Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Salutare, vreau sa pun jante la 20 pe masina mea BMW F11 530d 2012 258ps.Am gasit mai multe variante dar nu stiu care ar sta totusi cel mai bine si mai frumos.Deci am variantele acestea:

 

1.jante fata 9J - SPATE 9J ET 20

2.jante fata 9J - SPATE 9J ET 30

3.jante fata 9J - SPATE 9J ET35

4.jante fata 8.5J - SPATE 10J ET30

 

Ce propuneri sau idei puteti sa-mi dati? Jantele sunt de la Z-performance, Model ZP 6.1 Gunmetal Matte

Link to comment
Share on other sites

Din fabrica pe 20 ai 8.5Jx20 ET33 fata cu 9Jx20 ET44 spate sau 9.5J cele alpina.

La anvelope vei avea 275 pe spate si 9j cred ca este maximul, la 9.5 ai nevoie de 285, altfel se transforma anvelopa in balon.

Practic alege ce recomanda Bmw. Dar Scade ET cu -10 adica 10mm sau cat vrei sa fie rotile mai iesite in afara.

Toate astea sunt valabile daca nu ai xdrive.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Duminica dupa un drum de ~230Km si multe depasiri, mi-a aparut informare in idrive ca nivelul uleiului este la min si sa mai completez cu un litru. Ideea este ca pe joja nivelul nu era la minim ci undeva la 1/4 din zona de min-max. Am ~10k Km de la ultima revizie si inclusiv dupa schimb in idrive mi-a afisat nivelul uleiului la jumatate si mai tarziu la sfert, desi pe joja era peste jumatate. Problema este ca nu dispare acea informare desi am mai completat cu ~300ml de ulei. Nu-mi mai apare eroare la Faults, ci doar la ecranul cu uleiul. Mi-am dat seama de multa vreme ca nu indica bine, dar ma contreaza ca acum dupa ce nivelul e la 3/4, in drive indica tot la Min. Sa se fi stricat de tot acum sau isi revine dupa ce ii dau reset la counter odata cu noul schimb de ulei pe care vreau sa-l fac luna viitoare.
Link to comment
Share on other sites

Duminica dupa un drum de ~230Km si multe depasiri, mi-a aparut informare in idrive ca nivelul uleiului este la min si sa mai completez cu un litru. Ideea este ca pe joja nivelul nu era la minim ci undeva la 1/4 din zona de min-max. Am ~10k Km de la ultima revizie si inclusiv dupa schimb in idrive mi-a afisat nivelul uleiului la jumatate si mai tarziu la sfert, desi pe joja era peste jumatate. Problema este ca nu dispare acea informare desi am mai completat cu ~300ml de ulei. Nu-mi mai apare eroare la Faults, ci doar la ecranul cu uleiul. Mi-am dat seama de multa vreme ca nu indica bine, dar ma contreaza ca acum dupa ce nivelul e la 3/4, in drive indica tot la Min. Sa se fi stricat de tot acum sau isi revine dupa ce ii dau reset la counter odata cu noul schimb de ulei pe care vreau sa-l fac luna viitoare.

 

Mda, azi dupa-masa si-a revenit, desi tot nu indica corect. Cel putin acum arata nivelul cu verde in iDrive, 1/4, desi pe joja este la peste jumatate. La cumnata-meu tot asa aiurea arata, bag de seama ca-i o problema comuna cu senzorul de ulei, in sensul ca nu afiseaza corect nivelul uleiului.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Este vreo diferenta intre 525 motor 3,0 si 530 motor 3,0?diesel.

 

41CP cel putin daca vorbim de acelasi an de fabricatie: 525d 3.0d - 204CP / 530d 3.0d - 245CP Motorul este acelasi, difera totusi turbina mai mult ca sigur. Poate si pompa de inalte, intercooler probabil si soft bineinteles. Diferenta o face presiunea generata de turbina si debitul pt motorina. Pe de alta parte, stiu ca cel putin BMW face si o selectie a cilindrilor. Practic ii imparte in doua. Cei "slabi" ii baga in versiunile mai putin solicitate, gen 16d 18d si cei mai "potenti" in 20d 25d asta la motoarele de 2litri. La fel procedeaza si la 3litri. Sper ca se intelege ce vreau sa spun. Ideea este ca desi doua motoare de aceeasi cilindree au puteri diferite, unul mai slab si altul mai puternic, nu inseamna ca il vei putea duce automat pe cel slab la aceeasi putere ca si celalalt, desi se poate face acest lucru destul de usor cel putin pt un stage 1, doar din soft. N-o sa prea tina in timp, cam asta-i concluzia. Variatia asta vine din procesul de fabricatie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

41CP cel putin daca vorbim de acelasi an de fabricatie: 525d 3.0d - 204CP / 530d 3.0d - 245CP Motorul este acelasi, difera totusi turbina mai mult ca sigur. Poate si pompa de inalte, intercooler probabil si soft bineinteles. Diferenta o face presiunea generata de turbina si debitul pt motorina. Pe de alta parte, stiu ca cel putin BMW face si o selectie a cilindrilor. Practic ii imparte in doua. Cei "slabi" ii baga in versiunile mai putin solicitate, gen 16d 18d si cei mai "potenti" in 20d 25d asta la motoarele de 2litri. La fel procedeaza si la 3litri. Sper ca se intelege ce vreau sa spun. Ideea este ca desi doua motoare de aceeasi cilindree au puteri diferite, unul mai slab si altul mai puternic, nu inseamna ca il vei putea duce automat pe cel slab la aceeasi putere ca si celalalt, desi se poate face acest lucru destul de usor cel putin pt un stage 1, doar din soft. N-o sa prea tina in timp, cam asta-i concluzia. Variatia asta vine din procesul de fabricatie.

 

Asta cu cilindrii cred ca glumesti. Este prima data cand aud .

Daca te uiti pe realoem.com care este ghidul de referinta ai sa vezi ca si injectoarele si cilindrii si pompa de ianalte, au acelasi cod si la unu si la celalalt. Motorul N57 se fabrica in serie nu sta nimeni sa faca varianta slaba si varianta puternica.

Diferenta este ca 525 are 1 turbina cu softul aferent si 530 are 2 turbine cu softul aferent.

Ce ai comparat acolo este puterea masinii nu a motorului. 204 vs 245 care mai depinde de cutie/cuplu/soft. 525 are cutia 8HO45 si 530 vine cu 8HP70.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor ! Vreau sa imi cumpar un BMW F10 LCI. Am gasit un 525xDrive din 2015. Masina are AD-BLUE. Ce probleme dau modelele astea la AD-BLUE ? Ce probleme sunt la xDrive ? Este adevarat ca xDrive este mai galagios decat bmw f10 fara xDrive ? Cel mai mult ma ingrijoreaza AD-BLUE. Bmw are probleme la sistemul AD-BLUE ? ca Mercedes are probleme mari...
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor ! Vreau sa imi cumpar un BMW F10 LCI. Am gasit un 525xDrive din 2015. Masina are AD-BLUE. Ce probleme dau modelele astea la AD-BLUE ? Ce probleme sunt la xDrive ? Este adevarat ca xDrive este mai galagios decat bmw f10 fara xDrive ? Cel mai mult ma ingrijoreaza AD-BLUE. Bmw are probleme la sistemul AD-BLUE ? ca Mercedes are probleme mari...

 

Are .

Link to comment
Share on other sites

Ce probleme sunt la xDrive ?

 

Cutia de transfer e mai sensibila si asta daca nu respecti ad literam specificatiile in ceea ce priveste jantele si anvelopele, dar si uzura lor. La uzura ma refer ca trebuie sa fie cat mai uniforma. De asemenea ai grija la presiunea din roti. Respecta specificatiile de pe stalp si verifica din cand in cand pt toate cele patru roti ca este pe acolo. Ca si recomandare: schimba uleiul in cutia de transfer.

Este adevarat ca xDrive este mai galagios decat bmw f10 fara xDrive ?

Fals. Nu vad cum ar putea fii mai galagios un motor cu sau fara un sistem 4x4 care nu-i legat direct la motor. Am xdrive si nu mi se pare deloc mai galagios motorul fata de altele de 2litri de pe un F10.

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti,

 

Azi am fost la bmw cluj pentru schimbul de ulei/filtre si mi-a spus ca a gasit pe tester eroare la valva EGR si ca trebuie schimbata.

Intr-adevar mi-a intrat in LIMP mod o singura data masina.

Spuneau ca la ei costa 1700lei.

A mai avut cineva problema asta? Cat de urgent trebuie reparata? Aveti vreo recomandare de service?

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti,

 

Azi am fost la bmw cluj pentru schimbul de ulei/filtre si mi-a spus ca a gasit pe tester eroare la valva EGR si ca trebuie schimbata.

Intr-adevar mi-a intrat in LIMP mod o singura data masina.

Spuneau ca la ei costa 1700lei.

A mai avut cineva problema asta? Cat de urgent trebuie reparata? Aveti vreo recomandare de service?

 

Se mai poate si curata acea valva. Depunerile de calamina o fac sa se miste mai greu. Aveau cei de la Wynns un spray bun pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

Salutare baieti,

 

Azi am fost la bmw cluj pentru schimbul de ulei/filtre si mi-a spus ca a gasit pe tester eroare la valva EGR si ca trebuie schimbata.

Intr-adevar mi-a intrat in LIMP mod o singura data masina.

Spuneau ca la ei costa 1700lei.

A mai avut cineva problema asta? Cat de urgent trebuie reparata? Aveti vreo recomandare de service?

 

Original costa pana in 1000RON. Eu am schimbat anul trecut cu Wahler(OEM) la ~500RON. Cel original, OE tot de ei e facut. De fapt pe piesa veche OE scria Wahler pe carcasa de aluminiu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.