Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

am achizitionat de curand un f10 520d 2011 si acum in parcare mi-a scos un fum albastrui-alb pe teva de esapament pentru cateva zeci de secunde. Asa se elimina noxele din filtru partucule sau este altceva? Mentionez ca nu avea niciun miros.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am vazut niciun fel de fum pana acum la a mea sau la cele de la firma. Iar la alte marci am auzit ca se simte si un miros specific puternic in momentul curatarii.

Stiu ca s-a mai discutat pe forum despre fum la diesel, culori si ce ar putea sa insemne, nu strica un search.

Daca nu gasesti info, in locul tau as merge la un service bun.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea, iar daca s-o fi intamplat doar o data cred ca nu prea ai pt ce sa iti faci griji.

Am avut un X5 E70 30d care, de pe la 130-140000 km, daca stateam vara vreo 7-10 min cu motorul la ralanti avea momente cand scotea un fum negru dupa ce ma puneam in miscare si acceleram de cateva ori. La 170.000 i-am schimbat filtrul de particule. Nu putea fi curatat/reconditionat pt ca sitele din interior erau praf. Asta ca sa-ti faci o idee...

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stabileste o destinatie si dupa aia apasa pe butonul Options de pe consola centrala si iti apare un meniu.

 

Mai jos ai textul din manualul de utlizare al CIC ului

 

Up to 30 stages can be entered when selecting a destination with the route planner.

The trip or route planner is located in the Options menu of the navigation system.

The entry "Trip with several stages" must be selected to activate this function.

 

Dupa cum scrie poti adauga pana la 30 de opriri.

 

Vezi sa ai harta 2014 nu una mai veche ca o harta veche mai mult de incurca decat te ajuta! ;)

Link to comment
Share on other sites

Da, ar fi interesant nu doar tips and tricks ci si intrebari pt viitori potentiali cumparatori de f10; cum a fost discutia de mai sus legata de suspensie; de ex ... eu am e60 si as vrea sa trec la f10 520d sau i. Cum este suspensia standard fata de e60 sau e90 ? Cei care au avut astfel de masini si au trecut la f10 au simtit o imbunatatire a confortului sau tot le clantane dintii :D (problemele dentare sunt pt ca nu avem drumuri ca acolo unde drumul e ca in palma zici ca esti in S Class ... nu se smimte nimic).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

- este dotare standard ca masina sa porneasca fara cheie sau este optional?

- sunt mai multe modele de dublu climatronic. la unele am vazut ca difera usor butoanele de la climatronic

- cllusterul este standard cu afisajul largit sau este optional.

 

 

 

Din cate am vazut pe lista de dotari ar fi standard keyless go.

Masina vine standard cu climatronic cu un singur buton de auto dar cu reglajul temperaturii pe doua zone. Optional poti sa alegi climatronic pe doua zone, care presupune ca poti modifica atat temperatura, cat si intensitatea sau distributia aerului separat, si mai este clima pe patru zone la care am observat ca ai mai multe setari pentru distributia aerului din rotitele de langa gurile de aer plus o rotita pentru cald sau rece si pentru partea dreapta. Daca gresesc sper sa ma corectati.

Clusterul standard are inelele complete si un display de la mijloc spre partea dreapta. Turometrul si vitezometrul raman albe chiar si cand masina e oprita si lumineaza cu portocaliu. Clusterul extins la modelele nfl are inelele intrerupte in partea de jos si display sub ambele, plus ca turometrul si vitezometrul sunt tot digitale, bordul fiind stins complet cand masina e oprita si de asemenea cand farurile sunt oprite lumineaza alb, iar noapte tot in portocaliu. Pe modelele LCI e clusterul acela complet digital optional care se schimba in functie de modurile pe care le selectezi( eco, confort, sport). Sper sa am sansa sa fac un retrofit la asa ceva tinand cont ca eu am clusterul standard.

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca suspensia normala de pe F10 ca si confort e mai ok decat suspensia M de fabrica reglabila setata pe normal . eu acum am pe al meu E60 suspensie M de fabrica si ma dispera in oras :D astept si pe cineva care a testat F10 cu suspensie normala nereglabila si reglabila .

 

Totusi tot nu am inteles exact daca suspensia standard de pe F10 e mai confortabila sau mai inconfortabila decat suspensia reglabila normala (nu M) pusa in modul CONFORT ... Concluzia care am tras-o pana acum (si e bine de stiut pentru viitorii potentiali cumparatori) ,e doar ca suspensia reglabila M pusa in modul NORMAL e mai inconfortabila decat suspensia standar nereglabila. Eu in principiu chiar daca o sa imi iau cu suspensie reglabila normala, o voi folosi masina indeosebi pe modul CONFORT (deoarece 90% circul in oras), si de aceea ma intereseaza daca merita sa caut masina doar cu acest tip de suspensie , sau e suficient de confortabila cea nereglabila .

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Si pe mine m-ar interesa ce diferente exista intre suspensia standard si cea reglabila setata pe confort.

As mai vrea sa stiu (am cautat si am gait informatii contradictorii) ce diferenta exista intre cele 2 schimbataore:

 

1. Instalat pe F10 din 2010

 

post-2079-0-62682400-1409560700_thumb.jpg

 

 

2. Instalat pe F10 din 2011.

 

post-2079-0-46542600-1409560707_thumb.jpg

 

Am inteles ca s-a schimbat cutia ... dar ce anume ? Ca este tot ZF in 8+1 rapoarte. Teoretic daca pe masina exista schimbatorul de la nr 2 exista si noua cutie. Dar cum naiba pui cutie noua la doar 1 an de la aparitia modeluli ?

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine m-ar interesa ce diferente exista intre suspensia standard si cea reglabila setata pe confort.

As mai vrea sa stiu (am cautat si am gait informatii contradictorii) ce diferenta exista intre cele 2 schimbataore:

 

1. Instalat pe F10 din 2010

 

post-2079-0-62682400-1409560700_thumb.jpg

 

 

2. Instalat pe F10 din 2011.

 

post-2079-0-46542600-1409560707_thumb.jpg

 

Am inteles ca s-a schimbat cutia ... dar ce anume ? Ca este tot ZF in 8+1 rapoarte. Teoretic daca pe masina exista schimbatorul de la nr 2 exista si noua cutie. Dar cum naiba pui cutie noua la doar 1 an de la aparitia modeluli ?

 

Cel de-al doilea e cel al cutiei de viteze sport cu padele pe volan,e disponibil si la cele din 2010, care dupa cate eu stiu are un timp mai scurt la schimbarea vitezelor,si cred ca schimbarea vitezelor se face la o turatie mai mare fata de cutia normala din poza 1.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca daca masina are padele are si "noul" schimbator. Chestia cu "cred ca" am gasit-o si eu. Vroiam ceva sigur sa stiu. Am cautat pe net vreun material oficial si nu am gasit nimic. Parca ar fi ceva secret. Nu ca ar conta f. mult dar e imp sa stii ce insemna cutie "sport": schimba la turatii mai ridicate fata de cea normala chiar si cand masina nu este pusa pe modul "sport"? etc. Si cutia automata standard schimba "mai sus" cand e data pe modul manual sau Sport.

 

Merci de raspuns !

Link to comment
Share on other sites

Totusi tot nu am inteles exact daca suspensia standard de pe F10 e mai confortabila sau mai inconfortabila decat suspensia reglabila normala (nu M) pusa in modul CONFORT ... Concluzia care am tras-o pana acum (si e bine de stiut pentru viitorii potentiali cumparatori) ,e doar ca suspensia reglabila M pusa in modul NORMAL e mai inconfortabila decat suspensia standar nereglabila. Eu in principiu chiar daca o sa imi iau cu suspensie reglabila normala, o voi folosi masina indeosebi pe modul CONFORT (deoarece 90% circul in oras), si de aceea ma intereseaza daca merita sa caut masina doar cu acest tip de suspensie , sau e suficient de confortabila cea nereglabila .

Din cate stiu eu suspensia m nu e reglabila si din cauza asta cand modifici modurile nu se intampla nimic cu suspensia. Eu am suspensia normala si o consider destul de confortabila chiar si cu anvelope run flat( totusi nu e la fel de soft ca un e class dar sta mult mai bine pe drum). Cat despre suspesia adaptiva (EDC) nu am citit numai lucruri bune si era printre optiunile pe care le cautam dar nu a fost sa fie. Parca masinile cu edc au un mod in plus care se numeste confort+.

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu cu un F10 cu suspensie normala. Fata de E60-ul meu, la fel cu suspensie normala, f10 mi s-a pĂŁrut barca. Pur si simplu se balanganea aiurea, probabil erau amortizoarele obosite, dar nu prea cred. Masina are vreo 50.000 km deci ĂŽnclin sa cred ca asta e comportamentul ei normal.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu cu un F10 cu suspensie normala. Fata de E60-ul meu, la fel cu suspensie normala, f10 mi s-a pĂŁrut barca. Pur si simplu se balanganea aiurea, probabil erau amortizoarele obosite, dar nu prea cred. Masina are vreo 50.000 km deci ĂŽnclin sa cred ca asta e comportamentul ei normal.

mie asa imi pare si E60 fara suspensie sport sau arcuri sport . Am simtit imediat ca topaia ca nebuna . Probabil ca si F10 e la fel , curul mare si balanseaza aiurea . Dpmdv e chiar un comportament periculos , mai ales in curbe daca intri mai tare te duci in balarii cu ea .Dar exista arcuri eibach si pt F10 asa ca se poate remedia .

Link to comment
Share on other sites

Din ce-am citit, sistemul standard la F10 e format din 6 difuzoare: 2 in usile din fata, 2 subwofere sub scaune si 2 in spate. Nu ai tweetere, iar cele de bass sunt destul de firave, de doar 6 inch.

Unii zic ca ar fi un pic peste cel standard din E60, unii ca e jalnic. Eu pe E60 am Hi-Fi si pot spune ca e cel mai prost sistem audio pe care l-am auzit pe o masina cu pretentii. Nu ai bas, nu ai inalte, receptia radio e foarte proasta.

Am mers cu un F10 care avea sistemul cu EQ si surround, din ce am inteles, sistemul de top pus pe F10. Nu m-a impresionat, dar e cu 15 clase peste Hi-FI-ul de pe E60.

 

Sa speram ca standardul de pe F10 e acceptabil, dar mi-e greu sa cred ca va multumi pe cineva caruia ii place sa asculte muzica la o calitate buna.

Link to comment
Share on other sites

1409620166[/url]' post='2183160']

Salut.

Sistemul standard audio la f10 are vreo imbunatatire fata de cel vechi ( e60,e90) ?

Vreau sa cumpar un f10 luna asta, si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.

 

Din câte am citit f10 are patru variante de sonorizare. Cea standar cu 6 boxe care nu cred ca face mare lucru, sunetul standard de BMW care e cam varza. Apoi avem cele doua variante de hifi care se vad cel mai bine aici: http://www.bmw-sg.com/forums/attachments/elebest-pte-ltd/49352d1365683627-bmw-original-sound-system-wiring-diagram-amph-ampt.jpgPlus sonorizarea b&o care e destul de rara. Din ce am mai vĂŁzut retrofit de hifi speakers, adicĂŁ prima varianta dupa sonorizarea standard e plug and play si exista si diy. Din proprie experiența pot sa iti spun ca sunt foarte mulțumit de optiunea HiFi System Professional DSP (S677A).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Deci din ce am citit pana acum pe acest post sa inteleg ca modelu f10 are probleme cu distributia ?Ce tip de distributie are, pe lant ?De suspensii ce parere aveti pica usor(cele adaptive) ?

Si mai am o intrebare care e faza la acest model cu facelift non facelift pentru ca vad ca cele din 2010 sunt diferite de cele din 2011 si apoi a mai aparut un modelu anu asta 2014 . Si care sunt diferentele intre un model din 2010/2011/2014 . Personal am vrut sa imi iau acum e60 eram pregatit sa plec dar acum am gasit un f10 din 2010 in acelasi pret cu dotari mai bune si inca nu stiu ce sa fac... cu cat citesc mai mult cu atat devin mai indecis.

Edited by nandu
Link to comment
Share on other sites

Problemele cu distributia sunt cele ale motorului n47 care il gasesti si pe e60. La sfarsitul lui 2011 au fost upgradate anumite motoare pe f10 (25d,30d,35d si parca 28i) si la sfarsitul lui 2013 sau inceput de 2014 a aparut lci.

Dar de suspensii vreo parere ceva ? Pica repede ? Cat de stabila e masina la viteze marii pe modul sport+. Vorbesc acum de un model 2010 cu suspensii adaptive.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.