Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Salut , am un f10 si in partea soferului pe usa este panoul pentru geamuri , perdeluta , oglinzi etc... , problema este ca atunci cand aprind farurile acel panou de comanda nu mai este luminat in totalitate ci se aprinde doar acea rotita pentru oglinzi , as vrea sa stiu ce trebuie sa schimb si daca ar fi vorba despre niste leduri , cam ce leduri ar trebui sa cumpar. Va multumesc !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Buna ziua, sunt nou pe acest grup si doresc sa ma sfatuiti. Vreau sa achizitionez un bmw 520 din 2016 care vine din belgia si are motor de 2000 dar este 518 in carte, propietarul spune ca este acel motor B47 de 2000cm doar ca in belgia se plateste impozit pe cp si sunt softate la 148cp. Masina este din 2016 si are 112000km la pretul de 19000e. Si cer nu stiu ce sa fac
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, sunt nou pe acest grup si doresc sa ma sfatuiti. Vreau sa achizitionez un bmw 520 din 2016 care vine din belgia si are motor de 2000 dar este 518 in carte, propietarul spune ca este acel motor B47 de 2000cm doar ca in belgia se plateste impozit pe cp si sunt softate la 148cp. Masina este din 2016 si are 112000km la pretul de 19000e. Si cer nu stiu ce sa fac

 

Salut. 518d nu-i acelasi model cu 520d, indiferent ca-i de Belgia/Olanda. Fara power reduction specific acestor tari, un 518d are 150cp, iar un 520d are 190cp. Ambele au intr-adevar acelasi motor, B47, la fel cum a fost in trecut si cu N47. Si acesta se monta de la 16d pana la 25d. Ideea este ca difera turbinele, injectoarele, intercooler. Nu-i doar din soft. Nu te lasa pacalit. 18d pe caroserie de F10 e mult prea putin dupa parerea mea. Nici un 20d nu-i extraordinar, dar e o diferenta totusi de 40CP de la 150 ai unui 18d. Pretul pentru un 518d de 19k Euro mi se pare extraordinar de mare. Fiind un motor entry-level, nu ma astept nici prea multe dotari sa aibe. Posibil sa fi fost mai mult ca sigur company-car, deci fara multe optionale pe ea. Eu iti recomand sa mai cauti.

Link to comment
Share on other sites

Salut , am un f10 si cred ca am modulul tms de pe partea dreapta defect , intrebarea mea este daca pot sa fac o proba cu cel de pe partea stanga , adica daca se potrivesc sau sunt diferite cel din stanga cu cel din dreapta , vreau sa fac proba asta sa stiu sigur daca la tms ar fi problema , multumesc.

Problema ar fi ca pe faruri automate imi da eroare de adaptive failure , iar cel din dreapta sta mai jos putin decat cel din stanga , multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut, da, poti sa faci test cu cel de pe stanga fara probleme. Am avut si eu aceeasi problema si am comandat unul care avea cod identic si s-a potrivit. Nou costa 1700 ron si in dezmembrari 500. Eu l-am luat din Germania de pe un site. Da-mi mesaj in privat daca te intereseaza. Pe diagnoza se vede clar care modul TMS nu functioneaza corespunzator.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare , am si eu o problema la un f10 530xd 2012 258cp , poate a mai avut cineva aceeasi problema sau este cunoscator , masina la rece porneste la secunda , la cald porneste dupa ce invarte motorul de 2 3 ori , dupa care daca merg cu ea si o accelerez la peste 3000 de turatii ia eroare Drive Train si imi intra in LIMP mode , am pus masina pe tester si are eroare LOW Presure , masina are injectoare schimbate , pompa inalte,rampa,egr , motorul ruleaza f bine. Edited by Florinwwa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut. Sunt posesor de F10, 520d, 184 cp, 2011. Am urmatoarea problema, usa din dreapta fata nu se mai inchide nici din telecomanda, nici din atingere la manerul usii de la sofer( modul confort). Precizez ca doar la manerul usii de la sofer mai merge cu modulul confort, restul de 3 manere apar pe diagnoza in eroare.

Posibile cauze?

Link to comment
Share on other sites

Probil ti-a intrat apa la "amprenta" si a facut scurt, implicit ti-a ars singuranta din bord, parca acolo este singuranta de la manere... :) Verifica sigurantele din bord, nu mai retin care este, vezi ca ai schema in portbagaj, la tabloul de acolo. Spor!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, la un F10 2.0d xDrive 184cp imi apare destul de des eroarea "standard" cu AdBlue-System fault. De obicei la prima repornire a motorului eroarea dispare. In schimb ultima data s-a aprins si Check Engine. M-am conectat cu BimmerLink si a citit erorile din pozele atasate. Am sters erorile, insa dupa un timp acestea au reaparut. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Care ar fi rezolvarea, inlocuirea celor 2 senzori NOx? Mersi.

post-102613-0-28656300-1624618329_thumb.png

post-102613-0-36556000-1624618334_thumb.png

post-102613-0-26382400-1624618338_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, la un F10 2.0d xDrive 184cp imi apare destul de des eroarea "standard" cu AdBlue-System fault. De obicei la prima repornire a motorului eroarea dispare. In schimb ultima data s-a aprins si Check Engine. M-am conectat cu BimmerLink si a citit erorile din pozele atasate. Am sters erorile, insa dupa un timp acestea au reaparut. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Care ar fi rezolvarea, inlocuirea celor 2 senzori NOx? Mersi.

 

Am patit-o si eu , trebuie schimbata conducta de Adblue , o gasesti doar pe original si manopera este destul de greoaie! iar cu aceasta ocazie , cureti si injectorul!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Aveti vreo recomandare cu privire la un downgrade(daca e posibil) pentru un F10 LCI, B47??

Mentionez faptul ca, m-a mancat undeva, ca atunci cand am mers la reprezentanta sa schimb cooler-ul EGR sa fac update la iLevel 2020 si navigatie. Dupa update nu mai e aceeasi masina: consuma mai mult, regenerari mai dese, putere limitata (pare a fi un fel de Dieselgate soft ca la VAG)....iar la consola, din cand in cand, dupa pornire nu imi mai afiseaza literele la "l/km" si "km". Dupa vreo cateva secunde/minute isi revine.

Am vb la reprezentanta si mi-au comunicat faptul ca nu se mai poate face downgrade si ca atata timp cat nu am erori ei nu sunt raspunzatori (raspuns clasic de reprezentanta).

Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca e limitata si ca isi face regenerari dese (cam la 100-150km mers in oras. In intervalul asta trece de 25g soot mass si incepe regenerarea pasiva). Am schimbat senzorul de presiune diferentiala crezand ca e defect (avea offset value "-6", iar la cald cand puneam contactul imi afisa valoare cu minus "-2mbari"), dar nu a schimbat cu nimic mersul sau intervalul de regenerari. Ce am observat: dupa regenerare soot mass ajunge pe la 6-7g si in cativa km (max. 10) se dubleaza, ceea ce nu cred ca e normal. Presiune dif dupa regenerare : undeva la 4-5mbar, ceea ce inseamna ca dpf-ul e curat.

Turbina ok, injectoare in parametrii, uleiul la nivel, curatat egr+galerie admisie.

Multumesc.

Edited by Sorin_87
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat senzorul de presiune diferentiala crezand ca e defect (avea offset value "-6", iar la cald cand puneam contactul imi afisa valoare cu minus "-2mbari"),

 

 

 

Ce ai scris mai sus, e important, mai aratĂŁ cu -2mbari si Offset -6?? Pentru ca daca nu mai aratĂŁ, era defect si e bine ca l ai schimbat.

 

Cat despre downgrade nu se poate face la reprezentanta, posibil sa se poatĂŁ la cineva cu icom sau winkfp, dar asta cu siguranța ĂŽți va spune altcineva.

Link to comment
Share on other sites

Nu, acum arata +2 la offset(cateodata 1) iar la presiune 0mbar, cu contactul pus.

Din ce am citit pe un forum din uk, nu garantez veridicitatea celor scrise, daca offset-ul e cu -, e "pa" senzorul, daca e cu + e ok si din valoarea care o indica in mbar scazi offset-ul si ai valoarea reala, si nu trebuie sa indice altceva im afara de "0mbar" cand e contactul pus.

Edited by Sorin_87
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, acum arata +2 la offset(cateodata 1) iar la presiune 0mbar, cu contactul pus.

Din ce am citit pe un forum din uk, nu garantez veridicitatea celor scrise, daca offset-ul e cu -, e "pa" senzorul, daca e cu + e ok si din valoarea care o indica in mbar scazi offset-ul si ai valoarea reala, si nu trebuie sa indice altceva im afara de "0mbar" cand e contactul pus.

 

De cand ai luat masina am impresia ca ai zapacit-o chiar tu, ai toate probleme existente si neexistente de pe un f10, pe toate topicurile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, acum arata +2 la offset(cateodata 1) iar la presiune 0mbar, cu contactul pus.

Din ce am citit pe un forum din uk, nu garantez veridicitatea celor scrise, daca offset-ul e cu -, e "pa" senzorul, daca e cu + e ok si din valoarea care o indica in mbar scazi offset-ul si ai valoarea reala, si nu trebuie sa indice altceva im afara de "0mbar" cand e contactul pus.

Pune si tu linkul la site-ul ala sa vedem daca exact asa e.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prima verificare la senzorul acela este sa compari presiunea pe el cu presiunea atmosferica, este optiunea in ista, daca difera mult este dus. Valori cu minus la test iar nu sunt ok.

Daca trebuie inlocuit doar original, pe orice altceva dai banii de pomana. Dupa inlocuire reset din ISTA la parametrii + regenerare si ati terminat.

Link to comment
Share on other sites

De cand ai luat masina am impresia ca ai zapacit-o chiar tu, ai toate probleme existente si neexistente de pe un f10, pe toate topicurile.

Nu iti inteleg atitudinea si comentariu aiurea? Tot ce am intrebat au fost probleme existente care s-au rezolvat si pentru care am postat si cum le-am rezolvat(spre deosebire de altii). Asta este si scopul unui forum, sa ne ajutam intre noi si sa postam solutiile.

Asa sunt eu mai perfectionist si imi place sa am o masina pe care ma pot baza, nu sa schimb doar cand se strica si te lasa in drum. Fiecare cu "viziunea" lui.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns dar,

Am fost la AutoBavaria Service pentru revizie si au efectuat diagnoza ei nu a apare nici o eroare pe galerie sau alte module...

Am schimbat 2 electrovalve pe vacum dar degeaba, tot asa se comporta, galeria este curatat...

 

Ve salut,

Am reusit asa ca revin cu rezolvarea pentru postarea #2032,

Am fost la un alt service si am efectuat din nou o dignoza de aceasta data in mers, defectul: ,,2C3200 Swirl Flap Actuator mecanic defect,,.

Toata lumea sustinea ca clapetele sunt defecte, galeria defecta..... etc.(cel mai bun pret gasit pentru galerie 8.700 lei original/nou).

Am rezolvat problema fara sa schimb galeria:

am luat pas cu pas cum m-am gandit eu(sa am costuri cat mai mici)

- prima data am schimbat senzorul de presiune aer(247 Lei) in galerie(sa fiu sigur) dar nu sa schimbat nimic, tot asa se manifesta.(verificat senzorul vechi si este okk)

- am dat jos galeria(clapetele functionau greu desi fusese curatata/spalata) am curatat-o in baie chimica(50Lei), dupa remontare...... tot asa se manifesta.

- am schimbat ,,Swirl Flap Actuator,,(actuatorul 450Lei/second hand).....tot asa se manifesta.(actuatorul vechi functiona cu intermitenta, deci DEFECT)

In acest moment am considerat ca este mai bine sa ma informez(pe net) mai profund si.....bine am facut.

IMPORTANT(nici cei de la service nu au stiut)

,,Trebuie să resetați actuatorul Swirl Flap ÎNAINTE să-l înlocuiți folosind ISTA,

presupun că acesta este pentru a reseta cantitatea de mișcare permisă și le resetează pentru a se deschide și închide din nou.

Deci, resetați controlerul, apoi scoateți conectorul de la actuator, apoi reconectați-vă și resetați din nou (astfel încât mașina să o resetați înainte de a o scoate, dacă acest lucru are sens, deconectând și reconectând între resetări.),,

 

Rezultatul..... FUNCTIONEAZA PERFECT !!

 

Manopera(250Lei) demontare/montare galerie, tester....etc.

 

Bafta si toate cele bune !

Edited by bmake
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

,,Trebuie să resetați actuatorul Swirl Flap ÎNAINTE să-l înlocuiți folosind ISTA,

presupun că acesta este pentru a reseta cantitatea de mișcare permisă și le resetează pentru a se deschide și închide din nou.

Deci, resetați controlerul, apoi scoateți conectorul de la actuator, apoi reconectați-vă și resetați din nou (astfel încât mașina să o resetați înainte de a o scoate, dacă acest lucru are sens, deconectând și reconectând între resetări.),,

 

Rezultatul..... FUNCTIONEAZA PERFECT !!

 

Manopera(250Lei) demontare/montare galerie, tester....etc.

 

Bafta si toate cele bune !

Unde vine montat swril flaps actuator-ul montat? Cumva pe marginea ei sau sub galeria de admisie?

 

:goodjob:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pentru cei care s-au confruntat cu problema scârțâitului când ĂŽnvârti de volan, care este acea garnitura care trebuie unsa?

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5C31-EUR-10-2013-F10N-BMW-520d&diagId=32_1840

 

 

Piesa 7?

 

Ce trebuie sa desfac sa ajung la ea? Trebuie sa dau jos capacul de sub volan de pe coloana de direcție? Am un tub cu vaselinĂŁ lichida, dar nu stiu exact unde e problema.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care s-au confruntat cu problema scârțâitului când învârti de volan, care este acea garnitura care trebuie unsa?

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5C31-EUR-10-2013-F10N-BMW-520d&diagId=32_1840

 

 

Piesa 7?

 

Ce trebuie sa desfac sa ajung la ea? Trebuie sa dau jos capacul de sub volan de pe coloana de direcție? Am un tub cu vaselină lichida, dar nu stiu exact unde e problema.

Trebuie sa desfaci coloana in doua. Trebuie sa dai capacele volanului; foarte probabil si volanul, ceva suruburi de prindere a coloanei in interior, sub bord../ demontat capacul din podul pedalier. Tot ceea ce iti sta in loc. E relativ usor. Trebuie deconectata bateria pentru ca o sa deconectezi airbagul de pe volan.

E vorba de o prindere/strangere a coloanei care se afla in compartimentul motor ca sa se desfaca jumatatea din cabina

 

Piesa 7 e o garnitura de etansare de cauciuc.

Sincer am avut cea mai mare bataie de cap cand am pus garnitura la loc.. (am desfacut toata coloana sa schimb magnetul din mecanismul de deblocare a volanului care dadea motorasul de pe coloana peste cap..) totul a fost ok pana am deranjat (a trebuit) sa pot scoate jumatatea aia de coloana..

Locul e foarte limitat pentru degete, si nu poti decat cu coloana la locul ei si doar din interior! Coloana probabil a fost pusa intre primele instalari din fabrica..

 

Daca nu e pusa la loc cum trebuie garnitura aia presupun ca apa se poate scurge in interior..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.