Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Si vazand si cele scrise de voi legat de 525d 218cp, si dupa ce am sunat la un service si mi-au zis si ei ca au avut vre-o 3,4 care au venit cu turbina mica la ei cu probleme, am cam renuntat la achizitie, mai ales ca deja turbina mica a fost odata schimbata la ea. Masina oricum s-a si vandut:) Deci mi se arata sa raman cu al meu F10 ... oricum zgomotul motorului auzit in interior si vibratia aceea la relanti la acel 525d m-au cam facut sa ma gandesc bine de tot, mai ales la 520d-ul de il am acum e mai "rafinat" auzit din interior... deci da, 82k km nu e tot una cu 176k km cum ziceati si voi,poate acesta o fi motivul, posibil ca si al meu la km aceia va fi mai putin "rafinat" ... Si mai e o chestie ce a cantarit in a il cumpara sa nu, culoarea in poze arata mult mai bine decat in realitate (dupa parearea mea evident), totusi mai mult imi place des intalnitul gri precum e a mea, parca scoate mai bine in evidenta trasaturile masinii, mai ales daca e si un m-paket pe ea :D Plus ca per totat, pe langa a mea, cu taxa , cu RAR, ajungeam spre 2000 euro diferenta ... Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

82k vs 176k nu ar trebui sa fie diferenta daca tehnic este in parametrii ok.Tu stii cel mai bine daca merita sa tii sau nu masina,e clar ca ceva de framanta legat de masina ta si sigur nu culoarea interiorului.bafta!

 

 

Astea sunt povesti. E diferenta. Chiar mare.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma stiu pe mine, imi intra in cap sa vand masina o vand. Recunoaste ca nu a fost pe gustul tau masina, daca gasesti una dotata si sa mearga bine imediat se aprind calcaile

 

Sincer iti zic, cand am luat cel gri de acum, cautam doar maro, era innebunit dupa culoare, dar mergand sa o vad pe asta live, mai atent, nu m-a dat pe spate culoarea (gusturile nu se discuta, asta e clar). Daca era gri ca a mea , cu dotarile pe care le avea aceea, cu siguranta o luam ca doar am fost la o diferenta de 300 de euro de pretul cerut sa vanzator; plus ca mai aflai si de turbo-ul cel cu multe hibe, care deja era odata schimbat pe ea la 100k km si punand in balanta si faptul ca eu 90% merg urban, aveam ceva sanse sa il schimb iar :D

 

O intrebare mai am pe la voi: acum cateva zile va ziceam ca simt o mica vibratie in volan si in pedala de acceleratie, anvelopele sunt noi, jante perfect rotunde si perfect echilibrate, dar ce problema am gasit e ca la fiecare roata imi lipseste un PREZON (maine le comand). Se poate ca din aceasta cauza sa simt ceva vibratie in volan?

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Astea sunt povesti. E diferenta. Chiar mare.

Un motor fara probleme tehnice ar trebui sa se auda la 200k la fel ca atunci cand era nou.Depinde foarte mult cum e exploatata masina,in functie de vita dintre volan si scaun.Vorbim de motor nu alte subansamble alea masinii care sunt pasibile de a pica mai repede la cea rulata mult.

Edited by akon
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Un motor fara probleme tehnice ar trebui sa se auda la 200k la fel ca atunci cand era nou.Depinde foarte mult cum e exploatata masina,in functie de vita dintre volan si scaun.Vorbim de motor nu alte subansamble alea masinii care sunt pasibile de a pica mai repede la cea rulata mult.

 

Cel de l-am vazut (176k km), intr-adevar avea acelasi sunet ca al meu cu 82k km, auzit de afara, dar din interior nu imi placea ca se simtea in masina o vibratie,ceva de genu cum simteam eu la E60-ul de l-am vandut cu 216k km pe bord. Chiar azi verificai iar la cel de il am acum, si pe loc la relanti, chiar si cu clima pornita, nu exista nici cea mai mica vibratie

Link to comment
Share on other sites

Nu cred asa ceva,daca turbo n are ungere la uzura de 30k a uleiului,motorul in sine de ce ar avea?

Ma gandesc daca nu cumva sistemul start-stop are ceva implicatii.

Cei cu 520d au avut probleme cu turbo? Daca da,la cati km?

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Tot citesc topicul, forumul, internetul, am dat youtubul peste cap si nu sunt multumit de informatiile gasite. Am nevoie de ajutor! :) Vreau un F10, problema este ca vreau benzina aspirat, deci 523i fiind varianta pt mine. Ce imi puteti spune despre fiabilitatea bmw ului F10 in general si mai apoi despre acest motor. Aveti idee cum consuma, ce probleme apar, mananca ulei?

Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.