Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Eu am jante pe 18 cu et 20 si totusi pe spate erau mai in interior ca cele de pe fata...acum sunt mai iesite putin ca cele de pe fata cu flanse de 20 mm si stau foarte putin cracanate (camber negativ), kenbobo mi-a spus ca sta mai bine in curbe..problema ar fi daca ar sta prea cracanate ca atunci ar manca neuniform anvelopele, eu nu am problema asta..
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut, am si eu o nelamurire, poate ma ajutati. Am de curand un F10 din 2013 si mi se pare ca se comporta putin ciudat la schimbarea din viteza 1 in a 2a (presupun - ca nu imi arata nicaieri in ce viteza sunt), in special cand e rece.

Mai concret ..eu accelerand constant si foarte incet, atunci cand trece in treapta 2 are o mica "zvacnire", ca si cum ar da drumul prea brusc la ambreiaj. La fel se intampla uneori cand franez, in sensul ca franez constant iar aproape de oprire (cand trece din 2 in 1) franeaza un pic mai brusc.

Am mai constatat legat de asta, ca atunci cand incetinesc foarte mult apoi accelerez din nou (incet) are un mic lag si cand incepe sa accelereze..o face destul de brusc.

 

Tot ce am descris se intampla la o intensitate destul de mica. Unul pe care nu l intereseaza, sau o femeie..probabil ca nici nu ar observa.

 

As vrea sa stiu daca e normal sa faca asa? Eu nu prea am termen de comparatie decat in afara DSG-ului de dinainte, care schimba impecabil.

La cati km se face revizia la cutie? (poate are legatura)

 

Merci frumos!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi s-au intamplat (mai des aia cu frana) insa conteaza si cat de tare accelerezi/franezi si daca o faci constant sau nu. Daca pleci de pe loc accelerand constant nu se simte.

Pe modul sport sau eco nu mai sunt prezente simptomele astea. Eu presupun ca e din cauza modului Confort care vrea sa le faca pe toate...si consum mediu si confort...

Link to comment
Share on other sites

Intre timp am gasit pe net procedura de resetare a cutiei si dupa ce am facut o a inceput sa mearga IMPECABIL. A mai ramas foarte putin treaba cu acceleratie dupa frana la o viteza mica. E ca si cum as prinde cutia intre viteze; oricum e foarte putin sesizabil. TOTUSI, am mers acum o ora cu un 535 si nu facea absolut nimic din toate astea.

 

Legat de revizia la cutie de viteze ..am sunat la 3 reprezentante bmw si un service f ok. Toti, in afara de o reprezentanta, mi au spus ca NU se face revizie decat daca apar probleme. De asta nici nu se gaseste in manual aceasta specificatie (cum ca s ar schimba uleiul la un anumit numar de km)

Link to comment
Share on other sites

1. apesi start o singura data (fara sa pornesti motorul - deci pui contactul)

2. apesi acceleratia pana la capat si o tii acolo timp de 5-6 secunde

3. apesi din nou start (ca sa iei contactul), cu piciorul tinut in continuare pe acceleratie

4. iei piciorul de pe acceleratie

5. astepti 2 minute

 

cam asta e!

Edited by Gaby44GBS
Link to comment
Share on other sites

In principiu da. As vrea 4D insa nu gasesc decat 3D si 5.

 

Iar 5-ul doar varianta 101V XL.

 

Cauciucul potrivit pt masina fiind 225/55/R17 97H.

 

Sunt probleme daca iau XL? (XL-extra load - probabil are peretii ramforsati, deci e mai rigid si cred ca trebuie o presiune mai mare de aer decat la unul normal).

 

Intre timp a mai aparut un model in lista mea: Continental ContiWinterContact TS850P...

 

Pana la urma m-am decis si am dat comanda de Continental ContiWinterContact TS850P 225/55/R17 97H - 615 lei bucata (cu montaj gratuit). Sa speram ca nu fac nicio pana ca n-am rezerva :)

Edited by IronM
Link to comment
Share on other sites

@Gaby44GBS legat de acel lag, eu am f01 si cam asa face si la mine cand este pe comfort, din ce am observat la mine cand franez aproape pana la franare scade turatia pana la 900/1000 de la eficient dinamic cred si atunci eu daca accelerez are acel lag neeavand boost de la turatia mica si face un fel de kickdown, plecand mai brutal, daca este ceva normal nu stiu :shock:
Link to comment
Share on other sites

@Gaby44GBS legat de acel lag, eu am f01 si cam asa face si la mine cand este pe comfort, din ce am observat la mine cand franez aproape pana la franare scade turatia pana la 900/1000 de la eficient dinamic cred si atunci eu daca accelerez are acel lag neeavand boost de la turatia mica si face un fel de kickdown, plecand mai brutal, daca este ceva normal nu stiu :shock:

Pai face un fel de kickdown dar nu mi se pare normal ..mai ales ca accelerez foarte incet. In afara de asta, ti am zis am mers cu alt F10 ..motor de 3500 ce i drept, si nu facea absolut nimic.

Oricum daca ai urmarit ce am scris mai sus ..dupa resetare s a comportat impecabil, insa totusi nu dureaza prea mult efectul (cel putin la mine). O sa incerc sa fac o resoftare/recalibrare/update soft etc.

 

Stie cineva unde se poate face asta? cineva bun pe codari?

Link to comment
Share on other sites

Saluty Gaby,

 

Cei de aici au zis ca ar fi recomandat ca sa dormi linistit, ca pe la 160,000 sa fac o revizie la cutie.Kit-ul cu tot cu revizie costa cam 600 de euro.

Dar, tot ei zic, ca BMW nu da oficial ca intretinere a masinii recomandarea asta.

Presupun ca e la latitudinea fiecaruia cum face, depinzand de senzatia pe care o are dupa exploatare.

Problema pe care ai relatat-o tu o mai bag si eu de seama uneori, in general in conditii de rece.

Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Ma puteti ajuta si pe mine ?

Recent am achizitionat si eu un BMW 520d F10 din 2012.Am fost in Germania dupa masina si am luat-o de la BMW Munchen ... km 214.000 certificati de reprezentanta...

Dupa ce am ajuns acasa in Bucuresti, dimineata am pornit masina si in drum spre Voluntari eroare in bord: "Ventilator motor avariat" , m-am speriat si dupa cateva minute eroarea a disparut! In eraore aparea radiatorul si imi spunea ca pot continua si sa ma duc la Service BMW.

Ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare? Sa fie de la ventilator??? Sa nu faca mufa bine contact??

Pe drum din Germania la Bucuresti totul perfect si nici cea mai mica problema, in Bucuresti la fel am prins aglomeratia nebuna de dimineata si nimic in bord!

Istoricul de la BMW este la zi si totul apare OK in Info CAR...

Vreo parere?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Buna pe la toata lumea ! Cat de curand sper sa pot face un upgrade de la E60 LCI la succesorul sau, adica la F10 si as fi foarte incantat sa aflu aici pareri ale posesorilor de F10. Oricum printre noi cu siguranta mai sunt si altii care ar fi bucurosi sa afle cate una alta despre acest model , tinand cont ca posesori de E60 sunt o gramada , si deci unii poate au si ei in plan un upgrade :D pana acum pe aici nu s-a prea discutat mare lucru despre acest model.

 

Eu am un F10 530 X drive si este o bijuterie de masina. Am convingerea ca, daca o intretii si o exploatezi civiliyat....o ai pentru foarte multi ani.

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor!

 

O mica problema am si eu, problema care a aparut acum seara si am zis ca pana luni pana cand reusesc sa merg la un service, va intreb si pe voi de unde ar putea proveni... Din nu stiu ce cauze, pe partea dreapta se aude un scartait in mers, indeosebi cand sunt in zone cu asfaltul mai denivelat. Am incercat sa fac balans pe loc la autoturism in partea dreapta fata, si sunetul dupa cum mi-am dat seama provine din zona telescopului iar eu m-am gandit ca o fi flansa de la amortizor stricata sau chiar amortizorul. Voi ce ziceti ? :)

Link to comment
Share on other sites

Si la mine scartaie...insa nu se aude deloc din masina, insa de afara scartaie destul de tare daca o misc...din ce stiu este amortizorul, insa nu stiu daca iti dauneaza cu ceva la eficienta suspensiei in afara de sunetul ala.

 

Sincer la mine in mers la denivelari se aude destul de tare scartaitul acela in interior ... oricum luni vad exact care e problema. Si amortizoarele dupa cate stiu eu daca trebuiesc schimbate se schimba in pereche nu?!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am un F10 din 2011 iar de ceva vreme aud un zgomot foarte ciudat la mijlocul bordului,parca in spatele navigatiei(poate undeva in spate si mai jos). Sunetul apare la denivelari, in general la inclinari ale masinii. Am cautat pe forum dar nu am gasit mare lucru.

Zgomotul seamana cu cel produs de frecarea a doua bucati de plasticuri...ceva de genu...nu pot sa-mi dau seama exact.Am fost la Bavaria Baneasa de 3,4 ori dar cum am dus masina asa am si luato :(

 

Mi-ar fi de mare folos orice sfat sau recomandarea unui service care sa-mi rezolve problema ...Zgomotul e foarte deranjant mai ales la drum lung si chestia asta ma scoate din minti

Link to comment
Share on other sites

E obligatoriu, pentru ca din ce stiu nimeni nu iti da garantie doar pentru 1 amortizor si cel vechi se va duce mai repede si iara schimbi unul...eu nu cred insa ca la tine e vorba de inlocuire, dar spune-ne si noua ce ai facut.

 

 

Sunt curios sa vad si eu care e hiba :) Din autoturism cu geamurile inchise in mers, se aude ca un "poc" cand trec peste denivelari, si doar dupa ce am coborat din masina si am facut balans pe partea dreapta de fapt mi-am dat seama ca era scartait.

Link to comment
Share on other sites

Va salut, am si eu o nelamurire, poate ma ajutati. Am de curand un F10 din 2013 si mi se pare ca se comporta putin ciudat la schimbarea din viteza 1 in a 2a (presupun - ca nu imi arata nicaieri in ce viteza sunt), in special cand e rece.

Mai concret ..eu accelerand constant si foarte incet, atunci cand trece in treapta 2 are o mica "zvacnire", ca si cum ar da drumul prea brusc la ambreiaj. La fel se intampla uneori cand franez, in sensul ca franez constant iar aproape de oprire (cand trece din 2 in 1) franeaza un pic mai brusc.

Am mai constatat legat de asta, ca atunci cand incetinesc foarte mult apoi accelerez din nou (incet) are un mic lag si cand incepe sa accelereze..o face destul de brusc.

 

Tot ce am descris se intampla la o intensitate destul de mica. Unul pe care nu l intereseaza, sau o femeie..probabil ca nici nu ar observa.

 

As vrea sa stiu daca e normal sa faca asa? Eu nu prea am termen de comparatie decat in afara DSG-ului de dinainte, care schimba impecabil.

La cati km se face revizia la cutie? (poate are legatura)

 

Merci frumos!

Salut ! am si eu parte de aceleasi simptome inca de cand am luat masina. am schimbat si uleiul si filtrele in cutie la service faur (reprezentanta zf producatorul cutiei) si s-a schimbat foarte putin... dar daca 3-4 persoane numai in acest topic spun ca au aceleasi simptome..banuiesc ca este normal..am fost si eu foarte stresat la inceput dar mi-a trecut.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am un F10 din 2011 iar de ceva vreme aud un zgomot foarte ciudat la mijlocul bordului,parca in spatele navigatiei(poate undeva in spate si mai jos). Sunetul apare la denivelari, in general la inclinari ale masinii. Am cautat pe forum dar nu am gasit mare lucru.

Zgomotul seamana cu cel produs de frecarea a doua bucati de plasticuri...ceva de genu...nu pot sa-mi dau seama exact.Am fost la Bavaria Baneasa de 3,4 ori dar cum am dus masina asa am si luato :(

 

Mi-ar fi de mare folos orice sfat sau recomandarea unui service care sa-mi rezolve problema ...Zgomotul e foarte deranjant mai ales la drum lung si chestia asta ma scoate din minti

 

 

Knocking noise can be heard and felt to be coming from the front lower left passenger compartment PuMA No. V1-R2-RO 50010140-02 - 13/10/16

Complaint:

 

A knocking, pulsating noise in the passenger compartment can be intermittently heard and sometimes even

felt as coming from the steering wheel and in the footwell.

 

In the event of a customer complaint, it is essential to ensure that the noise is coming from the heater circuit.

To do this, adjust the temperature regulator in steps and then wait several seconds until the water valve

begins the regulation process. If the noise that the customer is complaining about is then reproducible, the

water valve is to be replaced by a water valve that has been specially modified for this purpose as follows:

 

1. Drain the coolant completely.

 

2. Remove the water valve.

See Repair Instructions: 64 11 273 "Replace the water valve for heater"

 

3. Fit the new modified water valve.

 

4. Refill the cooling system and bleed thoroughly.

 

Thorough bleeding is important, because this prevents air pockets from forming in the cooling system which

could negatively affect the water valve, weakening their effectiveness in some cases.

 

See Repair Instructions: 17 00 039 "Bleeding and filling the cooling system using a vacuum filling device"

 

----------------------------------------------------------------------------

Modified water valve: part number 64 11 4 271 156

 

Note: The part number is not stored in the electronic parts catalogue, but can be ordered using the system.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

sau

 

 

 

Instrument panel: rattling/clattering noise coming from the centre area (fresh air nozzle/radio operating unit) PuMA No. V1-R2-RO 32911917-01 - 14/07/10

Complaint:

 

When driving over a poor road surface, a rattling noise can be heard coming from the centre area of the instrument panel.

 

In the event of a customer complaint, proceed as follows:

1. Remove the radio and air conditioning control panel, and the CIC.

2. Wrap the entire temperature sensor cable (fig. 1 - red arrow) with fabric tape and fasten it to the heater housing with adhesive tape if necessary.

3. Refit the parts that have been removed.

 

See Repair Instructions:

65 83 020 "Remove and refit/replace the Car Infotainment Computer (CIC)"

61 31 321 "Remove and refit/replace the radio and air conditioning control panel"

Edited by neo_andersson
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.