Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Alarma se armeaza pur si simplu prin blocare-deblocare a masinii, numai tin minte exact insa mi-a aratat cineva la E60 meu cum se aude (la fel nu o auzisem niciodata), mi-a lasat capota deschisa cu mana pus pe senzorul ala al capotei de inchidere si dupa ce a blocat masina si a luat degetul de pe senzorul de inchidere a inceput sa bipaie. Din ce am inteles alarma incepe sa urle numai daca cineva iti deschide vreo usa/capota.
Link to comment
Share on other sites

O adresa de unde ai comandat, ma intereseza informativ pentru e90?

 

http://www.accesoriiautotuning.ro/pachet-exterior-bmw-f10-seria-5-2011-2014-m-technik-design-cbbmf10mt/4979732-3/

 

Eu de aici l-am luat, si am avut si norocul ca a fost la reducere, si am dat mai putin decat pretul care e la pachetul M pentru E90

 

Aici e si M-Pachetul pentru E90 :

 

http://www.accesoriiautotuning.ro/kit-exterior-bmw-seria-3-e90-2005-2008-m-technik-design-cbbme90mt/5985593-3/

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Turbina mica se stie ca este problematica.. Conteaza foarte mult si intervalul la cat este schimbat uleiul si ce ulei este folosit, la distributie iti recomand sa o schimbi.

 

La cine ai reconditionat turbina mica? Din cate stiam nu se reconditioneaza cel putin in RO.

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de F10 2012 525 218 cp la 100k a cazut turbina mica, am reconditionato si acum in marsalier se aude un fluierat si cand o accelerez mai tare se opreste motorul.A avut cineva problema asta sa imi spuna o parere si mai nou la 108k se aude lantul.km sunt reali 100%.

Verifica injectoarele + debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut schimbate ambele turbine la 525 al meu pe la 98k la bmw. Doar aia mica se bulise dar au zis sa o schimbe si pe cea mare sa fie in regula cu totul. De reconditionat n-am auzit nici eu si nici nu cred ca e recomandat asa ceva. Legat de faza cu oprit motorul, a patit un prieten recent la aceeasi masina si motorizare 525, a avut EGR defect si i se oprea motorul. L-a schimbat si s-a rezolvat problema.
Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor! Care e explicatia ca la F10-le (520D, 2013) de il am acum, baga caldura in habitaclu mult mai repede fata de cum baga la fostul E60 (520D, 2009) ? La F10 dupa 3-4 minute baga caldura precum baga la E60 dupa 15 minute . Sa nu se intelega ca ma deranjeaza asta
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor! Care e explicatia ca la F10-le (520D, 2013) de il am acum, baga caldura in habitaclu mult mai repede fata de cum baga la fostul E60 (520D, 2009) ? La F10 dupa 3-4 minute baga caldura precum baga la E60 dupa 15 minute . Sa nu se intelega ca ma deranjeaza asta

 

Nu sunt 100% sigur de asta, dar cel mai probabil f10-le are o rezistenta electrica, care "ajuta" incalzirea cand motorul e rece.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt 100% sigur de asta, dar cel mai probabil f10-le are o rezistenta electrica, care "ajuta" incalzirea cand motorul e rece.

 

Posibil ca o fi asa, ma gandesc ca si alti fosti posesori de E60 si actuali posesori de F10 au observat asta, cum ca se incalzeste habitaclu mult mai repede la F10 :)

Link to comment
Share on other sites

Defapt Sunt grilele din fata radiatorului care se inchid si se deschid in functie de temperatura,cand scade sub 3-4 grade raman inchise permanent,cand trece de 4 grade sunt deschise sunt jaluzele de plastic,la mine asa e

 

Dar eu cred ca acele jaluzele se inchid doar in momentul cand rulezi, dar eu ma refer la incalzit in habitaclu strict la pornire,stand pe loc.Eu am alarma cu pornire motor, si am avut si pe E60 aceeasi alarma, iar la E60 pana incepea sa bage caldura porneam motorul si il lasam cam 15 minute sa mearga, iar la F 10 dupa 5 minute maxima bag precum baga la E60 dupa cele 15 :)

Link to comment
Share on other sites

Dar eu cred ca acele jaluzele se inchid doar in momentul cand rulezi, dar eu ma refer la incalzit in habitaclu strict la pornire,stand pe loc.Eu am alarma cu pornire motor, si am avut si pe E60 aceeasi alarma, iar la E60 pana incepea sa bage caldura porneam motorul si il lasam cam 15 minute sa mearga, iar la F 10 dupa 5 minute maxima bag precum baga la E60 dupa cele 15 :)

 

Daca te uiti atent ai sa vezi ca acele jaluzele sunt permanent inchise,la primavara o sa le vezi deschise,au rolul de a nu lasa aerul rece sa intre in motor si din cauza asta baga caldura mai repede,eu unul asa am vazut,altceva nu cred ca exista.

Link to comment
Share on other sites

Defapt Sunt grilele din fata radiatorului care se inchid si se deschid in functie de temperatura,cand scade sub 3-4 grade raman inchise permanent,cand trece de 4 grade sunt deschise sunt jaluzele de plastic,la mine asa e

 

 

Ce prostii vorbesti, de unde le scoti? grilele din fata radiatorului stau inchise si in timpul mersului, fie vara fie iarna, ele se deschit cand este motorul cald, dupa ce deschide termostatul pentru a raci motorul, sau se mai deschid cand incepe regenerarea DPF-ului, iar dupa aceea se inchid la loc.

 

 

 

 

Dar eu cred ca acele jaluzele se inchid doar in momentul cand rulezi, dar eu ma refer la incalzit in habitaclu strict la pornire,stand pe loc.Eu am alarma cu pornire motor, si am avut si pe E60 aceeasi alarma, iar la E60 pana incepea sa bage caldura porneam motorul si il lasam cam 15 minute sa mearga, iar la F 10 dupa 5 minute maxima bag precum baga la E60 dupa cele 15 :)

 

 

Se incalzeste mai repede, deoarece are rezistenta electrica.

post-63038-0-88757400-1484511482_thumb.jpg

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Defapt Sunt grilele din fata radiatorului care se inchid si se deschid in functie de temperatura,cand scade sub 3-4 grade raman inchise permanent,cand trece de 4 grade sunt deschise sunt jaluzele de plastic,la mine asa e

 

Nu toate F10 au acele "flapsuri" in grila, iar cu masina stationara, ca despre asta era vorba, oricum nu e nici o diferenta cu sau fara ele. Lichidul de racire nu trece prin radiator pana nu se deschide termostatul iar fluxul de aer pe langa motor e acelasi indiferent daca ai flapsurile inchise sau deschise.

 

Evident, excludem cazurile in care pornesti masina, stationezi si ai vant frontal de 60-70 km/h

 

Se incalzeste mai repede, deoarece are rezistenta electrica.

 

:thumbsup:

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.