI facelift 2014 cu navi noua cu grila noua atat pe int cat si pe ext scaunele noi LCI dupa 2014.... interior de 7 individual glazing pe geamuri, panoramic... jante in 2 dimensiuni.. connected drive, NBT....

180mi km- f multi psihologic pe mine m ar da inapoi dar psihologic fiindca practic masina asta e ca noua si daca mi permiteti o scurta analiza:

Sa ajungi sa faci km acestia in 2 ani trebuie sa mergi mult acum nu si inchipuie cnva ca a mers la piata.. sunt km facuti pe austobenzi ca n palma la turatii stabile si in linii drepte... E sigur masina de flota/ leasing etc deci service uri la zi etc...

-anul- fiind atat de noua doar 2 ani (vb de sh uri bogatii de pe forum sa si ia 2018 noi suntem mai saraci pt noi 2014 e ca noua), cum ziceam fiind atat de noua inseamna ca articulatiile care includ materiale casabile precum articulatii cauciuc, garnituri motor cutie etc... anii pe aceastea le afecteaza... sunt in stare f buna

-km- in conditiile in care schimburile sunt la zi o masina in general daca are ceva defect de fabrica fie pica in primi 120mi fie nu mai pica si speri un 500k fara mari probleme...

Parerea mea despre masina bijuterie-tehnic estetic cred ca e ca noua. Sfat. daca o iei sa o ti 10 ani nu mai sta.. daca o iei sa o ti un an gandestete la km.. va sari de 200k si vei avea probleme sa o revinzi

Mulțumesc de comentarii, mașina v-a sta la mine ceva ani si ĂŽntr-adevĂŁr pentru mine este ca si noua fiind prima mașina cu vechime asa micĂŁ si asa de scumpĂŁ. Sper vineri sa o parchez acasĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Am un F10 2012, 528i, 2000cm - 245CP

Poate reusiti sa ma "luminati"putin:

- este normal un consum de ulei de cca 1L la 12000km?

- la revizie mi-au pus Castrol 5w30 BMW

- as vrea sa fac un schimb (intermediar) si nu prea stiu pe ce sa merg (MOTUL/BMW/CASTROL/LM), asadar orice sfat este bine venit

Thanks...

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Am un F10 2012, 528i, 2000cm - 245CP

Poate reusiti sa ma "luminati"putin:

- este normal un consum de ulei de cca 1L la 12000km?

- la revizie mi-au pus Castrol 5w30 BMW

- as vrea sa fac un schimb (intermediar) si nu prea stiu pe ce sa merg (MOTUL/BMW/CASTROL/LM), asadar orice sfat este bine venit

Thanks...

Salut.

Este cunoscut faptul motoarele pe benzina de la bmw consuma ulei.

1L la 12000 pentru acest motor de 245 CP cred ca este destul de decent.

Incearca noul ulei Bmw de la shell, eu am facut doua schimburi si sint multumit si am auzit numai de bine despre acesta.

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Am un F10 2012, 528i, 2000cm - 245CP

Poate reusiti sa ma "luminati"putin:

- este normal un consum de ulei de cca 1L la 12000km?

- la revizie mi-au pus Castrol 5w30 BMW

- as vrea sa fac un schimb (intermediar) si nu prea stiu pe ce sa merg (MOTUL/BMW/CASTROL/LM), asadar orice sfat este bine venit

Thanks...

e prea bine 1L la 12mii

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mergi pe cel recomandat de bmw pt motorizarea asta. dar scoate din discutie castrol.

ma gandeam sa merg pt schimbul asta intermediar pe un MOTUL 8100 X-clean 5W-40

certificat BMW Long Life-04

vreo parere?

Edited by Zer00CooL
Link to comment
Share on other sites

ma gandeam sa merg pt schimbul asta intermediar pe un MOTUL 8100 X-clean 5W-40

certificat BMW Long Life-04

vreo parere?

 

L-am avut eu pe asta in E90-ul meu acum 3 ani, cumparat din DE. A fost OK, dar in present avand Castrol 0W40 Titanium FST, cred ca acesta a fost cel mai OK dintre toate cele folosite anterior. Motorul se aude cel mai bine cu acesta. Chiar si dupa 8000Km parcursi pana acum, nu s-a modificat nimic in felul cum toarce. Eu as opta in locul tau pt un ulei 0W30 sau 0W40. Cel putin iarna e mai OK la rece fiind mai subtire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.