Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

u arata rau, daca km sunt reali si o scoti la 21000 euro e ok. Masina buna cu bani putini nu exista , du-te la reprezententa afli istoricul si faci inspectie mecanica si electrica pret 400 ron , programare cu cel putin o zi inainte

 

Da, si eu spun ca nu arata rau din poze. Ce mi-e cam frica la motorul asta e de a doua turbina ... Oare la test se poate vedea ceva legat de turbine sau asa ceva e imposibil?!

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Verifica cu atentie masina. Conform caietului de service apare o revizie la 36k km in 10 luni. Cel putin asa se vede in ultima poza

 

M-am uitat si eu, si da, de la antepenultima intrare in service la penultima e un rulaj de aproximativ 4300 km/luna iar de la penultima la ultima are un rulaj de aproximativ 3600 km/luna.Nu e o diferenta foarte mare, dar am sa o verific oricum bine de tot masina :)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Ce nu imi place ca nu are sistemul prologic 7 optiunea 677. Si eu am cautat optiunea asta si am gasit-o cu greu

 

Da, drept e ca era preferabil Prologic 7, dar oricum eu cred ca Hi-Fi sistem-ul pe care il are pe ea, tot se aude mult mai bine decat ce am eu standard acum pe al meu F10 :) Pe tester cam ce pot verifica? Inafara de injectoare, DPF si eventuale erori?

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca a2a are scaune comfort care sunt ok spre deosebire de cele sport care n-au nici o treaba...

 

da am bagat de seama ca asta ar fi un plus pentru cea de-a doua, dar prima iar are motorul de 218 cp, volan cu padele , audio hi-fi, camera la marsalier, portbagaj la buton, ceasurile sunt cele cu functii extinse, si plus ca aia a doua e la 500 si ceva de km distanta , iar prima e la 150 de km :D Ca pret ambele sunt tot pe acolo

Link to comment
Share on other sites

Pai zi asa,chiar nu merita sa mergi 500km dupa ea.Oricum mai mult ca sigur la fata locului vei gasi anumite defecte la care nu te astepti si nu-ti pica prea bine.

 

Pai asa zic si eu, ceva poate tot gasesc bai la ele. Pana in CJ, ies la o plimbare nu e problema mare

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Si pana ala urma am fost, am vazut masina , pare a fi ok, pe tester am gasit o eroare "Exhaust-gas temp sensora fter EGR cooler, signal open circuit" si mai era scris pe un alt rand "most configuration was not stored", asta ultima la ce se refera? Prima am inteles ca e din cauza ca un senzor e bulit. Turbina mica la 100k a fost schimbata, iar ce mi se parea diferit fata de F10-le pe care il am acum, era ca parca pe scaunul pasagerului stand , se simtea o mica vibratie in scaun. Or fi oare tampoanele de la motor pe duca?
Link to comment
Share on other sites

Poate te poate lamurii un coleg priceput ce'i cu senzorul acela,un simplu senzor poate obosii alte componente in timp.Vibratia clar nu e normala,nu la f10.Turbina mica pica frecvent,am vb cu cineva ce are 525 luat nou si la 80k era la a3a.
Link to comment
Share on other sites

Poate te poate lamurii un coleg priceput ce'i cu senzorul acela,un simplu senzor poate obosii alte componente in timp.Vibratia clar nu e normala,nu la f10.Turbina mica pica frecvent,am vb cu cineva ce are 525 luat nou si la 80k era la a3a.

 

Am vazut un coleg de pe forum ca a avut aceiasi eroare cu sensorul si am sa iau legatura cu el sa vad care a fost rezolvarea. 3 turbine in 80k km mi se pare SF, pentru o masina care de noua e 60-70k... Faci schimbul de turbine mai des ca schimbul de ulei

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

cred ca a scos mufa din senzor...deci e dubios...si sunt costisitoare reparatiile in zona aia sau in zona dpf-ului pt ca daca nu repari/inlocuiesti ce e defect rapid, o defectiune aduce alta intr-un timp relativ scurt

cred ca de acolo e si vibratia. tampoanele nu se duc repede, si daca se duc, le vedeau la test (daca ai fost la dealer vedeau rapid mecanicii)...sa nu aiba ceva defect/corectii mari la motor

ai pornit tu masina rece? daca vibreza tare si are probleme in zona egr, la prima pornire ar trebui sa trepideze/oscileze binisor

concluzie: as zice pas la masina! am impresia ca e manarita, din ce spui tu

vezi, ce spuneam eu de n47? nu stii cum a intretinut omu masina, e pretentios rau motorul ala. un n47 intretinut ca la carte si cu km reali e scump si e la ghici...trebuie sa cauti bine si mult pana gasesti unu intretinut sau sa ai noroc si sa nu umblii mult

eroarea la "most configuration" nu ma pot pronunta, nu prea am idee

Link to comment
Share on other sites

Am vazut un coleg de pe forum ca a avut aceiasi eroare cu sensorul si am sa iau legatura cu el sa vad care a fost rezolvarea. 3 turbine in 80k km mi se pare SF, pentru o masina care de noua e 60-70k... Faci schimbul de turbine mai des ca schimbul de ulei

Asta e realitatea si nu cred ca stilul de condus e de vina de vreme ce aceeasi persoana,e60 luat nou si dat la ~300k km fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Vad daca ma inteleg la pret cu el, desi am emotii cu turbina oleaca ... daca o da la cat i-am oferit , imi asum riscurile :) Masina a fost luata din reprezentanta din Germania, reviziile le are facute doar in reprezentanta, iar km i-am verificat si sunt reali. Corectiile la injectoare sunt intre 0,1 si 0,3 deci injectoarele sunt perfecte zic eu. Presupunand ca ar fi scos cineva acel senzor, care ar putea fi motivul care sa te determine sa il scoti?
Link to comment
Share on other sites

Cand aveai e60 nu te-am vazut sa fi avut mari probleme, dar la f10 vad ca te lovesti de fel de fel de probleme.

 

Da intr-adevar asa e :) Dar totusi si la E60 am avut o mica problema, o vibratie in volan pe care nu am reusit sa o rezolv nici cum, desi masina avea zero joc la directe, anvelope noi, jante perfect rotunde, si totusi tremura putin volanul :D Am echilibrat rotile de enspe mii de ori in locuri diferite, am mers la diverse service-uri, si toti imi dadeau acelasi raspuns, cum ca masina e perfecta.

Link to comment
Share on other sites

Salutari! Mi-a aparut pe bord eroarea "engine fan fault". La BMW m-au programat abia saptamana viitoare asa ca va intreb pe voi despre ce este vorba exact si in ce ar consta o reparatie? Mentionez ca masina este 520d si are 220.000 de km iar in 80.000 de km n-am avut abslout nicio problema cu ea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.